SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Yi-Long op 11-05-2015 17:26:24 ]
Ik wil best wat veranderingen doorvoeren hoor... geef maar aan wat er aangepast moet worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Het is puur dat iemand zo snel mogelijk een nieuw deel kan openen, maar voor de rest wordt er niet meer naar gekeken
Gewoon alle variabele info eruit slopen. De banner en de PSN-accounts zijn voldoende informatie.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil best wat veranderingen doorvoeren hoor... geef maar aan wat er aangepast moet worden.
Sowieso de nieuwe PSPlus titels waarschijnlijk even veranderen...
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik koop hem volgende week mooi zonder pre-order
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Misschien mijn PSN (Boeman) even toevoegen. Please!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil best wat veranderingen doorvoeren hoor... geef maar aan wat er aangepast moet worden.
Sowieso de nieuwe PSPlus titels waarschijnlijk even veranderen...
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef videonatic het volgende:
We hebben echt Fallout 4 nodig man shit
Ik wou dat ik genoeg tijd had om alle games te spelen out there. Maar ik moet zeggen dat ik ook echt effort in mijn games steek en er gemiddeld wel een uur of 100/200 mee bezig ben.... heb het idee dat mensen die dit brullen dat niet het geval is.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef videonatic het volgende:
We hebben echt meer games nodig man shit is niet normaal droog
quote:
Niet elke game hoef je 200 uur te spelen en te grinden om elke potion, gun of auto accessoire te bemachtigen. Daarnaast zijn er nog steeds te weinig games.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wou dat ik genoeg tijd had om alle games te spelen out there. Maar ik moet zeggen dat ik ook echt effort in mijn games steek en er gemiddeld wel een uur of 100/200 mee bezig ben.... heb het idee dat mensen die dit brullen dat niet het geval is.
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:18 schreef videonatic het volgende:
[..]
Niet elke game hoef je 200 uur te spelen en te grinden om elke potion, gun of auto accessoire te bemachtigen.
Onzin. Echt grote onzin. Mensen zijn te verwend tegenwoordig.quote:Daarnaast zijn er nog steeds te weinig games.
Weinig games? Surequote:Op maandag 11 mei 2015 17:18 schreef videonatic het volgende:
[..]
Niet elke game hoef je 200 uur te spelen en te grinden om elke potion, gun of auto accessoire te bemachtigen. Daarnaast zijn er nog steeds te weinig games.
Nee, ik speel pas sinds de SEGA 8 bitquote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef videonatic het volgende:
Verwend? Jij hebt duidelijk niet het PS2/Xbox1 tijdperk meegemaakt. Er is een sicke droogte momenteel op de PS4. Je kunt het wel ontkennen zodat je het minder voelt maar het blijft wel zo.
Donequote:Op maandag 11 mei 2015 16:45 schreef Visserij het volgende:
[..]
Misschien mijn PSN (Boeman) even toevoegen. Please!
Mwah, ik heb nog een shitload te spelen, maar goed, ik ben ook verschrikkelijk traag...quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef videonatic het volgende:
We hebben echt meer games nodig man shit is niet normaal droog
En jij hebt zo'n grote (work)log liggen dat je nog aan pokemon rood moet beginnenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Done
[..]
Mwah, ik heb nog een shitload te spelen, maar goed, ik ben ook verschrikkelijk traag...
De komende maanden komt er ook genoeg uit, om te beginnen volgende week The Witcher 3.
Grappige reactie, aangezien ik maar liefst EEN indiegame aanhaalde en de rest allemaal AAA waren in mijn postquote:Op maandag 11 mei 2015 17:28 schreef videonatic het volgende:
Oke laat ik het dan zo zeggen miauw,
Te weinig VETTE TRIPLE AAA+ GAMES. met je indies.
Dus gewoon weinig tot geen games naar jou smaak. Dat is even wat anders (en ik verwachte deze reactie ook). En vaak zijn het juist die Triple AAA games die teleurstellen deze generatie helaas.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:28 schreef videonatic het volgende:
Oke laat ik het dan zo zeggen miauw,
Te weinig VETTE TRIPLE AAA+ GAMES. met je indies.
best lekkerquote:Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef Baconbus het volgende:
On to the weather, what's the weather like Jim?
Dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat er nu veel topgames zijn. Referntiekader dit dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee, ik speel pas sinds de SEGA 8 bit
dat is ook het probleemquote:Op maandag 11 mei 2015 17:31 schreef Disker91 het volgende:
En vaak zijn het juist die Triple AAA games die teleurstellen deze generatie helaas.
Of ik heb wat gemist, maar ik heb niet gezien dat hij het over top games hadquote:Op maandag 11 mei 2015 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat er nu veel topgames zijn. Referntiekader dit dat.
I'll never love a console like I loved the sega master systemquote:Op maandag 11 mei 2015 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat er nu veel topgames zijn. Referntiekader dit dat.
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]Sauce?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:41 schreef DKUp het volgende:
Ik verlang echt naar de E3, nieuwe games en info
kom, laten we een arcadekast jatten uit Japan met dat spelquote:Op maandag 11 mei 2015 17:41 schreef DKUp het volgende:
Tekken 7 eind dit jaar, dan zou ik een feestje vieren
Ik verlang echt naar de E3, nieuwe games en info
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kom, laten we een arcadekast jatten uit Japan met dat spel
Kan niet, want Pokemon rood heeft niet de originele Japanse stemmen!!!quote:Op maandag 11 mei 2015 17:28 schreef videonatic het volgende:
[..]
En jij hebt zo'n grote (work)log liggen dat je nog aan pokemon rood moet beginnen
Als ik een arcade-kast ga jatten, dan zou dat Taiko Big Drum zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kom, laten we een arcadekast jatten uit Japan met dat spel
quote:
Zag 'em net op InsideGamer.. Instant Buy want rijden op dino'squote:
Nog belangrijker: vliegen op dino's.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zag 'em net op InsideGamer.. Instant Buy want rijden op dino's
DA:I en Bloodborne vind ik juist fantastisch. Indie games spreken me totaal niet aan, zulke spellen en gameplay heb ik vroeger al gespeeld op mijn 486 en snes etc.quote:What? Ziek veel goeie indies, eindelijk weer wat goeie horror games, Dragon Age:Inquisition, Bloodborne enzo vind je allemaal niks? Damn...
Ik vind alleen dat men zich in e aaa industrie teveel op sequels en enorme budgetten aan het focussen is. Daardoor zijn er amper 'nieuwe' aaa titels want dat Is te riskant financieel gezien... Daar ben ik het wel mee eens. Gelukkig zitten er af en toe wel echte parels tussen.
Dit jaquote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
The Forest kan wel lachen zijn, Dayz moet zich eerst maar bewijzen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:05 schreef DKUp het volgende:
DayZ en The Forest moeten ook nog steeds komen
Dayz? Is die al uit Alpha status dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:05 schreef DKUp het volgende:
DayZ en The Forest moeten ook nog steeds komen
Jij hebt toch geen tijd meer om te gamenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DA:I en Bloodborne vind ik juist fantastisch. Indie games spreken me totaal niet aan, zulke spellen en gameplay heb ik vroeger al gespeeld op mijn 486 en snes etc.
Maar die PAAR parels per jaar zijn nice, maar het mogen er van mij wel meer zijn.
Ik koop alleen de bazenspellen en tot nu toe zijn dat er drie (shadow of mordor, da:i en bloodborne).
Ik moet dan nog wachten op the witcher (gelukkig duurt dat niet zo lang meer) en misschien No Mans Sky (wat technisch gezien ook een indie is).
Maar heb nog geen nieuwe fallout of elder scrolls of een nieuwe andere IP gezien die zo superduper is als boven genoemde.
Heb die spellen dan ook al een tijdje en ben met bloodborne het meest ver.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen tijd meer om te gamen
Hier ook... morgen en overmorgen, dan vrij. Was fucking The Witcher 3 maar deze week uitgekomen verdomme.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb die spellen dan ook al een tijdje en ben met bloodborne het meest ver.
DA:I zit ik misschien op 5% ofzo
Gelukkig deze week nog maar twee dagen werken
Ik ben nog van het NES tijdperk en er zijn nu meer dan genoeg leuke games te spelen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef videonatic het volgende:
Verwend? Jij hebt duidelijk niet het PS2/Xbox1 tijdperk meegemaakt. Er is een sicke droogte momenteel op de PS4. Je kunt het wel ontkennen zodat je het minder voelt maar het blijft wel zo. Schappen in de winkel kun je rustig 1x in de twee maanden bezoeken om up to date te blijven.
Ok ik heb de Gold binnen, aan de zijkant staat er 2 1 off, en 'vss'. Wat zijn dit? Verder begrijp ik alles welquote:Op maandag 11 mei 2015 18:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar na 3 weken (quote:Op maandag 11 mei 2015 18:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die shit klinkt toch voor geen meter in het Nederlands
Neequote:Op maandag 11 mei 2015 18:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dayz? Is die al uit Alpha status dan?Je had H1Z1 natuurlijk als grote DayZ killer van Sony zelf maar die werd Pay to win
Heb je iets tegen negerlullen ofzo? Racist!quote:
Miauw_Zedong had lange tijd een zwarte piet is racisme UI. Zulke plaatjes zullen daar wel bij passen gok ik.quote:
Vet, zie al die dinosaurussen moonwalken dan, alsof de wereld van warme boter gemaakt is.quote:
wat een sukkelquote:Op maandag 11 mei 2015 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Miauw_Zedong had lange tijd een zwarte piet is racisme UI.
Idd, hoe durft hij. Rond de december maanden is hij weer present.quote:
Ook gekeken nu. Dino's lopen alsof ze moeten poepen. Schieten op een Ankylosaurus. Een vuurspuwende draak.quote:
Sowieso. Pro indie, anti zwarte piet, allus....quote:
Echt bizar moeilijk... vind deel 1 een stuk toffer dan 2 moet ik zeggen.quote:
Ja deel 2 is over the top. Veel te grote levels en de meeste characters die je kan zijn zijn niet boeiend of spelen super kut. Die 2 met een chainsaw en uzi bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Echt bizar moeilijk... vind deel 1 een stuk toffer dan 2 moet ik zeggen.
Het verhaal in 1 is ook echt awesome... in deel 2 not so much. Er gebeurt vanalles en het interesseert me geen flikkerquote:Op maandag 11 mei 2015 20:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja deel 2 is over the top. Veel te grote levels en de meeste characters die je kan zijn zijn niet boeiend of spelen super kut. Die 2 met een chainsaw en uzi bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook gekeken nu. Dino's lopen alsof ze moeten poepen. Schieten op een Ankylosaurus. Een vuurspuwende draak.
Nope. Niet mijn game. En ik heb Lego Jurassic World al maanden in pre-order staan.
2 en 1 zijn standen. 1 is basic, op stand 2 gebruik je de preset die je dmv de usb kabel en app kan 'installeren'.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ok ik heb de Gold binnen, aan de zijkant staat er 2 1 off, en 'vss'. Wat zijn dit? Verder begrijp ik alles wel
wowquote:
Morpheus launchgamequote:Op maandag 11 mei 2015 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
zomer 2016 hopen ze..dat ARK: Survival evolved. nog laaang.
Het is maar dat je het weettwitter:PlayStationNL twitterde op maandag 11-05-2015 om 21:30:09Er staat PSN onderhoud gepland voor dinsdag 12 mei van 06:00 tot 08:00 's ochtends Nederlandse tijd. http://t.co/htX2W5x4Mr reageer retweet
Gebruik jij stand 2?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
2 en 1 zijn standen. 1 is basic, op stand 2 gebruik je de preset die je dmv de usb kabel en app kan 'installeren'.
Vss -> Virtual Surround Sound. Staat standaard aan.
Handleiding
https://support.us.playst(...)essHeadsetManual.pdf
Alleen maar. In stand 2 kan je zelf nog klooien en je eigen settings qua bass e.d. Aanmaken. Snap juist niet dat men stand 1 gebruik :pquote:Op maandag 11 mei 2015 22:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Volgens mij gebruikt vrijwel niemand stand 2.
ok sorry, ik heb het een beetje aagepastquote:Op maandag 11 mei 2015 21:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Gast, een grapje is leuk, maar dit gaat wel ver.
Verborgen mesquote:
next gen turokquote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Vet, zie al die dinosaurussen moonwalken dan, alsof de wereld van warme boter gemaakt is.
ik zou zeggen een 5je, met potentie een 6 te wordenquote:
quote:Volkswagen Golf GTI
Mini Cooper Works GP
Audi A1 quattro
Bentley GT V8
Mercedes A 45 AMG
Lotus Evora S
BMW M3 GTS
Maserati GranTurismo
Alfa Romeo 4C
Bac Mono
Audi R8 V10
Marussia B2
Pagani Zonda R
RUF CTR3
Koenigsegg Agera R
4 uur volgens mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag om 17:00 toch de reviews van Witcher3? Ben benieuwd.
"Coming soon"quote:
Soon betekent tegenwoordig iets meer dan een half jaar.quote:
4 uur, de non-patched versies.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag om 17:00 toch de reviews van Witcher3? Ben benieuwd.
Sinds ik gisteren las dat er geen classes en squads in zitten heb ik er eigenlijk al een streep door gezetquote:
Hmm ... dat klinkt wel crap idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sinds ik gisteren las dat er geen classes en squads in zitten heb ik er eigenlijk al een streep door gezet
Komt er eindelijk een gratis playstation versie?quote:
Het lijkt er wel op ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:19 schreef videonatic het volgende:
[..]
Komt er eindelijk een gratis playstation versie?
Zou ook prima zijn en dan direct een Season 2 Pass aankondigen bij de E3.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:38 schreef Pheno het volgende:
Of Driveclub zelf is al ondertussen zo oud dat het de PS Plus game wordt
http://buy.thewitcher.com/?lang=en&country=NLquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:07 schreef Jiang153 het volgende:
Wat zit er eigenlijk bij de Day 1 edition van Witcher 3 extra in vergelijking met de normale editie?
Kom overal alleen maar uit op die 16 DLCs maar die krijgt als het goed is iedereen..
Hmm ja shops adverteren met Day 1 edition dus dacht zal misschien iets extra's zijn maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
http://buy.thewitcher.com/?lang=en&country=NL
Ja misschien is het onderstaande in beperkte oplage:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hmm ja shops adverteren met Day 1 edition dus dacht zal misschien iets extra's zijn maar blijkbaar niet.
Scheelt 3 euries
Ik weet wel dat Amazon en Gamespot pre order exclusives heeft maar die zijn meestal niet zo boeiend.quote:-An exclusive CD with the official soundtrack
-The official, developer-created "The Witcher Universe: Compendium"
-A beautiful, detailed map of the in-game world
-A set of unique Witcher 3 stickers
-A stylish, protective sleeve
Zaterdag al joh.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
Mediamarkt heeft de premium edition. ¤ 55. Dinsdag meteen oppikken.
Zo te zien gewoon dus de Startline Tour gratis voor PS+ members (die de game nog niet hebben, want de rest had hem al gratis), en dat lijkt me een uitstekende introductie voor nieuwe spelers. Ik had sowieso al het vermoeden dat ze die tour zouden gebruiken als gratis 'demo'/introductie.quote:
Daar hoop ik ook op, maar dan niet de Season pass zoals die nu is, maar gewoon nieuwe expansions, dus een Rally-expansion met 20-25 nieuwe cars en een paar nieuwe lokaties met veel nieuwe rally-tracks, en op die manier ook andere expansions toevoegen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou ook prima zijn en dan direct een Season 2 Pass aankondigen bij de E3.
Game kan nog makkelijk een jaar mee.
En alle tracks in India erbij, prima ''demo'' dus wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo te zien gewoon dus de Startline Tour gratis voor PS+ members (die de game nog niet hebben, want de rest had hem al gratis), en dat lijkt me een uitstekende introductie voor nieuwe spelers. Ik had sowieso al het vermoeden dat ze die tour zouden gebruiken als gratis 'demo'/introductie.
Uitstekende demo. Als je (niet jij, maar 'je' in het algemeen...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En alle tracks in India erbij, prima ''demo'' dus wel.
Ik doe hier niet voor minder dan de collectors edition.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:07 schreef Jiang153 het volgende:
Wat zit er eigenlijk bij de Day 1 edition van Witcher 3 extra in vergelijking met de normale editie?
Kom overal alleen maar uit op die 16 DLCs maar die krijgt als het goed is iedereen..
quote:The Witcher 3 - Wild Hunt Collector's Edition bevat:
- The Witcher 3 Wild Hunt game
- Officiële soundtrack op CD
- Officiële "Witcher Universe - The Compendium"
- Gedetailleerde kaart van de in-game wereld
- Set van unieke stickers
- 33x24x26 cm (10 ), 100% handgeschilderd, polystone beeldje van Geralt of Rivia in gevecht met een Griffin
- Collector-grade Witcher medallion
- Unieke steelbook
- Artbook van 200 pagina's aan artwork uit de game
- Collector's Edition doos
CD Project RED, de ontwikkelaar van The Witcher 3 - Wild Hunt, zal volledig gratis 16 DLC-bundels uitbrengen. De eerste twee worden kort na de release verwacht en omvatten de Temerian Armor Set (inclusief Horse Armor) en een nieuwe baard en haarstijl voor Gerald. Daarna zullen er elke week twee nieuwe DLC's gereleased worden!
en de vorige goedkoper maken, heb nu alles op 1 event na (min of meer) gehaaldquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou ook prima zijn en dan direct een Season 2 Pass aankondigen bij de E3.
Game kan nog makkelijk een jaar mee.
Zojuist pre-order gezet normale editie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik doe hier niet voor minder dan de collectors edition.
[..]
zeker niet voor die prijsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zojuist pre-order gezet normale editie.
Die extra dingen boeien mij niet zo
Die Plus versie heeft lang niet alle banen en auto's he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en de vorige goedkoper maken, heb nu alles op 1 event na (min of meer) gehaald
wel jammer dat ie in de plus komt trouwens want ik heb m alen dan zullen ze wel zuinig aan doen met de andere games.
ik moet om een of andere reden wel altijd progressie zien, speel dus nooit losse events.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die Plus versie heeft lang niet alle banen en auto's he.
Zelf speel ik eigenlijk niet zoveel tour events, ga altijd liever zelf aan de slag met een time trial ergens. Die challenge van laatst bv met de Caterham 300 SP op The Kyle.
2:01 nu ja? Verdomme!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik moet om een of andere reden wel altijd progressie zien, speel dus nooit losse events.
Die challenges zijn wel tof, verbeter mn tijd maar weerhad m al eerder verbroken maar toen registreerde hij t om een of andere reden niet
toen weer een paar keer geprobeerd en er 2 seconden van af afgesnoept
Mijn vitrine moet deze hebbenquote:
Gelukkig komt er een day 1 patch. (die de performance verbeterd, aldus de ontwikkelaar...)quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef Cikx het volgende:
PU zegt dat de game buggy is, framedrops heeft en de combat aan de saaie kant is. En die zijn toch niet het meest kritisch meestal.
Ga hem ook sowieso wel spelen, maar ga me niet laten hypen door al die hoge cijfers, dan kan het bijna niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een day 1 patch. (die de performance verbeterd, aldus de ontwikkelaar...)
En deze game speel ik iig niet voor de combat...
Als ik het zo lees ga ik precies krijgen wat ik verwacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ga hem ook sowieso wel spelen, maar ga me niet laten hypen door al die hoge cijfers, dan kan het bijna niet tegenvallen.
Ik neem pu al jaren niet meer serieusquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef Cikx het volgende:
PU zegt dat de game buggy is, framedrops heeft en de combat aan de saaie kant is. En die zijn toch niet het meest kritisch meestal.
PU spoort echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef Cikx het volgende:
Al die nadelen en dan een 8.8 gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Krijgt alsnog een 8.8 verder, dus het is sowieso een fantastische game.
Och als je zuinig moet zijn met je geld wil het wel zeggen dat TW3 binnen 2, 3 weken in de 2de hands bak ligt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch denk ik dat wel meer mensen teleurgesteld gaan zijn hoor, want volgens mij zijn er best veel die denken dat The Witcher een soort Dragon's Dogma/Dark Souls/Kingdoms of Alamur is ofzo, waar de nadruk op de combat ligt.
Maar dit is een echte RPG.
Hun kritiekpunt was vooral dat het vrij simpele hack en slash was en niet zo diep als bijvoorbeeld de tactische combat in Dragon Age. Kan ik me op zich wel in vinden aangezien ik dat ook vond van The Witcher 2 vergeleken met Dragon Age Origins.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch denk ik dat wel meer mensen teleurgesteld gaan zijn hoor, want volgens mij zijn er best veel die denken dat The Witcher een soort Dragon's Dogma/Dark Souls/Kingdoms of Alamur is ofzo, waar de nadruk op de combat ligt.
Maar dit is een echte RPG.
Jij gelooft sell-out journalistiek ?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Krijgt alsnog een 8.8 verder, dus het is sowieso een fantastische game.
Kan kloppen want dat is het doel ook niet van TW. Verhaal en sfeer gaan voor het vechten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hun kritiekpunt was vooral dat het vrij simpele hack en slash was en niet zo diep als bijvoorbeeld de tactische combat in Dragon Age. Kan ik me op zich wel in vinden aangezien ik dat ook vond van The Witcher 2 vergeleken met Dragon Age Origins.
Nah, ik baseer mijn verwachting op de vorige delen en mijn liefde voor het genre. Dat de game hoge cijfers krijgt hecht ik niet zoveel waarde aan. Maar dat de game de bugs en framerate problemen heeft dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij gelooft sell-out journalistiek ?
Tof vechten en verhaal en sfeer kunnen wat mij betreft prima samengaan. Zo ook bij Dragon Age Origins, wat een van mijn favoriete games uit het genre is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan kloppen want dat is het doel ook niet van TW. Verhaal en sfeer gaan voor het vechten.
Dat is waar, ik ga hem sowieso pas halen na mijn laatste tentamens van dit blok, dus hopelijk zijn de meeste problemen dan al weggepatcht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gelukkig is daar een day 1 patch voor
quote:At the time of this writing, I have only played the PlayStation 4 version, as it was the only version provided for advance review, but it is undoubtedly beautiful, though prone to occasional bugs and visual glitches. Solving a quest's subtasks in a particular order caused the game to stick at a perpetual loading screen. Roach decided to stop galloping and lurch ahead in a weird way for minutes on end until I quick-traveled away and returned. Geralt's hair blew in the wind, even when he was indoors. It's jarring should you enter an area after quick-traveling and the citizens have yet to pop in, including quest-givers.
These distractions stand out in part because The Witcher 3: Wild Hunt is otherwise incredible and sumptuous; the little quirks are pronounced when they are surrounded by stellar details. And make no mistake: this is one of the best role-playing games ever crafted, a titan among giants and the standard-setter for all such games going forward. Where the Witcher 2 sputtered to a halt, The Witcher 3 is always in a crescendo, crafting battle scenarios that constantly one-up the last, until you reach the explosive finale and recover in the glow of the game's quiet denouement. But while the grand clashes are captivating, it is the moments between conflicts, when you drink with the local clans and bask in a trobairitz's song, that are truly inspiring.
Dus nog wel bugs maar ik zie hem niet over framerate problemen praten...quote:Kevin VanOrd
Kevin VanOrd has played all three Witcher games and read several of the novels. He spent about 100 hours with The Witcher 3 on a PlayStation 4 debug system, a version that included the games' day-one patch. He uses the word "ploughing" in everyday speech.
Bugs in zo'n grote game hou je altijd wel denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ach... ik ben de Fallout 3 GOTY op de ps3 gewend dus een paar bugs kan ik wel hebben
Origins ok. Maar Dragon Age: Inquisition was qua verhaal rommelig (je kon veel te veel doen dat langs het verhaal ging waardoor de draad vrij snel weg was).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Tof vechten en verhaal en sfeer kunnen wat mij betreft prima samengaan. Zo ook bij Dragon Age Origins, wat een van mijn favoriete games uit het genre is.Maar dat is natuurlijk ook een smaak-ding.
Geld doet wonderenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:33 schreef Drankster het volgende:
Power Unlimited, die gasten geven elke CoD een 9+ en TW3 niet.______________!
Vind Inquisition ook in beide opzichten minder dan Origins, maar nog steeds een geweldige game, daar niet van. Ben benieuwd hoe TW3 zich daarmee zal verhouden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Origins ok. Maar Dragon Age: Inquisition was qua verhaal rommelig (je kon veel te veel doen dat langs het verhaal ging waardoor de draad vrij snel weg was).
DA:I had 60 uur korter gekund.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Origins ok. Maar Dragon Age: Inquisition was qua verhaal rommelig (je kon veel te veel doen dat langs het verhaal ging waardoor de draad vrij snel weg was).
twitter:WouterBrugge twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 16:25:29Ik ben (nog) de enige reviewer die The Witcher 3 genoeg heeft gespeeld om in te zien dat de combat best saai is. http://t.co/iUhsEZM22W reageer retweet
Wouter heeft nu wel een mooie fooiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Cikx het volgende:
twitter:WouterBrugge twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 16:25:29Ik ben (nog) de enige reviewer die The Witcher 3 genoeg heeft gespeeld om in te zien dat de combat best saai is. http://t.co/iUhsEZM22W reageer retweet
Jan was degene die de eerste Ass Creed een 10 gaf, toch? Gelukkig was die game niet saai...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Cikx het volgende:
Setting is London... mjah... het zal wel. De community vraag nu al jaren om een gave setting in Azië, en die gamers geven ze dan een bagger 2D spelletje om ze even hun bek te snoeren...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:02 schreef Friday12 het volgende:
The Witcher combat was altijd al saai toch? In 1 is het namelijk ook saai.... Alleen daar gaat het eigenlijk niet om in een game zoals The Witcher![]()
Krijg net ook een mailtje van ufailsoft... Nog 1 uur tot de onthulling van de nieuwe AC
Tering christus, de combat ziet er veel beter uit dan bij Skyrimquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Cikx het volgende:
Nou ja, hij zegt ook niet dat het een kutgame is. Hij gaf de game een 8.8, ik denk dat hij dat zei naar aanleiding van de 10'en. Ik neem het hem niet kwalijk om de game ook de beoordelen op de combat, het is toch wat je een groot gedeelte van de game aan het doen bent. Het is natuurlijk niet de helft van het cijfer, maar ik kan me voorstellen dat je er een halfje afdoet als de combat niet je ding is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jan was degene die de eerste Ass Creed een 10 gaf, toch? Gelukkig was die game niet saai...
De combat zal toch ook wel stukken beter zijn dan bijvoorbeeld Skyrim? En om nou te zeiken over het vecht-systeem in een game als dit... tja... ik heb het zelf nog niet gespeeld dus het is even afwachten, maar als het gewoon lekker wegspeelt en ik word meegeslepen door het verhaal enzo, dan zal het allemaal wel.
Ik ga toch ook niet zeggen dat een Red Dead Redemption of GTA5 een kut-game is omdat het qua schietwerk achterblijft bij bijvoorbeeld Battlefield...!?
Gaan ze straks Arkham Knight afkraken omdat het racen met de Batmobile minder leuk en afwisselend is dan Driveclub!?
Nee dat is jurjen toch? Dat is een soort next level Notorious roy on steroids.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:51 schreef Drankster het volgende:
Is wouter niet die dude met een Nintendo logo op z'n been..?
Dat ben ik met je eens, maar ten eerste dus al mijn eerdere voorbeeld van Ass Creed, dat volgens mij van hem een 10 kreeg, en dat qua combat een stuk saaier lijkt dan Witcher 3, en dit is in de eerste plaats natuurlijk gewoon een RPG, en de combat zal toch echt wel stukken beter zijn dan bijvoorbeeld Skyrim. Fallout 3 is ook een kut-shooter, en heeft een shitload aan minpunten, maar omdat de base-game zo geweldig is, qua wereld, ervaring, characters die je tegen komt, events, etc etc, is dat gewoon niet zo storend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nou ja, hij zegt ook niet dat het een kutgame is. Hij gaf de game een 8.8, ik denk dat hij dat zei naar aanleiding van de 10'en. Ik neem het hem niet kwalijk om de game ook de beoordelen op de combat, het is toch wat je een groot gedeelte van de game aan het doen bent. Het is natuurlijk niet de helft van het cijfer, maar ik kan me voorstellen dat je er een halfje afdoet als de combat niet je ding is.
Dat meisje is nog wel lekker , maar verder een inhoudsloze trienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
Over Gamekings gesproken: dat is wel echt ongelooflijk KUT geworden met die nieuwe 'aanwinsten' en nu ze bij Comedy Central zitten, waarbij het nauwelijks meer over games gaat. Vroeger pikte ik het snachts nog wel eens mee op MTV, maar nu al meerdere keren gewoon compleet weggezapped, want was niet om aan te zien.
dit jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wie heeft combat nodig als je dynamic beard growth hebt
Nou wat je lekker vind. Ik vind haar echt irritant kinderachtig. Altijd dat domme gegiechel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat meisje is nog wel lekker , maar verder een inhoudsloze trien
Waarom is zijn naam weggehaald?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
@torrentsite
niet dat het relevant is ofzo in 't ps4 topicmaarja
[..]
dit ja
Boris overschreeuwt iedereen gewoon en probeert krampachtig zijn gelijk erdoorheen te drukken . jammer iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou wat je lekker vind. Ik vind haar echt irritant kinderachtig. Altijd dat domme gegiechel.
Keek het vroeger ook veel meer, maar tegenwoordig is het echt veel minder geworden. Vind eigenlijk alleen Skate en JJ nog interessant. Als die 2 samen in een item zitten dan is het gewoon een normale discussie, maar zet je daar Boris of Shelly neer dan gaat het echt nergens meer over.
vaag jaquote:
Ze proberen inderdaad meer de "komedie/lifestyle" kant op te gaan op tv. Op de site doen ze de uitgebreide reviews.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
Over Gamekings gesproken: dat is wel echt ongelooflijk KUT geworden met die nieuwe 'aanwinsten' en nu ze bij Comedy Central zitten, waarbij het nauwelijks meer over games gaat. Vroeger pikte ik het snachts nog wel eens mee op MTV, maar nu al meerdere keren gewoon compleet weggezapped, want was niet om aan te zien.
Het is je toch geluktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:48 schreef Drankster het volgende:
Ben normaal niet zo'n trophy hoer maar wat voelt dit lekker zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit dus, vermaak me altijd wel prima met ACquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:21 schreef Friday12 het volgende:
Ik zal hem vast wel weer spelen hoor... Gewoon omdat het lekker hersendood is
Ja eindelijk, bijna een kapotte controller en ruzie met huisgenoot maar kan mij vrij weinig schelen, platinum bitch!quote:
Het is ubisoft dus ik verwacht er niet te veel vanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beter uitstellen en een goed product afleveren![]()
Hopelijk is AC nu wel 1080p en 30fps
Was ook niet 1 van de makkelijkere platina's ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:48 schreef Drankster het volgende:
Ben normaal niet zo'n trophy hoer maar wat voelt dit lekker zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die co-op is niet eens onlinequote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja eindelijk, bijna een kapotte controller en ruzie met huisgenoot maar kan mij vrij weinig schelen, platinum bitch!
Nu beginnen aan Guacemelee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Wel vaker gehoord. Eerst zien dan geloven. Altijd frappant dat het opeens altijd opgelost is in de day-one patch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:29 schreef PBateman1978 het volgende:
De ontwikkelaar zegt dat het goed komt.
[ afbeelding ]
Eerst doen ze alle functies erin en daarna pas optimizing?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord. Eerst zien dan geloven. Altijd frappant dat het opeens altijd opgelost is in de day-one patch.
Spel komt er dan hoe dan ook.
Wacht maar tot we bij AC 1999 zijn, dan gaan we ook vliegen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:25 schreef Ixnay het volgende:
Was al klaar met AC na deel 3, maar nu echt definitief.
Eerst moest je varen en nu rijden. Dat hoort toch niet bij AC.
Ik vind Steven ook altijd wel goed. Hij heeft altijd wel zinnige dingen te melden en weet veel van Japan/retro shit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou wat je lekker vind. Ik vind haar echt irritant kinderachtig. Altijd dat domme gegiechel.
Keek het vroeger ook veel meer, maar tegenwoordig is het echt veel minder geworden. Vind eigenlijk alleen Skate en JJ nog interessant. Als die 2 samen in een item zitten dan is het gewoon een normale discussie, maar zet je daar Boris of Shelly neer dan gaat het echt nergens meer over.
Beter dan rogue spear gaat het toch niet meer worden, beste R6 game ooit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:43 schreef Yi-Long het volgende:
Voor Rainbox Six hebben ze ook al aangekondigd dat er flink was DLC zal komen post-launch.
Fuck them.
Ik heb wel een mail gekregen maar ik heb er geen tijd voor helaas, heb helldivers ook weer opgepakt. Dus mochten er nog liefhebbers zijn:quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:40 schreef RRuben het volgende:
Wie zit nog meer in de Rocket League beta?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Ziet er best uit!quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Full HD beelden van de PS4 versie.
DAYUM!
Xbox one sticks kopen en die erin zetten, die dingen zijn echt goddelijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:05 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ziet er best uit!, aan de recensies te zien zit het wel goed met deze game.
Wat doen jullie trouwens met controllers waarvan de linkerstick niet kapot is maar wel glad is geworden, valt dat ook onder de garantie, of kan je dan beter een opzetstukje kopen? Heb hem al een keer teruggestuurd, toen die was gescheurd.
Ja, maar dat durf ik niet zo goed aan eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Xbox one sticks kopen en die erin zetten, die dingen zijn echt goddelijk
Het is even gepruts maar je moet wel extreem onhandig zijn wil je je controller slopen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:22 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja, maar dat durf ik niet zo goed aan eigenlijk. Heb twee controllers teruggestuurd gekregen en die ene lijkt wel een nieuwe versie (ruwer) en die andere leek gewoon weer een oude controller.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een episch gevecht was dat tussen Rossdale en mij![]()
Twintig keer stuivertje wisselenHaha uhm, sorry maar ik liet je er telkens voorbij om samen te kunnen strijden. Na twee rondjes lag je bijna 20 sec achter en heb ik in de eerste bocht staan wachten op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna remde ik ook in ruime bochten zodat je er weer voorbij kon
Ik vond het wel een erg leuke race zo, maar je was wel serieus veel langzamer. Maar dat komt wel goed, doen we vaker! Jammer dat je geen mic hebtPlease sir. When moon? When Mustang?
Kijk, daar komt de aap uit de mouw...quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha uhm, sorry maar ik liet je er telkens voorbij om samen te kunnen strijden. Na twee rondjes lag je bijna 20 sec achter en heb ik in de eerste bocht staan wachten op jeDaarna remde ik ook in ruime bochten zodat je er weer voorbij kon
Ik vond het wel een erg leuke race zo, maar je was wel serieus veel langzamer. Maar dat komt wel goed, doen we vaker! Jammer dat je geen mic hebt
Zojuist gedownloadquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:40 schreef RRuben het volgende:
Wie zit nog meer in de Rocket League beta?
Klopt, ik heb in januari een 2e controller gekocht, viel mij gelijk op dat de rubber steviger was. Wel gelijk Xbone pookjes ingezet trouwens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:22 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja, maar dat durf ik niet zo goed aan eigenlijk. Heb twee controllers teruggestuurd gekregen en die ene lijkt wel een nieuwe versie (ruwer) en die andere leek gewoon weer een oude controller.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha uhm, sorry maar ik liet je er telkens voorbij om samen te kunnen strijden. Na twee rondjes lag je bijna 20 sec achter en heb ik in de eerste bocht staan wachten op jeDaarna remde ik ook in ruime bochten zodat je er weer voorbij kon
Ik vond het wel een erg leuke race zo, maar je was wel serieus veel langzamer. Maar dat komt wel goed, doen we vaker! Jammer dat je geen mic hebt
[..]
Is ie al ergens te krijgen ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Full HD beelden van de PS4 versie.
DAYUM!
http://wololo.net/2015/05(...)t-take-legal-action/quote:We’ve revealed a few weeks ago that some electronic stores in Brazil were advertising a way to copy pirate video games onto your PS4 for a fee. Although the technique was not described in details (these stores wanted, after all, to make a profit out of the scheme, not share it for everyone to get it for free, or for Sony to patch it), we’ve been in touch with several members of the hacking scene, as well as customers of these stores, who have all confirmed the existence of the “hack”.
Yesterday, journalists at UOL Jogos, a trusted site in Brazil, have confirmed that the hack is real, as they have verified it themselves on a test console (original article, in Portuguese, can be found here). It needs to be emphasized that this is not the well known “account sharing” trick, but a new kind of hack.
Small electronics store in some streets of Sao Paulo will charge from R$ 300 to R$ 400 (about $100 to $150) in order to install 10 pirated games on your console. The UOL journalists have confirmed the hack to work on their own console.
Sony are not totally ignoring the issue of piracy in Brazil. It seems they are aware of the “account sharing” technique (and how some stores are monetizing it) and already sending cease and desist notices about that. It is safe to assume they will at least do the same for this new piracy technique, and will probably be looking into ways to patch the hack. As a reminder, people on the PS4 hacking scene have told us that the technique they knew about has been patched on 2.51, so it seems the technique used by Brazilian stores is slightly different from that.
[..]
De volgende keer rij ik wel mee.... Zonder mic is eigenlijk niet te doen en een stuk minder leuk inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:38 schreef jackson het volgende:
[..]
De volgende keer rij ik wel mee.... Zonder mic is eigenlijk niet te doen en een stuk minder leuk inderdaad.
Ja, ik wil nog wel eens een pot co-op pakken met Fifa, maar je kunt me altijd een uitnodiging sturen hoor. Ben er vaak wel voor in. Gozer waarmee ik Fifa speelde heeft ook Project Cars dus was wel lachen geweestquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MooiZag idd dat je met FIFA bezig was gister
hubba !!quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
your PS4 for a fee. Although the technique was not described in details (these stores wanted, after all, to make a profit out of the scheme, not share it for everyone to
Vanavond wil ik sowieso weer een paar mooie races doenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog wel eens een pot co-op pakken met Fifa, maar je kunt me altijd een uitnodiging sturen hoor. Ben er vaak wel voor in. Gozer waarmee ik Fifa speelde heeft ook Project Cars dus was wel lachen geweest
Foebele met vrienden kijken hier dus dat gaat niet lukken. Niet teveel oefenen anders kan ik je straks niet meer bijhoudenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond wil ik sowieso weer een paar mooie races doen
yay!quote:
The Order heb je binnen een uurtje of 7 uitgespeeld. Kan nog prima voor de release van Witcher en is echt een zeer leuke gamequote:Op woensdag 13 mei 2015 14:21 schreef Akilla het volgende:
Ben wel aan het twijfelen om the witcher te gaan halen...
Ben nu xenoverse platinum aan het halen en denk er over na om ook de dlc te halen. Hierna wilde ik the order gaan spelen, maar the witcher ziet er opzich ook wel leuk uit.
The Order schijnt idd een mooie game te zijn, maar erg, erg kort, dus die zal over niet al te lange tijd wel voor een flink lagere prijs te koop zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:21 schreef Akilla het volgende:
Ben nu xenoverse platinum aan het halen en denk er over na om ook de dlc te halen. Hierna wilde ik the order gaan spelen, maar the witcher ziet er opzich ook wel leuk uit.
Twee hele andere game's, en the order is inderdaad vrij kort en the witcher weer gigantisch lang. Ken genoeg mensen die helemaal niks met rpg's hebben (waaronder ik over het algemeen). Als je beide wel leuk lijkt en tussen één van beide moet kiezen, sowieso the witcherquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lol, twijfelen tussen The Order en The Witcher... in welk universum is dat een lastige keuze?
Vaak hebben ze de spellen al gewoon in het magazijn liggen.....quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zou de withcher al ergens in de winkel liggen? Ik ga vanavond kijken bij de mediamarkt
Ik kreeg net bericht van game mania dat ik wel final fantasy x kon ophalen.. Ook 3 dagen voor release.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vaak hebben ze de spellen al gewoon in het magazijn liggen.....
Ik zal die boete ook niet willen riskeren
Xenoverse is best kut platinum halen met al die supersquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:21 schreef Akilla het volgende:
tot je bij zo'n panisch kutstuk komtquote:
Ja die supers en ultimates worden een hel.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Xenoverse is best kut platinum halen met al die supers
Of die online dingen.
Njah hij ligt hier toch, heb m van een vriend kunnen overkopen voor weinigquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lol, twijfelen tussen The Order en The Witcher... in welk universum is dat een lastige keuze?
Ik had Uncharted 3 Limited Edition ook een week eerder gekregen dan de rest van de wereld. Niemand had nog een Review geschreven en ik had het spel al uitgespeeldquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht van game mania dat ik wel final fantasy x kon ophalen.. Ook 3 dagen voor release.
Ik verwacht dat de mediamarkt hem wel rond zaterdag zal hebben liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zou de withcher al ergens in de winkel liggen? Ik ga vanavond kijken bij de mediamarkt
Het is niet alleen een nederlandse dag geloof ikquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hadden ze de releasedate wereldwijd moeten vervroegen omdat ze in Nederland hemelvaart vieren??
Geen idee, is NL het enige land waar mensen nu vrij hebben dan? Of ook Duitsland, Polen, etc etc?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hadden ze de releasedate wereldwijd moeten vervroegen omdat ze in Nederland hemelvaart vieren??
Niet alle landen. Ascension Day is geen globale vrije dagquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, is NL het enige land waar mensen nu vrij hebben dan? Of ook Duitsland, Polen, etc etc?
Stoute Marshaquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
http://i1065.photobucket.(...)mage_zpscdqxi6nk.jpg
intertoys bon van tw3 mocht iemand er wat aan hebbenniet van mij tho. heeft dat nou echt zin, met een foto van die bon langs intertoys gaan?
Lijkt mij dat je er weinig aan hebt(bij een andere intertoys ofc) en ze gewoon vasthouden aan de datum?
natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
http://i1065.photobucket.(...)mage_zpscdqxi6nk.jpg
intertoys bon van tw3 mocht iemand er wat aan hebbenniet van mij tho. heeft dat nou echt zin, met een foto van die bon langs intertoys gaan?
Maar ook niet alleen NLquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alle landen. Ascension Day is geen globale vrije dag
Bestaat er zoiets als een globale vrije dag?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alle landen. Ascension Day is geen globale vrije dag
Nieuwjaars dag?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een globale vrije dag?
Kerst vieren ze niet overalquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
bijvoorbeeld en kerst, pinksteren etc
Alleen in westerse landen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
bijvoorbeeld en kerst, pinksteren etc
Ja maar zelfs de dag waarop het hemelvaart is zijn we het al niet over eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is niet alleen een nederlandse dag geloof ikhet is een katholieke feestdag toch
Nee, al zal Kerst redelijk in de Christelijke wereld in de buurt komen. Maar zelfs niet alle Christelijke landen hebben Hemelvaart als vrije dag. Duitsland bv wel, maar Groot-Brittanie al weer niet. Die vieren het op de zondag erop geloof ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een globale vrije dag?
Ha HAA!!!quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:04 schreef RRuben het volgende:
Snel maak het topic vol voordat yi-long (11!!!1!!!1een1!!EINZ!!1!) het weer haapt en een kut TT bedenkt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |