Het houdt je van de straat.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:23 schreef SleepSub het volgende:
Lijstje voor volgend season;
Alles.![]()
And here weeee go again!
Tsss, wat is dit voor gebrek aan toewijding.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Wees daar niet zo zeker van...
* SleepSub points at girlfriend.
* SleepSub points at work.
In Rudy Kousbroek's Oostindisch Kampsyndroom verwijst de man naar tig van (lees: een paar) historici en columnisten die de Shouwa keizer uitmaken voor god, oorlogsmisdadiger, die reparaties eisten voor het 'verliezen' van 'Nederlands-Indië' en de zogenaamde 'Jappenkampen' -Japanse interneringskampen- vergelijken met de vernietigingskampen van de Duitsers. Het is kostelijk als je wat tijd hebt om te verbranden.quote:
Eigenlijk was hij een enigszins gevierd bioloog, schijnt het.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hirohito, die man heeft niks bereikt
[ afbeelding ]
Durarara!!x2 Ten (vervolg)quote:Op zondag 17 mei 2015 22:38 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij:
Miss Monochrome, Durarara x2-2, Working!!!, Angel Beats OVA, Durarara x2-OVA, Ghost in the Shell Movie, Shingeki no Kyojin Movie
Proberen: Gangsta
En denk ook om Dragon Ball te proberen...
Boruto
12 seconden op Duckduck go.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef poker4lifee het volgende:
Is dat dragonball super van dezelfde makers als het origineel?
quote:In addition to his role as series creator, Akira Toriyama is also credited for the "original story & character design concepts" of the new anime directed by Kimitoshi Chioka.[1] Toei Animation producer Atsushi Kido previously worked on Dragon Ball Z for a brief time during the Freeza arc, while Fuji TV producer Osamu Nozaki said he has been a fan of the series since childhood.[2] Masako Nozawa will reprise her roles as Son Goku, Son Gohan, and Son Goten.[1]
P.A. heeft met Hanasaku Iroha, Uchouten Kazoku en Shirobako een paar van mijn absolute favoriete series geproduceerd. Met Nagi no Asukara, Another en True Tears een paar middelmatige maar toch zeker amusante series en met Glasslip en Tari Tari een paar series waar ik veel minder voor voel gemaakt. Ondanks dat Charlotte me niet echt aanstaan moet ik het wel een kans geven omdat Shirobako nog zo kort geleden was.quote:
Vervolg van Dragon Ball Z, volgens de manga.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef poker4lifee het volgende:
Nog steeds geen nieuw seizoen KingdomHaikyuu ook nog niet
Is dat dragonball super van dezelfde makers als het origineel?
Ik moet zeggen dat de love-comedy wending onverwachts was.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zal je niet spoileren, maar de mysterieuze sfeer zal omslaan.
Heb je dit al gezien?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan het ook laten bewegen met je muiswiel en pijltjes.
Je moet het wel even copy+pasten.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:27 schreef Qunix het volgende:
http://funny.computer/linux/
Dat MOET mijn bootscherm worden
Nog niet. Ik zit hem te downloaden (in mijn browser wordt die niet ondersteund omdat ik geen patentbeschermde formaten kan afspelen in de browser).quote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je dit al gezien?
[..]
Je moet het wel even copy+pasten.
De ironie. Een filmpje dat het gospel van Linux verkondigt in een niet-open formaat.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:39 schreef robin007bond het volgende:
(in mijn browser wordt die niet ondersteund omdat ik geen patentbeschermde formaten kan afspelen in de browser).
Ja, dat is wel pijnlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ironie. Een filmpje dat het gospel van Linux verkondigt in een niet-open formaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, alles komt hopelijk goed als Daala er is. Die maakt misschien zelfs gehakt van h265.
Ik denk dat die niet alles ondersteunt.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:56 schreef Qunix het volgende:
MPEG4 was het niet!? Dan zou je Cisco's fork genaamd OpenH264 (BSD licensed) kunnen kijken...
Trouwens! Dit zou natuurlijk haast niet kunnen, want eerst moet X en dergelijke starten of in ieder geval je grafische drivers.quote:
En natuurlijk dat ze met zijn allen bij de light music club gaan.. Wel een leuke Azunyan-imitatie van het ooglapjesmeisje.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de love-comedy wending onverwachts was.
* De_Dakgoot mompelt iets over 2d waifu'squote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Wees daar niet zo zeker van...
* SleepSub points at girlfriend.
* SleepSub points at work.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:38 schreef Kyubey het volgende:
YES
Ik ben blij dat het gerucht dat Rachnera, Mero en Suu er niet in zaten niet klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Jup, met een plugin.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hengelen jullie ook youtube video's binnen voor het geval dat ze worden verwijderd?
met name je favoriete videos bijv
https://github.com/gantt/downloadyoutubequote:
Wacht, nee, huh? Kak.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sidonia krijgt waarschijnlijk geen S3 plus S2 krijgt waarschijnlijk een anime original end![]()
Hmm, Thanks.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
https://github.com/gantt/downloadyoutube
(en ik gebruik https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/download-youtube/)
En heb ook YouTube Center draaien.
Ik heb een waifu en een vriendin.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
* De_Dakgoot mompelt iets over 2d waifu's
Ranko beste im@squote:Op maandag 18 mei 2015 22:55 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ik heb een waifu en een vriendin.
My waifu is Iori-chan
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat is wel pijnlijk.
Gebeurt niet want DaizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, alles komt hopelijk goed als Daala er is. Die maakt misschien zelfs gehakt van h265./A/non's with his waifu, all's right in the world.
>Haten op het kartelquote:
Repel pls, ik doelde erop dat Daala geen gehakt kan maken van h265 omdat Daiz-samaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
>Haten op het kartel
Ga maar ergens anders je Cypriotische drama's opvissen, oh ja, dat kan nergens anders.
twitter:pKjd twitterde op woensdag 20-05-2015 om 14:48:51Official Splatoon × Ika Musume illustration collaboration soon. http://t.co/AgFhzk3YlF reageer retweet
Ik zag in de "stream" 3 plaatjes voorbij komen met ruimte er tussen. Ik dacht ze hier te kunnen plaatsen zodat 3 posts een lang plaatje wordt, maar past nietquote:
SPOILER: hibike episode 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Now, let's tune! B flat.''quote:
quote:Columnist Jon Qwelane described the vuvuzela as "an instrument from hell".
Lel.quote:The euphonium derives its name from the Greek word euphonos,[1] meaning "well-sounding" or "sweet-voiced"
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ging Ore Monogatari kijken voor shits and giggles. Het is... beter dan ik dacht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Waarom niet gewoon youtube-dl gebruiken?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
https://github.com/gantt/downloadyoutube
(en ik gebruik https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/download-youtube/)
En heb ook YouTube Center draaien.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
Ik gebruik nog steeds dingen als keepvid
Niet gewoon mpv gebruiken om YouTube af te spelen met alle fijne opties die de videospeler biedt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Youtube center verneukt de hele layout om de een of andere reden
Ik gebruik de add on al jaren. Maar deze is ook fijn! Thanks!quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon youtube-dl gebruiken?
https://github.com/rg3/youtube-dl
Ondersteunt trouwens veel meer dan enkel YouTube. Zelfs npo.nl/gemist wordt ondersteund.
You're welcome! Het is zelf ook best eenvoudig om extractors toe te voegen voor sites.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik gebruik de add on al jaren. Maar deze is ook fijn! Thanks!
*rijstquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
heb het gedropt toen ze op rijs gingen
Ik moet ook nog Hibike Euphonium inhalenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Kak, ik heb nog steeds 9 afleveringen van Log Horizon S2 te gaan. Ik zie er nog gewoon tegen op ook.
Ik moet er nog aan beginnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet ook nog Hibike Euphonium inhalen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
*rijst
[..]
Ik moet ook nog Hibike Euphonium inhalen
fags, jullie allebeiquote:
Helder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Omdat ik geen linux als main os draai en gemak dient de mens
Drop het en lees deze spoiler.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Kak, ik heb nog steeds 9 afleveringen van Log Horizon S2 te gaan. Ik zie er nog gewoon tegen op ook.
SPOILER: IIIITSUNOMANI HORIANDAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Drop het en lees deze spoiler.Ben ik blij dat ik er nooit aan begonnen ben.SPOILER: IIIITSUNOMANI HORIANDAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akatsuki maakt alles goed.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |