Ja, is inmiddels echt gebeurd. Maar niet precies zoals je het nu ziet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wacht, wat gebeurt er? Of is dit niet echt?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:03 schreef Arashimashou het volgende:
Tijd voor Panzer voor een betere sfeer.
[ afbeelding ]
Graag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Even die "ene" folder zoeken
[ afbeelding ]
quote:
Wacht, sinds wanneer begint Twinkel Twinkel Kleine Ster met vier C's?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat ze Dag Sinterklaasje speelden, daarna dacht ik aan Vader Jacob, maar dan staat het er Twinkel twinkel kleine ster.
Altijd is Kortjakje ziek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat ze Dag Sinterklaasje speelden, daarna dacht ik aan Vader Jacob, maar dan staat het er Twinkel twinkel kleine ster.
Die haalde ik in eerste instantie door elkaar met Vader Jacob. Het werd Vaderjakje, google snapte er geen bal van.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Altijd is Kortjakje ziek.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf alleen de laatste film gezien. Er schijnen wat nieuwe scenes in de recapfilms te zitten, als je die de moeite niet vind kun je misschien nog het beste doen als ik deed.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:38 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk moet ik de Madoka-films kijken, maar ik heb niet heel veel zin in een recap. Kan ik de eerste twee gewoon overslaan?
Vaderjakje ging op reis, tierelierelierequote:Op donderdag 14 mei 2015 14:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die haalde ik in eerste instantie door elkaar met Vader Jacob. Het werd Vaderjakje, google snapte er geen bal van.
[..]
Ik heb zelf alleen de laatste film gezien. Er schijnen wat nieuwe scenes in de recapfilms te zitten, als je die de moeite niet vind kun je misschien nog het beste doen als ik deed.
Mooi.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vaderjakje ging op reis, tiereliereliere
Vaderjakje ging op reis, tiereliererom
Er stak een graatje in zijn keel, tiereliereliere
Er stak een graatje in zijn keel, tiereliererom
En ja, de eerste twee madokafilms kun je overslaan.
Wie zegt dat advocaatje joods is?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een vuig anti-semitisch lied zeg.,... iedereen blij dat de oude Jood dood is...
welke anime is dat van?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
shirts binnenbazen anime.
[ afbeelding ]
shigatsu wa kimi no uso; http://myanimelist.net/anime/23273/Shigatsu_wa_Kimi_no_Usoquote:
shigatsu kan ik niet kijken... Ik weet het einde al en dat maakt elke aflevering alleen maar pijnlijker om te kijken...quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
shigatsu wa kimi no uso; http://myanimelist.net/anime/23273/Shigatsu_wa_Kimi_no_Uso
en hunter x hunter 2011 http://myanimelist.net/anime/11061/Hunter_x_Hunter_%282011%29
beide must seesbij de 1e niet laten afschrikken omdat het genre ook deels muziek is. mocht dat een reden zijn voor mensen om er niet aan te beginnen iig
quote:
ah, thnx.. de eerste staat al op de plan to watch lijst..quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
shigatsu wa kimi no uso; http://myanimelist.net/anime/23273/Shigatsu_wa_Kimi_no_Uso
en hunter x hunter 2011 http://myanimelist.net/anime/11061/Hunter_x_Hunter_%282011%29
beide must seesbij de 1e niet laten afschrikken omdat het genre ook deels muziek is. mocht dat een reden zijn voor mensen om er niet aan te beginnen iig
HxH moet je sowies kijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ah, thnx.. de eerste staat al op de plan to watch lijst..
de 2de zal ik niet snel kijken i.v.m. 148 afleveringen..
ahaquote:Op woensdag 13 mei 2015 04:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee 2ling met oudere zus.
Momo best girl
Hunter x Hunter is op zich ook wel een serie die je goed voor je uit kunt stellen. Het zal nog zeker een aantal jaren dan niet decennia duren voordat de manga aan zijn einde komt in het huidige tempo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HxH moet je sowies kijken.
Begin is wat minder maar na de Hunter Exam word het echt goed![]()
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hunter x Hunter is op zich ook wel een serie die je goed voor je uit kunt stellen. Het zal nog zeker een aantal jaren dan niet decennia duren voordat de manga aan zijn einde komt in het huidige tempo.
Rabobankploeg?quote:
Godver.quote:
t.b.h heb ik het wel een beetje gehad met die ellelange series, en kennelijk zijn ze ook nog niet eens klaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HxH moet je sowies kijken.
Begin is wat minder maar na de Hunter Exam word het echt goed![]()
Onzin, het is nog niet eens een half jaar na dato.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef Kyubey het volgende:
[Commie] Inou Battle wa Nichijou-kei no Naka de - 10 [2252BCDC].mkv
Werd eens tijd.
quote:
Jonge, Saika wint de Hachimanbowlquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yuifags = Blown The Fuck Out
Yukino wint de Hachiman League, de Hachiman Beker en de Hachiman Cup!
[ afbeelding ]
Zelfs de verlegen loli maakt meer kans dan Yui op dit moment.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongemakkelijke Orimoto is de beste Orimoto.
Da~yo~ne~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |