Zoals?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de cheesy jpop-openings.
Is er nog iets waar je geen hekel aan hebt tegenwoordig?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de cheesy jpop-openings.
Die is juist nog erger. Met Stray Light (?) of iets dergelijks. Vreselijk herhalend refrijn.quote:
Het Duits van Rin daarentegen is perfect zoals het is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is juist nog erger. Met Stray Light (?) of iets dergelijks. Vreselijk herhalend refrijn.
En dan dat Engrish.Brr.
Refrijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is juist nog erger. Met Stray Light (?) of iets dergelijks. Vreselijk herhalend refrijn.
En dan dat Engrish.Brr.
Of Asukaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het Duits van Rin daarentegen is perfect zoals het is.
Refrein, G. Maar het is gewoon echt poppiebagger. Ik kan het niet meer aanhoren.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er nog iets waar je geen hekel aan hebt tegenwoordig?
Hé, hoe gaat het met jou en SleepSub?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:31 schreef SleepSub het volgende:
Moet m'n MAL is een keer updaten...
Also don't hate UBW OP
quote:According to the liner notes to the album Refrain of Evangelion, director Hideaki Anno had originally wanted to use music from Borodin's Polovetsian Dances as the opening. The TV station (TV Tokyo) felt that audiences would be confused by a classical opening to an anime, and requested a change to a more typical or J-pop and upbeat song.
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Cruel_Angel%27s_Thesis
Neem mijn opmerking met een korrel zout, maar ehh, beetje wel. Je hoeft niet alles leuk te vinden, maar om dan meteen een aversie er tegen te ontwikkelen is ook weer zoiets. Cheer up buttercup.quote:
Oh shit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:21 schreef Qunix het volgende:
Oh fucking kutzooi...
Mijn VPS provider heeft blijkbaar een redirect oid bij het versturen van een SMS, echter is er een probleem waardoor de pagina niet goed redirect, namelijk naar zichzelf. Nu krijg ik enorm veel SMSjes......
Oh nee he. Van die eindeloze loop redirects. Zou je browser je daar niet tegen beschermen normaliter? Als die ziet dat je oneindig wordt geredirect?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:21 schreef Qunix het volgende:
Oh fucking kutzooi...
Mijn VPS provider heeft blijkbaar een redirect oid bij het versturen van een SMS, echter is er een probleem waardoor de pagina niet goed redirect, namelijk naar zichzelf. Nu krijg ik enorm veel SMSjes......
Hmm oké! Ja, misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem mijn opmerking met een korrel zout, maar ehh, beetje wel. Je hoeft niet alles leuk te vinden, maar om dan meteen een aversie er tegen te ontwikkelen is ook weer zoiets. Cheer up buttercup.
Firefox doet het max 5x. Inmiddels op 200 SMSjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he. Van die eindeloze loop redirects. Zou je browser je daar niet tegen beschermen normaliter? Als die ziet dat je oneindig wordt geredirect?
Tja, maar alleen maar klassieke muziek in anime is ook strontvervelend na een tijdje. Ik ben het wel met je eens dat een beetje afwisseling leuk zou zijn, maar helaas wordt anime niet alleen voor ons gemaakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:11 schreef robin007bond het volgende:
Weet je. Die pop-openings moeten gewoon eens afgeschaft worden. Oorspronkelijk wilde Hideaki Anno ook een klassieke opening voor NGE in plaats van Cruel Angel's Thesis (uiteraard heeft hij een verfijndere smaak dan de gasten bij TV Tokyo). Hij wilde Polovtsian Dances gebruiken uit de opera Prince Igor.
[..]![]()
Gelukkig waren ze niet bang wat klassieke werken te gebruiken in de serie, al zal dat misschien soms ook zijn geweest door het beperkte budget.
Laatst ben ik de muziek van Richard Strauss wat meer gaan waarderen. Geniaal hoe in sommige symfonische gedichten bepaalde instrumenten bepaalde personages moeten representeren.
Dat zouden ze eens in anime moeten durven. Legend of the Galactic Heroes had ook wel mooie klassieke muziek.
Een meesterfilm waar de klassieke muziek echt goed werd toegepast blijf ik 2001: A Space Odyssey vinden. Hopelijk komen er ooit nog anime van dat kaliber.
support@.....? (waar zit je vps?)quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:35 schreef Qunix het volgende:
Oh, nice... Alle pagina's in het admin paneel hebben het probleem. Ook als je contact wilt opnemen via hun ticket systeem, krijg ik SMSjes.
Hmm, daar heb je gelijk in. Afwisseling is koning. Ik kan het ook wel waarderen als er een wat steverige metal-opening is. Rainbow's OP is daardoor ook wel aardig (en past goed bij de atmosfeer van de serie).quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, maar alleen maar klassieke muziek in anime is ook strontvervelend na een tijdje. Ik ben het wel met je eens dat een beetje afwisseling leuk zou zijn, maar helaas wordt anime niet alleen voor ons gemaakt.
2001 is een meesterwerkje ja. Heb je nou inmiddels al wat meer werk van Kubrick gekeken?
Ha, dat van 2001: A Space Odyssey wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, leuk dat je zowel Evangelion als 2001 noemt. Anno wilde klassieke muziek gebruiken maar kreeg een voor NGE geschreven nummer. Kubrick liet een OST schrijven voor 2001, maar kreeg een demo edit van de film te zien met de klassieke muziek die je kent er onder als placeholder en cancelde prompt de soundtrack.
Dus als je dat niet geweten had, had je dan anders gekeken naar A Cruel Angel's Thesis? Wat er achter de schermen afspeelt staat los van het werk. Het is leuk om er in te duiken als het je interesseert, maar het eindproduct staat op zichzelf.
Inmiddels een ticket gemaakt via sales... Ik kan geen telefoonnummer of email vinden.quote:
Ik heb het boek nooit gelezen eigenlijk, stiekem nog helemaal niets van Clarke, staat wel nog op de planning. Ik was nog even in de war met 2001.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:39 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb A Clockwork Orange nog in de kast liggen om bekeken te worden.Maar wellicht dat ik eerst het boek wil lezen.
Ik ben nu nog bezig met Guards Guards, maar ik kom er eerlijk gezegd een beetje langzaam doorheen.![]()
Ja, herkenbaar. En we zijn ook best volgestouwd met allemaal snelle actie. De gemiddelde shot in een TV-serie is echt heel kort. Het is allemaal actie-op-actie om de hersentjes geïnteresseerd te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het boek nooit gelezen eigenlijk, stiekem nog helemaal niets van Clarke, staat wel nog op de planning. Ik was nog even in de war met 2001.
Tja, kan gebeuren. Ik heb soms ook echt een hele tijd geen zin in een boek om het soms, na drie maanden doen over 50 pagina's, de rest in één dag uit te lezen. Soms ook niet, en blijft het ploeteren.
Je hebt nu natuurlijk zelf een groot deel te zeggen over welke media je consumeert. Je kan waarschijnlijk prima wennen aan boeken lezen. Om dan te wijzen naar series als de schuldige is een beetje oneerlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. En we zijn ook best volgestouwd met allemaal snelle actie. De gemiddelde shot in een TV-serie is echt heel kort. Het is allemaal actie-op-actie om de hersentjes geïnteresseerd te houden.
Hmm.. Mijn klacht heeft wel een hoog fedoragehalte.
Het gaat prima zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hé, hoe gaat het met jou en SleepSub?
Nice. Gefeliciteerd met je vriendin!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:50 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Het gaat prima zoals gewoonlijk![]()
Verder natuurlijk lekker veel anime kijken, veel dingen doen met vriendin en beetje hier en daar kijken what to do![]()
Hoe gaatie zoal daaro?
Dat heeft meer te maken met moderne media en apparatuur zoals de smartphone waardoor je gewend raakt om regelmatig even je mail, je app, whatever te controleren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. En we zijn ook best volgestouwd met allemaal snelle actie. De gemiddelde shot in een TV-serie is echt heel kort. Het is allemaal actie-op-actie om de hersentjes geïnteresseerd te houden.
Hmm.. Mijn klacht heeft wel een hoog fedoragehalte.
Daar heb je denk ik een goed punt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met moderne media en apparatuur zoals de smartphone waardoor je gewend raakt om regelmatig even je mail, je app, whatever te controleren.
quote:Maar kom je nou echt moeilijk door een Terry Pratchett boek heen? Onmogelijk
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Die bereikbaarheidsfetish van mensen moet ook maar eens afgelopen zijn.
ben zo boosquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Relax man het is maar een anime.
Maar jammer dat 'ie zo poep is.
huh. wat did i miss?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
DAT FUCKING EMIYA OP HET EINDE
MAAR WAAROM OP HET EINDE KUT UFO
[ afbeelding ]
Als Kagami nu opeens een jetpack van nakama-energie kreeg zou het me niet eens meer iets verbazen.quote:
saaiquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:19 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe Kuroko is uit, even kijken wat men nu voor toverspreuken gaat gebruiken
toverspreken, bij basketbal? das vals spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:19 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Well aren't you a fucking ray of sunshine today.
WINGARDIUM LEVIOSAquote:Op zondag 17 mei 2015 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
toverspreken, bij basketbal? das vals spelen
Hoe boos? Zo boos:quote:
Als ze dat nummer ergens zouden gebruiken dan was het wel hier. Gelukkig!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
DAT FUCKING EMIYA OP HET EINDE
MAAR WAAROM OP HET EINDE KUT UFO
[ afbeelding ]
Ik las dat als: "Nieuwe Kumiko etc." maak daarvan wat je wil.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:19 schreef Kyubey het volgende:
Ze betovert iedereen met haar lieflijke eufoniumspel.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik las dat als: "Nieuwe Kumiko etc." maak daarvan wat je wil.
[ afbeelding ]
Is er nog iets gebeurd dat er voor zorgt dat ik die serie weer wil oppakken? Had hem al gedropt na aflevering 1.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://hestia.dance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wacht, was de anime niet op de game gebaseerd?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:58 schreef mschol het volgende:
nog intresse in anime based games?
Higurashi When They Cry Hou - Ch.1 Onikakushi
Dit soort games zijn echt niks.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:58 schreef mschol het volgende:
nog intresse in anime based games?
Higurashi When They Cry Hou - Ch.1 Onikakushi
ach, zelfde ideequote:Op zondag 17 mei 2015 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, was de anime niet op de game gebaseerd?
Haha, wacht maarquote:Op zondag 17 mei 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren Another gekeken. Best goed tot nu toeZo verder met ep 6.
15 Jaar geleden was dat nog de Shouwa keizer (Hirohito dus). Er is zo veel hilarische literatuur over die man.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
zag net dit voorbij komen op fb, mss dat mensen hier het interessant vinden![]()
Ga het wel ff checken denk ik
https://www.facebook.com/events/100703666931446/
Op zondag 24 mei tussen 12.00 en 17.00 uur organiseert Japanmuseum SieboldHuis op het Rapenburg in Leiden voor de achtste keer de Japanmarkt! Het is namelijk 15 jaar geleden dat de Japanse keizer een bezoek bracht aan het Rapenburg.
Vertel?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
15 Jaar geleden was dat nog de Shouwa keizer (Hirohito dus). Er is zo veel hilarische literatuur over die man.
Hirohito, die man heeft niks bereiktquote:Op zondag 17 mei 2015 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
15 Jaar geleden was dat nog de Shouwa keizer (Hirohito dus). Er is zo veel hilarische literatuur over die man.
ik loop al zo achter.. doe eens een seizoen zonder nieuwe animequote:Op zondag 17 mei 2015 22:38 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij:
Miss Monochrome, Durarara x2-2, Working!!!, Angel Beats OVA, Durarara x2-OVA, Ghost in the Shell Movie, Shingeki no Kyojin Movie
Proberen: Gangsta
En denk ook om Dragon Ball te proberen...
Boruto
Zegt hij met een serieus gezicht, we hebben net een hongerwinter achter de rug.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loop al zo achter.. doe eens een seizoen zonder nieuwe anime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |