SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door SQ op 11-05-2015 07:28:41 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hydrofiel tussen jouw borst en haar hoofd leggenquote:Op maandag 11 mei 2015 00:49 schreef faptist het volgende:
Soesa,
Whuuuuuut? Wat is ze snel!
En wat is ze staand opeens groot!
Ik lig (in bed mét melkvlekken op m'n shirt) met verbazing te kijken hoe hard het allemaal gaat.
Blue,
Hoe gaat het met de pokjes?
Gewoonmezelf,
Wat lief dat je man je zo verwend heeft. Echt een prachtige ring en hij heeft natuurlijk ook gelijk; je bent ook een superlieve mama.
Snoenk
Mwaaahhhh wat een lief armbandje!
Dat wordt super voorzichtig zijn met alles wat je doet om hem maar niet kwijt te raken.
Alle mama's met zelfgemaakte knutsels (autocorrect maakte er keutels van huhu)
Wat een kostbare bloempot, tekening, hartje en eh wat was er nou nog meer gemaakt.. Priceless gewoon!
Eh en toen was ik alles alweer kwijt..
Hier is de dag heerlijk verlopen. Broer eindelijk weer gezien en hij had een jurkje voor R. Meegenomen uit China.
Ik bedoelde zo'n fluwelen jasje/jurkje/iets, maar hij dacht een katoenen pakje..
Wel Chinese kwaliteit (losse draadjes en drukfoutjes) en in chinese verpakking dus bewaard wordt het toch wel
En ik heb dus eindelijk een draagdoek.
Wat fijn!
Nu nog iets bedenken waardoor haar hoofd niet helemaal vuurrood en plakkerig wordt door de lichaamswarmte.
en lekker genoten van de echte strontmeur?quote:Op maandag 11 mei 2015 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heerlijk Skittleslekker spelen!
Ik had net een twijfelachtige mijlpaal: dr eerste dikke poepluier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2015 12:51 schreef NotTheSame het volgende:
Moooh alsof het hier allemaal niet erger kan... Sorry dat ik weer begin te zeuren...
Ik gooi het even onder een spoiler want niet baby-gerelateerd.Wat een rotsituatie zeg... En zeuren mag hier heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij gaan vanmiddag voor de eerste prikjes. In het ziekenhuis deed Sjaak het goed met alle prikjes/infusen etc dus ik hoop dat hij vanmiddag ook goed reageert.
Hier is het ook goed warm (ook het zonnige zuiden) en ik ga straks te voet naar het CB. Heb alleen geen passende korte broek (want heb nog wat extra vetjes op m'n bovenbenen en billen) en ik had heel veel moeite met het vinden van een passende rok. Gelukkig toch gevonden dus ik kan lekker luchtig naar buiten. /firstworldproblems
Ja, heerlijk zonnetje!quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef Gevalletje het volgende:
Oh, dan ga ik misschien zo ook nog even kijken daar! Als ik nog wegkom, Q zit voor het eerst in de draagdoek en ik vind het zodat ik em nog niet los wil maken
. Hij slaapt nu ook zo lekker (zo nu en dan een piepje als ie een beetje wakker wordt "waar ben ik??" En dan weer verder slapen)
A. 3 maanden en W. 5! Als het goed is heb je nu ook een zonnetje PhaidraAl trekt ie soms wel een beetje weg.. Ik heb dinsdag om 10.35 uur m'n afspraak bij het cb! Ben er dan dus wel wat eerder, misschien zie ik jullie dan nog!
He, jakkes, wat vervelend.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder lees ik mee maar lukt reageren niet zo. Wat tegenslagen hier en daar, in de familie en financieel. Teveel gedoe om op een forum over uit te weiden, maar ik ben er een beetje verdrietig van. Dus nu even een middag niksen in de tuin met de baby op een kleedje. Hopenlijk helpt het.
Geitenwollenmoestuinboksquote:Op maandag 11 mei 2015 15:34 schreef ingee het volgende:
NTS, Razz.
Ik zit in de tuin die eindelijk af is te zonnen/zennen. De Babykleertjes kunnen voor het eerst aan de droogmolen en R kan over een paar maanden Rapleyen uit eigen tuin, want ik heb o.a. appelbomen, courgettes, een frambozenstruik en aardbeienplantjes.
Nou voel ik me heul verantwoord.
Dot had destijds leuke recepten!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Sterkte NTS![]()
Razz, niet fijnLekker even genieten in de zon met je vrolijkerd
![]()
Ingee wat leuk, groente & fruit uit eigen tuin![]()
Ik ben receptjes aan het zoeken voor verjaardagstaart/cake voor F. Nog best lastig om iets te vinden wat en makkelijk te maken is en (enigzins) gezond is. Ik denk dat het muffins gaan worden met banaan ipv suiker
Hij is wel gek op pannenkoeken & op blauwe bessenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef JufMariska het volgende:
Bananenpannenkoekjes met blauwe bessen? Kun je een taart van stapelen![]()
http://www.greenkitchenst(...)-blueberry-pancakes/
http://www.greenkitchenstories.com/happy-birthday-elsa/
Edit: nu heb ik deze in m'n hoofd![]()
Razz, bah..!!
Ik heb net op terras gezeten met mijn smurf-met-zonnehoedje, zo gezellig
Oeh, ik ga even kijken of ik wat kan terug vindenquote:
Kan het zijn dat je haar 'te laat' in bed legt?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou, ik weet niet wat het is hoor. Maar Elin wil overdag gewoon niet slapen ( gisteren en vandaag ). Snachts slaapt ze wel door. Ze is nu 5,5 maand... Lijkt me behoorlijk te vroeg om maar een uurtje of 2 te slapen overdagMisschien is het gewoon te warm,... Het is hier 25,5 graden binnen
!!!
hoe bedoel je te laat?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:47 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je haar 'te laat' in bed legt?
Het verschil tussen krijsen en lekker gaan slapen is hier ongeveer 5 minuten. En hij is echt na 2 uur wakker wel weer echt moe.
Mnoh cho wat een schatje is frits! Die gaat geel echt wel rocken. Leuk pakje ook!
Met te laat bedoel ik net het moe moment missen. Voordat Frans in zn ogen wrijft zit hij of te mopperen op zn speelgoed of in het luchtledige te staren. Dat is voor hem het moment.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
hoe bedoel je te laat?
Ik leg haar sowieso na een fles in bed. En tussendoor nog ( gapen ogenwrijven etc )En eigenlijk rond de zelfde tijden elke dag.. behalve als we ergens anders zijn... Maar ze is ook niet vervelend, geen gekrijs of zo.. maar ze slaapt gewoon niet. Dan ligt ze wat te rollen, te duimen of met een hydroluier te spelen...
ah zoquote:Op maandag 11 mei 2015 17:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Met te laat bedoel ik net het moe moment missen. Voordat Frans in zn ogen wrijft zit hij of te mopperen op zn speelgoed of in het luchtledige te staren. Dat is voor hem het moment.
Als hij in zn ogen gaat wrijven ben ik te laat en wordt het in slaap huilen.
Bepanthen smeert wat fijner, maar persoonlijk ben ik fan van uiercreme ( niet te verwarren met uierzalf) hydrateert goed en trekt snel in.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:32 schreef krijgerrtje het volgende:
Pff NTSsterkte ermee.
Ik ben vandaag ongesteld geworden![]()
voor het eerst in 4 jaar dat ik natuurlijk ongesteld ben
Verklaart mijn kuthumeur van de afgelopen dagen wel, mijn god. Was zo in staat een moord te plegen ofzo.
En even een vraagje tussendoor; volgens mij heeft S wat last van eczeem in haar knieholtes. Rode droge plekjes en ze lijken steeds meer te worden. Doe ik er goed aan om dat in te smeren met sudocreme (het enige wat ik momenteel in huis heb) of kan ik toch beter iets anders halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |