SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door SQ op 11-05-2015 07:28:41 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hydrofiel tussen jouw borst en haar hoofd leggenquote:Op maandag 11 mei 2015 00:49 schreef faptist het volgende:
Soesa,
Whuuuuuut? Wat is ze snel!
En wat is ze staand opeens groot!
Ik lig (in bed mét melkvlekken op m'n shirt) met verbazing te kijken hoe hard het allemaal gaat.
Blue,
Hoe gaat het met de pokjes?
Gewoonmezelf,
Wat lief dat je man je zo verwend heeft. Echt een prachtige ring en hij heeft natuurlijk ook gelijk; je bent ook een superlieve mama.
Snoenk
Mwaaahhhh wat een lief armbandje!
Dat wordt super voorzichtig zijn met alles wat je doet om hem maar niet kwijt te raken.
Alle mama's met zelfgemaakte knutsels (autocorrect maakte er keutels van huhu)
Wat een kostbare bloempot, tekening, hartje en eh wat was er nou nog meer gemaakt.. Priceless gewoon!
Eh en toen was ik alles alweer kwijt..
Hier is de dag heerlijk verlopen. Broer eindelijk weer gezien en hij had een jurkje voor R. Meegenomen uit China.
Ik bedoelde zo'n fluwelen jasje/jurkje/iets, maar hij dacht een katoenen pakje..
Wel Chinese kwaliteit (losse draadjes en drukfoutjes) en in chinese verpakking dus bewaard wordt het toch wel
En ik heb dus eindelijk een draagdoek.
Wat fijn!
Nu nog iets bedenken waardoor haar hoofd niet helemaal vuurrood en plakkerig wordt door de lichaamswarmte.
en lekker genoten van de echte strontmeur?quote:Op maandag 11 mei 2015 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heerlijk Skittleslekker spelen!
Ik had net een twijfelachtige mijlpaal: dr eerste dikke poepluier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2015 12:51 schreef NotTheSame het volgende:
Moooh alsof het hier allemaal niet erger kan... Sorry dat ik weer begin te zeuren...
Ik gooi het even onder een spoiler want niet baby-gerelateerd.Wat een rotsituatie zeg... En zeuren mag hier heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij gaan vanmiddag voor de eerste prikjes. In het ziekenhuis deed Sjaak het goed met alle prikjes/infusen etc dus ik hoop dat hij vanmiddag ook goed reageert.
Hier is het ook goed warm (ook het zonnige zuiden) en ik ga straks te voet naar het CB. Heb alleen geen passende korte broek (want heb nog wat extra vetjes op m'n bovenbenen en billen) en ik had heel veel moeite met het vinden van een passende rok. Gelukkig toch gevonden dus ik kan lekker luchtig naar buiten. /firstworldproblems
Ja, heerlijk zonnetje!quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef Gevalletje het volgende:
Oh, dan ga ik misschien zo ook nog even kijken daar! Als ik nog wegkom, Q zit voor het eerst in de draagdoek en ik vind het zodat ik em nog niet los wil maken
. Hij slaapt nu ook zo lekker (zo nu en dan een piepje als ie een beetje wakker wordt "waar ben ik??" En dan weer verder slapen)
A. 3 maanden en W. 5! Als het goed is heb je nu ook een zonnetje PhaidraAl trekt ie soms wel een beetje weg.. Ik heb dinsdag om 10.35 uur m'n afspraak bij het cb! Ben er dan dus wel wat eerder, misschien zie ik jullie dan nog!
He, jakkes, wat vervelend.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder lees ik mee maar lukt reageren niet zo. Wat tegenslagen hier en daar, in de familie en financieel. Teveel gedoe om op een forum over uit te weiden, maar ik ben er een beetje verdrietig van. Dus nu even een middag niksen in de tuin met de baby op een kleedje. Hopenlijk helpt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |