Bomaanslag op een markt/school/uitzendbureau/moskee/hussaynia. Hoe praten terroristen dit goed?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Barrelbomb op de school tijdens examendag. Hoe praten assadisten dit goed?!
hij is de erfgenaam van een couppleger...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Inderdaad, hij als leider van Syrie mag erover beslissen.
Hij heeft tenminste verkiezingen gewonnen en woont ondanks de oorlog nog in Syrie. Hoeveel van die "oppositie" is gekozen? Hoeveel van die "oppositie" is nog in Syrie? of was uberhaupt in syrie de afgelopen 20 jaar?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij is de erfgenaam van een couppleger...
tuurlijk beseffen ze dat, alleen is isis de enige die het spelletje van macht en invloed niet mee wil spelen, zij eigenen de totale macht, hierdoor hebben ze zichzelf buitenspel gezetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hebben die domme Hakbars nog steeds niet door dat dit één van de redenen is dat het op en neer blijft gaan tussen het regime en hen? Het regime profiteert hiervan.
Waarom denk je dat Irak uit het niets rustig zou worden als IS weg is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Assad houdt het nog wel een jaartje vol hoor, en dan komen een paar duizend shiitsche milities van Irak richting Syrie.
hebben ze uitzendbureaus in syrie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:38 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Bomaanslag op een markt/school/uitzendbureau/moskee/hussaynia. Hoe praten terroristen dit goed?
assad is de enige echte rechtmatige leider van syrie, zoals saddam dat was en kim jong un dat isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste verkiezingen gewonnen en woont ondanks de oorlog nog in Syrie. Hoeveel van die "oppositie" is gekozen? Hoeveel van die "oppositie" is nog in Syrie? of was uberhaupt in syrie de afgelopen 20 jaar?
ehm.. Syrië is geen achtergesteld land ofzo hoor...quote:
Idd, de barrelbomb werpers zijn terroristen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:38 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Bomaanslag op een markt/school/uitzendbureau/moskee/hussaynia. Hoe praten terroristen dit goed?
Hitler was ook eerlijk gekozen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste verkiezingen gewonnen en woont ondanks de oorlog nog in Syrie. Hoeveel van die "oppositie" is gekozen? Hoeveel van die "oppositie" is nog in Syrie? of was uberhaupt in syrie de afgelopen 20 jaar?
En Al Qaeda is beter?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, de barrelbomb werpers zijn terroristen.
Dus? Onze koning is ook erfgenaam van een ongekozen leider.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij is de erfgenaam van een couppleger...
Niemand zegt dat. Maar een groot deel gaat wel naar Syrie. Ander deel blijft in Irak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Irak uit het niets rustig zou worden als IS weg is?
Ligt eraan welke al qaeda. De extremisten niet, maar wel een aantal die twijfelen en de banden willen breken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:50 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
En Al Qaeda is beter?
Ben je ook tegen S-A en hun coalitie omdat ze clusterbommen gooien of mag dat dan weer wel?
Democratie betekend niet altijd gerechtigheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:50 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
En Al Qaeda is beter?
Ben je ook tegen S-A en hun coalitie omdat ze clusterbommen gooien of mag dat dan weer wel?
En wat heeft hitler hier nu weer mee te maken..
dus? ISIS is goed omdat ze de banden met AQ verbroken? Democratie betekent inderdaad niet altijd gerechtigheid, daarom ,als ik kan kiezen tussen twee kwaden, kies ik voor degene die anderen niet uitmoord vanwege hun religieuze overtuiging.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke al qaeda. De extremisten niet, maar wel een aantal die twijfelen en de banden willen breken.
Ik ben tegen de clusterbommen van S-A.
Ik bedoel dus de gematigden die verspreidt zijn in de verschillende groeperingen. Labelen is slecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:53 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
dus? ISIS is goed omdat ze de banden met AQ verbroken?
"gematigden" gaan de macht in Syrie nooit kunnen pakken. AQ en ISIS zijn te sterk. Assad heeft ze daarin slim bespeeld. Die gematigden hebben overigens in 2012 al de kans gekregen met de regering om de tafel te zitten. Zij kozen ervoor terroristen binnen te laten..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de gematigden die verspreidt zijn in de verschillende groeperingen. Labelen is slecht.
Het is totaal niet op waarheid berust en staatspropaganda. Ik schat dat 95% van het zuidelijk front gematigd is bijvoorbeeld. Ik heb het over 50.000 man.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:56 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
"gematigden" gaan de macht in Syrie nooit kunnen pakken. AQ en ISIS zijn te sterk. Assad heeft ze daarin slim bespeeld. Die gematigden hebben overigens in 2012 al de kans gekregen met de regering om de tafel te zitten. Zij kozen ervoor terroristen binnen te laten..
"The Islamic Front's charter rejects the concepts of representative democracy and secularism, instead seeking to establish an Islamic state ruled by a Majlis-ash-Shura and implementing sharia."quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is totaal niet op waarheid berust en staatspropaganda. Ik schat dat 95% van het zuidelijk front gematigd is bijvoorbeeld. Ik heb het over 50.000 man.
De milities die er tussen in zitten zijn net zo extremistisch als de staat iran.
Het zuidelijk front is niet de islamic front. Het zuidelijk front vecht niet voor een sharia en heeft geen sharia uitgevoerd op hun grondgebied.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:02 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
"The Islamic Front's charter rejects the concepts of representative democracy and secularism, instead seeking to establish an Islamic state ruled by a Majlis-ash-Shura and implementing sharia."
yep.. gematigd.
Het zuidelijk front is geallieerd aan islamic front. En zo'n beetje elk van de groeperingen die meevechten heeft een connectie met JN.. Kan je mij wel beschuldigen van het delen van staatspropaganda wat jij zegt is gewoon rebellenpropagandaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zuidelijk front is niet de islamic front. Het zuidelijk front vecht niet voor een sharia en heeft geen sharia uitgevoerd op hun grondgebied.
Soms moet je even samenwerken. Maar het gaat er mij vooral om dat ze isis en assad een pak slaag geven. Later kunnen ze nog discussieren. In ieder geval is er geen sharia te bekennen in fsa gebieden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:05 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Het zuidelijk front is geallieerd aan islamic front. En zo'n beetje elk van de groeperingen die meevechten heeft een connectie met JN..
Samenwerken met terroristen??quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms moet je even samenwerken. Maar het gaat er mij vooral om dat ze isis en assad een pak slaag geven. Later kunnen ze nog discussieren. In ieder geval is er geen sharia te bekennen in fsa gebieden.
is een serieuze vraag... hebben ze uitzendbureaus in syrie? in landen waar de economie liberaal is zijn de uitzendbureaus namelijk niet of nauwelijks aanwezigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:45 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
ehm.. Syrië is geen achtergesteld land ofzo hoor...
Ik heb veel gereisd, ben nog steeds geen land tegengekomen zonder uitzendbureau's en ja, ik ben ook in Syrie geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
is een serieuze vraag... hebben ze uitzendbureaus in syrie? in landen waar de economie liberaal is zijn de uitzendbureaus namelijk niet of nauwelijks aanwezig
goed argument!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus? Onze koning is ook erfgenaam van een ongekozen leider.
Het enige terroristische band dat sommigen facties hebben is de geldstroom en daarom een stad aanvallen. In het zuiden worden burgers met rust gelaten door al nusra.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |