abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152520047
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Barrelbomb op de school tijdens examendag. Hoe praten assadisten dit goed?!
Bomaanslag op een markt/school/uitzendbureau/moskee/hussaynia. Hoe praten terroristen dit goed?
pi_152520128
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:30 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Inderdaad, hij als leider van Syrie mag erover beslissen.
hij is de erfgenaam van een couppleger...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152520190
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij heeft tenminste verkiezingen gewonnen en woont ondanks de oorlog nog in Syrie. Hoeveel van die "oppositie" is gekozen? Hoeveel van die "oppositie" is nog in Syrie? of was uberhaupt in syrie de afgelopen 20 jaar?
pi_152520200
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hebben die domme Hakbars nog steeds niet door dat dit één van de redenen is dat het op en neer blijft gaan tussen het regime en hen? Het regime profiteert hiervan.
tuurlijk beseffen ze dat, alleen is isis de enige die het spelletje van macht en invloed niet mee wil spelen, zij eigenen de totale macht, hierdoor hebben ze zichzelf buitenspel gezet

ik juich daarom ook elke beweging dat isis ondermijnt toe, of het van nusra / fsa / vs / assad komt boeit me niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152520224
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 02:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Assad houdt het nog wel een jaartje vol hoor, en dan komen een paar duizend shiitsche milities van Irak richting Syrie.
Waarom denk je dat Irak uit het niets rustig zou worden als IS weg is?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_152520231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:38 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Bomaanslag op een markt/school/uitzendbureau/moskee/hussaynia. Hoe praten terroristen dit goed?
hebben ze uitzendbureaus in syrie?
-Rabia Al-Basri
pi_152520265
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Hij heeft tenminste verkiezingen gewonnen en woont ondanks de oorlog nog in Syrie. Hoeveel van die "oppositie" is gekozen? Hoeveel van die "oppositie" is nog in Syrie? of was uberhaupt in syrie de afgelopen 20 jaar?
assad is de enige echte rechtmatige leider van syrie, zoals saddam dat was en kim jong un dat is :O
-Rabia Al-Basri
pi_152520271
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

hebben ze uitzendbureaus in syrie?
ehm.. Syrië is geen achtergesteld land ofzo hoor...

En Assad mag dan misschien niet rechtmatig zijn, hij vecht in ieder geval voor Syrie en niet voor Turkije en SA. Je weet niet eens dat mensen in Syrie werken, maar meent wel het recht te hebben te beslissen wie rechtmatig is daar?
pi_152520398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:38 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Idd, de barrelbomb werpers zijn terroristen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_152520421
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Hitler was ook eerlijk gekozen.
pi_152520454
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd, de barrelbomb werpers zijn terroristen.
En Al Qaeda is beter?

Ben je ook tegen S-A en hun coalitie omdat ze clusterbommen gooien of mag dat dan weer wel?

En wat heeft hitler hier nu weer mee te maken..
pi_152520493
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dus? Onze koning is ook erfgenaam van een ongekozen leider.
#freefrederike
pi_152520505
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Irak uit het niets rustig zou worden als IS weg is?
Niemand zegt dat. Maar een groot deel gaat wel naar Syrie. Ander deel blijft in Irak.
#freefrederike
pi_152520519
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:50 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

En Al Qaeda is beter?

Ben je ook tegen S-A en hun coalitie omdat ze clusterbommen gooien of mag dat dan weer wel?
Ligt eraan welke al qaeda. De extremisten niet, maar wel een aantal die twijfelen en de banden willen breken.

Ik ben tegen de clusterbommen van S-A.
pi_152520543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:50 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

En Al Qaeda is beter?

En wat heeft hitler hier nu weer mee te maken..
Democratie betekend niet altijd gerechtigheid.
pi_152520554
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ligt eraan welke al qaeda. De extremisten niet, maar wel een aantal die twijfelen en de banden willen breken.

Ik ben tegen de clusterbommen van S-A.
dus? ISIS is goed omdat ze de banden met AQ verbroken? Democratie betekent inderdaad niet altijd gerechtigheid, daarom ,als ik kan kiezen tussen twee kwaden, kies ik voor degene die anderen niet uitmoord vanwege hun religieuze overtuiging.
pi_152520602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:53 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

dus? ISIS is goed omdat ze de banden met AQ verbroken?
Ik bedoel dus de gematigden die verspreidt zijn in de verschillende groeperingen. Labelen is slecht.
pi_152520638
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus de gematigden die verspreidt zijn in de verschillende groeperingen. Labelen is slecht.
"gematigden" gaan de macht in Syrie nooit kunnen pakken. AQ en ISIS zijn te sterk. Assad heeft ze daarin slim bespeeld. Die gematigden hebben overigens in 2012 al de kans gekregen met de regering om de tafel te zitten. Zij kozen ervoor terroristen binnen te laten..
pi_152520772
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:56 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

"gematigden" gaan de macht in Syrie nooit kunnen pakken. AQ en ISIS zijn te sterk. Assad heeft ze daarin slim bespeeld. Die gematigden hebben overigens in 2012 al de kans gekregen met de regering om de tafel te zitten. Zij kozen ervoor terroristen binnen te laten..
Het is totaal niet op waarheid berust en staatspropaganda. Ik schat dat 95% van het zuidelijk front gematigd is bijvoorbeeld. Ik heb het over 50.000 man.

De milities die er tussen in zitten zijn net zo extremistisch als de staat iran.
pi_152520841
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is totaal niet op waarheid berust en staatspropaganda. Ik schat dat 95% van het zuidelijk front gematigd is bijvoorbeeld. Ik heb het over 50.000 man.

De milities die er tussen in zitten zijn net zo extremistisch als de staat iran.
"The Islamic Front's charter rejects the concepts of representative democracy and secularism, instead seeking to establish an Islamic state ruled by a Majlis-ash-Shura and implementing sharia."

yep.. gematigd.
pi_152520889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:02 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

"The Islamic Front's charter rejects the concepts of representative democracy and secularism, instead seeking to establish an Islamic state ruled by a Majlis-ash-Shura and implementing sharia."

yep.. gematigd.
Het zuidelijk front is niet de islamic front. Het zuidelijk front vecht niet voor een sharia en heeft geen sharia uitgevoerd op hun grondgebied.
pi_152520916
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het zuidelijk front is niet de islamic front. Het zuidelijk front vecht niet voor een sharia en heeft geen sharia uitgevoerd op hun grondgebied.
Het zuidelijk front is geallieerd aan islamic front. En zo'n beetje elk van de groeperingen die meevechten heeft een connectie met JN.. Kan je mij wel beschuldigen van het delen van staatspropaganda wat jij zegt is gewoon rebellenpropaganda
pi_152521002
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:05 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Het zuidelijk front is geallieerd aan islamic front. En zo'n beetje elk van de groeperingen die meevechten heeft een connectie met JN..
Soms moet je even samenwerken. Maar het gaat er mij vooral om dat ze isis en assad een pak slaag geven. Later kunnen ze nog discussieren. In ieder geval is er geen sharia te bekennen in fsa gebieden.
pi_152521027
quote:

Ik heb het over 50.000 man.

50.000 ? _O-
pi_152521065
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Soms moet je even samenwerken. Maar het gaat er mij vooral om dat ze isis en assad een pak slaag geven. Later kunnen ze nog discussieren. In ieder geval is er geen sharia te bekennen in fsa gebieden.
Samenwerken met terroristen??
pi_152521115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:45 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

ehm.. Syrië is geen achtergesteld land ofzo hoor...
is een serieuze vraag... hebben ze uitzendbureaus in syrie? in landen waar de economie liberaal is zijn de uitzendbureaus namelijk niet of nauwelijks aanwezig
-Rabia Al-Basri
pi_152521189
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

is een serieuze vraag... hebben ze uitzendbureaus in syrie? in landen waar de economie liberaal is zijn de uitzendbureaus namelijk niet of nauwelijks aanwezig
Ik heb veel gereisd, ben nog steeds geen land tegengekomen zonder uitzendbureau's en ja, ik ben ook in Syrie geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Geoffrey op 12-05-2015 13:24:50 ]
pi_152521225
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus? Onze koning is ook erfgenaam van een ongekozen leider.
goed argument!
-Rabia Al-Basri
pi_152521400
quote:

Ik heb het over 50.000 man.

Bron ?
pi_152521554
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:10 schreef Geoffrey het volgende:

[..]

Samenwerken met terroristen??
Het enige terroristische band dat sommigen facties hebben is de geldstroom en daarom een stad aanvallen. In het zuiden worden burgers met rust gelaten door al nusra.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')