Arabisch. Soort van.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:55 schreef Psy-freak het volgende:
Ik neem aan dat er een universele taal is, zoals wij Engels kennen?
Wat voor functie wil je bekleden dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef Psy-freak het volgende:
Daar gaat m'n carričre, moet ik eerst 20 talen leren of spreken ze overal iets?
Correspondent, dus dan moet ik wel goed zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor functie wil je bekleden dan?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef Psy-freak het volgende:
Daar gaat m'n carričre, moet ik eerst 20 talen leren of spreken ze overal iets?
Nederlandsquote:Op zondag 10 mei 2015 19:55 schreef Psy-freak het volgende:
Welke talen spreken ze in Islamitische landen? Turks, Berbers zijn mij bekend. Ik lees ook over een cursus Arabisch, maar welke taal word het meest gesproken?
Ik neem aan dat er een universele taal is, zoals wij Engels kennen?
Media, diplomatie, handel, wat precies?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Correspondent, dus dan moet ik wel goed zijn.
zG, deuntje zit hele tijd in hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit, hij zou sowieso Turks moeten leren.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Media, diplomatie, handel, wat precies?
Amk, sktr, etc zaltie wel kennen toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij zou sowieso Turks moeten leren.
Media, dus ik moet echt goed zijn in één taal. Het is onmogelijk om meerdere talen heel goed te beheersen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Media, diplomatie, handel, wat precies?
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:08 schreef Psy-freak het volgende:
Het is onmogelijk om meerdere talen heel goed te beheersen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG, deuntje zit hele tijd in hoofd
Zat net met deze in m'n hoofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg ga voor Arabisch als je het midden oosten wil coveren.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Media, dus ik moet echt goed zijn in één taal. Het is onmogelijk om meerdere talen heel goed te beheersen.
شيء جيدquote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Kauai het volgende:
Goed Arabisch leren ben je wel even mee bezig
Ik ken het origineel, maar kom er even niet op?quote:
Ik beheers Engels, Nederlands en Duits. Maar even een informatie inwinnen bij een local in Afghanistan is niet makkelijk.quote:
Okay!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg ga voor Arabisch als je het midden oosten wil coveren.
Farsi / Turks voor centraal azie.
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:08 schreef Psy-freak het volgende:
Het is onmogelijk om meerdere talen heel goed te beheersen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik beheers Engels, Nederlands en Duits.
Nou je bent al goed op wegquote:
Spreek jij elke taal vloeiend?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nou je bent al goed op weg, hou er ook rekening mee dat er heel veel dialecten zijn, als je standaard arabisch leert kan iedereen jou wel verstaan maar andersom is het nog best lastig.
Emo.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat mij echt woest maakt?
GEEN KLINKERS GEBRUIKEN. BRILJANT HOORT ARABIEREN.
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
De lokale Arabieren uiteraard wel, de groepen die een religieus studie hebben gevolgd ook wel wat, maar niet mainstream.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Spreek jij elke taal vloeiend?
[..]Natuurlijk zijn er talloze dialecten. Spreken ze in Turkije eigenlijk Arabisch zoals wij Engels/Frans/Duits spreken?
hoort?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus je kunt niet met één taal terecht? Da's jammer.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De lokale Arabieren uiteraard wel, de groepen die een religieus studie hebben gevolgd ook wel wat, maar niet mainstream.
Daar mag jij niet aankomen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus je kunt niet met één taal terecht? Da's jammer.
Bijkomend voordeel is dat het natuurlijk leuk is om Arabische meisjes te kunnen imponeren.
Vrijwel iedereen spreekt in Turkije wel Arabisch, Koerd, Arabier, Armeen, maakt niet veel uit.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus je kunt niet met één taal terecht? Da's jammer.
Bijkomend voordeel is dat het natuurlijk leuk is om Arabische meisjes te kunnen imponeren.
lolquequote:Op zondag 10 mei 2015 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen spreekt in Turkije wel Arabisch, Koerd, Arabier, Armeen, maakt niet veel uit.
wrom manquote:Op zondag 10 mei 2015 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer hem te tricken Arabisch te kiezen.
En bedankt.
Als het gaat om de pracht van de taal dan Arabisch ah bradda.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
wrom man
turks is beter
turkije altijd nummer een
erdogan sultan beste sultan
ottomanen > arabs
jeetje
quote:
Merciquote:Op zondag 10 mei 2015 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen spreekt in Turkije wel Arabisch, Koerd, Arabier, Armeen, maakt niet veel uit.
Als je met een kogelvrij vest aan oorlogscorrespondent wil worden dan zou ik Arabisch leren, als je vanaf een tropisch strand wil schrijven, dan is Indonesisch-Maleis misschien een betere optie (als tenminste iemand interesse heeft om uit dat gebied wat te horen).quote:Op zondag 10 mei 2015 20:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Correspondent, dus dan moet ik wel goed zijn.
Ik heb een heleboel kogelvrije vesten, alleen kogelwerende vesten zijn wat duurder.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je met een kogelvrij vest aan oorlogscorrespondent wil worden dan zou ik Arabisch leren, als je vanaf een tropisch strand wil schrijven, dan is Indonesisch-Maleis misschien een betere optie (als tenminste iemand interesse heeft om uit dat gebied wat te horen).
Indonesisch werd in de fipo al genoemd hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:32 schreef novorossiya het volgende:
Waarom heb ik Bahasa (Indonesisch) (200 miljoen moslims) en Kazakh (12 miljoen moslims) nog niet gehoord?
Ik had eerder verwacht dat men/jij Bangladesh/Bengali zou roepen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:32 schreef novorossiya het volgende:
Waarom heb ik Bahasa (Indonesisch) (200 miljoen moslims) en Kazakh (12 miljoen moslims) nog niet gehoord?
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:53 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel kogelvrije vesten, alleen kogelwerende vesten zijn wat duurder.
Liever oorlogscorrespondent.
quote:
Nee maar serieus, het is niet de beste timing om correspondent te worden in moslimlanden toch?quote:
dat is het nooitquote:Op maandag 11 mei 2015 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee maar serieus, het is niet de beste timing om correspondent te worden in moslimlanden toch?
Da's waarquote:Op maandag 11 mei 2015 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In verhouding tot de periode voor 2011 is dit toch wel een hoogtepunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |