Arabisch. Soort van.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:55 schreef Psy-freak het volgende:
Ik neem aan dat er een universele taal is, zoals wij Engels kennen?
Wat voor functie wil je bekleden dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef Psy-freak het volgende:
Daar gaat m'n carrière, moet ik eerst 20 talen leren of spreken ze overal iets?
Correspondent, dus dan moet ik wel goed zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor functie wil je bekleden dan?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:03 schreef Psy-freak het volgende:
Daar gaat m'n carrière, moet ik eerst 20 talen leren of spreken ze overal iets?
Nederlandsquote:Op zondag 10 mei 2015 19:55 schreef Psy-freak het volgende:
Welke talen spreken ze in Islamitische landen? Turks, Berbers zijn mij bekend. Ik lees ook over een cursus Arabisch, maar welke taal word het meest gesproken?
Ik neem aan dat er een universele taal is, zoals wij Engels kennen?
Media, diplomatie, handel, wat precies?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Correspondent, dus dan moet ik wel goed zijn.
zG, deuntje zit hele tijd in hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit, hij zou sowieso Turks moeten leren.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Media, diplomatie, handel, wat precies?
Amk, sktr, etc zaltie wel kennen toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij zou sowieso Turks moeten leren.
Media, dus ik moet echt goed zijn in één taal. Het is onmogelijk om meerdere talen heel goed te beheersen.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Media, diplomatie, handel, wat precies?
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:08 schreef Psy-freak het volgende:
Het is onmogelijk om meerdere talen heel goed te beheersen.
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG, deuntje zit hele tijd in hoofd
Zat net met deze in m'n hoofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg ga voor Arabisch als je het midden oosten wil coveren.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Media, dus ik moet echt goed zijn in één taal. Het is onmogelijk om meerdere talen heel goed te beheersen.
شيء جيدquote:Op zondag 10 mei 2015 20:06 schreef Kauai het volgende:
Goed Arabisch leren ben je wel even mee bezig
Ik ken het origineel, maar kom er even niet op?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |