He gatverredamme.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zat er een af te beren terwijl die achter me aan liep![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar? Zit er geen motor in? Is het chassis stiekum helemaal weggeroest?quote:
Ik vermoed dat het systeem denkt dat het een rebel is. Stond al in garage sinds ps3 tijd. Wou beetje opruimen maar ja voor dat geld doe ik hem niet weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Zit er geen motor in? Is het chassis stiekum helemaal weggeroest?
Edit: Leaving this here:
https://www.youtube.com/channel/UCx_vqcqvHmgqtgfdI5nD06A
Je kan ook MP3's in \Documenten\Rockstar Games\GTA V\User Music slingeren hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:21 schreef redboyke het volgende:
ben die muziek al beu gehoord. heb het nu op stil gezet en spotify op de achtergrond.
ja dat heb ik ook gedaan maar ik geraak muziek vlug beu en spotify is gewoon het beste om wat afwisselend te luisteren pak altijd een random playlist leer ik wat muziek kennen en met toatify en gta in window borderlis krijg ik soort van melding welk liedje er speelt en met toastify kan je shortcut kiezen welke je wilt gebruiken voor muziek skippen. ik heb Shift / en shift * en shift - vorige pauze en volgendequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan ook MP3's in \Documenten\Rockstar Games\GTA V\User Music slingeren he
Neeequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
gewoon eddy wally - ik spring uit een vliegmachien
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Met je moeder naast je, onderweg naar de supermarkt?![]()
[ afbeelding ]
GOLFTOKKIEGESPOTquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat noem je toch niet 'pimped out'
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben lichtelijk verbaasd over het feit dat een niet-muscle car kan worden uitgerust met een bug catcher.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat noem je toch niet 'pimped out'
[ afbeelding ]![]()
![]()
owwww ps3 servers down.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:14 schreef Blaadjes het volgende:
Ik lees iets over nieuwe bans.
Zometeen als ik niet mobiel zit eens kijken hoe dat zit.
Daarom dus de hardcore muziek hequote:
Snelste compactquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk verbaasd over het feit dat een niet-muscle car kan worden uitgerust met een bug catcher.
Ik ben echter niet verbaasd over het feit dat het geen gezicht is.
De Beukplaat 8 op vol volume. Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom dus de hardcore muziek he
[..]
Snelste compact
Bij die duurdere kledingzaak dacht ik. Accessoires.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De Beukplaat 8 op vol volume. Uiteraard.
Waar kun je trouwens kettingen enzo kopen?
ik heb gevoel dat alle andere autos sneller rijden dan de mijne en dat ze veel harder kunnen beuken dan mijn auto en heb al gemerkt dat de HOST precies 1seconde voorsprong heeft bij de start.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
Godver. De zoveelste race dat ik eraf gebeukt werd. Even wat anders doen anders ga ik precies hetzelfde doen....
Mja vind het best leuk maar een aantal die nu meededen waren al 10 races aan het beuken. Ja het houd een keer op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb gevoel dat alle andere autos sneller rijden dan de mijne en dat ze veel harder kunnen beuken dan mijn auto en heb al gemerkt dat de HOST precies 1seconde voorsprong heeft bij de start.
nee dat racen is niks voor mij.
ja dat weet ik da's ook de reden dat div altijd wint omdat die host hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mja vind het best leuk maar een aantal die nu meededen waren al 10 races aan het beuken. Ja het houd een keer op.
Vaak genoeg races gedaan waar je merkt dat niet iedereen bewust beukt.
Die seconde valt me niet echt op. Je weet dat je een snelle start doet he als je gas geeft op go?
Eh?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja dat weet ik da's ook de reden dat div altijd wint omdat die host haha
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef lesleyyb het volgende:
kreeg een melding: your archenemy divjeFR is in this session xD
Probeer de filmpjes eens te bekijken van deze gast: https://www.youtube.com/user/hwkabroquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef redboyke het volgende:
ik heb gevoel dat alle andere autos sneller rijden dan de mijne en dat ze veel harder kunnen beuken dan mijn auto en heb al gemerkt dat de HOST precies 1seconde voorsprong heeft bij de start.
nee dat racen is niks voor mij.
Ik moet die opmerking inderdaad herzien want ik las dat R* zoals je zei geen servers heeft waar we op spelen. (Wel matchmaking servers etc.)quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef redboyke het volgende:
ja dat weet ik da's ook de reden dat div altijd wint omdat die host haha
reaper zei dat je niet echt host maar daar geloof ik niks van want heb best wel gemerkt dat afhankelijk van de host het wel heel laggy kan worden.
Big pimpin'quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Boyke en ik boven op de windmolen, na 5 keer gefaald te hebben met springen![]()
[ afbeelding ]
Div en ik op de trein, die ons maar blijft lokken blijkbaar(levert wel steeds hilarische situaties op)
ja toch snap ik niet dat je maar 30man op een server kan terwijl battlefield of flashpoint met meer man op kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik moet die opmerking inderdaad herzien want ik las dat R* zoals je zei geen servers heeft waar we op spelen. (Wel matchmaking servers etc.)
Geen wonder dat mensen zo makkelijk met cheat engine en mods etc. kunnen aanklooien.![]()
Dus iemand die host met een slechte internetverbinding kan dus inderdaad voor problemen zorgen.
Ik snap alleen niet waarom jij problemen hebt want jouw internetverbinding is tig keer sneller dan die van mij.
Edit: Wanneer ik weer terug ben dan kunnen we dat beuken wel op het vliegveld oefenen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben de afgelopen en komende dagen druk dus wat minder actief op het forum en GTA.
Als second in command is divje dus even de "baas", invites naar hem sturen etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb haar net bezocht en ingezoomed op haar met m'n sniper rifle. Brr.
Toen wilde ik een foto maken maar de dag brak aan en weg was ze.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Oh god. Dan moet je niet raar opkijken als hij je uit de crew gooit hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben de afgelopen en komende dagen druk dus wat minder actief op het forum en GTA.
Als second in command is divje dus even de "baas", invites naar hem sturen etc
Dat kan nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh god. Dan moet je niet raar opkijken als hij je uit de crew gooit hoor.
Dictatortje die divje.
npquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet op je invites inging. Zit een beetje te kloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |