He gatverredamme.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zat er een af te beren terwijl die achter me aan liep![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar? Zit er geen motor in? Is het chassis stiekum helemaal weggeroest?quote:
Ik vermoed dat het systeem denkt dat het een rebel is. Stond al in garage sinds ps3 tijd. Wou beetje opruimen maar ja voor dat geld doe ik hem niet weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Zit er geen motor in? Is het chassis stiekum helemaal weggeroest?
Edit: Leaving this here:
https://www.youtube.com/channel/UCx_vqcqvHmgqtgfdI5nD06A
Je kan ook MP3's in \Documenten\Rockstar Games\GTA V\User Music slingeren hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:21 schreef redboyke het volgende:
ben die muziek al beu gehoord. heb het nu op stil gezet en spotify op de achtergrond.
ja dat heb ik ook gedaan maar ik geraak muziek vlug beu en spotify is gewoon het beste om wat afwisselend te luisteren pak altijd een random playlist leer ik wat muziek kennen en met toatify en gta in window borderlis krijg ik soort van melding welk liedje er speelt en met toastify kan je shortcut kiezen welke je wilt gebruiken voor muziek skippen. ik heb Shift / en shift * en shift - vorige pauze en volgendequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan ook MP3's in \Documenten\Rockstar Games\GTA V\User Music slingeren he
Neeequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
gewoon eddy wally - ik spring uit een vliegmachien
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Met je moeder naast je, onderweg naar de supermarkt?![]()
[ afbeelding ]
GOLFTOKKIEGESPOTquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat noem je toch niet 'pimped out'
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben lichtelijk verbaasd over het feit dat een niet-muscle car kan worden uitgerust met een bug catcher.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat noem je toch niet 'pimped out'
[ afbeelding ]![]()
![]()
owwww ps3 servers down.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:14 schreef Blaadjes het volgende:
Ik lees iets over nieuwe bans.
Zometeen als ik niet mobiel zit eens kijken hoe dat zit.
Daarom dus de hardcore muziek hequote:
Snelste compactquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk verbaasd over het feit dat een niet-muscle car kan worden uitgerust met een bug catcher.
Ik ben echter niet verbaasd over het feit dat het geen gezicht is.
De Beukplaat 8 op vol volume. Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom dus de hardcore muziek he
[..]
Snelste compact
Bij die duurdere kledingzaak dacht ik. Accessoires.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De Beukplaat 8 op vol volume. Uiteraard.
Waar kun je trouwens kettingen enzo kopen?
ik heb gevoel dat alle andere autos sneller rijden dan de mijne en dat ze veel harder kunnen beuken dan mijn auto en heb al gemerkt dat de HOST precies 1seconde voorsprong heeft bij de start.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
Godver. De zoveelste race dat ik eraf gebeukt werd. Even wat anders doen anders ga ik precies hetzelfde doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |