populatiebreed kan je denk ik pas over enkele decennia zien of het in heeft gehad. en kot datdan door het behaalde inentingspercentage, het vaccin op zich, andere stammen die virulenter worden etc.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik durf zelfs te stellen dat HPV inenten sowieso zinloos is, tenzij je het publiek wel kan overtuigen van het nut, want als je dat niet kan heft het ook geen zin
ja waarbij 80% van de gevallen in derde wereldlanden gebeuren omdat ze daar geen resources hebben om het op andere manieren op te lossenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
In de meeste (90%) gevallen heeft het zin op individueel niveau.
http://www.who.int/bulletin/volumes/85/9/06-038414/en/
Communicatie over vaccins wordt verdund en verpest door liegende anti-vaxxers die twijfel zaaien, maar goed, dat is geen HPV specifiek geval.
Ik denk dat je met de waxinelichthoudergooier het niveau ook wel gelijk hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
True, als je waxinelichtjes tegen de goude koets gooit bereik je ook meer mensen dan wanneer je op het internet post. Al denk ik niet dat die gooier er veel beter op geworden is en of zijn boodschap daadwerkelijk is over gekomen. Het gaat niet alleen om het bereiken van mensen, het gaat vooral om het brengen en waarschijnlijk maken van je boodschap.
dito hierquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
ik ben het wel eens met de telegraafmeneer. alleen meisjes inenten is zinloos
Ook daar is de manier van brengen belangrijker dan de boodschap. Er is genoeg aan te merken op het koningshuis dus dat is het punt verder niet. En nu ik er wat dieper over nadenk heeft die smijter juist wel een discussie ontketend door zijn actie, het is een heuse martelaar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat je met de waxinelichthoudergooier het niveau ook wel gelijk hebt.
Neem een voorbeeld aan justitie dan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook daar is de manier van brengen belangrijker dan de boodschap. Er is genoeg aan te merken op het koningshuis dus dat is het punt verder niet. En nu ik er wat dieper over nadenk heeft die smijter juist wel een discussie ontketend door zijn actie, het is een heuse martelaar.
En dan is de Farmaceutische industrie het koningshuis zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan justitie dan zou ik zeggen.
Ja, wat zou jij nu moeten doen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:49 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan is de Farmaceutische industrie het koningshuis zeker?.
Want dat handjevol Telegraaf-reaguurders is representatief voor de bevolking?quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:03 schreef Lambiekje het volgende:
De reacties op het telegraaf bericht over vaccineren van jongetjes is men grofweg overeens.
Men is kots en kostbeu de waanzin van artsen, wetenschap en farmacie. Men heeft er een broertje dood aan. Hier en daar een vewarde [tegen]-reactie. Maar overal gezien is men de bullshit zat.
Je bent echt ongelofelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:03 schreef Lambiekje het volgende:
De reacties op het telegraaf bericht over vaccineren van jongetjes is men grofweg overeens.
Men is kots en kostbeu de waanzin van artsen, wetenschap en farmacie. Men heeft er een broertje dood aan. Hier en daar een vewarde [tegen]-reactie. Maar overal gezien is men de bullshit zat.
Nee die [mensen] van het ziekenhuis zijn ongelooflijkquote:
Denk jij dan dat elke (huis)arts en dokter zal handelen vanuit slechte bedoelingen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee die [mensen] van het ziekenhuis zijn ongelooflijk
nee ze zijn met slechte bedoelingen opgeleid. Een arts weet niet eens dat is stom is. En de patholoog met zijn jongetjes vaccineren is een klootzak met financieel belang. Zijn gewin is dat menig gezin met de gebakken peren zit. En je bent nog steeds niet beschermd, eerder vatbaarder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denk jij dan dat elke (huis)arts en dokter zal handelen vanuit slechte bedoelingen?
Mooi nieuwsquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:27 schreef .SP. het volgende:
helden zijn de mensen in de gezondheidszorg!
http://www.bbc.co.uk/news/health-32622044
En jij weet dat zonder opleiding (daar ga ik voor het gemak maar van uit gezien je posts) welquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee ze zijn met slechte bedoelingen opgeleid. Een arts weet niet eens dat is stom is.
Was Biekje eigenlijk gevaccineert? N=1 natuurlijk, maar dat zou wel op zich een aanwijzing zijn dat je nogal van het padje raakt van vaccinaties. Grootsheidswaanzin krijgt en zo'n beetje ieder begrip van realiteit verliest.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee ze zijn met slechte bedoelingen opgeleid. Een arts weet niet eens dat is stom is. En de patholoog met zijn jongetjes vaccineren is een klootzak met financieel belang. Zijn gewin is dat menig gezin met de gebakken peren zit. En je bent nog steeds niet beschermd, eerder vatbaarder.
Je hebt uiteraard artsen die acuut stoppen met hun praktijk omdat ze het zieke corrupte criminele spelletjes door hebben.
Of je bent gewetensloze schurk met financieel gewin, of een domme sukkel (dat zijn de meeste) die niet weet wat voor onherstelbare schade hij/zij aanricht of iemand ontrekt zich van de corruptie (en gaat eventueel uit de school klappen).
En daarnaast als een arts integer handelt naar de wensen van patient wordt z'n man het werken onmogelijk gemaakt. Mensen beter maken is taboe. Dat is winstderving voor de biljardenindustrie.
follow the moneyquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
En jij weet dat zonder opleiding (daar ga ik voor het gemak maar van uit gezien je posts) wel![]()
Het heeft niets met arrogantie te maken.quote:Hoe arrogant en megalomaan kun je zijn........
Achter je computertje nonsense spuien en dan roepen dat alle artsen die vaak 12 jaar of meer aan opleiding achter de rug zijn alleen maar bedriegers of sukkels zijn lijkt me tamelijk arrogant.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:01 schreef Lambiekje het volgende:
Het heeft niets met arrogantie te maken.
Het niveau van een 12 jarige is natuurlijk veel beter als het om geneeskunde gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:06 schreef nikao het volgende:
[..]
Achter je computertje nonsense spuien en dan roepen dat alle artsen die vaak 12 jaar of meer aan opleiding achter de rug zijn alleen maar bedriegers of sukkels zijn lijkt me tamelijk arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |