Klumsy UD mijnpaal!
Twist, is het nog wat vol te houden? Je bent vast reuze nieuwsgierig.
quote:
Op zaterdag 9 mei 2015 08:23 schreef Mariposas het volgende:Ik vind dat niet stom Jantina, ik zou hetzelfde hebben. Gewoon aangeven inderdaad. Als het niet goed voelt, gewoon lekker zelf kopen.
Wij hebben ook veel gehad van schoonzus. Ze heeft het nooit over lenen of krijgen gehad maar als wij er weer van af zoiden willen, zou ik haar wel vragen of ze het terug wilde. Maar dat is anders dan als iemand bij voorbaat zegt het terug te willen.
sommige dingen wilden we gewoon in onze smaak/voorkeur hebben, en voor sommige dingen, rompers of onderleggers ofzo, die koop ik dan liever helemaal nieuw aangezien het toch al weinig kost. Of het was me net iets te zichtbaar dat er al twee kinderen gebruik van hadden gemaakt.
Uiteindelijk bleek dus dat ze eigenlijk alle meubeltjes en spullen op wat rompertjes en molton / hoeslakens etc. terug wil hebben.
Dus toen heb ik gewoon gezegd dat ik het wel zelf koop. Het is ook weer niet zo dat het spul wat ze heeft er zo geweldig uit ziet en de wereld kost
Nouja, uiteindelijk (met wat tegenzin)

een aankleedkussen, boxkleed en wipstoel meegenomen, maar moeten uiteraard ook terug. Dus zit mij sinds die tijd al de hele tijd te bedenken of ik die ook niet gewoon zelf wil kopen. Wipstoeltje is echt duidelijk af te zien gebruikt... aankleedkussen wat kost dat nou? En ik wil sowieso zelf nog een boxkleed kopen, want deze is rechthoekig en mijn box is vierkant.
Mijn vriend er gisteren over gesproken, maar die vind dat ik me er veel te druk om maak en dat het prima geleend kan worden. Ik werd er een beetje emotioneel van en half huilend riep ik dat ik het toch wel belangrijk vind. Ik wil eigen spulletjes, ook met het oog op een tweede. Ik wil niet jaren lang lenen??! Tja, hormonen?