SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kom ik incl. fiets nog niet aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoef jij volgens campa dus ook niet![]()
Of heb jij ooit de 90 aangetikt ?
94 zelfs. Misschien nog wel meer, maar toen woog ik mezelf niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoef jij volgens campa dus ook niet![]()
Of heb jij ooit de 90 aangetikt ?
Die andere remblokken voor carbon zijn toch ook omdat gewone remblokken te hard zijn en het carbon daar teveel van slijt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:56 schreef Oksel het volgende:
Morgenochtend beetje touren. Vriendin heeft nog 3x competitie, en dat gaat even voor.. kutzooi.
Morgen wel mn nieuwe wielen proberen. Met mn normale remblokken. Ach, zolang t droog is zal t vast wel remmen.
Dat zijn juist de mooistequote:Op zondag 10 mei 2015 00:43 schreef gerwinner het volgende:
Ik vond het maar een klote koers vandaag, kon nergens op adem komen. Hoe ging a7 classic Carb? Hoorde dat het aardig in stukken was geslagen.
Nu pas binnen?quote:Op zondag 10 mei 2015 02:05 schreef muzas het volgende:
Ik ben omhoog echt geen stuiver waard
Wat een dag.
Ben straks in de buurt, moet ff naar Beerze naar mams op de camping.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:56 schreef Oksel het volgende:
Morgenochtend beetje touren. Vriendin heeft nog 3x competitie, en dat gaat even voor.. kutzooi.
Morgen wel mn nieuwe wielen proberen. Met mn normale remblokken. Ach, zolang t droog is zal t vast wel remmen.
Nee, je hebt dan straalaandrijving.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:51 schreef Wombcat het volgende:
Komt dat ontbijt niet omhoog als je gaat fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |