SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna i.i.g. nog wel een paar weken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heeft ie niet toch? Er is een toernooi ofzo
Wat wil je ook met 4 centrale verdedigers achterin, waarvan er 1 of misschien 2 het vak verdedigen een beetje beheersen en opbouwend nauwelijks iets toevoegen.quote:
Vind het jammer voor Eriksen, die man is top.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat wil je ook met 4 centrale verdedigers achterin, waarvan er 1 of misschien 2 het vak verdedigen een beetje beheersen.
een echte kenner had op Augsburg gezet vandaag.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die zijn hard op weg mijn toto om zeep te helpen
Genoeg? In het bestaan van het Engels voetbal slechts 15. Daarvan gingen er 5 van Spurs naar Arsenal, 10 gingen de andere kant op.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hebben genoeg spelers gedaan in het verleden, andersom ook
Wil je zeggen dat dat er weinig zijn. 15 is best veel voor 'rivalen'quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genoeg? In het bestaan van het Engels voetbal slechts 15. Daarvan gingen er 5 van Spurs naar Arsenal, 10 gingen de andere kant op.
Met Carrick ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:51 schreef Downwards het volgende:
Zonder Carrick was het altijd buitengewoon lastig geworden bij Palace.
Dat zou kunnen, maar met een gigant als Carrick in je as, heb je aanzienlijk meer kans als Man. United.quote:
Je overschat Carrick enorm. Zou niettemin wel een verrijking zijn voor dit United. Dat zegt meer over United dan over Carrick overigens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar met een gigant als Carrick in je as, heb je aanzienlijk meer kans als Man. United.
5 sinds 1888 vind ik dat best weinig ja. (Ik ging er vanuit dat je enkel van Spurs naar Arsenal bedoelde)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat er weinig zijn. 15 is best veel voor 'rivalen'
Dat kan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 sinds 1888 vind ik dat best weinig ja. (Ik ging er vanuit dat je enkel van Spurs naar Arsenal bedoelde)
Ook 15 overall vind ik nog wel weinig, 1 per 9 jaar. Dat in de grootste competitie ter wereld.
Heeft niet zozeer met overschatten te maken. Uit alles blijkt dat Man. United aanzienlijk beter presteert als Carrick erbij is. Of je er dan de kwalificatie zeer belangrijk aan geeft of een andere, maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je overschat Carrick enorm. Zou niettemin wel een verrijking zijn voor dit United. Dat zegt meer over United dan over Carrick overigens.
Hij is geblesseerd dus ik zou niet weten hoe hij überhaupt zijn koffers kan pakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Eén ding is duidelijk, van Persie kan zijn koffers pakken bij ManU.
Hij is ziek.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd dus ik zou niet weten hoe hij überhaupt zijn koffers kan pakken.
Kerel, leer lezen jongen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd dus ik zou niet weten hoe hij überhaupt zijn koffers kan pakken.
Graag, maar als we jou steeds moeten blijven corrigeren..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet je bek dicht houden, vriend.
Hij heeft nog een contract voor een jaar en aangezien hij 11 miljoen per jaar verdient is zijn koffers pakken wel het laatste dat hij gaat doenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Eén ding is duidelijk, van Persie kan zijn koffers pakken bij ManU.
Het valt me toch wel op dat clubs die geld genoeg hebben zoals ManU en Real waar het hele team van in elkaar stort bij het ontbreken van 1 speler Carrick Modric, die zo op het eerste gezicht niet de topspelers van het team lijken te zijn maar ze toch heel slecht buiten kunnenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Het lek leek boven bij United een maandje geleden maar het is weer zoals in de eerste maanden van Van Gaal.
Hij mag nog wel een speler of 6 a 7 kopen om volgend jaar mee te gaan doen om de prijzen.
Zeker voor Carrick zullen niet veel mensen een seizoenskaart kopen, maar als je ziet hoe goed en constant hij wezenlijke taken uitvoert en hoe hij als geen ander een wedstrijd kan lezen, is het wel logisch dat hij van enorm belang is voor een team. Zeker voor dit Man. United is hij goud waard.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt me toch wel op dat clubs die geld genoeg hebben zoals ManU en Real waar het hele team van in elkaar stort bij het ontbreken van 1 speler Carrick Modric, die zo op het eerste gezicht niet de topspelers van het team lijken te zijn maar ze toch heel slecht buiten kunnen
Poeh, even denken. Iemand die claimt bijzonder intelligent te zijn terwijl hij als een 12-jarige overkomt. Feyenoord-fan. Bijzonder schreeuwerig. Weinig inhoud. Constant op zoek naar aandacht.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat pijnlijk. Van wie zou hij de 2de account zijn?
Klinkt als een gemiddelde Feyenoord fan. Kan iedereen zijn dus.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, even denken. Iemand die claimt bijzonder intelligent te zijn terwijl hij als een 12-jarige overkomt. Feyenoord-fan. Bijzonder schreeuwerig. Weinig inhoud. Constant op zoek naar aandacht.
Ik weet het niet hoor.
quote:Op zondag 10 mei 2015 18:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klinkt als een gemiddelde Feyenoord fan. Kan iedereen zijn dus.
Ik had het niet beter kunnen samenvattenquote:Op zondag 10 mei 2015 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, even denken. Iemand die claimt bijzonder intelligent te zijn terwijl hij als een 12-jarige overkomt. Feyenoord-fan. Bijzonder schreeuwerig. Weinig inhoud. Constant op zoek naar aandacht.
Ik weet het niet hoor.
Wellicht nog een keer een puntje. Spurs lijken het ook wel te geloven en werden afgelopen weekend op alle mogelijke manieren afgetroefd door Stoke en als ze thuis tegen Man. United ontzettend veel strijd leveren, zou er ook wel wat in kunnen zitten (United bakt er ook weinig van de laatste weken).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:35 schreef McGrath het volgende:
Hull moet uit naar Tottenham en thuis tegen ManU. Die gaan geen punten meer pakken.
Ik zie ze geen 2 punten meer pakken. En Stoke won wel thuis van Tottenham, waar al meer ploegen gesneuveld zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wellicht nog een keer een puntje. Spurs lijken het ook wel te geloven en werden afgelopen weekend op alle mogelijke manieren afgetroefd door Stoke en als ze thuis tegen Man. United ontzettend veel strijd leveren, zou er ook wel wat in kunnen zitten (United bakt er ook weinig van de laatste weken).
Maar hoe dan ook lijkt de kans erg groot dat Hull zal degraderen.
Ik ook niet, maar mijn punt was meer dat Spurs wel een hele uitgebluste en slappe indruk maakte. Een team die voor haar laatste kans vecht, zou daar best een punt kunnen pakken, al is het wat against the odds.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zie ze geen 2 punten meer pakken. En Stoke won wel thuis van Tottenham, waar al meer ploegen gesneuveld zijn.
Dat weet ik, maar Hullquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn punt was meer dat Spurs wel een hele uitgebluste en slappe indruk maakte. Een team die voor haar laatste kans vecht, zou daar best een punt kunnen pakken, al is het wat against the odds.
Spurs wint sowieso maar de helft van de thuiswedstrijden en heeft dit seizoen al verloren in eigen huis van clubs als Newcastle, Villa en West Brom.
Wonnen een paar weken geleden nog van subtopper Liverpool.quote:
Dit is trouwens Sherwoords idee over Cleverley.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wonnen een paar weken geleden nog van subtopper Liverpool.
Maar het ziet er inderdaad wel erg slecht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |