SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna i.i.g. nog wel een paar weken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heeft ie niet toch? Er is een toernooi ofzo
Wat wil je ook met 4 centrale verdedigers achterin, waarvan er 1 of misschien 2 het vak verdedigen een beetje beheersen en opbouwend nauwelijks iets toevoegen.quote:
Vind het jammer voor Eriksen, die man is top.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat wil je ook met 4 centrale verdedigers achterin, waarvan er 1 of misschien 2 het vak verdedigen een beetje beheersen.
een echte kenner had op Augsburg gezet vandaag.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die zijn hard op weg mijn toto om zeep te helpen
Genoeg? In het bestaan van het Engels voetbal slechts 15. Daarvan gingen er 5 van Spurs naar Arsenal, 10 gingen de andere kant op.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hebben genoeg spelers gedaan in het verleden, andersom ook
Wil je zeggen dat dat er weinig zijn. 15 is best veel voor 'rivalen'quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genoeg? In het bestaan van het Engels voetbal slechts 15. Daarvan gingen er 5 van Spurs naar Arsenal, 10 gingen de andere kant op.
Met Carrick ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:51 schreef Downwards het volgende:
Zonder Carrick was het altijd buitengewoon lastig geworden bij Palace.
Dat zou kunnen, maar met een gigant als Carrick in je as, heb je aanzienlijk meer kans als Man. United.quote:
Je overschat Carrick enorm. Zou niettemin wel een verrijking zijn voor dit United. Dat zegt meer over United dan over Carrick overigens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar met een gigant als Carrick in je as, heb je aanzienlijk meer kans als Man. United.
5 sinds 1888 vind ik dat best weinig ja. (Ik ging er vanuit dat je enkel van Spurs naar Arsenal bedoelde)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat er weinig zijn. 15 is best veel voor 'rivalen'
Dat kan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 sinds 1888 vind ik dat best weinig ja. (Ik ging er vanuit dat je enkel van Spurs naar Arsenal bedoelde)
Ook 15 overall vind ik nog wel weinig, 1 per 9 jaar. Dat in de grootste competitie ter wereld.
Heeft niet zozeer met overschatten te maken. Uit alles blijkt dat Man. United aanzienlijk beter presteert als Carrick erbij is. Of je er dan de kwalificatie zeer belangrijk aan geeft of een andere, maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je overschat Carrick enorm. Zou niettemin wel een verrijking zijn voor dit United. Dat zegt meer over United dan over Carrick overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |