SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Maar diep van binnen lach ik.
Daar lig ik wakker van. Du opfer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
TR Gemacht. Even met de mods babbelen
Dat zie ik. Als je had geslapen had je je bericht niet kunnen tikken hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Daar lig ik wakker van. Du opfer.
Netjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vooruit dan maar. Nog 11.5 miljoen te besteden, in afwachting tot het TOTS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds ie er flink geld mee kan verdienenquote:Op zondag 10 mei 2015 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Sinds wanneer is KSI rapper?
Het is nog slechter dan zijn YouTube video's
Itani is een van de weinige die normaal is gebleven en nog steeds grappig is, de rest zijn een stel mongols bij elkaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds ie er flink geld mee kan verdienen
Weinig meer terug te herkennen van dat nerderige jongetje met oprechte video's, die best grappig waren.
Ik kijk eigenlijk de laatste tijd best wel veel filmpjes op YT.. meestal gewoon uit verveling.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Itani is een van de weinige die normaal is gebleven en nog steeds grappig is, de rest zijn een stel mongols bij elkaar.
Itani, die vond SIF Lacazette niksquote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Itani is een van de weinige die normaal is gebleven en nog steeds grappig is, de rest zijn een stel mongols bij elkaar.
Itaniquote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor ik een IF koop bekijk ik meestal wel wat reviews op YT. Die van Marshall zijn wel grappig. Itani is gewoon een kneus.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
ItaniEerst 2 minuten praten over alle coin sellers, psn tegoed en Xbox gold verkopers voordat het daadwerkelijke onderwerp wordt aangesneden
Is goed hoor, alleen de laatste keer giften lukte mij niet, kreeg een foutmelding. Maar wil het vanavond (na werk) voor je proberen. Hoef er niks voor te hebben.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:33 schreef KC.PSV het volgende:
Is hier iemand die mij de laatste transferlist verhoging kan giften op de ps4?
In ruil hiervoor krijg je een chinees fut account met 4 miljoen erop die ik gister had gekocht voordat ik Messi en Ronaldo kreeg op mijn mainaccount.
Ik heb net de account gegevens binnen gekregen van vipcoins dus die kan ik zo doormailen.
Ik wil wel dat degene 3 SIF Rooneys van mij koopt met dat account.
Ik durf het account niet zo goed te openen op mijn IP-adres omdat ik bang ben dat als ea dat account als illegaal ziet ze een IP-ban doen. (waarschijnlijk een beetje paranoia maar ik neem het zekere voor het onzekere)
Was deze danquote:Op zondag 10 mei 2015 18:33 schreef KC.PSV het volgende:
Is hier iemand die mij de laatste transferlist verhoging kan giften op de ps4?
In ruil hiervoor krijg je een chinees fut account met 4 miljoen erop die ik gister had gekocht voordat ik Messi en Ronaldo kreeg op mijn mainaccount.
Ik heb net de account gegevens binnen gekregen van vipcoins dus die kan ik zo doormailen.
Ik wil wel dat degene 3 SIF Rooneys van mij koopt met dat account.
Ik durf het account niet zo goed te openen op mijn IP-adres omdat ik bang ben dat als ea dat account als illegaal ziet ze een IP-ban doen. (waarschijnlijk een beetje paranoia maar ik neem het zekere voor het onzekere)
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 13:16 schreef A_Valbuena het volgende:
Dat gratis pakje he.. Kan pas morgen weer PS4'en, is het pakje dan nog steeds beschikbaar?
Die packs krijg je toch op de web app? Krijgt volgens mij elke dag een nieuwe en je moet ze elke dag ophalen want na 24hr ben je hem kwijt en komt er een nieuwe.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:16 schreef A_Valbuena het volgende:
Dat gratis pakje he.. Kan pas morgen weer PS4'en, is het pakje dan nog steeds beschikbaar?
Dat wordt hopen.. Wie weet loop ik een Ronaldo misquote:Op maandag 11 mei 2015 13:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
IF Dempsey in een goldpack aangetroffen. Voor het eerst in tijden dat ik een goldpack koop
Kut de webapp.. Helemaal vergeten. Dat ding werkte nooit bij mij, nu wel even proberen uiteraardquote:Op maandag 11 mei 2015 14:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die packs krijg je toch op de web app? Krijgt volgens mij elke dag een nieuwe en je moet ze elke dag ophalen want na 24hr ben je hem kwijt en komt er een nieuwe.
Krijg altijd dit bericht als ik op de web app probeer in te loggen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Kut de webapp.. Helemaal vergeten. Dat ding werkte nooit bij mij, nu wel even proberen uiteraard
Ik let er wel op in elk geval. Vind het niet prettig als de CB's niet op de plek staan omdat ze zo graag willen aanvallen. Ook de spitsen met een high def workrate speelt niet chill.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:21 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Dat wordt hopen.. Wie weet loop ik een Ronaldo mis.
Letten jullie bij het maken van teams op work rates? Tempo aanval/verdediging enz? Probeer steeds een 100k team te maken maar door die klootzakken op futhead word ik onzeker wanneer 2 CV's beiden een high attacking workrate hebben![]()
Beter! EA moest er iets aan doen. Dat hoeft niet persee met een enorme market crash, geleidelijk de prijs naar beneden krijgen is ook goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Messi onder de 5 miljoen, TOTY Kroos 3.4 miljoen... Prijzen lijken wat te zakken.
Ik mag hopen dat je die hebt bewaard? Want die price range is veel te laagquote:Op maandag 11 mei 2015 14:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En paarse Wilson met 92 pace in een pack. Whoop whoop
Ja, 45K max, dat is een fooiquote:Op maandag 11 mei 2015 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die hebt bewaard? Want die price range is veel te laag
Ik zag dat plaatje ook al op het EA forum. Zou mooi zijn, de miljoenen kunnen eindelijk uitgegeven worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Apekoek het volgende:
TOTS lijkt nu toch echt wel een keer te komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd al geweten dat mensen uit 1996 meer je ding zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het is nog een vooruitgang met FCSuarez in gedachte
Super ziekquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De crash voorafgaand aan de crash is al heel goed ingezetTweede team heb ik verkocht, zou nu al het volgende team kunnen kopen, maar ik wacht nog wel een weekje of 2
[ afbeelding ]
Leuk voor het contrast die non-rarequote:Op woensdag 13 mei 2015 13:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De crash voorafgaand aan de crash is al heel goed ingezetTweede team heb ik verkocht, zou nu al het volgende team kunnen kopen, maar ik wacht nog wel een weekje of 2
[ afbeelding ]
Met de 93 Robben kwam ik op een bedrag van 7,8 miljoen. Met een TOTY kaart komt er nog 3.9 miljoen bovenop. Dus volgens mij kun jij een soortgelijk team makenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super ziek![]()
Al vind ik persoonlijk Gotze wat minder (te weinig verdedigende mogelijkheden) en Auba zou een Tots moeten hebben (voor betere dribbling).
Ik ga eventueel voor de IF 93 Robben, de blauwe is voor mij wat te duur.
Ik doe nooit skills, haha. Maar die Jesus gast is trouwens een super goede CBquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuk voor het contrast die non-rare
Ik zou eigenlijk Gotze en Muller omdraaien, 4* skills op CAM is toch wel een moetje vind ik.
Ik heb lekker laf coins gebuyd, bittere ernst volgens mij handel?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:31 schreef A_Valbuena het volgende:
Hoe de fuck komen jullie aan zoveel geld? Coins buyen oid? Ik haal Di Maria met pijn in mijn hart
Ligt waarschijnlijk aan die kk servers van EA.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:09 schreef Dimac het volgende:
Net Fifa15 gehaald, maar als ik naar FUT ga komt er in beeld: Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met Fifa 15 Ultimate Team. Je keert terug naar het hoofdmenu.
Weet iemand hoe ik dit op los?
Brief sturen naar EA HQquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:09 schreef Dimac het volgende:
Net Fifa15 gehaald, maar als ik naar FUT ga komt er in beeld: Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met Fifa 15 Ultimate Team. Je keert terug naar het hoofdmenu.
Heb dat sommige dagen ook, zal morgen oid wel opgelost zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:09 schreef Dimac het volgende:
Via vipcoins? Wordt je PS/Xbox niet geband daardoor?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb lekker laf coins gebuyd, bittere ernst volgens mij handel?
Grotendeels handel. Al vond iedereen zichzelf een geweldige trader, maar dat kwam achteraf gezien alleen maar door de inflatiequote:Op woensdag 13 mei 2015 15:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb lekker laf coins gebuyd, bittere ernst volgens mij handel?
Dan ben je nog tot laat bezig geweest, gefeliciteerd met je Silver IFquote:Op donderdag 14 mei 2015 02:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is me vandaag dan eindelijk gelukt: ik was gewoon beneden wat silver packs aan het openen op mijn telefoon en daar was hij dan in het 2e pack: de eerste silver IF van het jaar. Het was SIF Konate, die was 50k waardAls je dan de price ranges van andere silver IF's ziet.. Ziyech max. 22k
Hoeveel op jij er wel niet? Mijn vermoeden is veel. En dan zo laat in het jaar pas een IF krijgen. EAquote:Op donderdag 14 mei 2015 02:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is me vandaag dan eindelijk gelukt: ik was gewoon beneden wat silver packs aan het openen op mijn telefoon en daar was hij dan in het 2e pack: de eerste silver IF van het jaar. Het was SIF Konate, die was 50k waardAls je dan de price ranges van andere silver IF's ziet.. Ziyech max. 22k
Je kunt ze toch ook zo opzoeken in FUT zelf?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:54 schreef Apekoek het volgende:
Wat is er met Futfocus aan de hand? Ze hebben opeens geen zin meer om het up te daten? Laatste IFs staan er al 2 tot 3 weken er niet meer in.
Wil ff zien wanneer ze voor minder dan max gaan voor hoeveel en of er uberhaupt al een speler over toonbank is gegaan voor de te lage price rangequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook zo opzoeken in FUT zelf?Super makkelijk met die priceranges
Ik heb geen idee hoeveel ik heb geopend, maar ik doe regelmatig een pack opening totdat mijn TP vol zit. Het duurt wel lang om dan de items erop te zetten, zo'n 20 minuten. Wel heb ik dit jaar al veel goede NIF silvers in packs gehad, alleen die silver IF ontbrak nog. Nu heb ik dit jaar bijna elke speciale kaart gehad.. een bronze IF, silver IF, gold IF TOTY, paarse kaart, MotM en een legend. Alleen geen record breaker kaart.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoeveel op jij er wel niet? Mijn vermoeden is veel. En dan zo laat in het jaar pas een IF krijgen. EA
FUTBin is wel iets actueler, maar vooral voor de duurdere kaarten. Maar het is inderdaad lang niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wil ff zien wanneer ze voor minder dan max gaan voor hoeveel en of er uberhaupt al een speler over toonbank is gegaan voor de te lage price range
Vind je? Ik heb het idee dat de gameplay in seasons veel vlotter loopt. Merk het vaak als ik eerst een potje seasons speel en daarna een potje fut..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:05 schreef DannyDeko het volgende:
Laatste tijd, als ik überhaupt nog fifa speel, doe ik enkel nog 2v2 seasons. Is stiekem veel leuker dan FUT. Je kan als je met z'n tweeën ben zoveel betere loopacties maken ipv die nog steeds domme AI. Enige downside is dat het net wel redelijk stroperig voelt (vergelijkbaar met pro clubs).
Misschien 1v1 wel ja, maar zodra je met meer dan dan 2 spelers in een game zit vind ik het altijd veel trage. En dan bedoel ik niet de snelheid van het spel he, maar bijvoorbeeld dat het langer duurt voordat ie de ball schiet nadat je op je knopje hebt gedrukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:20 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb het idee dat de gameplay in seasons veel vlotter loopt. Merk het vaak als ik eerst een potje seasons speel en daarna een potje fut..
Ah zo, oke dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Misschien 1v1 wel ja, maar zodra je met meer dan dan 2 spelers in een game zit vind ik het altijd veel trage. En dan bedoel ik niet de snelheid van het spel he, maar bijvoorbeeld dat het langer duurt voordat ie de ball schiet nadat je op je knopje hebt gedrukt.
Als ze de coin glitch niet dichten en geen TOTS uit willen brengen tot de markt stabiliseert houdt het volgens mij een beetje op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:00 schreef Apekoek het volgende:
Price ranges zijn weer omhoog gegaan https://docs.google.com/s(...)mAolnVwsYvJA/pubhtml
Snap niet echt wat EA hier mee wil bereiken.
Lijkt me wel dat als lui nu coins kopen met die glitch dat ze vrijwel meteen opgespoord en gestraft kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Oude glitch is nog niet gemaakt, en er is alweer een nieuwe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de grote massa FUT 16 volgend jaar links laat liggenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat als lui nu coins kopen met die glitch dat ze vrijwel meteen opgespoord en gestraft kunnen worden.
Maar buiten dat, EAWat kunnen ze wel..
Bedankt voor de tip, gelijk wat erop gezet voor de max BIN.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wie wat bewaart, die heeft wat. 3 Nieuwe toernooien. Spelers van Nice, Cagliari, Hannover en Aston Villa leveren veel coins op. Van Nice en Cagliari rond de 4K zelfs. Van Nice had ik 8 spelers![]()
Ook Italianen (40 stuks, komt door het vorige Italianen toernooi, toen had ik al alles verkocht) en spelers van Whitecaps (12 spelers) en Saunders (11 spelers) leveren coins op. De spelers van de 2 MLS clubs ook rond de 4K. Toch een stukje inflatie terug verdiend.
zijn afwezigheid in combinatie met deze editie van Fifa rechtvaardigt maar 1 conclusie: Hij is overspannen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb geen idee wat deze glitch is.. als er een glitch is dan is Confetti hier vaak te vinden.
Graag gedaan hoor, lekker meegenomenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Nogmaals bedankt voor de tip Toefjes... wat bezielt al deze mensen...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Even 50k verdienen door wat spelers erop te zetten die normaal nog geen 20k waard zijn....
Zelf zo'n 175k verdient, veel flutspelers voor max prijs kunnen verkopenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Nogmaals bedankt voor de tip Toefjes... wat bezielt al deze mensen...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Even 50k verdienen door wat spelers erop te zetten die normaal nog geen 20k waard zijn....
Wel de gewone. Scoorde aan de lopende band die jongen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand met MOTM Quaresma gespeeld? Heb nu robben op rechts maar wil toch graag de 5* skills hebben. Heb Neymar op links en dat bevalt me wel.
De IF vind je nog wel, de motm is helemaal uitgestorven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand met MOTM Quaresma gespeeld? Heb nu robben op rechts maar wil toch graag de 5* skills hebben. Heb Neymar op links en dat bevalt me wel.
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De IF vind je nog wel, de motm is helemaal uitgestorven.
Heb nu btw ook een IF Ziyech kunnen oppakken voor 27,5k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |