SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Maar diep van binnen lach ik.
Daar lig ik wakker van. Du opfer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
TR Gemacht. Even met de mods babbelen
Dat zie ik. Als je had geslapen had je je bericht niet kunnen tikken hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Daar lig ik wakker van. Du opfer.
Netjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vooruit dan maar. Nog 11.5 miljoen te besteden, in afwachting tot het TOTS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds ie er flink geld mee kan verdienenquote:Op zondag 10 mei 2015 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Sinds wanneer is KSI rapper?
Het is nog slechter dan zijn YouTube video's
Itani is een van de weinige die normaal is gebleven en nog steeds grappig is, de rest zijn een stel mongols bij elkaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds ie er flink geld mee kan verdienen
Weinig meer terug te herkennen van dat nerderige jongetje met oprechte video's, die best grappig waren.
Ik kijk eigenlijk de laatste tijd best wel veel filmpjes op YT.. meestal gewoon uit verveling.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Itani is een van de weinige die normaal is gebleven en nog steeds grappig is, de rest zijn een stel mongols bij elkaar.
Itani, die vond SIF Lacazette niksquote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Itani is een van de weinige die normaal is gebleven en nog steeds grappig is, de rest zijn een stel mongols bij elkaar.
Itaniquote:Op zondag 10 mei 2015 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor ik een IF koop bekijk ik meestal wel wat reviews op YT. Die van Marshall zijn wel grappig. Itani is gewoon een kneus.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
ItaniEerst 2 minuten praten over alle coin sellers, psn tegoed en Xbox gold verkopers voordat het daadwerkelijke onderwerp wordt aangesneden
Is goed hoor, alleen de laatste keer giften lukte mij niet, kreeg een foutmelding. Maar wil het vanavond (na werk) voor je proberen. Hoef er niks voor te hebben.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:33 schreef KC.PSV het volgende:
Is hier iemand die mij de laatste transferlist verhoging kan giften op de ps4?
In ruil hiervoor krijg je een chinees fut account met 4 miljoen erop die ik gister had gekocht voordat ik Messi en Ronaldo kreeg op mijn mainaccount.
Ik heb net de account gegevens binnen gekregen van vipcoins dus die kan ik zo doormailen.
Ik wil wel dat degene 3 SIF Rooneys van mij koopt met dat account.
Ik durf het account niet zo goed te openen op mijn IP-adres omdat ik bang ben dat als ea dat account als illegaal ziet ze een IP-ban doen. (waarschijnlijk een beetje paranoia maar ik neem het zekere voor het onzekere)
Was deze danquote:Op zondag 10 mei 2015 18:33 schreef KC.PSV het volgende:
Is hier iemand die mij de laatste transferlist verhoging kan giften op de ps4?
In ruil hiervoor krijg je een chinees fut account met 4 miljoen erop die ik gister had gekocht voordat ik Messi en Ronaldo kreeg op mijn mainaccount.
Ik heb net de account gegevens binnen gekregen van vipcoins dus die kan ik zo doormailen.
Ik wil wel dat degene 3 SIF Rooneys van mij koopt met dat account.
Ik durf het account niet zo goed te openen op mijn IP-adres omdat ik bang ben dat als ea dat account als illegaal ziet ze een IP-ban doen. (waarschijnlijk een beetje paranoia maar ik neem het zekere voor het onzekere)
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 13:16 schreef A_Valbuena het volgende:
Dat gratis pakje he.. Kan pas morgen weer PS4'en, is het pakje dan nog steeds beschikbaar?
Die packs krijg je toch op de web app? Krijgt volgens mij elke dag een nieuwe en je moet ze elke dag ophalen want na 24hr ben je hem kwijt en komt er een nieuwe.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:16 schreef A_Valbuena het volgende:
Dat gratis pakje he.. Kan pas morgen weer PS4'en, is het pakje dan nog steeds beschikbaar?
Dat wordt hopen.. Wie weet loop ik een Ronaldo misquote:Op maandag 11 mei 2015 13:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
IF Dempsey in een goldpack aangetroffen. Voor het eerst in tijden dat ik een goldpack koop
Kut de webapp.. Helemaal vergeten. Dat ding werkte nooit bij mij, nu wel even proberen uiteraardquote:Op maandag 11 mei 2015 14:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die packs krijg je toch op de web app? Krijgt volgens mij elke dag een nieuwe en je moet ze elke dag ophalen want na 24hr ben je hem kwijt en komt er een nieuwe.
Krijg altijd dit bericht als ik op de web app probeer in te loggen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Kut de webapp.. Helemaal vergeten. Dat ding werkte nooit bij mij, nu wel even proberen uiteraard
Ik let er wel op in elk geval. Vind het niet prettig als de CB's niet op de plek staan omdat ze zo graag willen aanvallen. Ook de spitsen met een high def workrate speelt niet chill.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:21 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Dat wordt hopen.. Wie weet loop ik een Ronaldo mis.
Letten jullie bij het maken van teams op work rates? Tempo aanval/verdediging enz? Probeer steeds een 100k team te maken maar door die klootzakken op futhead word ik onzeker wanneer 2 CV's beiden een high attacking workrate hebben![]()
Beter! EA moest er iets aan doen. Dat hoeft niet persee met een enorme market crash, geleidelijk de prijs naar beneden krijgen is ook goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Messi onder de 5 miljoen, TOTY Kroos 3.4 miljoen... Prijzen lijken wat te zakken.
Ik mag hopen dat je die hebt bewaard? Want die price range is veel te laagquote:Op maandag 11 mei 2015 14:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En paarse Wilson met 92 pace in een pack. Whoop whoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |