abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:16:44 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152744223
Om zijn latere kansen op de Russische datingmarkt te vergroten?
KuikenGuppy
pi_152744232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:53 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Het is diezelfde, maar ook dat woord zeggen veel Nederlanders net iets anders (of 'verkeerd') ;) (gewoon met een Hollandse harde of zuidelijke zachte G...). En vreemd genoeg maken mensen van een naam als Gavin dus wel eens Kevin... Gary daarentegen wordt vaak gewoon een Hollandse Gerrie :7
mwhehe :D zo had ik een Gareth in de klas op de middelbare school. Dat werd meestal Gerrit :')
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:19:14 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152744280
Overigens vraag ik me dat bij wel meer namen af :P

Terug naar Gavin, ik ben het wel een beetje eens met je man 1stGirl, maar kies vitaal wat jullie zelf leuk vinden en niet wat anderen er van denken ;).
KuikenGuppy
pi_152744401
ik vind Gavin een leuke naam, voor in een Engelstalig gebied. Ik kan persoonlijk niet zo veel met Engelse namen op zn Hollands uitgesproken.

Mettjoe, Kevin, Jonnetun, Timmetie, Sjors enz.

Maar dat is echt iets persoonlijks ;) als je Gavin een stoere naam vindt, en je vindt de klank van Kevin ook leuk, ja waarom niet?
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:24:17 #105
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152744426
:o
Daar dacht je 6 jaar geleden anders over :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:25:10 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152744448
Sjors is dan wel weer een leuke naam, vind ik. Maar dan wel als Sjors, niet als George ;).
KuikenGuppy
pi_152744454
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:24 schreef laziness het volgende:
:o
Daar dacht je 6 jaar geleden anders over :P
Nee dat was op zn NL's uitgesproken!
Ik ken ook mensen die diezelfde naam hebben gegeven aan hun kind (Jonathan dus) maar die kiezen voor de Engelse uitspraak. Dat wordt dus standaard Jonnetun en daar kan ik echt niets mee ;(
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:27:35 #108
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152744499
Op zijn NL's issie nog steeds leuk!
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 19 mei 2015 @ 12:28:41 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152744518
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:27 schreef laziness het volgende:
Op zijn NL's issie nog steeds leuk!
:Y staat hier ook op de lijst voor ooit!
KuikenGuppy
pi_152744533
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:27 schreef laziness het volgende:
Op zijn NL's issie nog steeds leuk!
Voor mij hoort ie bij A. en bij 6 jaar geleden. Ik zou hem nu nooit meer geven. Heel stom hoe dat werkt in mijn hoofd.
:)
pi_152744548
Overigens niet omdat ik hem nu stom vind maar gewoon omdat het niet past ofzo.
:)
pi_152746078
Dank jullie wel!
Ik bedoelde eigenlijk ook de G zoals Go (k-klank is inderdaad een beetje raar gezegd)

En ik vind Kevin wel een leuke naam :@ Man vindt het een kermisnaam en dus een duidelijke "nee". Als ik tegen mijn vriendinnetjes zeg dat ik Kevin een leuke naam vind lachen ze mij uit. Maar goed, het is iets tussen man en mijzelf. (al wil ik stiekem mijn kind niet opschepen met een naam waarvan mijn vriendinnetjes hem uit lachen... stom, maar ik word er toch door beïnvloed.)

Ik vind het echt zo moeilijk!!

[ Bericht 0% gewijzigd door 1stGirl op 19-05-2015 13:28:44 (Moeilijk, d / dt) ]
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_152746675
Ik heb bij de eerste echt niemand ingelicht en de naam ook nooit bij iemand laten vallen. Ik geloof zelfs hier niet. Het is geen gebruikelijke naam, dus ik weet zeker dat er mensen in mijn omgeving zijn die het niks vinden. Maar ik ben er zo blij mee O+ En het was ook een hele poos iets van mijn vriend en mij, dat wij het allebei zo mooi vonden. Dat vond ik ook bijzonder.

Nu voordat er ook maar sprake is van een tweede zwangerschap heb ik al moeite om het niet met anderen over leuke namen te hebben :') En ik merk inderdaad dat ik me laat beïnvloeden, ook omdat ik sommige associaties niet heb maar nadat iemand dan iets heeft gezegd moet ik er toch steeds aan denken.
pi_152746906
Ken je dat je vader zegt 'ik weet het het wordt <insert naam>. En dat je moeder dan zegt: 'toch zeker niet...'

en dat dan de tweede naam is :')
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:17:56 #115
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152748038
:D whops
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:18:51 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152748076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:43 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb bij de eerste echt niemand ingelicht en de naam ook nooit bij iemand laten vallen. Ik geloof zelfs hier niet. Het is geen gebruikelijke naam, dus ik weet zeker dat er mensen in mijn omgeving zijn die het niks vinden. Maar ik ben er zo blij mee O+ En het was ook een hele poos iets van mijn vriend en mij, dat wij het allebei zo mooi vonden. Dat vond ik ook bijzonder.

Nu voordat er ook maar sprake is van een tweede zwangerschap heb ik al moeite om het niet met anderen over leuke namen te hebben :') En ik merk inderdaad dat ik me laat beïnvloeden, ook omdat ik sommige associaties niet heb maar nadat iemand dan iets heeft gezegd moet ik er toch steeds aan denken.
Jawel!!! Ik kan me nog een verhaal herinneren dat je het aan je beste vriendin hebt verteld. Of nouja, verteld, je hebt haar een briefje gegeven met de naam erop.

Edit: kiek moar :+ OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1138

/stalker :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Burdie op 19-05-2015 14:28:39 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:19:02 #117
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152748087
Iemand (weet echt niet meer wie) zei hier een aantal maanden geleden: Kevin is geen naam, dat is een diagnose... Nu lijkt me dat een beetje overdreven, maar het geeft een beetje een idee waar sommige mensen de naam indelen in het sociale spectrum.

Ik vind t zelf niks, maar dat komt mede door mijn oude buurjongen met die naam die een etter eerste klas was :r :{w

Ach, en smaken verschillen, en een naam zegt ook niet alles. Mensen vinden Samantha een ontzettende tokkienaam, maar ik heb een Samantha in het afstudeerjaar zitten. Ik denk bijna de beste studente van allemaal, zeer ambitieus en hardwerkend ^O^ .
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:20:58 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152748175
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef mousemicky het volgende:
Ach, en smaken verschillen, en een naam zegt ook niet alles.
Dit ;) Als je een stomme Henk kent, vind je de naam Henk vast stom. Als je een heel erg leuke Henk kent, wil je die naam misschien ook wel voor je kind.
En als je je kind zo noemt, ken je daarna nóg een tof persoon met die naam :7.
KuikenGuppy
pi_152748716
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef mousemicky het volgende:
Iemand (weet echt niet meer wie) zei hier een aantal maanden geleden: Kevin is geen naam, dat is een diagnose... Nu lijkt me dat een beetje overdreven, maar het geeft een beetje een idee waar sommige mensen de naam indelen in het sociale spectrum.
Dat is vrij duidelijk ja! :P

Ik heb vanaf klein meisje al bedacht dat als ik ooit een zoon zou krijgen ik hem een bepaalde naam zou geven. Ik heb het natuurlijk meteen voorgelegd bij man, maar hij heeft een collega die zo heet die hij dik, lui en vaag vindt. :W naam

Ook grappig eigenlijk dat hij en ik vrij op één lijn zitten bij meisjesnamen, maar bij jongensnamen liggen de lijnen ongeveer 10 km uit elkaar...
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_152748807
nah, het wordt gewoon een meisje :6
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_152748826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dit ;) Als je een stomme Henk kent, vind je de naam Henk vast stom. Als je een heel erg leuke Henk kent, wil je die naam misschien ook wel voor je kind.
En als je je kind zo noemt, ken je daarna nóg een tof persoon met die naam :7.
Henk O+

Ik vraag me wel af wat men(sen) straks van onze naam gaan vinden... Niet zo zeer of zehet leuk vinden of niet maar meer of ze het hadden bedacht of passend vinden of zo. Wij vinden het ern toffe naam en das het belangrijkste. Nu nog hopen dat Minke het ook leuk vindt :')

Er wordt wel veel gespeculeerd en mijn reactie is altijd hetzelfde "oh ja, leuk!"... Mijn man kan daar niet tegen, die is herl bang dat ie zich verspreekt :+
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:42:38 #122
381212 Gulara
From the future
pi_152749010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jawel!!! Ik kan me nog een verhaal herinneren dat je het aan je beste vriendin hebt verteld. Of nouja, verteld, je hebt haar een briefje gegeven met de naam erop.

Edit: kiek moar :+ OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1138

/stalker :')
En bedankt. }:|
Ik ging net iets nuttigs doen.

O+ Laatste loodjes flashback O+
pi_152749087
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef mousemicky het volgende:
Iemand (weet echt niet meer wie) zei hier een aantal maanden geleden: Kevin is geen naam, dat is een diagnose... Nu lijkt me dat een beetje overdreven, maar het geeft een beetje een idee waar sommige mensen de naam indelen in het sociale spectrum.

Ik vind t zelf niks, maar dat komt mede door mijn oude buurjongen met die naam die een etter eerste klas was :r :{w

Ach, en smaken verschillen, en een naam zegt ook niet alles. Mensen vinden Samantha een ontzettende tokkienaam, maar ik heb een Samantha in het afstudeerjaar zitten. Ik denk bijna de beste studente van allemaal, zeer ambitieus en hardwerkend ^O^ .
Een diagnose :D

en +1 op je associatie. Ik ken idd ook mensen met redelijk hoogdravende namen die gewoon vervelende etterbakken waren, en omgekeerd ook mensen met 'tokkie' namen of in ieder geval niet heel boeiende namen die inderdaad de hardste werkers/studeerders waren enz. Het is meer de associatie die je er zelf mee hebt.
Zo zijn er een aantal heel prima namen die ik nóóit zou geven omdat je toch een bepaald beeld erbij hebt.
:)
pi_152749146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:49 schreef Estrys het volgende:
Ken je dat je vader zegt 'ik weet het het wordt <insert naam>. En dat je moeder dan zegt: 'toch zeker niet...'

en dat dan de tweede naam is :')
:'D

Mijn moeder raadde meteen de naam, de eerste keer dat we het bij deze zwangerschap überhaupt over namen hadden.
N, L en ik hebben niets laten merken (L hield ook erg goed dr mond), maar toen heeft ze L zich laten verlullen door te doen alsof ze de naam als wist. ('Ik weet al dat je zusje R gaat heten hoor, dat heeft mama al verteld. Dus je hoeft get niet meer voor je te houden.')

Gehaaid kreng. :')
pi_152749349
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:37 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Henk O+

Ik vraag me wel af wat men(sen) straks van onze naam gaan vinden... Niet zo zeer of zehet leuk vinden of niet maar meer of ze het hadden bedacht of passend vinden of zo. Wij vinden het ern toffe naam en das het belangrijkste. Nu nog hopen dat Minke het ook leuk vindt :')

Er wordt wel veel gespeculeerd en mijn reactie is altijd hetzelfde "oh ja, leuk!"... Mijn man kan daar niet tegen, die is herl bang dat ie zich verspreekt :+
Oh dat heb ik ook wel! Dé naam hebben we nog niet, wel een lijstje met opties, maar ik krijg heel veel naamsuggesties en met vriendinnen gaat het ook vaak over namen en ik blijf het toch een precair onderwerp vinden, haha. Niet dat het me boeit als iemand onze naam stom gaat vinden, maar ik hoop dat niemand toevallig de naam noemt die we uiteindelijk kiezen zodat ik er nog geen mening over gehoord heb. :@

spring, dat zou ik echt zó niet leuk vinden, tjee, dat zou m'n moeder echt wel horen :o

[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 19-05-2015 15:06:05 ]
pi_152749597
Ik zal r toch wel iets hebben laten merken trouwens, anders had ze het niet zo aangepakt. Ze zal wel iets aan mn reactie hebben afgelezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Spring op 19-05-2015 15:49:56 ]
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:04:30 #127
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_152749709
Spring, jouw moeder. _O- :D

Mijn schoonzus raadde onze meisjesnaam (toen we het geslacht nog niet wisten), het was de derde van vier namen die ze oplepelde. Ik snap het nog steeds niet, ik kan me niet herinneren dat we ooit de naam hebben laten vallen. Het is ook niet een veel voorkomende naam, slechts 200 x als voornaam gegeven in 2010.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152749980
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:00 schreef -Spring het volgende:
Ik zal trouwens wel iets hebben laten merken trouwens, anders had ze het niet zo aangepakt. Ze zal wel iets aan mn reactie hebben afgelezen.
Moeders zien alles }:|

De vriendin van mijn schoonvader dus, de eerste naam die ze noemde. Denk niet dat ze iets door had. En mijn collega heeft een lijstje met potentiële namen op haar bureau liggen en daar staat de naam bij. Steeds noemt ze die lijst met namen op in de hoop reactie te krijgen. Maar ik weet dat ze dat gaat doen dus dan is je gezicht in de plooi houden ook niet moeilijk. Steeds bij een andere naam geef ik reactie :D

De kinderen vertellen we de naam niet. Dan weet iedereen het dadelijk. En mochten we nog willen veranderen... Zoon pleit toch nog steeds voor 'alweer Seb' :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:22:47 #129
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152750265
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:46 schreef -Spring het volgende:

[..]

:'D

Mijn moeder raadde meteen de naam, de eerste keer dat we het bij deze zwangerschap überhaupt over namen hadden.
N, L en ik hebben niets laten merken (L hield ook erg goed dr mond), maar toen heeft ze L zich laten verlullen door te doen alsof ze de naam als wist. ('Ik weet al dat je zusje R gaat heten hoor, dat heeft mama al verteld. Dus je hoeft get niet meer voor je te houden.')

Gehaaid kreng. :')
wtf :o :') wat smerig! :D

Mijn moeder heeft zoiets van: ja je kan hem nu al bij zn naam noemen, dan kan ie dat al horen in de buik.
Ahuh :') Nee.

'Jamaar ik wil het weten!' :') jamaar ik wil het voor onszelf houden hai :')
'Maar ik vertel heus niks door'
}:|
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:24:51 #130
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152750336
Overigens hebben wij De Naam nog niet, maar vriendin heeft al wel bijna alle opties genoemd :P
Ik zal geen nee zeggen als hij wel op ons lijstje staat, maar het eindresultaat hou ik gewoon stil.
Precies wat Estrys ook zegt: Ik kan wel proberen Max stil te houden, maar dat gaat denk ik niet lukken :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152750344
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:14 schreef Estrys het volgende:

[..]

Moeders zien alles }:|

De vriendin van mijn schoonvader dus, de eerste naam die ze noemde. Denk niet dat ze iets door had. En mijn collega heeft een lijstje met potentiële namen op haar bureau liggen en daar staat de naam bij. Steeds noemt ze die lijst met namen op in de hoop reactie te krijgen. Maar ik weet dat ze dat gaat doen dus dan is je gezicht in de plooi houden ook niet moeilijk. Steeds bij een andere naam geef ik reactie :D

De kinderen vertellen we de naam niet. Dan weet iedereen het dadelijk. En mochten we nog willen veranderen... Zoon pleit toch nog steeds voor 'alweer Seb' :D
Haha, mijn zoon roept steeds dat we de baby [mijn voornaam] moeten noemen :D
win ik ook een keertje van papa *O*
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:28:41 #132
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_152750468
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef mousemicky het volgende:
Iemand (weet echt niet meer wie) zei hier een aantal maanden geleden: Kevin is geen naam, dat is een diagnose... Nu lijkt me dat een beetje overdreven, maar het geeft een beetje een idee waar sommige mensen de naam indelen in het sociale spectrum.

Ja dat is ooit gezegd door een onderzoeker. Zie dit stuk:
http://biebblog.nl/2012/0(...)ornaam/#.VVs50_mqqko
pi_152750685
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:46 schreef -Spring het volgende:

[..]

:'D

Mijn moeder raadde meteen de naam, de eerste keer dat we het bij deze zwangerschap überhaupt over namen hadden.
N, L en ik hebben niets laten merken (L hield ook erg goed dr mond), maar toen heeft ze L zich laten verlullen door te doen alsof ze de naam als wist. ('Ik weet al dat je zusje R gaat heten hoor, dat heeft mama al verteld. Dus je hoeft get niet meer voor je te houden.')

Gehaaid kreng. :')
Nou, wat naar klinkt dat! :{

Er wordt in mijn omgeving eigenlijk niet geraden. Ik zou het ook een beetje flauw vinden. De naam is het enige wat nog een beetje een verrassing is. ;)

Mijn bff kent een verschrikkelijke M. en in dit topic is wel eens gezegd dat het een (te) boerse naam is. Dat heeft ons niet weerhouden, maar het raakte mij toch een beetje. :@ :') Een negatieve mening over een naam hou ik nu meestal wel voor me. Behalve bij de Obamaniqua's onder de namen. :')
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:39:04 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152750869
Ik heb de namenopsommingen eigenlijk ook altijd meteen afgekapt. Gewoon eerlijk gezegd dat ik het niet leuk zou vinden als ze mijn/onze naam zouden afkraken of juist de naam zouden raden.

Ik ben nog steeds heel blij met M's naam. Dat is echt een naam waar iedereen aan moest wennen. De associaties zijn meer vanwege niet zo leuke verhalen en de Donald Duck :D

Limone, ik heb de naam van jouw dochter op mijn lijstje gehad. Maar dan met een -a op het eind.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:42:14 #135
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152750993
Mijn moeder zag het in mn zwangerschapsdagboek... die lag open op tafel. Pregnancy brain. :') Maar ze deed tot na de geboorte alsof ze van niks wist O+ en heeft t later verteld.

de schoonfamilie heeft heeel erg lopen raden. heb op een gegeven mome t gezegd dat ze moesten stoppen, was niet leuk meer.
Kwak
  Moderator dinsdag 19 mei 2015 @ 15:44:30 #136
5428 crew  miss_sly
pi_152751066
Wij hebben gewoon alles meteen verteld: dat het een meisje is en we haar S noemen.
Ik vind het voor me houden ook moeilijk en we zagen er de meerwaarde niet van. Wij voelden het juist als meerwaarde dat we haar al met haar naam aanspraken en op die manier al helemaal opnamen in ons leven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_152751146
Woah Spring je moeder :o
zou voor mij reden zijn om héél boos te worden geloof ik. En ik zou in staat zijn om uit nijd een andere naam te kiezen :') :@

Ik heb het namenraden altijd afgekapt. Ik vind het echt heel héél vervelend. Voor mij is de naam die wij gekozen hebben iets van ons samen en ik lig er echt niet wakker van of een ander het wel of niet mooi vindt. Neemt niet weg dat ik het wel stom vind om te horen van tevoren al dingen als "jemig zo noem je je kind toch niet?"

An sich is het speculeren niet heel erg, mijn ouders en zusje of mijn zwager doen het op een manier van "oeh of noem het kind ...." zoiets.
Mijn schoonmoeder raadt op een negatieve manier, heel irritant "oh jee als het maar niet ... wordt hoor, dat moet je echt niet doen dat vind ik zo'n vreselijke naam". Ze werkt als RT op een basisschool dus ze kende nogal wat kinderen waar ze associaties mee had enzo :') Ik heb haar er wel eens op aangesproken, wat nou als je dé naam noemt? Wat is de lol dan? Waarom zo graag je afkeuring laten weten?
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:51:16 #138
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152751284
Mijn schoonmoeder heeft echt een gruwelijke hekel aan de naam Edwin. Dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Nou stond die hier ook niet bepaald op de lijst maar we hebben er wel even over gedacht om 1 geboortekaartje voor haar te maken en haar toch een paar dagen in de waan te laten.....
pi_152751314
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:51 schreef Kyara het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft echt een gruwelijke hekel aan de naam Edwin. Dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Nou stond die hier ook niet bepaald op de lijst maar we hebben er wel even over gedacht om 1 geboortekaartje voor haar te maken en haar toch een paar dagen in de waan te laten.....
_O-
:)
pi_152751348
Oh jeetje inderdaad! Die negatieve opsommingen herken ik hier wel. Mijn moeder deed dat vorige week ook.

Ik had het er verder over dat we er nog niet uit zijn of we het een tweede naam gaan geven. Dat is een soort traditie aan vriend zijn kant, die tweede naam is dan vernoeming (met een twist eventueel) naar moeder/vader van een van de kanten. Maar mijn moeder en schoonmoeder heten beide hetzelfde op 1 letter na. :') dus weinig keus qua variatie als het een meisje is.

Maar mijn moeder liet heel erg blijken dat ze dat zoooo een onzin vind en dat we ons kind echt niet haar naam moeten gaan geven, want ze vind haar naam ook niet mooi (dus automatisch dan ook niet de naam van schoonmoeder). :')
pi_152751396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:53 schreef JantinaGr het volgende:
Oh jeetje inderdaad! Die negatieve opsommingen herken ik hier wel. Mijn moeder deed dat vorige week ook.

Ik had het er verder over dat we er nog niet uit zijn of we het een tweede naam gaan geven. Dat is een soort traditie aan vriend zijn kant, die tweede naam is dan vernoeming (met een twist eventueel) naar moeder/vader van een van de kanten. Maar mijn moeder en schoonmoeder heten beide hetzelfde op 1 letter na. :') dus weinig keus qua variatie als het een meisje is.

Maar mijn moeder liet heel erg blijken dat ze dat zoooo een onzin vind en dat we ons kind echt niet haar naam moeten gaan geven, want ze vind haar naam ook niet mooi (dus automatisch dan ook niet de naam van schoonmoeder). :')
Nou oplossing, vernoemen naar je schoonmoeder en niet naar je moeder, klaaaaar slotje :P
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:58:14 #142
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152751477
Hier in het dorp vonden ze de naam van de mini heeeeel erg raar en absurd..
Hebben ze goed laten merken ook.. hoe kan je deze naam nou raar en absurd noemen..

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152751488
In mijn familie zijn tweede namen vrij gebruikelijk. Ik ben zelf vernoemd, mijn broertje en zusje hebben tweede namen die mijn ouders gewoon mooi vonden. In B. zijn gezin is dat precies zo. B. is vernoemd en zijn broertje heeft een naam die zijn ouders mooi vonden.

En toch, somehow, wil B. pertinent alleen maar dat een tweede naam een vernoeming zou zijn naar iemand. Liefst ook letterlijk de naam van diegene. Ik heb bij E. mijn meisjesnaam die ik ooit nog heel graag wilde geven gekozen, niet vernoemd naar iemand maar gewoon omdat ik hem mooi vond.
En bij A. hebben we vernoemt naar allebei onze moeders, maar daarbij hebben we niet de roepnaam van mijn moeder gebruikt omdat ik die niet mooi vind. Ze heeft twee extra namen, de eerste zo heet mijn oma ook dus dat wilde ik liever niet omdat het dan geen vernoeming naar alleen haar zou zijn. Vandaar dat het de tweede tweede naam is geworden.
:)
pi_152751498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:58 schreef Moppert het volgende:
Hier in het dorp vonden ze de naam van de mini heeeeel erg raar en absurd..
Hebben ze goed laten merken ook.. hoe kan je deze naam nou raar en absurd noemen..

[ afbeelding ]
mja die hartjes en al dat glitter ik weet niet hoor...
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 15:59:49 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152751531
Brrr, ik heb al een hekel aan het hele 'hier in 't dorp vinden ze', gadsakkes, bemoei je toch met je eigen zaken allemaal menschenkindersch :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152751551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou oplossing, vernoemen naar je schoonmoeder en niet naar je moeder, klaaaaar slotje :P
Punt is dus dat de namen wel heel erg op elkaar lijken! En we gaan sowieso een twist eraan geven dan, maarja wat voor een. Oja en schoonmoeder vind haar naam ook niet mooi. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:01:57 #147
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152751611
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

mja die hartjes en al dat glitter ik weet niet hoor...
:D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:02:51 #148
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152751644
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef pinquit het volgende:
Brrr, ik heb al een hekel aan het hele 'hier in 't dorp vinden ze', gadsakkes, bemoei je toch met je eigen zaken allemaal menschenkindersch :')
Agreed, ik woon nou eenmaal wel in een dorp waar je normaal moet doen en ze anders uren zeiken.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152751646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:01 schreef Moppert het volgende:

[..]

:D
ninja-edit! :D
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:03:09 #150
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152751653
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:58 schreef Moppert het volgende:
Hier in het dorp vonden ze de naam van de mini heeeeel erg raar en absurd..
Hebben ze goed laten merken ook.. hoe kan je deze naam nou raar en absurd noemen..

[ afbeelding ]
Raar en absurd vind ik hem niet. Ik heb er zelf nogal een ouwelijke associatie bij maar ik denk dat jouw populatie niet bijzonder representatief is. Iedereen kent die naam toch.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:04:07 #151
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152751680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef Moppert het volgende:

[..]

Agreed, ik woon nou eenmaal wel in een dorp waar je normaal moet doen en ze anders uren zeiken.
Haha jullie zijn dus gesprek van de dag daar elke dag :7 c_/ O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:04:13 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152751681
Spring, weet L het en houdt ze het ook echt voor zich?
Heel knap hoor :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_152751686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Punt is dus dat de namen wel heel erg op elkaar lijken! En we gaan sowieso een twist eraan geven dan, maarja wat voor een. Oja en schoonmoeder vind haar naam ook niet mooi. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joanne! *O*
ik ken een hele lieve leuke. Hoewel t wel wat ver gezocht is tov die namen :D maar goed.
:)
pi_152751689
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

mja die hartjes en al dat glitter ik weet niet hoor...
Ja en dat voor een jongetje :{w
pi_152751692
oh en hell no dat ik de naam tzt aan mijn meiden vertel. :N dan weet binnen een dag iedereen het :P
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:05:04 #156
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152751700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef Moppert het volgende:

[..]

Agreed, ik woon nou eenmaal wel in een dorp waar je normaal moet doen en ze anders uren zeiken.
Valt die naam niet onder normaal dan? Ik vind het helemaal niet apart :? Meer in het rijtje Willem, Paul en Peter ofzo.
pi_152751713
En als ik dan toch bezig ben. Heeft iemand ideeën met een leuke twist bij vernoeming van de volgende namen. Als tweede naam dus...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152751717
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ja en dat voor een jongetje :{w
nou nee meer het kamp gehalte. Ik weet niet. Het voelt zo'n POWNED in your face enzo. Als een razende reporter met een roze microfoon :o
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:06:12 #159
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152751734
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Raar en absurd vind ik hem niet. Ik heb er zelf nogal een ouwelijke associatie bij maar ik denk dat jouw populatie niet bijzonder representatief is. Iedereen kent die naam toch.
Ja die associatie kan ik begrijpen, als mensen zouden zeggen goh wat ouderwets dan zou ik dat niet meer dan logisch vinden.. Tjah Vo.Ien.dam en omsteken is idd niet een representatieve populatie :X :') Maar dan nog snap ik het willen uiten van dat soort dingen niet. :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator dinsdag 19 mei 2015 @ 16:06:38 #160
5428 crew  miss_sly
pi_152751751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Punt is dus dat de namen wel heel erg op elkaar lijken! En we gaan sowieso een twist eraan geven dan, maarja wat voor een. Oja en schoonmoeder vind haar naam ook niet mooi. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jojanneke!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_152751772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

Joanne! *O*
ik ken een hele lieve leuke. Hoewel t wel wat ver gezocht is tov die namen :D maar goed.
Die wilde ik ook voorstellen :D
Of Jeane, uitgesproken als Sjaane O+
pi_152751790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:05 schreef JantinaGr het volgende:
En als ik dan toch bezig ben. Heeft iemand ideeën met een leuke twist bij vernoeming van de volgende namen. Als tweede naam dus...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een jongen of meisje?

Want voor meisje Leona, Leonoor, Hanna, Hanne.
pi_152751791
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ja die associatie kan ik begrijpen, als mensen zouden zeggen goh wat ouderwets dan zou ik dat niet meer dan logisch vinden.. Tjah Vo.Ien.dam en omsteken is idd niet een representatieve populatie :X :') Maar dan nog snap ik het willen uiten van dat soort dingen niet. :D
Je had em Paling moeten noemen >:O
:)
pi_152751810
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:07 schreef Skittles het volgende:

[..]

Die wilde ik ook voorstellen :D
Of Jeane, uitgesproken als Sjaane O+
Deze vind ik nog wel wat hebben. Joanne ga ik ook even onthouden.
Jojanneke vind ik drie keer niets.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:09:00 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_152751820
Ik heb al zo vaak gehoord dat mensen blij verrast en bijna opgelucht waren door de naam van onze dochter. Maar als ik vraag wat ze dan wél verwacht hadden heeft niemand antwoord... :')
disclaimer
pi_152751827
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:07 schreef Mineola het volgende:

[..]

Voor een jongen of meisje?

Want voor meisje Leona, Leonoor, Hanna, Hanne.
Traditie is dat het een vernoeming van man naar man / vrouw naar vrouw is. Dus in dit geval dus een jongen. Wel leuk gevonden Leona!

Mijn moeder blijft trouwens zeggen dat ze als ze nog een meisje had gekregen de naam Leanne had willen geven. Leo + Anneke. :D Nouja, wie weet haha.
pi_152751833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

nou nee meer het kamp gehalte. Ik weet niet. Het voelt zo'n POWNED in your face enzo. Als een razende reporter met een roze microfoon :o
Ik vind dat echt een heel vergaande associatie hoor, ik zie dat echt niet :+
pi_152751835
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al zo vaak gehoord dat mensen blij verrast en bijna opgelucht waren door de naam van onze dochter. Maar als ik vraag wat ze dan wél verwacht hadden heeft niemand antwoord... :')
opgelucht zelfs? :D
:)
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2015 @ 16:10:08 #169
43556 miss_dynastie
pi_152751860
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:46 schreef -Spring het volgende:
Mijn moeder raadde meteen de naam, de eerste keer dat we het bij deze zwangerschap überhaupt over namen hadden. N, L en ik hebben niets laten merken (L hield ook erg goed dr mond), maar toen heeft ze L zich laten verlullen door te doen alsof ze de naam als wist. ('Ik weet al dat je zusje R gaat heten hoor, dat heeft mama al verteld. Dus je hoeft get niet meer voor je te houden.')Gehaaid kreng.
Dat is gemeen :o
pi_152751865
overigens vind ik echt helemaal niets mis met de naam van Moppert's zoon, ik snap ook echt niet waarom mensen in het dorp dat een gekke naam zouden vinden :?
:)
pi_152751870
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al zo vaak gehoord dat mensen blij verrast en bijna opgelucht waren door de naam van onze dochter. Maar als ik vraag wat ze dan wél verwacht hadden heeft niemand antwoord... :')
Ze dachten dat je serieus was over Henka :+
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:12:00 #172
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152751915
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:10 schreef mignonne het volgende:
overigens vind ik echt helemaal niets mis met de naam van Moppert's zoon, ik snap ook echt niet waarom mensen in het dorp dat een gekke naam zouden vinden :?
Geef ik een keer een normale naam :+ 8)7
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:12:11 #173
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_152751922
Ik heb eigenlijk helemaal niets met vernoemingen, maar wij de 2e naam van onze zoon wordt de naam van de vader van mijn man die vorig jaar is overleden. Dat vind ik dan wel heel erg mooi. Schoonmoeder wordt wel geïnformeerd, komt anders misschien een beetje hard binnen als ze het dan hoort, zeker omdat de achternaam erbij ook hetzelfde is.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2015 @ 16:12:25 #174
43556 miss_dynastie
pi_152751933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:10 schreef mignonne het volgende:
overigens vind ik echt helemaal niets mis met de naam van Moppert's zoon, ik snap ook echt niet waarom mensen in het dorp dat een gekke naam zouden vinden :?
Nee, ik zou juist denken dat die naam in zo'n dorp heel bekend en vertrouwd klinkt. Hoe reageren ze op de naam van je oudste twee, moppert? Dat zal dan helemaal shock zijn?
pi_152751961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:12 schreef Moppert het volgende:

[..]

Geef ik een keer een normale naam :+ 8)7
Ik wilde net zeggen :D in combinatie met de naam van je oudste twee is deze gewoon heel normaal toch? (hoewel ik ook daar niets raars aan zie verder maar goed.)
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:13:43 #176
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152751977
Hahahah die van de oudste heb ik nog nooit een reactie op gehad :D _O-
Hier is de naam tycho of tygo heel normaal dus ze kijken ook niet echt op van die van de middelste
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152752007
Ik vind vernoemen iets moois en doe het graag, maar wel alleen naar personen waarnaar ik graag wíl vernoemen. Wat mij betreft is het geen verplichting waarbij je een rijtje af gaat ofzo.

Mochten we nog een dochter krijgen, dan wordt er wel naar B.'s oma vernoemd, maar niet naar mijn oma-van-vaderskant. (andere oma is wel vernoemd met de naam van E.)
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:16:43 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152752073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:14 schreef mignonne het volgende:
Ik vind vernoemen iets moois en doe het graag, maar wel alleen naar personen waarnaar ik graag wíl vernoemen. Wat mij betreft is het geen verplichting waarbij je een rijtje af gaat ofzo.

Mochten we nog een dochter krijgen, dan wordt er wel naar B.'s oma vernoemd, maar niet naar mijn oma-van-vaderskant. (andere oma is wel vernoemd met de naam van E.)
Zeg ja Mignonne, hoe zit t met dat geslacht? Hebben jullie al gekozen? :7
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152752125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:16 schreef pinquit het volgende:

[..]

Zeg ja Mignonne, hoe zit t met dat geslacht? Hebben jullie al gekozen? :7
Ik moet nog steeds geslachtsecho plannen :') gelijk ff bellen, tnx voor de reminder :P
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:18:15 #180
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152752129
Ik vind het achteraf wel jammer dat we niet vernoemd hebben naar onze oma's. Vooral nu blijkt dat mijn oma's naam eigenlijk niet voorkomt.
pi_152752132
kind van de rekening zo'n derde :')
:)
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2015 @ 16:18:22 #182
43556 miss_dynastie
pi_152752134
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Hahahah die van de oudste heb ik nog nooit een reactie op gehad :D _O-
Hier is de naam tycho of tygo heel normaal dus ze kijken ook niet echt op van die van de middelste
Nou ja :D Ik snap er niks van _O-
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:18:38 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152752146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik moet nog steeds geslachtsecho plannen :') gelijk ff bellen, tnx voor de reminder :P
Geslacht voor je houden is geen optie. Dat weet je he?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:18:58 #184
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152752162
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:18 schreef mignonne het volgende:
kind van de rekening zo'n derde :')
poor behbeh ;(
Ah, wel een heerlijk stuk rustiger voor jullie ;)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152752177
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Geslacht voor je houden is geen optie. Dat weet je he?
:o zal ik? :7

nah ik geef mezelf 10 minuten en dan heb ik mezelf al voorbij gepraat hoor :P
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:19:51 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152752193
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

:o zal ik? :7

nah ik geef mezelf 10 minuten en dan heb ik mezelf al voorbij gepraat hoor :P
Zet het dan maar in je mijn ticker :P
pi_152752232
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:19 schreef Kyara het volgende:

[..]

Zet het dan maar in je mijn ticker :P
:D
vooruit vooruit.
:)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:29:09 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152752469
Wij gaan tzt wel het geslacht geheim houden, vooral omdat mijn schoonzusje NU AL zit te zeuren er om, en we nog niet eens aan het wohts'en :')!
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 19 mei 2015 @ 16:30:53 #189
5428 crew  miss_sly
pi_152752531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:08 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Deze vind ik nog wel wat hebben. Joanne ga ik ook even onthouden.
Jojanneke vind ik drie keer niets.
Ik vind het ook niets, maar ik heb wel met een hele leuke Jojanneke gewerkt, dus ik heb er inmiddels wel een goede associatie bij :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 19 mei 2015 @ 16:31:32 #190
5428 crew  miss_sly
pi_152752553
Er komt geen tweede hier, maar ik zou het gerust weer hetzelfde doen met openheid over hoe en wat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_152752554
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jawel!!! Ik kan me nog een verhaal herinneren dat je het aan je beste vriendin hebt verteld. Of nouja, verteld, je hebt haar een briefje gegeven met de naam erop.

Edit: kiek moar :+ OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1138

/stalker :')
_O- jij bent echt erg :D
Je hebt gelijk ja, maar toen wisten we et al honderd procent zeker en als ze het lelijk had gevonden had ik dat wel superjammer gevonden maar was het toch de naam geworden! En we hadden hem al voor ik zwanger werd, dus da's best lang in 't geniep :+
pi_152752649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:29 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan tzt wel het geslacht geheim houden, vooral omdat mijn schoonzusje NU AL zit te zeuren er om, en we nog niet eens aan het wohts'en :')!
Steek je handen in de lucht als je dit gelooft!
pi_152752788
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:28 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja dat is ooit gezegd door een onderzoeker. Zie dit stuk:
http://biebblog.nl/2012/0(...)ornaam/#.VVs50_mqqko
Ow god, ik geloof echt dat ik een beroerde smaak heb
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:39:46 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152752805
:D
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:46:44 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152753126
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:34 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Steek je handen in de lucht als je dit gelooft!
[ afbeelding ]
:( offtopic!
KuikenGuppy
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:47:31 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152753150
Ben jij die nieuwe kloon?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:48:05 #197
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152753181
ze zei van niet :p toen ik het vroeg nadat ik de schuld kreeg :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:57:37 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152753625
Half oud heeft het al gevraagd :') maar, nee dus.
KuikenGuppy
pi_152755219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Spring, weet L het en houdt ze het ook echt voor zich?
Heel knap hoor :D
Jup! Ze verklapt het niet. Ook niet als er specifiek naar gevraagd wordt.
pi_152755649
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:34 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Steek je handen in de lucht als je dit gelooft!
[ afbeelding ]
:D O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')