abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152424677
Ik ken dus mensen die al jaren met slechte ogen rondlopen maar de stap om naar de opticien te gaan niet durven te zetten. Verder hoor je ook vaak dat mensen lenzen dragen of zelfs hun ogen laten laseren.

Wat is er mis met het dragen van een bril?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:35:26 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152424694
Niks mee mis denk ik. Draag al jaren een bril.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_152424787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:31 schreef Gewas het volgende:
Ik ken dus mensen die al jaren met slechte ogen rondlopen maar de stap om naar de opticien te gaan niet durven te zetten.
Struisvogelgedrag. Op z'n minst heel onverstandig.

quote:
Verder hoor je ook vaak dat mensen lenzen dragen of zelfs hun ogen laten laseren.
Wat is er mis met lenzen?

Waarom zou je je ogen niet laten laseren als je daarmee je probleem (slecht zicht) oplost?

quote:
Wat is er mis met het dragen van een bril?
Een bril wordt vies, is lastig als het warm is, is nogal aanwezig op je gezicht.
Het is mooi dat ze bestaan maar brillen zijn echt niet altijd even handig.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:52:32 #4
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_152424788
Al bijna 40 jaar bril
Staat het de rest niet aan, dan donderen ze maar op
pi_152424818
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:52 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Struisvogelgedrag. Op z'n minst heel onverstandig.

[..]

Wat is er mis met lenzen?

Waarom zou je je ogen niet laten laseren als je daarmee je probleem (slecht zicht) oplost?

[..]

Een bril wordt vies, is lastig als het warm is, is nogal aanwezig op je gezicht.
Het is mooi dat ze bestaan maar brillen zijn echt niet altijd even handig.
Niks mis met lenzen alleen zou het voor mij niks zijn. Ben wat dat betreft misschien ouderwets.

Ogen laten laseren zou ik niet durven.
pi_152424839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:57 schreef Gewas het volgende:

[..]

Niks mis met lenzen alleen zou het voor mij niks zijn. Ben wat dat betreft misschien ouderwets.
Je hebt het dus ook nog niet geprobeerd?

Tja...

quote:
Ogen laten laseren zou ik niet durven.
Bij mij kan het helaas niet meer, ik zou het graag willen. Ergens is het wel eng (er is een risico), maar als het eenmaal gedaan is dan ben je er ook vanaf.

Brillen zijn ook nog duur trouwens.
It was delicious.
pi_152424853
Lenzen zijn veel handiger, vind ik. En bij sommige mensen staat een bril gewoon niet mooi. Vind mezelf er zo serieus uitzien met mijn bril, al vind ik de bril zelf wel mooi.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_152424857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:59 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Tja...

[..]

Bij mij kan het helaas niet meer, ik zou het graag willen. Ergens is het wel eng (er is een risico), maar als het eenmaal gedaan is dan ben je er ook vanaf.

Ik durf geen lenzen in mijn ogen te stoppen hehe. :')

Ja, dat risico is ook de reden waarom ik zoiets niet zou doen.
pi_152424860
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:59 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Tja...

[..]

Een bril is wel goedkoper dan lenzen. Laseren is op de lange termijn misschien het goedkoopst?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:03:02 #10
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_152424863
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:01 schreef Gewas het volgende:

[..]

Je werpt zo wel een heel ander licht op je eigen TT :+
It was delicious.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:03:40 #11
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_152424868
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Een bril is wel goedkoper dan lenzen. Laseren is op de lange termijn misschien het goedkoopst?
Klopt, lenzen zijn nóg duurder.

Laseren is denk ik inderdaad het goedkoopst. Maar wel een pittige eenmalige investering.
It was delicious.
pi_152424974
Ik schaam me wel ja, vind het lelijk en ik hou sowieso niet van sieraden aan mijn lichaam. Dat en mijn vriendin laat geen moment ongemoeid om over mijn bril te klagen die ik alleen in de auto draag dus ja ;(
pi_152425009
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik schaam me wel ja, vind het lelijk en ik hou sowieso niet van sieraden aan mijn lichaam. Dat en mijn vriendin laat geen moment ongemoeid om over mijn bril te klagen die ik alleen in de auto draag dus ja ;(
Wat voor bril heb je?
pi_152425017
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:18 schreef muhahaha het volgende:
dus ze heeft liever dat je onveilig rijdt?

Ik vond het heel erg dat ik ineens steeds dichterbij moest zitten tijdens college... Maar wat was ik blij toen ik de blaadjes aan de bomen weer kon onderscheiden! Eenmaal afgestudeerd heb ik ook maandlenzen genomen, met bril is het toch wat stoffiger, ondanks dat ie me prima staat. Ik kom ook uit op een model bril die ik oké vind, terwijl ik wel van afwisseling hou wat dat betreft (nee, dat is niet hetzelfde als excentriek).

Lenzen in en uit doen is de meeste mensen wel aan te leren, je krijgt ook 'les' van de opticien :') als die ziet dat het niets wordt, zal die dat hopelijk ook zeggen.
pi_152425078
Ikzelf heb al jaren een bril, maar draag deze vaak niet.

Het heeft in mijn geval niets met schaamte te maken, maar ik vind het gewoon vrij onhandig. Hij beslaat, je draagt een stuk glas voor je ogen, dat kan breken als er iets tegenaan komt en het zit gewoon niet altijd comfortabel.

Gelukkig heb ik niet dermate slechte ogen, dat ik zonder bril niks zie. Ik beperk het dragen dus tot de momenten dat het echt moet (vooral tijdens de les), terwijl ik vind dat een bril me best staat.

Overigens lijken lenzen me nog veel vervelender.
pi_152425079
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

Wat is er niet te begrijpen aan de zin dat ik hem alleen in de auto draag?

Ik heb -1 trouwens, droeg 'm sowieso niet buiten het rijden om al voordat ik haar leerde kennen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:30:38 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_152425096
Ik heb al zo'n afgetrokken kutkop. Zet je er dan ook nog eens een bril op dan is het feest helemaal compleet. Voor mij dus al weer jaren lang lenzen. Niks mis mee.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_152425171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat is er niet te begrijpen aan de zin dat ik hem alleen in de auto draag?

Ik heb -1 trouwens, droeg 'm sowieso niet buiten het rijden om al voordat ik haar leerde kennen.
Het is echt gezeik om te zagen over een bril die je alleen in de auto draagt, je kan m toch niet afdoen, bedoel ik.
pi_152425176
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

Het is echt gezeik om te zagen over een bril die je alleen in de auto draagt, je kan m toch niet afdoen, bedoel ik.
Laseren maar ja, dat gaat met -1 nauwelijks winst opleveren en lenzen heb ik nooit geprobeerd. :)
pi_152425187
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:03 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Je werpt zo wel een heel ander licht op je eigen TT :+
Weet niet precies wat je bedoelt? :P Ik schaam me niet voor mijn bril (draag sinds 2010).
pi_152425197
In de auto is zonnebril op sterkte misschien meer smooth
pi_152425200
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik vond het heel erg dat ik ineens steeds dichterbij moest zitten tijdens college... Maar wat was ik blij toen ik de blaadjes aan de bomen weer kon onderscheiden! Eenmaal afgestudeerd heb ik ook maandlenzen genomen, met bril is het toch wat stoffiger, ondanks dat ie me prima staat. Ik kom ook uit op een model bril die ik oké vind, terwijl ik wel van afwisseling hou wat dat betreft (nee, dat is niet hetzelfde als excentriek).

Lenzen in en uit doen is de meeste mensen wel aan te leren, je krijgt ook 'les' van de opticien :') als die ziet dat het niets wordt, zal die dat hopelijk ook zeggen.
Vooral die blaadjes aan de bomen idd. :D
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:52:03 #23
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_152425370
quote:

[..]

Herkenbaar, als ik het iemand zie doen moet ik weg kijken
pi_152425394
Ik moest afrijden met een bril maar dan lijk ik op Pieter Derks, dus ik hou het alleen bij in de auto, in vreemde gebieden.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:58:45 #25
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_152425439
Zo een bril als Rutte heeft zou ik nemen als ik een bril nodig zou hebben. Die zie je bijna niet.

Klikken op eigen risico.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152425487
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:52 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Herkenbaar, als ik het iemand zie doen moet ik weg kijken
ook zo.

ook ik draag al bijna 40 jaar een bril.
ik was 5 en weet dus eigenlijk niet beter.
schamen doe ik mij er niet voor. daar denk ik zelfs nooit over na.

wie me kent, kent mij met bril en staan soms raar te kijken als ik hem niet draag.
ik voel me daardoor zelfs eerder bekeken als ik hem niet op heb.
pi_152425634
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:58 schreef DeLepelaar het volgende:
Zo een bril als Rutte heeft zou ik nemen als ik een bril nodig zou hebben. Die zie je bijna niet.

Klikken op eigen risico.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms maakt dat juist ouwelijker fan een meer opvallende bril. Helaas, je zal toch echt moeten uitproberen wat past.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:18:25 #28
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_152425665
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Soms maakt dat juist ouwelijker fan een meer opvallende bril. Helaas, je zal toch echt moeten uitproberen wat past.
Ja maar ik ben ook al oud.
pi_152426776
Ik schaam mij niet voor mijn bril. De één vindt brillen graflelijk en de ander vindt ze super sexy. Dat is met alles zo.
Trouwens, ik draag 'm voor mezelf. Ik ga niet met hoofdpijn rondlopen omdat iemand anders mijn bril niet mooi vindt (lenzen zijn geen optie). :')
pi_152426988
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja dat is bij mijn oma ook zo. Ze droeg altijd dunne goudkleurige montuurtjes tot ze voor de gein eens een Wayfarer model opzette. Maakte haar gelijk een stuk jeugdiger.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:49:55 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_152427045
Ik vind het bij mezelf ook maar matig staan. Nu zijn mijn ogen niet zo heel erg slecht dus heb ik mijn bril alleen nodig wanneer ik echt van veraf scherp moet kunnen zoals bij presentaties. Dus lenzen hoeft ook niet echt.

Bij vrouwen daarentegen vind ik brillen juist wel interessant. Een mooi brilletje maakt een leuke vrouw nog net ietsje leuker.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:54:09 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_152427107
quote:

Klikken op eigen risico.
SPOILER
Zo'n bril heb ik ook ongeveer. Je ziet 'm bijna niet. Superdun montuur, ontspiegeld kunststof. Ik vond het ook ff goed slikken toen ik 'm altijd op moest, wilde er ook niet aan.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:58:28 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152427180
Van zo'n hipsterbril op een lief klein vrouwensnoetje krijg ik altijd een semi-stijfje.
pi_152427198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het bij mezelf ook maar matig staan. Nu zijn mijn ogen niet zo heel erg slecht dus heb ik mijn bril alleen nodig wanneer ik echt van veraf scherp moet kunnen zoals bij presentaties. Dus lenzen hoeft ook niet echt.

Bij vrouwen daarentegen vind ik brillen juist wel interessant. Een mooi brilletje maakt een leuke vrouw nog net ietsje leuker.
Mijn vriendin draagt lenzen, maar heb haar een paar keer met haar bril op gezien. :9~

Alleen denkt ze er zelf anders over. :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:09:44 #35
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_152427403
Op de middelbare school verzweeg ik wel een tijdje dat ik geen moer kon lezen van het bord, ik wilde simpelweg geen bril. Uiteindelijk kreeg ik echt enorme hoofdpijn en zei ik toch maar tegen mijn moeder dat ik het allemaal niet meer zo goed zag van veraf. :) Sindsdien dus een bril voor veraf, nu vind ik het prima, en ik heb het ook zeker nodig bij het autorijden. Wat is de wereld dan ineens helder.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:22:53 #36
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_152427685
Ik vind brillen vaak wel leuk eigenlijk en ze lijken mij persoonlijk ook prettiger dan lenzen. Er zijn best wel wat mensen in mijn omgeving die er een hebben. Mijn moeder bijvoorbeeld draagt sinds ik me kan herinneren een bril en ik vind het vreemd als ze hem niet op heeft haha. Ook mijn beste vriend draagt er een... op de een of andere manier 'past' het goed bij zijn uiterlijk.

Tegenwoordig kun je ook brillen zonder sterkte halen bij praktisch elke kledingwinkel. Naast een hulpmiddel is het nu ook een mode-item :P.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:51:08 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_152428222
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:59 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Mijn vriendin draagt lenzen, maar heb haar een paar keer met haar bril op gezien. :9~

Alleen denkt ze er zelf anders over. :P
Vind dat ook wel het allerleukste. Vrouwen die soms een bril op hebben voor de noodzaak maar niet van harte. Als ze net uit bed komen of als hun lenzen irriteren. Heerlijk om te zien.

Hetzelfde geld als ze geen lenzen hebben maar soms een bril opzetten om het goed te kunnen zien. Dat stuntelige op en afzetten is heerlijk ontwapenend.
pi_152428540
Ik heb sinds mijn 14e een bril. Ik kan geen lenzen dragen omdat de onderkant van mn glazen anders is dan de bovenkant. Ik vind mezelf zonder bril mooier, maar heb weinig andere keus.
Maar ik schaam me er niet voor dat ik een bril draag en heb dat ook nooit gedaan ofzo.
Een nieuwe bril uitzoeken vind ik wel lastig. Moet er binnenkort weer aan geloven en vind echt lastig met zoveel keus tegenwoordig en wat er goed bij mijn gezicht past.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:23:36 #39
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_152428820
Ik zat op de basisschool toen ik een bril kreeg en vond het toen erg kut. Ik kom ook uit een brillengezin. Al mijn broers en zussen hebben een bril en ik was de laatste die eraan moest geloven en het was moeilijk te verbergen omdat mijn ouder het ook al verwacht hadden.

Tegenwoordig boeit het me niet meer zo. Heb lenzen maar doe ook mijn bril vaak op omdat ik dan te lui ben mijn lenzen in te doen.
pi_152429273
Ik voel me toch ook ongemakkelijk met mijn bril. In de week als ik ga werken draag ik hem wel maar in het weekend kies ik toch voor mijn lenzen.
Het is omdat ik met mijn lenzen niet zo goed kan zien zoals met mijn bril dat ik ze niet vaker indoe.
Want verder is het is echt zó gemakkelijk ^O^
pi_152429670
Heb zelf -0.5 en zou dus eigenlijk ook een bril moeten dragen, maar het is zo verrekte onhandig met werken en alle andere nadelen die aan een bril vastzitten (beslaan, vies worden etc) maken het ook niet fijn om er een te dragen.

Zonder bril ondervind ik ook weinig of eigenlijk geen problemen in het dagelijkse leven, dus ik vind het wel prima zo.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 14:09:03 #42
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_152429802
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 14:03 schreef Haasbeuntje het volgende:
Heb zelf -0.5 en zou dus eigenlijk ook een bril moeten dragen, maar het is zo verrekte onhandig met werken en alle andere nadelen die aan een bril vastzitten (beslaan, vies worden etc) maken het ook niet fijn om er een te dragen.

Zonder bril ondervind ik ook weinig of eigenlijk geen problemen in het dagelijkse leven, dus ik vind het wel prima zo.
Toch is het een stuk veiliger in het verkeer. Zou zeker een bril voor in de auto kopen met die sterkte.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 mei 2015 @ 14:36:17 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152430471
Ik schaam me niet voor mijn bril maar ik heb een hekel aan dat ding op mijn neus :P

Heb jaren dus heerlijk lenzen gedragen ^O^ Tot ik aan de leesbril moest. Weer zo'n ding op mijn neus, en omdat het een leesbril was op-af-op-af }:|

Nu heb ik monovisielenzen en dus geen bril meer nodig *O* Geweldig _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 14:52:32 #44
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152430800
quote:

Klikken op eigen risico.
SPOILER
Dat werkt dus niet echt, zo'n net niet zichtbaar brilletje. Net als van die aluminium ziekenfondsbrilletjes. Gewoon zo'n hippe lawaaibril nemen - lekker groot montuur.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_152430926
Valt wel mee volgens mij, flink aantal mensen loopt nog altijd met van die dikke zwarte Ray-Bans en aanverwanten rond.

Ik heb lenzen en draag mijn bril zelden, ook al is ie wel leuk: zo'n dunne metalen lila leraressenbril. Ik zet hem soms op als ik het goed vind passen bij wat ik aan heb, of als ik een nacht niet geslapen heb en amper uit mijn ogen kan kijken. Het kijkt veel minder lekker dan lenzen, het is echt niet handig met regen of sporten, ik zie geen flikker als ik douche en mijn haar gaat continu tussen de scharniertjes zitten, dus meestal heb ik het na een dagje wel weer gezien wat betreft die bril.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_152430955
quote:

[..]

Holy shit. :')

Bril :r :r
Lenzen O+ O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152431141
quote:

[..]

:D Ze kunnen niet achter je oogbal schieten ofzo hoor!
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:12:04 #48
165633 eriksd
The grand facade...
pi_152431213
Als ik een serieuze uitstraling moet hebben zet ik mijn bril op, anders heb ik van die grote ogen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:19:57 #49
443790 W.White
You're goddamn right
pi_152431366
Ik heb al jaren een bril. Vorig jaar voor een half jaartje lenzen geprobeerd, maar dat is toch niet echt mijn ding: ik deed maximaal 1 week met een maandlens. Daarnaast zien mijn ogen er zonder bril erg vermoeid uit, alsof ik continu wallen onder m'n ogen heb. Met bril ziet het er beter uit.

Het enige nadeel, zeker in deze tijd van het jaar, vind ik de zon in de auto. Ik kan niet zo maar even een zonnebril opzetten (zonder sterkte). En een zonnebril mét sterke aanschaffen voor die paar weekjes per jaar, vind ik het geld niet waard.
I am the one who knocks.
pi_152431563
Ik draag sinds mijn 15e een bril. Heb het een jaartje gedragen en ik vond het maar niks. Lelijk, onhandig. Vervolgens overgestapt op lenzen. Wanneer ik thuis ben dan draag ik mijn bril om mijn ogen rust te geven.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:41:32 #51
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_152431741
Ik vond het trouwens vooral irritant omdat het me beperkte om te kunnen spelen. Rauwdouwen met zo'n bril was er natuurlijk niet bij.

Werd nog erger toen ik een tijdje een beugel en een bril had. :')
pi_152431845
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Holy shit. :')

Bril :r :r
Lenzen O+ O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:09 schreef Megara het volgende:

[..]

:D Ze kunnen niet achter je oogbal schieten ofzo hoor!
Laat me. ;( Ik heb gevoelige ogen.
pi_152431864
want er zijn geen contactlenzen? topic verder niet gelezen, maar dat zal al een keer of 100 gezegd zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_152432045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef Gewas het volgende:

[..]

[..]

Laat me. ;( Ik heb gevoelige ogen.
Nee, je hoort gewoon geen dingen in je ogen te stoppen. Daarom gaan je oogleden ervoor als je het probeert.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:48 schreef MrSalazar het volgende:
want er zijn geen contactlenzen? topic verder niet gelezen, maar dat zal al een keer of 100 gezegd zijn.
Blijkbaar heb je de OP niet eens gelezen.
pi_152432300
Ik wissel het af, maar heb vaker een bril op dan lenzen. Heb ook meerdere brillen voor nog meer afwisseling.
pi_152432363
Ik zie het probleem niet hoor...
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:01:57 #57
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_152440315
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:12 schreef eriksd het volgende:
Als ik een serieuze uitstraling moet hebben zet ik mijn bril op, anders heb ik van die grote ogen.

Dit idee?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:11:14 #58
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_152440601
Ja, sommige mensen willen geen bril uit ijdelheid. Mijn vader lees nog liever met een loep dan met een bril dus ik denk dat een monocle een optie voor 'm zou zijn :'). Al heeft hij op zich nog best goede ogen, dus wat dat betreft... Ikzelf heb min zeven/acht tegenwoordig dus dat is minder. Ik draag lenzen, vind ik buiten het uiterlijke aspect véél fijner in gebruik. Af en toe draag ik wel een bril, ik heb nu twee monturen en beide zijn erg opvallend omdat ik dan denk: als ik het doe, dan doe ik het goed. Ik heb met opzet twee grote monturen waarvan één een te donker montuur voor mijn smalle gezicht is, maar dat vind ik juist leuk. Maar als dertienjarige toen ik ook al heel slechte ogen had maar nog geen lezen ben ik op een gegeven moment gewoon gestopt met het dragen van mijn bril. Ik wilde geen bril meer. Levensgevaarlijk, want zonder bril zie ik alleen maar vlekken. Gelukkig kreeg ik lenzen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:03:07 #59
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_152444752
Ik draag al 18 jaar een bril inmiddels, en zit er nu wel steeds meer over na te denken om lenzen te nemen, gewoon om het af te wisselen. Al vind ik het wel heel gek om mezelf zonder bril te zien :D maar dat zal ook wel wennen denk ik
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 10 mei 2015 @ 22:38:14 #60
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_152474366
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Lenzen zijn veel handiger, vind ik. En bij sommige mensen staat een bril gewoon niet mooi. Vind mezelf er zo serieus uitzien met mijn bril, al vind ik de bril zelf wel mooi.
De juiste bril staat bij jonge vrouwen best sexy. Het lijkt dan of ze intelligenter is en dat is wel leuk.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  zondag 10 mei 2015 @ 22:45:58 #61
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_152474783
quote:

Klikken op eigen risico.
SPOILER
Ik zou zo eentje nemen voor die zakelijke stylo

Irene is bae <3
  zondag 10 mei 2015 @ 23:13:38 #62
425767 pijltjegooien
Fuck de koning
pi_152476015

_O_
pi_152487308
Mijn bril is letterlijk onderdeel van mijn persoonlijkheid geworden :). Wel eens lenzen gedragen en ik krijg direct overal commentaar van mensen :{ :'(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')