Struisvogelgedrag. Op z'n minst heel onverstandig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:31 schreef Gewas het volgende:
Ik ken dus mensen die al jaren met slechte ogen rondlopen maar de stap om naar de opticien te gaan niet durven te zetten.
Wat is er mis met lenzen?quote:Verder hoor je ook vaak dat mensen lenzen dragen of zelfs hun ogen laten laseren.
Een bril wordt vies, is lastig als het warm is, is nogal aanwezig op je gezicht.quote:Wat is er mis met het dragen van een bril?
Niks mis met lenzen alleen zou het voor mij niks zijn. Ben wat dat betreft misschien ouderwets.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:52 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Struisvogelgedrag. Op z'n minst heel onverstandig.
[..]
Wat is er mis met lenzen?
Waarom zou je je ogen niet laten laseren als je daarmee je probleem (slecht zicht) oplost?
[..]
Een bril wordt vies, is lastig als het warm is, is nogal aanwezig op je gezicht.
Het is mooi dat ze bestaan maar brillen zijn echt niet altijd even handig.
Je hebt het dus ook nog niet geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Niks mis met lenzen alleen zou het voor mij niks zijn. Ben wat dat betreft misschien ouderwets.
Bij mij kan het helaas niet meer, ik zou het graag willen. Ergens is het wel eng (er is een risico), maar als het eenmaal gedaan is dan ben je er ook vanaf.quote:Ogen laten laseren zou ik niet durven.
Ik durf geen lenzen in mijn ogen te stoppen hehe.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:59 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Je hebt het dus ook nog niet geprobeerd?
Tja...
[..]
Bij mij kan het helaas niet meer, ik zou het graag willen. Ergens is het wel eng (er is een risico), maar als het eenmaal gedaan is dan ben je er ook vanaf.
Brillen zijn ook nog duur trouwens.
Een bril is wel goedkoper dan lenzen. Laseren is op de lange termijn misschien het goedkoopst?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:59 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Je hebt het dus ook nog niet geprobeerd?
Tja...
[..]
Bij mij kan het helaas niet meer, ik zou het graag willen. Ergens is het wel eng (er is een risico), maar als het eenmaal gedaan is dan ben je er ook vanaf.
Brillen zijn ook nog duur trouwens.
Je werpt zo wel een heel ander licht op je eigen TTquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik durf geen lenzen in mijn ogen te stoppen hehe.![]()
Ja, dat risico is ook de reden waarom ik zoiets niet zou doen.
Klopt, lenzen zijn nóg duurder.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een bril is wel goedkoper dan lenzen. Laseren is op de lange termijn misschien het goedkoopst?
Wat voor bril heb je?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik schaam me wel ja, vind het lelijk en ik hou sowieso niet van sieraden aan mijn lichaam. Dat en mijn vriendin laat geen moment ongemoeid om over mijn bril te klagen die ik alleen in de auto draag dus ja
dus ze heeft liever dat je onveilig rijdt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik schaam me wel ja, vind het lelijk en ik hou sowieso niet van sieraden aan mijn lichaam. Dat en mijn vriendin laat geen moment ongemoeid om over mijn bril te klagen die ik alleen in de auto draag dus ja
Wat is er niet te begrijpen aan de zin dat ik hem alleen in de auto draag?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
dus ze heeft liever dat je onveilig rijdt?
Het is echt gezeik om te zagen over een bril die je alleen in de auto draagt, je kan m toch niet afdoen, bedoel ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is er niet te begrijpen aan de zin dat ik hem alleen in de auto draag?
Ik heb -1 trouwens, droeg 'm sowieso niet buiten het rijden om al voordat ik haar leerde kennen.
Laseren maar ja, dat gaat met -1 nauwelijks winst opleveren en lenzen heb ik nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is echt gezeik om te zagen over een bril die je alleen in de auto draagt, je kan m toch niet afdoen, bedoel ik.
Weet niet precies wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:03 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Je werpt zo wel een heel ander licht op je eigen TT
Vooral die blaadjes aan de bomen idd.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
dus ze heeft liever dat je onveilig rijdt?
Ik vond het heel erg dat ik ineens steeds dichterbij moest zitten tijdens college... Maar wat was ik blij toen ik de blaadjes aan de bomen weer kon onderscheiden! Eenmaal afgestudeerd heb ik ook maandlenzen genomen, met bril is het toch wat stoffiger, ondanks dat ie me prima staat. Ik kom ook uit op een model bril die ik oké vind, terwijl ik wel van afwisseling hou wat dat betreft (nee, dat is niet hetzelfde als excentriek).
Lenzen in en uit doen is de meeste mensen wel aan te leren, je krijgt ook 'les' van de opticienals die ziet dat het niets wordt, zal die dat hopelijk ook zeggen.
Herkenbaar, als ik het iemand zie doen moet ik weg kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, dat risico is ook de reden waarom ik zoiets niet zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:52 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik het iemand zie doen moet ik weg kijken
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:58 schreef DeLepelaar het volgende:
Zo een bril als Rutte heeft zou ik nemen als ik een bril nodig zou hebben. Die zie je bijna niet.
Klikken op eigen risico.Soms maakt dat juist ouwelijker fan een meer opvallende bril. Helaas, je zal toch echt moeten uitproberen wat past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik ben ook al oud.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Soms maakt dat juist ouwelijker fan een meer opvallende bril. Helaas, je zal toch echt moeten uitproberen wat past.
Ja dat is bij mijn oma ook zo. Ze droeg altijd dunne goudkleurige montuurtjes tot ze voor de gein eens een Wayfarer model opzette. Maakte haar gelijk een stuk jeugdiger.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Soms maakt dat juist ouwelijker fan een meer opvallende bril. Helaas, je zal toch echt moeten uitproberen wat past.
Zo een bril als Rutte heeft zou ik nemen als ik een bril nodig zou hebben. Die zie je bijna niet.
Klikken op eigen risico.Zo'n bril heb ik ook ongeveer. Je ziet 'm bijna niet. Superdun montuur, ontspiegeld kunststof. Ik vond het ook ff goed slikken toen ik 'm altijd op moest, wilde er ook niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendin draagt lenzen, maar heb haar een paar keer met haar bril op gezien.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het bij mezelf ook maar matig staan. Nu zijn mijn ogen niet zo heel erg slecht dus heb ik mijn bril alleen nodig wanneer ik echt van veraf scherp moet kunnen zoals bij presentaties. Dus lenzen hoeft ook niet echt.
Bij vrouwen daarentegen vind ik brillen juist wel interessant. Een mooi brilletje maakt een leuke vrouw nog net ietsje leuker.
Vind dat ook wel het allerleukste. Vrouwen die soms een bril op hebben voor de noodzaak maar niet van harte. Als ze net uit bed komen of als hun lenzen irriteren. Heerlijk om te zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:59 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Mijn vriendin draagt lenzen, maar heb haar een paar keer met haar bril op gezien.![]()
Alleen denkt ze er zelf anders over.
Toch is het een stuk veiliger in het verkeer. Zou zeker een bril voor in de auto kopen met die sterkte.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:03 schreef Haasbeuntje het volgende:
Heb zelf -0.5 en zou dus eigenlijk ook een bril moeten dragen, maar het is zo verrekte onhandig met werken en alle andere nadelen die aan een bril vastzitten (beslaan, vies worden etc) maken het ook niet fijn om er een te dragen.
Zonder bril ondervind ik ook weinig of eigenlijk geen problemen in het dagelijkse leven, dus ik vind het wel prima zo.
Klikken op eigen risico.Dat werkt dus niet echt, zo'n net niet zichtbaar brilletje. Net als van die aluminium ziekenfondsbrilletjes. Gewoon zo'n hippe lawaaibril nemen - lekker groot montuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Holy shit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
quote:
Laat me.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:09 schreef Megara het volgende:
[..]Ze kunnen niet achter je oogbal schieten ofzo hoor!
Nee, je hoort gewoon geen dingen in je ogen te stoppen. Daarom gaan je oogleden ervoor als je het probeert.quote:
Blijkbaar heb je de OP niet eens gelezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:48 schreef MrSalazar het volgende:
want er zijn geen contactlenzen? topic verder niet gelezen, maar dat zal al een keer of 100 gezegd zijn.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:12 schreef eriksd het volgende:
Als ik een serieuze uitstraling moet hebben zet ik mijn bril op, anders heb ik van die grote ogen.
De juiste bril staat bij jonge vrouwen best sexy. Het lijkt dan of ze intelligenter is en dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Lenzen zijn veel handiger, vind ik. En bij sommige mensen staat een bril gewoon niet mooi. Vind mezelf er zo serieus uitzien met mijn bril, al vind ik de bril zelf wel mooi.
Klikken op eigen risico.Ik zou zo eentje nemen voor die zakelijke styloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irene is bae <3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |