1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:53 schreef r_one het volgende:
Misschien een idee om de link van JDude naar een classic-versie in de OP te zetten?
stimmtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:01 schreef FredvZ het volgende:
Kortgene was correct uiteraard.
de stand in de op is volgens mij een oude?
Yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:53 schreef r_one het volgende:
Misschien een idee om de link van JDude naar een classic-versie in de OP te zetten?
Of de OP aan te passen naar de nieuwe versie?
Helemaal goed!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:16 schreef FredvZ het volgende:
35 Van der Burchlaan
Den Haag, Zuid-Holland
De toegangspoort van de Frederikkazerne zien we hier.
Nieuwe opgave volgt in de loop van de middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Juist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt. Het is een oud baarhuisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Volgens mijn bronnen is het een bleekhuisje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Het is een oud baarhuisje
eh ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef takata het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen is het een bleekhuisje.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:32 schreef erikb667 het volgende:
[..]
Inderdaad!
Rechts zien we het Koloniaal Werfdepot waar de werving en opleiding voor de KNIL (een soort vreemdelingenlegioen) plaatsvond.Ik zag vooral links een best western hotel, wat het zoeken makkelijker maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets te snel geweest.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:18 schreef Postbus100 het volgende:
Broerestraat in Bolsward
Edit: het helpt dat je er coördinaten in zet
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:04 schreef erikb667 het volgende:
Er is daar altijd wat te doen, geen wonder dat je het zo snel herkent.7 jaar lang vrijwel elke dag met de trein langs dit station komen helpt ook om het te herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Top, ik zie dat de punten al gegeven zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:30 schreef erikb667 het volgende:
Beneden Oosterdiep in Veendam (uitsluitend dankzij de opnamedatum)
Ja, zoiets verwacht je niet in Groningen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Top, ik zie dat de punten al gegeven zijn.
Mooi huisje he?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:32 schreef Rockfire het volgende:
Landgoed Den Treek
Ik had nog niet eerder echt gezocht, maar eigenlijk had ik het gewoon al eerder moeten herkennen...
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok, momentjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:42 schreef Nico_S. het volgende:
Doe maar een andere: deze heb ik al eens geplaatst. Soesterberg, tegenwoordig ingang NMM.
quote:
quote:
Deze klopte uiteraard. Je hebt de 'hint' goed opgevatquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:05 schreef Nico_S. het volgende:
Groote Woldweg, Oosterwolde.
https://maps.google.com/m(...)qg&cbp=12,21.26,,0,0
Dan was deze Brabander je toch lekker te vlug afquote:
ik had nog niet eens gezocht. Te veel sport vandaagquote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef bork het volgende:
[..]
Dan was deze Brabander je toch lekker te vlug af
Juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |