hahahquote:
Sandra? klopt..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Elke keer als ik die snerpende stem van dat nare mens hoor denkt mijn hoofd alleen 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf'
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Elke keer als ik die snerpende stem van dat nare mens hoor denkt mijn hoofd alleen 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf'
Nee joh..quote:
Wolf in schaapskleren... Wist niet dat je zo bang was voor kleine vrouwtjesquote:
Die is me de laatste weken steeds meer tegen gaan staan. Laat inderdaad steeds meer zien dat ze niet dat schattige vrouwtje is dat ze lijkt maar dus gewoon een 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf'quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren... Wist niet dat je zo bang was voor kleine vrouwtjes
Ik snap niet dat iemand ooit erin is getrapt dat ze zo lief en schattig isquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is me de laatste weken steeds meer tegen gaan staan. Laat inderdaad steeds meer zien dat ze niet dat schattige vrouwtje is dat ze lijkt maar dus gewoon een 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf' 'kutwijf'
Het is vooral die stem waar ik alleen al zelfmoordneigingen van krijgquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand ooit erin is getrapt dat ze zo lief en schattig isMisschien is dat het vooral een beetje... Ze heeft je voor het lapje gehouden
Gary weet altijd feilloos wat hij gaat maken en weet smaken goed te combineren. Zeer getalenteerd imho.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
Gary is steeds best of the rest... Om dat dan te noemen: Ik kan wel koken...
En daarom steeds eliminatie.... Ow nee, dat komt omdat hij niet samen werkt met andere mensen....quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gary weet altijd feilloos wat hij gaat maken en weet smaken goed te combineren. Zeer getalenteerd imho.
ik heb al eerder gemeld een paar dagen geleden dat gary gewoon een oplichter isquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gary weet altijd feilloos wat hij gaat maken en weet smaken goed te combineren. Zeer getalenteerd imho.
ik hoop hetquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Nou, nu kan ik mij sandrakloon ook wel weer in de kast zetten
Doe maarquote:
Okequote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doe maarIk moet nog veel frustratie kwijt
Gelukkig, alcoholistquote:
Je excuses al aangeboden aan de mensen van FB?quote:
De mensen van FB?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je excuses al aangeboden aan de mensen van FB?
Je kent Feedback, heb je ook in gepost?quote:
O, cnorrie wist natuurlijk vanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je kent Feedback, heb je ook in gepost?
Vind het jammer dat je er zo snel tussen uit poepte...quote:
lol #failquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:13 schreef megamandy het volgende:
De Exit staat wel al online meer de aflevering zelf nog niet.
Zeker als je hun twitter gaat bekijken en ziet dat de afgelopen twee dagen hetzelfde was gebeurden dit zeggen:quote:
twitter:SBS6 twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 16:45:05@mijnerzijds Helaas was er weer een issue. Toeval, geen structureel iets. Hij staat er inmiddels op: http://t.co/RGZlu55Fmu reageer retweet
Had wel wat meer ingezeten jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je er zo snel tussen uit poepte...
Ik heb ook een superdrukke week komende weekquote:Op zondag 10 mei 2015 10:32 schreef Burner82 het volgende:
Vanaf morgen moet ik de maandag en donderdag missen
Ik ga het wekelijks missenquote:Op zondag 10 mei 2015 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ook een superdrukke week komende week
technische test klinkt niet als n kwisje, meer als n perfecte soufflé maken ofzoquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
technische test klinkt niet als n kwisje, meer als n perfecte soufflé maken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ja snap em niet helemaal. hun weten dit toch wel?quote:
Ik had ook iets beters verwacht. We zijn verwend denk ik.quote:
Ik doe iets van 5 jaar of zo met een potquote:Op maandag 11 mei 2015 19:38 schreef LPFAN het volgende:
ik heb helemaal geen zout in huis ;p ( maar ik mag dan ook amper zout eten door ziekte)
heheh met suiker idd ook ;p heb hier een kilo staan, al jareeeen ;pquote:Op maandag 11 mei 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe iets van 5 jaar of zo met een potMet suiker trouwens ook, gebruik ik ook nooit.
Ik heb toevallig laatst wat suiker moeten weggooien, was helemaal hard geworden.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
heheh met suiker idd ook ;p heb hier een kilo staan, al jareeeen ;p
hahaquote:Op maandag 11 mei 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst wat suiker moeten weggooien, was helemaal hard geworden.
Oh jeh, toch niet aan de dialyse en zo?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:38 schreef LPFAN het volgende:
ik heb helemaal geen zout in huis ;p ( maar ik mag dan ook amper zout eten door ziekte)
helaas welquote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh jeh, toch niet aan de dialyse en zo?
Dat is echt klote! Mag je dan ook maar zo vreselijk weinig drinken per dag? Dat is mij nog meeste bijgebleven van een docu over een nierpatient.quote:
Ik heb het geluk dat ik zelf nog veel vocht kwijtraak! dus ik mag max 2 liter per dag. maar ik ken mensen bij dialyse die zitten aan de 500 ml per dag max bijvoorbeeld. lijkt me verschrikkelijk, zeker met dit weer.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is echt klote! Mag je dan ook maar zo vreselijk weinig drinken per dag? Dat is mij nog meeste bijgebleven van een docu over een nierpatient.
ja hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Auch. Wel af en toe iets lekkers eten toch he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |