Kijk ik ook elke dagquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Beter kijk je naar de show van Maury voortaan.
Omdat alles wat meer inhoud heeft al snel pijn doet aan haar hersensquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:01 schreef Waterdrinker het volgende:
Waarom kijk je sowieso dat soort lege programma's?
Omdat Nederlandse/Belgische/wat dan ook shows saai zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:01 schreef Waterdrinker het volgende:
Waarom kijk je sowieso dat soort lege programma's?
Mijn vriendin ook niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:58 schreef ColombianChick het volgende:
Had m'n vriend echt nie hoeven zeggen
Waar haal je die?quote:Zit ik net de nieuwe Steve Wilkos Show aflevering te kijken
Moah, in Colombia heet elke neger al snel 'negrito'quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:58 schreef ColombianChick het volgende:
Had m'n vriend echt nie hoeven zeggen
Ik kan plagerig racisme tussen mensen die het van elkaar kunnen hebben, best waarderen. Maar daar moet het bij blijven.quote:
Deze zwarte roept gewoon keihard "WHAT UP N*GGERS? HAHA!"quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan plagerig racisme tussen mensen die het van elkaar kunnen hebben, best waarderen. Maar daar moet het bij blijven.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:53 schreef NickGrouwen het volgende:
Zit ik net de nieuwe Steve Wilkos Show aflevering te kijken,
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:53 schreef NickGrouwen het volgende:
Klacht: Anno 2015 een rassenslur gebruiken tegen je partner tijdens een ruzie
Tyfus kankerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:56 schreef El_Matador het volgende:
Waar je je al niet druk om kan maken. Wat andere mensen, met wie je geen reedt te maken hebt op fucking tv zeggen.
Get a life niggah
Steve Wilkos Showquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:49 schreef Inspireme het volgende:
Amerikaanse/ britse shows![]()
heerlijk leedvermaak
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:01 schreef NickGrouwen het volgende:
Steve Wilkos Show
Maury Show
Jerry Springer Show
Soms Jeremy Kyle Show
Soms Dr. Phil Show (catfish/online scam afleveringen)
Heb je die aflevering gezien met die vrouw die een container met een Mercedes en een jeep naar Afrika stuurde naar haar online geliefde?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:01 schreef NickGrouwen het volgende:
Soms Dr. Phil Show (catfish/online scam afleveringen)
Ik heb ze allemaal gezien. Ik leef voor die catfish afleveringen. Hoe kun je serieus niet dat Afrikaanse accent horen wanneer je met je "lover" belt?? En ze schrijven na elke vijf woorden "my love" in hun sms'jes.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien met die vrouw die een container met een Mercedes en een jeep naar Afrika stuurde naar haar online geliefde?
Goud dat soort afleveringen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |