Nou ja, het is wel ranzig-ish, maar de echte horror vond ik het idee dat je zo aan elkaar genaaid moet leven. Dat kroop echt in m'n hoofd en werkte dus heel goed in de angstcategorie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Niet te ranzig aub hahaMeer in de trant van Sinister ofzo.
Ook een topfilmquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vond The Cabin in the Woods wel de moeite waard.
[REC]. Of staat alleen deel 3 erop?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand die een toffe horror weet die op de Nederlandse netflix staat?
Deel 2 en 3 schijnbaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[REC]. Of staat alleen deel 3 erop?
Of anders de Japanse Paranormal Activity, vond ik ook nog wel leuk. En dan Evil Dead, is een remake maar niet slecht.
Witnesses ben ik ook net aan begonnen, ziet er wel goed uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vond The Cabin in the Woods wel de moeite waard.
Ga zelf beginnen aan Witnesses.
Les témoins (TV Mini-Series 2014) - IMDb
Welke mis ik in dit rijtje? Juistem, Fargoquote:Op zondag 10 mei 2015 20:54 schreef Viro het volgende:
Ben komende dagen vrij, iemand suggesties voor series? Heb Orphan black, better call saul, marco polo, breaking bad, penny dreadfull, hemlock grove, the returned, misfits, continuum, dexter, fringe, weeds, lost, heroes, spartacus, the killing en elementary al gezien.
Wentworth, the Shieldquote:Op zondag 10 mei 2015 20:54 schreef Viro het volgende:
Ben komende dagen vrij, iemand suggesties voor series? Heb Orphan black, better call saul, marco polo, breaking bad, penny dreadfull, hemlock grove, the returned, misfits, continuum, dexter, fringe, weeds, lost, heroes, spartacus, the killing en elementary al gezien.
The Wire.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:54 schreef Viro het volgende:
Fargo, Sherlock, Black Mirror, Bloodline.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:54 schreef Viro het volgende:
Oh, ja... die ook (in ieder geval het eerste seizoen daarvan)!quote:
Volgens mij alleen op amerikaanse netfilx account.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef Forbry het volgende:
Zijn The Wire & The Shield (ergens) op Netflix te zien? Nee, toch?
Niet volgens canistream.it. Alhoewel The Shield op http://www.vudu.com/ te zien zou zijn tegen betaling.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef Forbry het volgende:
Zijn The Wire & The Shield (ergens) op Netflix te zien? Nee, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |