abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:41:30 #1
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_152395933

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ ¤ 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Netflix Première data

Nederland
Flixfilms
Netflix Netherlands
Netflix-gids

Internationaal
USA iStream Guide
Can I Stream.it
InstantWatcher.com

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
- Ubuntu i.c.m. Google Chrome ondersteuning voor HTML5
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
- Vanaf OS X 10.10 wordt HTML5 gebruikt en is Silverlight niet nodig
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen.
Vanaf najaar 2015 zal Netflix beschikbaar zijn in Japan.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ ¤ 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

[..]

Eigen DNS-proxy
Tunlr clone

Overzicht te verschijnen series
Hier
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:49:10 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152396094
ja dat dus, ik herhaal even mijn vraag:

om de hardcoded dns van chromecast te omzeilen kun je je router instellen met een bypass
https://support.unblock-u(...)s/1385727-chromecast

naast dat dit mij wat te technisch wordt en mijn router/modem volgens mij niet aan de genoemde eisen voldoet, vraag ik me af of dan dus ook al mijn internetverkeer via unblock-us gaat. daar zit ik niet op te wachten.

ik gebruik expres de .exe om het te draaien op mijn laptop omdat ik niet steeds handmatig dns wil wijzigen... bij de router lijken die stappen me nog meer gedoe.
Kwak
pi_152396159
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
ja dat dus, ik herhaal even mijn vraag:

om de hardcoded dns van chromecast te omzeilen kun je je router instellen met een bypass
https://support.unblock-u(...)s/1385727-chromecast

naast dat dit mij wat te technisch wordt en mijn router/modem volgens mij niet aan de genoemde eisen voldoet, vraag ik me af of dan dus ook al mijn internetverkeer via unblock-us gaat. daar zit ik niet op te wachten.

ik gebruik expres de .exe om het te draaien op mijn laptop omdat ik niet steeds handmatig dns wil wijzigen... bij de router lijken die stappen me nog meer gedoe.
Edit: aangepast.

Door de DNS aanpassing zal een aanvraag via unblock us lopen. Voor sommige websites - zoals Netflix - wordt een IP-adres van unblock us teruggegeven. Als je vervolgens een pagina ophaalt verloopt dat via een server van unblock us. Overige websites vallen hier buiten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_152402359
"Unsere mütter unsere Väter", zeer goede mini-serie moet ik zeggen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152403625
Iemand bekend met de serie NYC 22?
pi_152403873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
die heb ik ook nog in mijn lijst staan. ga ik zeker nog een keer kijken.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:05:51 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152404845
Zowaar opeens Penny Dreadfull seizoen 2 erop dat is leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152406281
Aflevering 1 van NYC 22 was wel oke, beetje Rookie Blue achtig, maar dan minder succesvol.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:03:54 #9
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152406284
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Edit: aangepast.

Door de DNS aanpassing zal een aanvraag via unblock us lopen. Voor sommige websites - zoals Netflix - wordt een IP-adres van unblock us teruggegeven. Als je vervolgens een pagina ophaalt verloopt dat via een server van unblock us. Overige websites vallen hier buiten.
thanks. wel apart, itv player, channel 4 player en bbc iplauer doen t ook op mn laptop als ik via unblock-us surf. ik dacht dat een vpn verbinding juist altijd je hele device "in een bepaald land" zette. maar dat werkt met een router dus anders?

(ja sorry, ik ben geen hele ege digibeet ofzo maar dit soort dingen zijn een beetje buiten mijn comfort zone).
Kwak
pi_152411066
Hou vandaag een daredevil marathon :)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_152412565

Grace and Frankie – 2015 12 – Original [4K HD]
♫ Duits/Engels/Frans/Spaans – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands/Spaans

Jane Fonda en Lily Tomlin spelen twee vrouwen die hun leven opnieuw moeten uitvinden in deze grappige nieuwe Netflix Original-serie. De elegante Grace en de vrijgevochten, excentrieke Frankie zijn geen vriendinnen, ook al werken hun echtgenoten Robert en Sol al jaren als partners op hetzelfde advocatenkantoor. Wanneer Robert en Sol echter aankondigen dat ze hun echtgenotes voor elkaar verlaten, krijgen de twee vrouwen een onverwachte band.
pi_152413359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:35 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

die heb ik ook nog in mijn lijst staan. ga ik zeker nog een keer kijken.
Echt een aanrader ja :Y
Die 8,5 op IMDb is meer dan terecht.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152415195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ja dat is echt een geweldig goede serie! Voor iedereen die nog twijfelt: kijken!!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:55:39 #14
64792 Mryc
play me one more song
pi_152415958
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:33 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja dat is echt een geweldig goede serie! Voor iedereen die nog twijfelt: kijken!!
Zeker kijken idd! In dat genre is ook Resistance een aanrader.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:12:22 #15
268260 Dr.Mikey
pi_152416532
Penny dreadfull doet mij altijd een beetje aan Meatloaf denken.
R.I.P DTS.
pi_152417756
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:55 schreef Mryc het volgende:

[..]

Zeker kijken idd! In dat genre is ook Resistance een aanrader.
Oeh goede tip, ik ga nu kijken :D
Feauteaux
pi_152419873
quote:

[..]

Goede serie met een belachelijk plot.
pi_152419913
quote:

[..]

Ik ben nooit emotioneel bij films of series, maar dit is de eerste keer dat ik met een brok in mijn keel zat.

Ik vind dat deze mini-serie als een van de weinige het echte menselijke leed van WW2 blootlegt. Dikke 10 van mijn kant.
pi_152427592
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ben nooit emotioneel bij films of series, maar dit is de eerste keer dat ik met een brok in mijn keel zat.

Ik vind dat deze mini-serie als een van de weinige het echte menselijke leed van WW2 blootlegt. Dikke 10 van mijn kant.
Ik ben juist een enorme jankerd bij films en series dus je kunt je voorstellen wat een brulpartij deze serie is geweest :')
Maar inderdaad, het verhaal is enorm goed neergezet, geen onrealistische superhelden acties, gewoon normale jonge mensen wier leven totaal op de kop wordt gezet door de oorlog. Daardoor is het niet moeilijk om je in te leven in personages, je wordt vanaf het begin af aan meegezogen.
Feauteaux
pi_152427815
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik ben juist een enorme jankerd bij films en series dus je kunt je voorstellen wat een brulpartij deze serie is geweest :')
Maar inderdaad, het verhaal is enorm goed neergezet, geen onrealistische superhelden acties, gewoon normale jonge mensen wier leven totaal op de kop wordt gezet door de oorlog. Daardoor is het niet moeilijk om je in te leven in personages, je wordt vanaf het begin af aan meegezogen.
Oké, dan komt die na Bloodline :P
Tap tap tap
pi_152429290
Oehhh ik ben nu verslaafd aan Louie O+
pi_152430941
Ik vond "Unsere mütter, unsere Väter" ook een leuke serie. Wel heel ongeloofwaardig hier en daar, maar dat stoorde me niet echt. Moet wel zeggen dat ik het zelf geen buitengewoon emotionele serie vond. Vast hier en daar wel een traantje bij gelaten hoor, maar van wat ik mij zo herinner (is alweer een tijdje terug dat ik die serie heb gezien) ook niet veel meer dan dat, terwijl ik doorgaans juist een best grote/snelle jankerd bij series/films ben.

Eén van de grootste jankpartijen die mij echt nog goed is bijgebleven, had ik bij de laatste aflevering van Spartacus (ook op Netflix te zien toch?). Heb echt minutenlang tranen met tuiten zitten huilen _O- :') (maar misschien was ik toen gewoon bij voorbaat -onbewust- al in een wat emotionele bui ofzo :D ).
Tails tell tales
pi_152431175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:34 schreef Dandilion het volgende:
Hou vandaag een daredevil marathon :)
Veel plezier (alsnog ;))! ^O^
Tails tell tales
pi_152431337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:00 schreef Forbry het volgende:
Ik vond "Unsere mütter, unsere Väter" ook een leuke serie. Wel heel ongeloofwaardig hier en daar, maar dat stoorde me niet echt. Moet wel zeggen dat ik het zelf geen buitengewoon emotionele serie vond. Vast hier en daar wel een traantje bij gelaten hoor, maar van wat ik mij zo herinner (is alweer een tijdje terug dat ik die serie heb gezien) ook niet veel meer dan dat, terwijl ik doorgaans juist een best grote/snelle jankerd bij series/films ben.

Eén van de grootste jankpartijen die mij echt nog goed is bijgebleven, had ik bij de laatste aflevering van Spartacus (ook op Netflix te zien toch?). Heb echt minutenlang tranen met tuiten zitten huilen _O- :') (maar misschien was ik toen gewoon bij voorbaat -onbewust- al in een wat emotionele bui ofzo :D ).
Unsere mutter, unsere vater niet gezien, hou niet van oorlogs televisie en films. Alleen escape from sobibor heeft een indruk op me gemaakt.

Weet je wat pas huilen geblazen is, The Notebook (volgens mij ook op netflix)
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2015 @ 17:52:47 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_152435065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:18 schreef Pizzapuntje het volgende:

Dan kun je je verdriet op want er zijn a 10 Nicholas Sparks verfilmingen
pi_152437041
Iemand die een toffe horror weet die op de Nederlandse netflix staat?
  Admin zaterdag 9 mei 2015 @ 19:12:22 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152437056
The Human Centipede? 8-)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_152437139
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:12 schreef Breuls het volgende:
The Human Centipede? 8-)
Niet te ranzig aub haha :9 Meer in de trant van Sinister ofzo.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:16:35 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152437150
Ik vond The Cabin in the Woods wel de moeite waard.

Ga zelf beginnen aan Witnesses.

Les témoins (TV Mini-Series 2014) - IMDb
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin zaterdag 9 mei 2015 @ 19:19:26 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152437224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Niet te ranzig aub haha :9 Meer in de trant van Sinister ofzo.
Nou ja, het is wel ranzig-ish, maar de echte horror vond ik het idee dat je zo aan elkaar genaaid moet leven. Dat kroop echt in m'n hoofd en werkte dus heel goed in de angstcategorie.

Maar Don't Be Afraid of the Dark was ook wel okay; gaat over een huis met kleine plaagmonstertjes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 9 mei 2015 @ 19:20:17 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152437242
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ook een topfilm _O_

Maar meer als entertainment óver horror, eigenlijk.

"SYSTEM PURGE"
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_152438369
Koreaanse actiefilms en thrillers O+. Afgelopen week Flu gekeken, had wel een beetje een 28 Days Later sfeertje (maar dan zonder zombies). Net No Tears for the Dead gekeken, ook top. Nu eens Hide and Seek kijken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_152439112
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand die een toffe horror weet die op de Nederlandse netflix staat?
[REC]. Of staat alleen deel 3 erop?
Of anders de Japanse Paranormal Activity, vond ik ook nog wel leuk. En dan Evil Dead, is een remake maar niet slecht.
Tap tap tap
pi_152439172
Hola is schijnbaar wel te casten naar je chromecast mits je iets veranderd in je router?
pi_152439225
Thanks voor de suggesties, voorlopig is mijn maat nog wel bezig met mijn router te installeren en dergelijke, maar daarna tijd voor waarschijnlijk Cabin in the woods.
pi_152439251
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[REC]. Of staat alleen deel 3 erop?
Of anders de Japanse Paranormal Activity, vond ik ook nog wel leuk. En dan Evil Dead, is een remake maar niet slecht.
Deel 2 en 3 schijnbaar.
pi_152450763
Hide and Seek was weer een prima thriller uit Korea.

Net Housebound gekeken, een horror/comedy of comedy/horror uit Nieuw Zeeland. De genres liepen in ieder geval lekker door elkaar, vond 't een leuke film.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 10 mei 2015 @ 02:55:05 #38
104871 remlof
Europees federalist
pi_152451016
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:16 schreef Copycat het volgende:

Ga zelf beginnen aan Witnesses.

Les témoins (TV Mini-Series 2014) - IMDb
Witnesses ben ik ook net aan begonnen, ziet er wel goed uit.
  zondag 10 mei 2015 @ 12:10:00 #39
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_152455004
Eerste vier afleveringen van Bloodline gezien _O_ Wat een toffe serie zeg! Goeie setting, goede acteurs, goed verhaal, prachtig ^O^
pi_152469865
Ben komende dagen vrij, iemand suggesties voor series? Heb Orphan black, better call saul, marco polo, breaking bad, penny dreadfull, hemlock grove, the returned, misfits, continuum, dexter, fringe, weeds, lost, heroes, spartacus, the killing en elementary al gezien.
pi_152470033
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:54 schreef Viro het volgende:
Ben komende dagen vrij, iemand suggesties voor series? Heb Orphan black, better call saul, marco polo, breaking bad, penny dreadfull, hemlock grove, the returned, misfits, continuum, dexter, fringe, weeds, lost, heroes, spartacus, the killing en elementary al gezien.
Welke mis ik in dit rijtje? Juistem, Fargo _O_ En idd, Bloodline is ook de moeite waard :)
pi_152470142
quote:
Wentworth, the Shield
  zondag 10 mei 2015 @ 21:02:54 #43
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152470167
quote:
The Wire.
Dit, dus.
pi_152470219
quote:
Fargo, Sherlock, Black Mirror, Bloodline.
Tails tell tales
  zondag 10 mei 2015 @ 21:06:07 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152470278
Deadwood
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_152470368
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:06 schreef Dagonet het volgende:
Deadwood
Oh, ja... die ook (in ieder geval het eerste seizoen daarvan)! _O_

En Daredevil! Zelfs erg leuk/goed als je op zich niet zo "into" superhelden bent.
Tails tell tales
pi_152470491
Damn en ik dacht zowat alle 5 sterren series te hebben gezien.
Denk dat ik komende dagen wel doorkom _O-

Daredevil heb ik ook al gezien. Zit mezelf in te houden tot s5 van GoT klaar is. :')
pi_152470588
Zijn The Wire & The Shield (ergens) op Netflix te zien? Nee, toch?
Tails tell tales
pi_152470676
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:15 schreef Forbry het volgende:
Volgens mij alleen op amerikaanse netfilx account.
  Redactie Frontpage zondag 10 mei 2015 @ 21:18:46 #50
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152470695
quote:
Niet volgens canistream.it. Alhoewel The Shield op http://www.vudu.com/ te zien zou zijn tegen betaling.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_152470824
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:18 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Niet volgens canistream.it. Alhoewel The Shield op http://www.vudu.com/ te zien zou zijn tegen betaling.
Dat is klote -O-
  Redactie Frontpage zondag 10 mei 2015 @ 21:23:50 #52
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152470869
Oh, puntje van handig: ik geloof dat canistream.it alleen US Netflix checkt, weet het niet zeker.
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage zondag 10 mei 2015 @ 21:26:13 #53
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152470946
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:22 schreef Viro het volgende:

[..]

Dat is klote -O-
Nader onderzoek :P The Shield staat met 7 seizoenen op Netflix UK. Veel plezier :s)

En The Wire is een HBO-serie, weinig kans dat die op Netflix komt.
With four other people
And aliens
pi_152471105
Lang leve hola, The wire kan ik kijken via popcorntime app *O*
pi_152472262
The Shield staat op de Canadese Netflix.
pi_152479611
Back to the future terugkijken <3
  maandag 11 mei 2015 @ 08:57:42 #57
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_152481410
Bob's Burgers _O_

Ook S4 is weer briljant.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_152484342
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Bob's Burgers _O_

[ afbeelding ]

Ook S4 is weer briljant.
Die aflevering dat Gene zich verkleed als Bob _O_

Ik kijk het wel op CC btw, anders heb ik alles binnen een week gezien.
pi_152488304
heb zelf geen netflix ofzo, maar zit al tijdje te wachten op sense8 (5 juni seizoen 1 op netflix) puur omdat het van de wachowski's is..
pi_152489193
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:46 schreef Skunk-m het volgende:
heb zelf geen netflix ofzo, maar zit al tijdje te wachten op sense8 (5 juni seizoen 1 op netflix) puur omdat het van de wachowski's is..
Ben ook benieuwd. Hoop dat ze er wat goeds van maken. Jupiter Ascending was echt superkut.
pi_152497629

Bon Voyage! – 1962 12 2:11 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
De Willards vertrekken naar Frankrijk voor een leuke familievakantie, maar dan gebeuren er allerlei komische ongelukken.

Computer Wore Tennis Shoes The – 1969 6 1:30 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Als een student door een elektrische schok een genie wordt, vormt hij een bedreiging voor een zakenman die vreest dat zijn duistere praktijken aan het licht zullen komen.

Russel Rage – 2015 6 1:32 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Russell is een terriër met zulke ongelofelijke worstelvaardigheden dat hij een sportfenomeen wordt met behulp van zijn apencoach, Hunk.
pi_152533421
is er ergens een lijstje waar je kan zien welke series spaanse audio hebben?
pi_152545869
Net Saving Mr Banks gekeken met het idee dat het verhaal achter Mary Poppins wordt verteld. Na een beetje googlen, nadat ik de film had gezien, blijkt er enorm veel te zijn geschaafd aan het verhaal. Nu moet je films die zijn gebaseerd op een waargebeurd verhaal met een korreltje zout nemen... maar ik voelde me na het lezen van deze feiten over de film toch lichtelijk genaaid :D .
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:16:47 #64
268260 Dr.Mikey
pi_152546081
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:11 schreef iBenny het volgende:
Net Saving Mr Banks gekeken met het idee dat het verhaal achter Mary Poppins wordt verteld. Na een beetje googlen, nadat ik de film had gezien, blijkt er enorm veel te zijn geschaafd aan het verhaal. Nu moet je films die zijn gebaseerd op een waargebeurd verhaal met een korreltje zout nemen... maar ik voelde me na het lezen van deze feiten over de film toch lichtelijk genaaid :D .
Die heb ik laatst ook gezien en ik had er na verhalen in de media ook meer van verwacht.
R.I.P DTS.
pi_152548029
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:09 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, ja... die ook (in ieder geval het eerste seizoen daarvan)! _O_

En Daredevil! Zelfs erg leuk/goed als je op zich niet zo "into" superhelden bent.
Na Deadwood kan je meteen door met Hell On Wheels, of je doet die als prequell.
pi_152549656
Bijna door de eerste 3 seizoenen van American Horrorstory ^O^ Jessica lange _O_ Derde seizoen vind ik iets minder, seizoen 2 was zeer goed.

Hierna maar weer eens een serie met iets minder bloed. :P
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  Admin woensdag 13 mei 2015 @ 07:22:08 #67
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152549979
quote:
The Wire is HBO, maar die biedt HBO zelf niet eens meer aan. The Shield stond er ooit op, maar is eraf.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_152549990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 03:52 schreef Impressme het volgende:
Bijna door de eerste 3 seizoenen van American Horrorstory ^O^ Jessica lange _O_ Derde seizoen vind ik iets minder, seizoen 2 was zeer goed.

Hierna maar weer eens een serie met iets minder bloed. :P
Ik had het dus andersom, ik kwam niet door seizoen 2 heen maar seizoen 3 vond ik tof. Maar dat kan ook door new orleans komen O+
Tap tap tap
pi_152551541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 07:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

The Wire is HBO, maar die biedt HBO zelf niet eens meer aan. The Shield stond er ooit op, maar is eraf.
offtopic maar volgens mij is er geen HBO topic, maar ik heb hbo go met een vriend gedeeld maar dat aanbod slaat werkelijk nergens op. Van veel series(behalve got en banshee) staat alleen het seizoen erop dat op dit moment loopt of net afgelopen is... zelfs van eigen series als Girls, Silicon Valley en Veep staat het vorige seizoen er niet op. Verkopen ze die series na een jaar aan een andere zender of hopen ze dat abonnees nog meer geld gaan uitgeven aan dvd boxen ofzo?

had ook wel verwacht dat the wire er in de nieuwe hd versie op zou staan, maar helaas.
  Admin woensdag 13 mei 2015 @ 09:43:32 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152551676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

offtopic maar volgens mij is er geen HBO topic, maar ik heb hbo go met een vriend gedeeld maar dat aanbod slaat werkelijk nergens op. Van veel series(behalve got en banshee) staat alleen het seizoen erop dat op dit moment loopt of net afgelopen is... zelfs van eigen series als Girls, Silicon Valley en Veep staat het vorige seizoen er niet op. Verkopen ze die series na een jaar aan een andere zender of hopen ze dat abonnees nog meer geld gaan uitgeven aan dvd boxen ofzo?

had ook wel verwacht dat the wire er in de nieuwe hd versie op zou staan, maar helaas.
Ja, ik ken je ergernis. HBO is twee keer zo duur als Netflix maar biedt veel minder. Ik krijg soms het idee dat de Nederlandse HBO gewoon een afnemer is van de Amerikaanse en dus gebonden is aan licenties, of zoiets.

Ik zou ook verwachten dat alles wat ze ooit hadden er nu nog op staat, zoals The Wire en The Sopranos. En dat heeft er ooit wel op gestaan, maar is later doodleuk weer verdwenen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_152551714
Elysium toegevoegd in NL, die moest ik nog zien. :)
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:45:24 #72
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_152551720
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
of Hachi a Dogs tale

huilen als een klein school meisje :'( :'( :'(
mee bekant vangde gin haas.
pi_152551741
quote:
Firefox 38 Arrives With DRM Required To Watch Netflix
Mozilla today launched Firefox 38 for Windows, Mac, Linux, and Android. Notable additions to the browser include Digital Rights Management (DRM) tech for playing protected content in the HTML5 video tag on Windows, Ruby annotation support, and improved user interfaces on Android.

Firefox 38 for the desktop is available for download now on Firefox.com, and all existing users should be able to upgrade to it automatically. As always, the Android version is trickling out slowly on Google Play.

Note that there is a separate download for Firefox 38 without the DRM support. Our anonymous reader adds links to the release notes for desktop and Android.
pi_152551864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Elysium toegevoegd in NL, die moest ik nog zien. :)
Ik ook, tof :)
Tap tap tap
pi_152554553
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, ik ken je ergernis. HBO is twee keer zo duur als Netflix maar biedt veel minder. Ik krijg soms het idee dat de Nederlandse HBO gewoon een afnemer is van de Amerikaanse en dus gebonden is aan licenties, of zoiets.

Ik zou ook verwachten dat alles wat ze ooit hadden er nu nog op staat, zoals The Wire en The Sopranos. En dat heeft er ooit wel op gestaan, maar is later doodleuk weer verdwenen.
in het begin van hbo nl heb ik het ook even gehad en toen stond idd the sopranos er helemaal op. Ik ben wel nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte van ze om de dingen aan te bieden die ze nu doen en niet meer. Is dat hbo go ook net als netflix zo geregeld dat je met een nl account in de vs het vs aanbod ziet? Volgens mij niet toch?

Al komt HBO in de VS later dit jaar voor het eerst met een dienst waar je alleen ala netflix een abonnement kan nemen zonder de zenders erbij, dat zal dan neem ik aan wel een breder aanbod zijn.

En volgens mij is de hbo app op mijn hd tv ook nieteens full hd, vond de kwaliteit van Game of Thrones wat tegenvallen namelijk bij donkere stukken. Dan moet ik het dus alsnog downloaden om de beste kwaliteit te krijgen :')
pi_152554713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook, tof :)
6,7 op IMDB. Alles vanaf 6,5 of hoger vind ik meestal wel het bekijken waard, dus ik ga hem checken. Op de valreep, dat wel :P
  Admin woensdag 13 mei 2015 @ 11:48:35 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152554779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:40 schreef planethugo het volgende:

[..]

in het begin van hbo nl heb ik het ook even gehad en toen stond idd the sopranos er helemaal op. Ik ben wel nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte van ze om de dingen aan te bieden die ze nu doen en niet meer. Is dat hbo go ook net als netflix zo geregeld dat je met een nl account in de vs het vs aanbod ziet? Volgens mij niet toch?
Nee. Het is zelfs niet eens dezelfde dienst; althans, dat werd als reden gegeven dat de HBO Go app voor Apple TV niet werkt in Nederland.

Een HBO Go account werkt veel omslachtiger dan Netflix: je moet registreren via de site van je kabelprovider. En ook steeds daar inloggen. Het is echt heel gebruiksonvriendelijk wat dat betreft.
quote:
Al komt HBO in de VS later dit jaar voor het eerst met een dienst waar je alleen ala netflix een abonnement kan nemen zonder de zenders erbij, dat zal dan neem ik aan wel een breder aanbod zijn.
Ja, dat is HBO Now. Die komt vooralsnog niet naar Nederland. Ik ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt.
quote:
En volgens mij is de hbo app op mijn hd tv ook nieteens full hd, vond de kwaliteit van Game of Thrones wat tegenvallen namelijk bij donkere stukken. Dan moet ik het dus alsnog downloaden om de beste kwaliteit te krijgen :')
Ik heb niet eens een HBO app op mijn tv. :P Maar vanaf de HBO Go iOS app naar Chromecast heb ik altijd wel een goede kwaliteit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_152557249
top Gear naar Netflix ja? dat zou wel gaaf zijn

'Clarkson met House of Cars naar Netflix'
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_152557388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:48 schreef Breuls het volgende:

Ik heb niet eens een HBO app op mijn tv. :P Maar vanaf de HBO Go iOS app naar Chromecast heb ik altijd wel een goede kwaliteit.
ik wel op mijn lg tv, die schijnen nogal voorop te lopen met apps omdat het systeem ooit bedacht is voor smartphones. Kwaliteit is wel ok maar het kan een stuk scherper, op de hbo go site staat ook dat de site niets in hd aanbiedt. Maar ik weet niet of ze voor een tv app een uitzondering maken.

Hoe dan ook moet hbo wat meer meegaan met de tijd, waar netflix juist het voortouw neemt met nieuwe ontwikkelingen
pi_152557794
Wat verrukkelijk dat Penny Dreadful er weer is! O+ *O*
Vanavond tweede aflevering van seizoen 2 kijken ^O^

Vorig seizoen in één week erdoorheen gejast en daarna van weeromstuit meteen erna een tweedaags tripje Londen gedaan. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_152558849
Of ik kijk er overheen, maar www.moreflicks.com zou eigenlijk in de OP moeten.

Zoekmachine waarmee je kan kijken of je gewenste film of serie beschikbaar is in 1 van de Netflix regio's.
pi_152560130
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Of ik kijk er overheen, maar www.moreflicks.com zou eigenlijk in de OP moeten.

Zoekmachine waarmee je kan kijken of je gewenste film of serie beschikbaar is in 1 van de Netflix regio's.
die heb ik een aantal keren gebruikt maar wist de naam vd site niet meer, thnx. Meteen in de favorieten opgeslagen.

Penny Dreadfull aflevering was weer prima, alleen vind ik het minder dat de afleveringen pas op woensdag geplaatst worden terwijl deze zondag in de vs uitgezonden wordt. Vanwaar die paar dagen vertraging? Wil Showtime de aflevering wellicht niet eerder afstaan van deze zogenaamde Netflix original om te vertalen...
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 15:04:25 #83
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_152560208
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

die heb ik een aantal keren gebruikt maar wist de naam vd site niet meer, thnx. Meteen in de favorieten opgeslagen.

Penny Dreadfull aflevering was weer prima, alleen vind ik het minder dat de afleveringen pas op woensdag geplaatst worden terwijl deze zondag in de vs uitgezonden wordt. Vanwaar die paar dagen vertraging? Wil Showtime de aflevering wellicht niet eerder afstaan van deze zogenaamde Netflix original om te vertalen...
Showtime herhaalt de aflevering een aantal keer na de originele uitzenddatum, dus ik denk dat ze eerst zoveel mogelijk kijkers naar de eigen zender willen halen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin woensdag 13 mei 2015 @ 15:04:57 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152560225
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef Mike het volgende:

[..]

Showtime herhaalt de aflevering een aantal keer na de originele uitzenddatum, dus ik denk dat ze eerst zoveel mogelijk kijkers naar de eigen zender willen halen.
Is de serie dan ook op de Amerikaanse Netflix te vinden?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_152560433
Penny Dreadful? Nee.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 15:14:21 #86
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_152560547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef Breuls het volgende:

[..]

Is de serie dan ook op de Amerikaanse Netflix te vinden?
Nee, ik zie nu dat ze alleen in Europa rechten hebben. Het leek me het meest voor de hand liggend...ze herhalen het zo vaak in de eerste dagen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_152560635

Kan echt niet wachten tot het 12 juni is *O*
Zouden ze per week een nieuwe aflevering doen of alles in 1 keer?
pi_152560690
Alles komt er meteen op te staan, Netflix original!
pi_152560735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:18 schreef Nammie het volgende:
Alles komt er meteen op te staan, Netflix original!
Oh tof, dat word weer non-stop kijken!

Met nieuwe inmate vol met tattoos;

pi_152560747
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, ik zie nu dat ze alleen in Europa rechten hebben. Het leek me het meest voor de hand liggend...ze herhalen het zo vaak in de eerste dagen.
kan wel natuurlijk dat dat onderdeel is van de deal zodat amerikaanse abonnees die ook switchen tussen de netflix landen de serie niet meteen na uitzending op een ander kanaal dan showtime kunnen kijken.

Maargoed, dat is met Better Call Saul net zo goed het geval en die waren wel direct te zien, al is dat weer een andere zender.
pi_152560808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Oh tof, dat word weer non-stop kijken!

Met nieuwe inmate vol met tattoos;

[ [url=http://cdn3-www.comingsoon.net/assets(...)818_r.jpg]afbeelding[/url] ]
wtf, dat lijkt wel de iets oudere versie van Selena Kyle uit Gotham :)
pi_152560841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:23 schreef planethugo het volgende:

[..]

wtf, dat lijkt wel de iets oudere versie van Selena Kyle uit Gotham :)
Moest even googlen wie dat was, maar inderdaad, zelfde gezicht.

Overigens vind ik Alex Vause nog altijd iets aantrekkelijks hebben in OITNB.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 15:24:31 ]
pi_152560957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:24 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Moest even googlen wie dat was, maar inderdaad, zelfde gezicht.

Overigens vind ik Alex Vause nog altijd iets aantrekkelijks hebben in OITNB.
Ik vond 'r in That 70s Show een stuk aantrekkelijker.
pi_152560982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vond 'r in That 70s Show een stuk aantrekkelijker.
Pics? Wist niet eens dat ze daar in zat./
pi_152561015
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:28 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Gegoogled, ze ziet er zo zachtaardig uit daar joh :9

Doe mij maar dat iets stoerdere!
pi_152561023
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:28 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

pi_152561035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nahh, hier vind ik haar dus echt totaal niet aantrekkelijk, heel apart.
pi_152561046
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:30 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nahh, hier vind ik haar dus echt totaal niet aantrekkelijk, heel apart.
Zo apart is het niet toch, gewoon een kwestie van smaak. :+
pi_152561106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zo apart is het niet toch, gewoon een kwestie van smaak. :+
Ja maar wat een haarkleur al wel niet kan doen met je smaak haha.

Olivia Wilde vind ik bijvoorbeeld geweldig, of ze nu blond haar heeft (in The OC) of donker (in House)

Jammer trouwens dat seizoen 5 van House niet op de Nederlandse Netflix staat, Amerikaanse heb ik nog niet nagekeken, kijk namelijk alleen voor Dr Thirteen (Olivia Wilde) :') :@
pi_152561124
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:32 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja maar wat een haarkleur al wel niet kan doen met je smaak haha.

Olivia Wilde vind ik bijvoorbeeld geweldig, of ze nu blond haar heeft (in The OC) of donker (in House)

Jammer trouwens dat seizoen 5 van House niet op de Nederlandse Netflix staat, Amerikaanse heb ik nog niet nagekeken, kijk namelijk alleen voor Dr Thirteen (Olivia Wilde) :') :@
Zo kijk ik trouwens ook alleen Fringe om naar Anna Torv te kijken :@
Die staat gelukkig wel op NL netflix.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')