abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:33:07 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152395726
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Voor als je het even niet meer weet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 08-05-2015 09:41:05 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:33:30 #2
259886 pessie
pi_152395733
Ik eindigde met:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Amsel het volgende:
Volgens mij stoom ik baby gaar als ik het vergelijk met jullie :o Ze ligt nu te slapen in mouwloze romper, katoenen pyjama, winterslaapzak en onder 2 dekentjes :@
Deden we later met onze oudste ook, toen we erachter waren dat hij echt niet van kou hield en zodra het naar zijn zin iets te fris was hij tig keer wakker werd.
Hij doet het nog steeds 8-)

GM, wat een tof cadeau!

LT 4 meiden O+

Fazz, kwam je kruipend thuis? ;)

SQ, heerlijk is dat he! Dat je eindelijk weer enigzins normaal wordt voor je gevoel.

En een goede fokwet voor TAP!

M. is vandaag al 4 weken O+ eigenlijk vind ik het bizar dat hij er al 4 weken is, en aan de andere kant kan ik me niet meer voorstellen dat hij er niet is.
Kindjes zijn vandaag ook nog de hele dag bij oma, we halen ze morgenochtend weer op. Het is nu eigenlijk alsof ik maar 1 kind heb maar wel met de ervaring van eerdere kinderen. Best relaxed voor een keertje :D .
pi_152395829
Lekker, Pessie!
En hoera voor de 4 weken.

Aankomende zondag voor het eerst Moederdag, niet dat ik er wat van kan verwachten natuurlijk :')
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152395887
Razz, ik lees je stukje nu pas :D! Chapeau!
pi_152395908
DAD "!
Help :')
pi_152395921
Pessie lekker genieten O+

Sq *O*, mede door jou ben ik ook weer aan het opletten :o

JM lieve foto's O+
(Ga je eerdaags nog effe pm'en om een date met jou en je camera te plannen!)
GM lekker genieten straks, lief kado!

LT fijn nog van de haar-teen situatie en dat het zo afgelopen is met de fijne dok

Skittles met fopbaby O+

Euhm euhm... mobiel dus sorry voor de rest wat ik niet onthouden heb.

Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes :X
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:48:21 #7
73386 Fazz
onderweg
pi_152396080
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef BlueEyes het volgende:

Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes :X
Heeft jouw F het blikvoer ook al geprobeerd :7

SQ op naaldhakken :9~ _O_ Daar heb ik nou nooit op kunnen lopen :')
pi_152396187
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.

Naaldhakken O+
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden :')
pi_152396274
Oeh sexy SQ op naaldhalken :9 :9~

Haha Blue alles is aantrekkelijk om in de mond te proppen als het op de grond ligt :P
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:59:23 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_152396295
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.

Naaldhakken O+
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden :')
Het scheelt weinig :')
Ik heb nikies in m'n kantoorlade als backup :@

Rapleyen met kattenvoer :') Ik heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley :D Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef Loj het volgende:
DAD "!
Help :')
ja, mogen we je feliciteren? *O*

Pessiemini ook alweer vier weken! STOP!
disclaimer
pi_152396408
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:06:27 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_152396450
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:04 schreef Skittles het volgende:
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken :')

En ze heeft vandaag een jurk aan :D nu is het net een meisje :')

disclaimer
pi_152396548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken :')
Dat biedt hoop voor de toekomst :D
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt.. :X
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:10:52 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_152396569
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat biedt hoop voor de toekomst :D
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt.. :X
Lou had ook precies 4 maanden en 8 dagen na de geboorte een tand. Ik denk dus dat ze zondag door zijn :7
disclaimer
pi_152396574
SQ op hakken O+ En Mauwtjemeisje
DaD volgens mij nog niet nee!
Blue jaaa leuk *O*

Zelf bewerken zou wel kunnen, maar vind ik op een of andere manier toch ook weer ongemakkelijk.. Alleen de 2 voor in 'n lijstje maar denk ik :)

Moederdag: ik weet inmiddels waarom er verf aan m'n baby zat, J had het kado vast stiekem meegekregen maar vergat het vervolgens te verstoppen :') :D O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_152396580
Aardbeienjurkje. O+ .

(Ik moet dus proefwerken nakijken, maar geen zin..!)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:18:29 #17
73386 Fazz
onderweg
pi_152396745
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Rapleyen met kattenvoer :') Ik heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley :D Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?

mijn kat kotst niet :{w

Mauwtje met aarbeitjes O+

JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast :')

Oh en hier komt het dracula gebit ten einde :D de voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door *O* ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby oO<
pi_152396820
Ooh Sq dat jurkje!
Nu ga ik weer rammelen }:|

Of er ook kattenkots gegeten wordt weet ik niet en ga ik niet uitproberen :Y)

Haha JM!
Hier is het KDV ook bezig geweest, alleen papa was te laat met inschrijven voor een of ander bezorgontbijt waarbij knutsel mee zou worden bezorgd.
Werd me even opgebiecht nadat ik zelf begon over dat ik niks commercieels wil alleen KDVknutsels mogen.
pi_152396854
Ooh bijten is drama als ze net doorkomen :(
Hier nu tand 4 en zit ook weer in een knaag en bijtperiode.

Fazz F is bijna baby-af :o
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:23:16 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_152396856
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:18 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

mijn kat kotst niet :{w

Mauwtje met aarbeitjes O+

JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast :')

Oh en hier komt het dracula gebit ten einde :D de voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door *O* ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby oO<
Heerlijke non-conformist, die F van jou O+
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:24:44 #21
259886 pessie
pi_152396888
SQ wat een leuk jurkje! Ik vind trouwens dat ze een meisjeshoofd heeft. En O+ aardbeienkleding O+

Fazz, mijn dochter heeft ook een tijd een oneven aantal tandjes gehad ;) En daarna kwamen er opeens 3 bij in 1 keer.

JM :D Hier kwam de oudste ook met iets uit school waarvan hij aan mij vertelde dat juf had gezegd dat hij het moest verstoppen :') . Ik weet dus waar het ligt, man weet dat niet :') (maar die weet ook niet dat het moederdag is zondag :P )

BE zo'n bezorgontbijt zou ikzelf best leuk vinden :@ ondanks commercieel en alles.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:25:18 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152396896
oh mauwtje!! wat een toffe jurk!

hier niks van kdv voor moederdag denk ik, M had deze week een vakantieweek van het KDV namelijk dus als ze al iets gedaan hebben dan heeft hij t gemist.

J is vandaag thuis en ik ga zo naar de stad zodat ik deze vakantieweek/fulltime mamaweek toch een momentje voor mezelf heb. O+ maar ik vermoed dus niet dat hij met/namens baby iets doet. ergens wel jammer... maar t is ook niet leuk als ik er zelf om moet vragen :') dus lama dan.

ik heb overigens de lieste kerel van de wereld hoor! hij is alleen niet zo attent/romantisch, maar daarvoor compenseert ie de rest van het jaar ruimschoots O+
Kwak
pi_152396948
sq :D wat een schatje heb je toch! en die jurk O+
pi_152396953
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:28:44 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_152396981
ik ben vast de vreemde eend in de bijt maar ik wíl helemaal niks voor moederdag zolang mijn kind nog niet weet dat het moederdag is :')
disclaimer
pi_152396994
pessie dat van het KDV had ik wel gewaardeerd hoor!
Alleen wil ik niet dat mijn vriend allerlei dingen gaat kopen, dat bedoel ik met commercieel.
Later als F groot is mag het met een ontbijtje op bed enzo. Maar ik vind niet dat er iets gekocht hoeft te worden.

En als hij groot is gaan we ook een kindjesdag inlassen.
Vrienden van ons doen dat, dat hun kids een dag bepalen wat ze gaan doen (binnen het redelijke) en eten , mits ze het samen overleggen.
En dat is zo leuk als je die verhalen hoort O+
pi_152397069
Nee hoor SQ :) maar ik vind het wel grappig dat die dag nu ook voor mij is. :) dat bedoelde ik er mee mee.. Verder is het idd ook een ''moetje'' als partners of whatever wie iets gaan kopen omdat-het-moederdag-is.

Zelfde voor valentijn ed.

Ik heb een milestonecard voor Elin, maar dat is ook alles. Tegen die tijd dat ze op school of whatever waar zit, en ze doen er wat aan ( knutselen of zo ) dan vind ik het vast helemaal leuk.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:33:21 #28
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152397071
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben vast de vreemde eend in de bijt maar ik wíl helemaal niks voor moederdag zolang mijn kind nog niet weet dat het moederdag is :')
prima toch?

ik wil wel wat van mijn kerel :7, dat "ik ben zijn moeder niet" vind ik zo'n dooddoener :@... ik ben de moeder van zijn kind en ik vind moeder zijn nog regelmatig heel moeilijk dus daar mag ik best een dagje extra voor verwend worden. als t vaderdag is verwen ik hem ook extra voor alles wat hij voor mij doet. en ik vind het ook wel feestelijk en vreugdevol, vieren dat we moeder en vader zijn O+

maar goed ik ben dus ook zo'n druif die haar verjaardag zelfs na haar kinderjaren nog een enorm belangrijke gebeurtenis vindt :') :+
Kwak
pi_152397090
Mijn eigen verjaardag vind ik ook belangrijk :@ als mensen die dicht bij me staan het zouden vergeten zijn de rapen gaar :X op een andere dag vieren vind ik ook not done. Enige uitzondering is overlijden van een familielid.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:34:55 #30
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152397102
edit: t gaat me dus niet om cadeaus oid he? de eeuwige "voor moeder" folders van blokker vol sttijkijzers enzo :'(

valentijn vind ik ook belangrijk :@ ik heb jaren en jaren in mijn eentje op valentijn zitten mokken dat ik alleen was en altijd zou blijven. dus sinds ik een vriendje heb wil ik ervan genieten ook. hatsa. commercieel schommercieel.
Kwak
pi_152397127
Moederdagbatsen, laat je een goede milf voelen! *G*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:36:31 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_152397141
Ja, misschien had ik er anders in gestaan als mijn situatie anders was. Geen idee. Maar ik hecht er gewoon oprecht niet zo veel waarde aan. Vind het ook wel leuk als mensen aan mijn verjaardag denken, maar het hoeft van mij allemaal niet met veel bombarie en extravagant gedoe :P

Ik veroordeel daarmee uiteraard niet de mensen die dat wèl leuk vinden he. Laat dat duidelijk zijn ;)
disclaimer
pi_152397161
oh ja is toch ook niet erg SQ, jij hebt vast weer andere dingen die je extreem tof vind :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:38:45 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152397191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien had ik er anders in gestaan als mijn situatie anders was. Geen idee. Maar ik hecht er gewoon oprecht niet zo veel waarde aan. Vind het ook wel leuk als mensen aan mijn verjaardag denken, maar het hoeft van mij allemaal niet met veel bombarie en extravagant gedoe :P

Ik veroordeel daarmee uiteraard niet de mensen die dat wèl leuk vinden he. Laat dat duidelijk zijn ;)
nou ik voel me nu dus eneurm veroordeeld he? :{w

:* ik snap t ook wel dat t voor jou misschien anders voelt ook door je eigen mama.

ik ben me er gewoon terdege van bewust dat ik een aandachtsgeil hebberig kind ben dat vrolijk meevaart op de golven der commercie. *O*
Kwak
pi_152397199
Ik kwam er pas deze week achter dat het aankomende zondag moederdag is. Gisteren lag er een knutselcadeautje ingepakt en al klaar op het kdv. Dat vind ik wel heel leuk. Maar het leukste vind ik toch wel dat ik drie zussen heb die ook allemaal moeder zijn. We hebben de traditie dat we op moederdag allemaal naar mijn ouders gaan, en een van ons neemt dan taart mee. Dat is supergezellig. Zeker nu ik zelf ook moeder ben. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152397205
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:

Dat deel ik met je hoor!
Vandaar ook dat ik een knutsel prima vind en meer niet.
Wij gaan zondag gewoon zwemmen ipv ontbijt op bed enzo
(Ik haat kruimels in bed)

Ik vind mijn eigen verjaardag niet belangrijk.
Die van F wel, had daar vandeweek ook een heel emotioneel gesprek over met mijn vader.
Hoop gewoon dat hij zich goed genoeg voelt die dag te kunnen komen.
Ben anders bijna nog wel in staat om het anders bij mijn ouders te vieren :@
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:42:00 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_152397263
Ja, dat hoop ik ook heel erg Blue!
Ik hoop ook zó dat mijn moeder de eerste verjaardag nog mee kan maken!
disclaimer
pi_152397339
Kennen jullie trouwens dat nieuwe Victoria Secrets model, dat Nederlandse meisje van 19
Mijn zoon heeft al met haar gesjanst blijkt achteraf :D
pi_152397359
ik moet nog wat voor mn moeder kopen maar heb werkelijk geen idee.. :')
pi_152397423
Tand nummero 4!! *O* maar net als bij mauwtje mag ik echt echt echt niet kijken!

Wn moederdag, Ik vind het leuk dat het mijn 1e moederdag is, maar verwacht niet dat (8> er ook iets mee heeft gedaan vanuit Saar.maakt mij ook niet uit, die knutsels komen wel zodra ze die zelf kan maken voor mama, (8> heeft beloofd te koken en dat vind ik tof, maar verder verwacht ik niks van hem.. (ik ben zijn moeder immers niet ;) :P )
Maar goed ik vind valentijn dan ook dikke onzin, en mijn verjaardag vier ik gerust een week later of helemaal niet...
K ben trouwens minder amused als (8> onze trouwdag zou vergeten.

Ach ja t is wat met al die feestdagen.. :+
S. 2014
J. 2016
pi_152397431
omg weer een tand :D *O*
pi_152397437
Wij vierden thuis nooit moeder-, vader- en verjaardagen. Heb er ook helemaal niets mee :@ Vind het wel leuk dat we van de go een knutselcadeautje van Lou hebben gekregen, maar daar blijft het wat mij betreft ook bij.

Vriends ouders vieren dat wel, dus daar gaan we dit weekend heen.
Hoop dan ook dat je voorspelling over de tanden niet uitkomt SQ :+
pi_152397461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat hoop ik ook heel erg Blue!
Ik hoop ook zó dat mijn moeder de eerste verjaardag nog mee kan maken!
Dat hoop ik ook zooo enorm voor jullie! Hoe is het nu (naar omstandigheden) met haar?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:51:41 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_152397473
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:45 schreef BlueEyes het volgende:
Kennen jullie trouwens dat nieuwe Victoria Secrets model, dat Nederlandse meisje van 19
Mijn zoon heeft al met haar gesjanst blijkt achteraf :D
Verrekte Anakin :D O+
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:53:34 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_152397505
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook zooo enorm voor jullie! Hoe is het nu (naar omstandigheden) met haar?
Wel goed. Ja, ik vind dat zo'n lastige vraag. Hoe gaat het met je als je weet dat je snel dood gaat. Maar ze is nu nog redelijk fris zeg maar.

En omg, saar ook weer een tand! Goede tandenweek wel, hier :D
disclaimer
pi_152397522
Goede smaak heeft je zoon blueyes :D

SQ
Aww meisjemeisje O+ ze kan het goed hebben hoor

Mijn 1e Moederdag was een dag na de geboorte van S.ara O+
Onze GO doet niets met verjaardagen/Moederdag/Pasen oid. Ik mis die knutsels wel hoor. Toen GO haar man erg ziek was ging peuter tijdelijk naar een andere GO en had ze leuke paas-knutsels gemaakt, een verjaardagshoed en een moederdagknutsel O+ ja zoiets maakt me blij omdat ik weet dat S.ara dol is op knutselen.
Iets van E en S hoeft niet. Die zijn nog te mini (al zijn mini voetafdrukjes O+ )

Valentijnsdag enz heb ik dan weer minder mee. Net als mijn eigen verjaardag enzo. Ik moet het wel vieren want mijn broertje is dan ook jarig :+

Heb al een kaart voor mijn eigen moeder klaar liggen :@ we zeggen nooit zoveel liefs tegen elkaar dus grijp ik Moederdag aan om te laten weten dat ik haar waardeer enzo :@
pi_152397540
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Verrekte Anakin :D O+
Hij heeft ook gesjanst met haar schoonvader, Bert van Leeuwen :D
Allemaal in het vliegtuig (ze zaten achter ons) en op de terugweg op het vliegveld.
We legden de link naar haar pas gisteren bij het lezen van de Veronicagids en een foto erbij pakken.

Sjansbal van me, mensen worden er soms ongemakkelijk van als hij ze maar aan blijft kijken.
pi_152397562
Mwah, ik zou het wel fijn vinden als ik op Moederdag een beetje het gevoel zou krijgen dat het gewaardeerd wordt wat ik allemaal doe :') heb het idee dat dat er norma gesproken wel eens bij in schiet. Zodra vriend thuis komt ziet hij niet wat ik wél gedaan heb (afwas, opgeruimd, baby in leven gehouden, was opgeruimd) maar krijg ik wel con-ti-nu te horen wat ik niet gedaan heb (heb de pannen nog niet in de kast gezet, de vuilniszak op het balkon gezet ipv weggegooid, wasrekken op de verkeerde plekken terug gezet etc). En dat wordt wel heel vermoeiend :+ Een echt cadeau hoef ik niet hoor, maar zou het dus wel fijn vinden als ik het idee krijg dat hij heus wel weet wat ik allemaal doe en dat hij dat ook wel waardeert :P

Ik ben vandaag echt bloedchagrijnig :@ alles zit tegen. Loop al de hele ochtend de schelden en te tieren om die kat en weet ik veel wat. En waarom? Nu ligt Sofie al een tijdje te jammeren in haar bedje, moest van mezelf écht even afstand nemen toen ik net naar haar schreeuwde of ze asjeblieft even op kon houden ;( Ga er zo weer naartoe om te knuffelen en te voeden, maar moest echt even afkoelen. Pfffff :{
pi_152397583
Zoë ik kan me indenken dat je knutsels mist.
Ik heb laatst heel trots de eerste knutsel symbolisch op de koelkast geplakt.
Ik weet dat het KDV hier de knutsels verzamelt en na 4 jaar krijgen we die in een map incl foto's die gemaakt zijn. (oa foto's van F in bad op KDV ivm kakjepakjetotjenek en bij zwarte Piet op schoot O+ )
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:59:00 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_152397603
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:55 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hij heeft ook gesjanst met haar schoonvader, Bert van Leeuwen :D
Allemaal in het vliegtuig (ze zaten achter ons) en op de terugweg op het vliegveld.
We legden de link naar haar pas gisteren bij het lezen van de Veronicagids en een foto erbij pakken.

Sjansbal van me, mensen worden er soms ongemakkelijk van als hij ze maar aan blijft kijken.
Bert van leeuwen, die heb ik als dertienjarige ooit nog een heel irritant dagje efteling bezorgd :@ :')

En sjansbaby's, ik hou er van O+ mijn kind staart ook, maar dan met een extreem wantrouwende blik :')
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:00:37 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_152397636
Even een dikke knuffel voor krijgertje :* Heb je je vriend al eens verteld dat dat jou een rotgevoel geeft? Het is niet leuk als je je niet gewaardeerd voelt :N
disclaimer
pi_152397638
Krijgerttje :*
Is je vriend wel eens een hele dag alleen met haar? Dat helpt hier af en toe voor het inzien wat ik doe op een dag alleen met hem.

Ik zal straks nog eens een artikel opzoeken die ik vandeweek las.
Over het perfectionisme in ons als mama
pi_152397653
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bert van leeuwen, die heb ik als dertienjarige ooit nog een heel irritant dagje efteling bezorgd :@ :')

En sjansbaby's, ik hou er van O+ mijn kind staart ook, maar dan met een extreem wantrouwende blik :')
+1 op wantrouwende blik :D met d'r droevige ogen op standje 'raak me een keer aan en ik zet het op een krijsen. Ik meen het!'
pi_152397673
:D Skittles

Zal F haar maar niet aan laten kijken dan in juli
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:05:54 #55
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152397727
Weer even proberen aan te haken. Ontzettend veel leuke foto's gezien afgelopen dagen. Wat een leuke kindjes hebben jullie allemaal O+

Nieuwe liefde voor LT *O*

O. Heeft met slapen snachts korte mouwen romper, pyama, zomerslaapzak zonder mouwen en Lakentje+deken. Overdag zelfde maar dan geen pyama maar kleertjes zonder dr broek. Standaard ijsklontjes als handjes de rest van dr lijfje lekker warm.

Las ook nog de verhalen van de mama's die het af en toe best moeilijk/lastig vinden. :* en wat een lieve tekst van Razz daarop O+

Ik vind het daardoor best wel eens lastig om hier mee te schrijven want ik heb een meisje die gewoon gaat slapen in dr bedje als ik haar erin leg en vervolgens de hele nacht doorslaapt :@ en overdag ook altijd supervrolijk is en alles wel prima vind en geloof ik ook aardig gemiddeld is qua wat ze "moeten" kunnen. En dat voelt dan weer stom om te typen want voelt weer een beetje als opscheppen -O-

Moederdag: ik heb man hier bedreigd met als ik nix voor moederdag krijg dan hij ook nix voor vaderdag })

Daarna wacht ik wel tot ik schoolknutsels krijg maar eerste jaar als mama wil ik wel een cadeautje.

Owh en Razz wat een vreselijk stomme collega heb jij :(
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:09:04 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_152397782
Snoenk, gewoon meeschrijven hoor! Dat geeft de burger juist moed. Dit is geen "klaag hier over het moederschap" topic, maar meer een "deel alle aspecten van het moederschap" topic. En "vertel over je awesome baby'-topic natuurlijk!
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:11:07 #57
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152397817
Krijger :* niet leuk als je je niet gewaardeerd voelt. Mijn man kan dat ook wel een beetje -O- niet het zeuren wat ik niet doe maar het zo luchtig opvatten over wat ik wel doe wel
pi_152397862
Blueeyes
Wat leuk een verzamelboek! Leuk voor later O+

Krijgerrtje
:*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 08-05-2015 11:26:37 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:15:36 #59
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152397898
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Snoenk, gewoon meeschrijven hoor! Dat geeft de burger juist moed. Dit is geen "klaag hier over het moederschap" topic, maar meer een "deel alle aspecten van het moederschap" topic. En "vertel over je awesome baby'-topic natuurlijk!
Dan mag ik vast ook nog wel weer een foto van mn awesome baby erin gooien hè?

pi_152397920
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
:D Skittles

Zal F haar maar niet aan laten kijken dan in juli
Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjes :D

Je bedoelt Krijgerrtje denk ik Zoë. :P
pi_152397929
Snoenk die wangetjes!
pi_152397939
Wat een Pretletter Snoenk O+
pi_152398014
Ik moet wennen dat ik steeds meer jongetje krijg ipv een baby.
Man man man wat was hij als baby lelijk :@
En hoe zie je alles toch door een roze bril als het om je eigen kind gaat
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:21:38 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_152398018
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:15 schreef snoenk het volgende:

[..]

Dan mag ik vast ook nog wel weer een foto van mn awesome baby erin gooien hè?

[ afbeelding ]
altijd! Wat een plaatje O+!!
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:22:56 #65
259886 pessie
pi_152398043
Krijger :* ik hoop dat je dit een keer tegen hem kunt zeggen. Als mijn man af en toe een opmerking in die richting maakt helpt dat veel. Zeker toen mijn 2de een baby was en de oudste een peuter vond ik het allemaal erg zwaar, huishouden gebeurde niet meer zeg maar, ik had 24/7 mijn handen vol aan de kinderen, ik merkte toen aan mijn man dat hij het op een gegeven moment echt wel probeerde te begrijpen maar dat het hem niet lukte (en als ik eerlijk ben, hij was net zo goed oververmoeid, was ook bezig met verwerking, hij had ook geen energie om zich dat in te kunnen denken).
Wat ben ik blij dat kleuter groter is geworden :@ en ik een hulp heb :@ en ik 2 jaar ouder ben en meer ervaren en meer mensen ken die ik om hulp durf te vragen.

Onderhand is mijn man zo ver dat hij vind dat ik veel doe :P
Op dit moment dan, hij had verwacht dat ik ivm BI en keizersnede nog 24/7 op bed zou liggen :P

Snoenk, lekker meeposten! Het is het babytopic, niet het klaagtopic (al mag je echt wel eens klagen over de dingen die je niet leuk vind aan je baby/het moederschap, de focus ligt daar niet op).
Oeh, en awesome baby inderdaad! Awesome speelkleed ook!

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:21 schreef BlueEyes het volgende:
Gelukkig maar dat je die roze bril hebt! Zorgt ervoor dat je voor je baby wil zorgen en hem wil voeden. Houdt hem in leven zeg maar ;)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:23:04 #66
73386 Fazz
onderweg
pi_152398046
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:16 schreef Skittles het volgende:

[..]

Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjes :D

Dus de battle of de F'jes; wie zal Lou voor zich winnen?! Over 2 maanden weten we het 8-)

Wat een leukert Snoenk!!

Krijgertje, vervelend dat je zo'n reactie krijgt van je vriend. Wel uitspreken wat dat met je doet hoor, wellicht heeft hij het niet eens door :*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:26:25 #67
73386 Fazz
onderweg
pi_152398118
kan ik iemand me helpen met mijn motivatie te zoeken vandaag op werk? Ik weet even niet meer waar het ligt :')
pi_152398131
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:16 schreef Skittles het volgende:

[..]

:p oeps

Snoenk
Wat een schatje
Fijn dat alles zo goed gaat!!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:37:31 #69
259886 pessie
pi_152398391
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:26 schreef Fazzoletti het volgende:
kan ik iemand me helpen met mijn motivatie te zoeken vandaag op werk? Ik weet even niet meer waar het ligt :')
Onder de naaldhak van SQ?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:41:40 #70
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152398504
moh snoenkbaby! wat een pretletter!!
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:41:48 #71
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152398506
Dankjulliewel. Owh en bedoelde niet met mn post dat ik vind dat jullie zeuren of klagen hoor. Meeste tijd lees ik hier alleen maar leuke dingen waarvan ik dan denk Owh kan niet wachten tot O. Dat ook kan O+
pi_152398594
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ja, grappig he? Als ik nu foto's van de eerste maanden zie, dan herken ik haar gewoon bijna niet meer. En ik voel er ook weinig bij, eerlijk gezegd! Zo gek, dat eerste half jaar was zo intensief, maar toch is het nu een grote blur voor me. Komt denk ik omdat het allemaal zo snel gaat met die ontwikkeling de eerste tijd. En ik vind het eerlijk gezegd echt steeds leuker worden. Ik heb gewoon niet zo veel met heel kleine, zo volstrekt hulpeloze baby's, het maakt me een beetje zenuwachtig.

Fazz, herkenbaar. :+ .
pi_152398603
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:56 schreef krijgerrtje het volgende:
Mwah, ik zou het wel fijn vinden als ik op Moederdag een beetje het gevoel zou krijgen dat het gewaardeerd wordt wat ik allemaal doe :') heb het idee dat dat er norma gesproken wel eens bij in schiet. Zodra vriend thuis komt ziet hij niet wat ik wél gedaan heb (afwas, opgeruimd, baby in leven gehouden, was opgeruimd) maar krijg ik wel con-ti-nu te horen wat ik niet gedaan heb (heb de pannen nog niet in de kast gezet, de vuilniszak op het balkon gezet ipv weggegooid, wasrekken op de verkeerde plekken terug gezet etc). En dat wordt wel heel vermoeiend :+ Een echt cadeau hoef ik niet hoor, maar zou het dus wel fijn vinden als ik het idee krijg dat hij heus wel weet wat ik allemaal doe en dat hij dat ook wel waardeert :P

Ik ben vandaag echt bloedchagrijnig :@ alles zit tegen. Loop al de hele ochtend de schelden en te tieren om die kat en weet ik veel wat. En waarom? Nu ligt Sofie al een tijdje te jammeren in haar bedje, moest van mezelf écht even afstand nemen toen ik net naar haar schreeuwde of ze asjeblieft even op kon houden ;( Ga er zo weer naartoe om te knuffelen en te voeden, maar moest echt even afkoelen. Pfffff :{
och O+ :*
pi_152398631
Elin snurkt :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:47:45 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_152398644
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:45 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, grappig he? Als ik nu foto's van de eerste maanden zie, dan herken ik haar gewoon bijna niet meer. En ik voel er ook weinig bij, eerlijk gezegd! Zo gek, dat eerste half jaar was zo intensief, maar toch is het nu een grote blur voor me. Komt denk ik omdat het allemaal zo snel gaat met die ontwikkeling de eerste tijd. En ik vind het eerlijk gezegd echt steeds leuker worden. Ik heb gewoon niet zo veel met heel kleine, zo volstrekt hulpeloze baby's, het maakt me een beetje zenuwachtig.

Fazz, herkenbaar. :+ .
ik heb dat ook! Nou ja, niet met het eerste half jaar, maar wel met de eerste weken. Echt bizar hoe dat aan je voorbij gaat :o
disclaimer
pi_152398665
Ik vertel het hem wel eens, maar meestal hebben we dan al ruzie en dan komt alles er iets ongenuanceerder uit :') daarbij ligt het ook wel een beetje aan mezelf denk ik, omdat ik het gevoel heb dat ik niks doe, en dus het idee krijg dat vriend dat ook denkt. (Was hij laatst aan het stofzuigen en ik vroeg of hij dat ook kon doen als Soof niet net sliep. Moest ik het maar overdag doen zei hij. Voelde me direct aangevallen, terwijl hij alleen bedoelde omdat ik dan wist wanneer ze wakker was en sliep :+ ) Denk dat het sowieso beter wordt/is als ik straks ook fulltime ga stage lopen. Hij wil dan als het lukt 1 dag thuis blijven, en hopelijk ziet hij dan ook in dat het niet de hele dag babyknuffelen op de bank is :+

overigens zijn we ook wel heel lief voor elkaar hoor O+ 't is niet alleen maar ruzie, zoals het nu soms lijkt :P
pi_152398728
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

prima toch?

ik wil wel wat van mijn kerel :7, dat "ik ben zijn moeder niet" vind ik zo'n dooddoener :@... ik ben de moeder van zijn kind en ik vind moeder zijn nog regelmatig heel moeilijk dus daar mag ik best een dagje extra voor verwend worden. als t vaderdag is verwen ik hem ook extra voor alles wat hij voor mij doet. en ik vind het ook wel feestelijk en vreugdevol, vieren dat we moeder en vader zijn O+

maar goed ik ben dus ook zo'n druif die haar verjaardag zelfs na haar kinderjaren nog een enorm belangrijke gebeurtenis vindt :') :+
Totally with kwak on this one! *O*. Ik kan niet wachten op mijn ongetwijfeld uitgebreide ontbijt op bed. Ik vind het ook jammer dat I deze week niet naar de go is geweest, zodat de kans op knutsels bekeken is. ;(.

Oh ja, en ik vond vorige week al een envelop bij het oud papier van een webshop waarvan ik me niet kan voorstellen dat Baard er iets voor zichzelf gekocht heeft. 8-) .

[ Bericht 6% gewijzigd door DevilsAndDust op 08-05-2015 12:01:20 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152398848
ik kom er nu pas achter wat ''GO'' is :'( en ik de hele tijd maar denken dat het om een bedrijf ging :')

http://www.gobv.nl/

*facepalm*
pi_152398863
Herkenbaar, krijgertje. Ik voel me ook snel aangesproken bij iedere opmerking die mijn vriend maakt over het huishouden & ik. Het is ook gewoon niet mijn sterkste kant, zeg maar, en daar voel ik me sowieso al wat onzeker over. Dus dan interpreteer ik het ook al snel als aanval/verwijt. Gaat vooral om dat je het zelf kan loslaten. En het is inderdaad fijn als je zelf ook weer activiteiten buitenshuis hebt!
pi_152398876
Snoenk, wat een schatje!
En krijgerrtje, wat naar dat je het gevoel hebt niet gewaardeerd te worden. Ik denk wel dat wat je in je laatste post zegt belangrijk is - als je zelf al het gevoel hebt niets te doen voel je je er ook sneller op aan gesproken. Hopelijk wordt het beter als je stage gaat lopen.

Pake en beppe kwamen net onverwacht langs, gezellig. *O*. I moet alleen als ie ze ziet eerst even heel hard huilen. Zo gek, want dat doet hij bij anderen nooit.
pi_152398973
Oeh Moederdag ja, vind ik ook bijzonder! Wie had ooit gedacht dat ik moeder zou worden O+ dus ik heb gezegd dat ik knutselwerk wil hahaha. Nu krijg ik ook allemaal dingen volgens mij, zegt man steeds :P maar dat hoef ik niet. Wil iets moois van mijn kind of foto ofzo.
Snap nu ook beter wat een verjaardag is. De dag dat iemand moeder werd, en er iemand op de wereld kwam. Dat eerste net zo belangrijk O+ vaker de moeder van de jarige feliciteren, die vergeet ik zo vaak ;)

Haha dad, dat is wel apart :P

En krijger, dat is vervelend inderdaad. Ik zou het ook uitspreken en fijn als je straks ook eens uit huis komt.
Hier heeft man 2 dagen bij baby thuis en dat is heel goed voor de balans.

[ Bericht 16% gewijzigd door Hilmo op 08-05-2015 13:12:49 ]
pi_152399086
Hier kwam gisteren we cadeautje binnen voor moederdag, maar vriend kon daar niet op wachten, dus kreeg ik het meteen.
Deze voor aan de muur O+

SPOILER
En ik zag een mevrouw Mauwtje met jurk en naaldhakken en een hele vrolijke minisnoenk. O+

Nou even verder bijlezen.
pi_152399236
Hey die paddestoel woont hier vlakbij :D

Mooie foto ingee!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:10:19 #84
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152399249
Dat is een mooi moederdag cadeau Ingee! Vind het een hele lieve foto
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:12:16 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_152399295
wat een liefdevolle foto Ingee O+
disclaimer
pi_152399315
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hey die paddestoel woont hier vlakbij :D

Mooie foto ingee!
Hier ook, 30 min lopen ongeveer. :D
Waar zit jij dan?
pi_152399329
Leuke foto Ingee, snoenk en SQ!

Krijgertje :*

Ik herken het aangevallen voelen mbt het huishouden. De afgelopen week heb ik de was gedaan (dat moet ook wel met die kleine spuger) en me iedere avond voorgenomen om de volgende dag echt grote schoonmaak in de badkamer te doen. Onnodig te zeggen dat de badkamer nog steeds schoongemaakt moet worden denk ik?
Straks komt mijn man thuis en dan heb ik niets gedaan, lijkt het alsof er een bom is ontploft op de eettafel en zit de deur naar de logeerkamer met een reden dicht. :@
pi_152399431
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:13 schreef ingee het volgende:

[..]

Hier ook, 30 min lopen ongeveer. :D
Waar zit jij dan?
Oh zo dichtbij is het ook weer niet :D maar in de zomer gingen we wel eens op de fiets naar kaatsheuvel. Ik woon in zo'n dorpje onder gorinchem.
pi_152399620
Ingee O+

Snurkende E van LT

Oef ik moet zometeen werken tot 22 -O-

Huishouden
Ik vind het nu met 3 kindjes veel makkelijker dan toen ik alleen S had. Komt misschien ook omdat ik nu geen BI heb. Maar door de drukte hebben we zo'n schema (nouja ik en man moet erin mee :+ ) dat het huishouden te doen is. Met S had ik het gevoel alsof ik de heeeele dag de tijd had..maar toch ook weer niet :? Werd op een andere manier 'geleefd'.
E en S zijn ook redelijk makkelijk. Dat scheelt
pi_152399715
Boven of onder het water? Ik heb nog gewerkt in Rdv.

Dames, bedankt voor de bekentenissen mbt huishouden! Ik voel me ook zo schuldig soms. Vandaag was ik van plan om boven te doen: bedden verschonen, wassen, strijken, stoffen, zuigen, badkamer, maar ik zit nog op de bank met een chagerijnige baby.
pi_152399785
Ik ook ingee! En ik vind het prima. Ik ruim vanavond wel weer op ofzo.
pi_152400009
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:27 schreef ingee het volgende:

Dames, bedankt voor de bekentenissen mbt huishouden! Ik voel me ook zo schuldig soms. Vandaag was ik van plan om boven te doen: bedden verschonen, wassen, strijken, stoffen, zuigen, badkamer, maar ik zit nog op de bank met een chagerijnige baby.
Ik heb dat huishouden ook opgegeven. Mijn moeder komt een paar keer in de week langs en we hebben de afspraak dat ze dan even veegt, de kattenbakken schoonmaakt (doen we iedere dag, maar als zij er is doet zij dat, dan hoeven wij dat niet te doen), ze frutselt wat in de tuin, vouwt wat was op etc. Allemaal als ik op de bank zit met mijn pink in mijn baby...

Mocht iemand foto's willen afdrukken van haar baby: bij hema hebben ze (vandaag? of langer, maar dat weet ik niet) 100 foto's voor ¤7,50. Ik ben aan het bestellen ^O^
pi_152400300
Och huishouden :{w
Het idee, hele dag de tijd en toch tijd tekort. En man maar afvragen waarom ik zo achter loop. Want ze slaapt toch ook wel.. Ja, maar ALS ze dan in bed ligt (en niet op mij), heb ik tijd om te eten, drinken, piesen, douchen en oh even gauw die afwas van gisteren. En met een beetje mazzel kan ik nog een wasje wegwerken. Maar dat was het wel.

Oh en die prikjes van vandaag.. Die krijgt ze dinsdag. Want dan is ze iig niet ziek morgen op het kraamfeest. Ik zat daar op voorhand al te janken in dat kantoor. :{ gelukkig zijn ze op dit CB vooralsnog vrij meewerkend enzo. Maar, ze is nog niet aan de hapjes, en ze is gemiddeld.
Oh stats zijn 55cm bij 4722gr, dus ik zat er vrij dicht in de buurt, en ook weer niet.
pi_152400394
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:27 schreef ingee het volgende:

tussen rdv en gorinchem in :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:50:42 #95
259886 pessie
pi_152400410
ingee, leuke foto!

En huishouden: een realistische planning met baby is beter dan een niet-realistische planning :7
Als ik bijvoorbeeld lees wat ingee wilde doen, dan denk ik: kun je beter over 3 dagen verspreiden qua planning ;) . Je hebt gewoon een baby, en ondanks wat ik altijd dacht, is het niet zo dat baby's 24/7 rustig in hun wiegje blijven liggen (althans, mijn baby's deden dat niet en ik denk dat er best veel baby's zijn die dat niet doen).
Oh, en lijstjes! Als ik dan 's ochtends 3 dingen op mijn lijstje had gezet ( :') ) en ze 's avonds af kon strepen was ik *O*

Risu dat zijn mooie stats! En fijn dat je dinsdag terug mag komen voor de prikjes :* vind het zelf wel logisch eigenlijk. Ik plan prikjes ook op momenten dat ik ze handig vind. Als ze dan niet zo lekker vallen heb ik daar in ieder geval tijd voor.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:51:32 #96
259886 pessie
pi_152400443
Oh ja MwC, wat een lieve moeder heb jij!
pi_152400606
statsjes
SPOILER
Die lijstjes heb ik niet meer. Ik kijk gewoon wanneer ik tijd heb om iets te doen en dan doe ik het belangrijkste. Gister merkte ik dat mijn onderbroeken op raakte. Dus was gedaan ipv badkamer.
Vandaag wat last van mijn rug, dus doe ik niet zoveel. Lekker knuffelen dan maar.
pi_152400610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:51 schreef pessie het volgende:
Oh ja MwC, wat een lieve moeder heb jij!
Dat klopt :D Ze komt ook nooit met lege handen, de koelkast is altijd weer wat meer gevuld als ze weggaat. Echt heel erg lief! Zondag krijgt ze dan ook een mooie moederdag :)

3 dingen op 1 dag trouwens? Ik geef mezelf 2 week-taken. En dan ben ik blij als ik die gedaan heb... In het begin stelde ik veel te hoge eisen en dan raakte ik gefrustreerd. Dus nu doe ik 2 week-taken en heb ik vaak tijd voor een 3e of 4e *O*
pi_152400641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, mogen we je feliciteren? *O*

Nou, ik hoop toch nog ff van niet :')

maar vriendje en ik zijn er wel over uit. Een derde willen we nog wel. Maar over een jaar of 4 :) want er moet dan eerst een dakkapel en een nieuwe auto komen ;)

Krijger, wat vervelend. Vriendje gaf bij Ow ook nog wel eens commentaar. Maar toen ik tijdelijk evenveel ging werken en we het huishouden dus echt eerlijk verdeelde heeft hij er nooit meer iets van gezegd ;)

Moederdag.. Omdat we aan het sparen zijn (voor een dakkapel en een nieuwe auto :P ) doen we er niets aan. Mijn eigen moeder wordt altijd helemaal pisneidig als ik Moederdag, trouwdag ofzoiets vergeet... En ik heb me voorgenomen nooit zo te worden!
pi_152400813
Mja, ik vraag me dan af, straks zal het huis ook wel eens schoon moeten worden als ik 4 dagen werk. Dat is al over 2 weken weer dus ik wil mezelf nu bewijzen dat dat prima gaat ofzo?
pi_152401029
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:03 schreef ingee het volgende:
Mja, ik vraag me dan af, straks zal het huis ook wel eens schoon moeten worden als ik 4 dagen werk. Dat is al over 2 weken weer dus ik wil mezelf nu bewijzen dat dat prima gaat ofzo?
Over 2 weken al? Jij bent toch nog maar net bevallen?? :X
En als je minder thuis bent, is er ook minder troep *O* (ik wil m'n moeder wel langs sturen, je woont toch in de buurt ;) )

Risu, ik vind het mooie stats hoor! Dat gewicht-lijntje, precies op het gemiddelde ^O^ Alsof je het erom doet!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:11:42 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_152401073
mooie stats hoor Risu!

Wat betreft huishouden, nu ik weer werk (32 uur) krijg ik meer gedaan dan tijdens mijn verlof. Het is gewoon een cirkeltje waar je dan in blijft hangen. Maar voel je daar niet schuldig over he, zeker niet bij een eerste kindje. Die periode is zó uniek! Die 10-16 weken die je alleen met je kindje hebt zijn er ook voor om uit te rusten, weer op de been te komen, dingen als borstvoeding en babyverzorging goed onder de knie te krijgen en om ook heel veel te genieten van elkaar. Niet om de plee steriel te krijgen. Dat komt wel weer. Je kan je hele leven nog poetsen.
disclaimer
pi_152401111
MC, geweldige moeder idd!
Ik vergat ook even dat schoonmoeders straks een dat in de week aan huis komt oppassen en zij beschouwt strijken als hobby. Schoonvader komt ook mee en doet niets liever dan klussen. :D

Risu, mooie stats!

Loj, het kan ook gratis natuurlijk, een gekookt eitje en een croissantje gevolgd door een mooie boswandeling klinkt voor mij ook als een ideals moederdag.

En progress! *O* Ik ben boven, de wasmachine draait, de emmer met sop staat klaar en de baby ligt....

op schoot :(
pi_152401117
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:03 schreef ingee het volgende:
Mijn ervaring is dat het makkelijker plannen is als je het drukker hebt en wel moet dan als je een hele dag thuis bent.
Bij ons is de balans ook weg als S.ara een dag bij oma is bijv. Dan zijn de baby's onrustiger en is de dynamiek weg. Dan krijg ik opeens niet meer hetzelfde gedaan :{ het is voor mij makkelijker als ze alle 3 thuis zijn.

En sinds ik werk is dat nog iets meer in balans gekomen. Ik heb meer energie en kan dingen nog beter organiseren.
pi_152401155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
mooie stats hoor Risu!

Wat betreft huishouden, nu ik weer werk (32 uur) krijg ik meer gedaan dan tijdens mijn verlof. Het is gewoon een cirkeltje waar je dan in blijft hangen. Maar voel je daar niet schuldig over he, zeker niet bij een eerste kindje. Die periode is zó uniek! Die 10-16 weken die je alleen met je kindje hebt zijn er ook voor om uit te rusten, weer op de been te komen, dingen als borstvoeding en babyverzorging goed onder de knie te krijgen en om ook heel veel te genieten van elkaar. Niet om de plee steriel te krijgen. Dat komt wel weer. Je kan je hele leven nog poetsen.
Ja dit ook :)

Babyknuffelen O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:17:52 #106
73386 Fazz
onderweg
pi_152401281
In een poging om het huishouden wat te structuren heb ik een app gedownload :7

SPOILER
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:18:41 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_152401300
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:17 schreef Fazzoletti het volgende:

SPOILER
oh fazz, wat een horror _O-
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:19:33 #108
73386 Fazz
onderweg
pi_152401330
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh fazz, wat een horror _O-
horror ? :(
En niet opgeruimd huis, dat is pas HORROR :{w
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:19:49 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_152401338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef ingee het volgende:

En progress! *O* Ik ben boven, de wasmachine draait, de emmer met sop staat klaar en de baby ligt....

op schoot :(
_O-
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:20:27 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_152401358
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:19 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

horror ? :(
En niet opgeruimd huis, dat is pas HORROR :{w
gelukkig hoeft de wasmachine dinsdag pas leeggehaald te worden O+
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:21:18 #111
73386 Fazz
onderweg
pi_152401391
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gelukkig hoeft de wasmachine dinsdag pas leeggehaald te worden O+
Nee je leest het verkeerd, dat is z'n maandelijkse lege draai op 90C :7
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:21:19 #112
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152401392
Ik ben ook echt een luilak qua huishouden. Ik moet echt een schema hebben anders doe ik het niet :@ stofzuigen doe ik iederen dag want 3 harige beesten maar ik stofzuig vrolijk om alles heen. Bank verschuiven om eronder doe ik eens per half jaar ofzo :@

En ik werk 8 uur in de week.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:22:06 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_152401420
Zit je EINDELIJK lekker op de wc na drie dagen obstipatie, gaat je collega haar tanden staan poetsen in het fonteintje voor de wc :'(!!!

/tmi
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:23:25 #114
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152401473
Fazz. Ik heb dus ook zo een schema, maar dan in mn hoofd. En ik dweil altijd op woensdag maar als ik een woensdag niet kan of geen zin heb gebeurd het pas de week erop weer :@
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:24:07 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_152401491
ik heb trouwens een schoonmaakster, dus ik heb makkelijk lullen.
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:27:18 #116
73386 Fazz
onderweg
pi_152401622
ik wil ook een schoonmaakster ;(
maar eigenlijk vind ik opruimen vervelender :(

Na het voeden van F blijf ik nog altijd even in bed liggen om te Candy Crushen zodat ik zeker weet dat vriend ondertussen de keuken heeft opgeruimd

/confession
pi_152401698
SQ :{w :D _O- :*
pi_152401721
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:27 schreef Fazzoletti het volgende:
ik wil ook een schoonmaakster ;(
maar eigenlijk vind ik opruimen vervelender :(

Na het voeden van F blijf ik nog altijd even in bed liggen om te Candy Crushen zodat ik zeker weet dat vriend ondertussen de keuken heeft opgeruimd

/confession
:D
pi_152402040
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:17 schreef Fazzoletti het volgende:

SPOILER
O wauw :D
Met zo'n app zou ik het openen, lachen, voor mezelf smoesjes verzinnen waarom ik het niet hoef te doen en het dan ook niet doen :')

Ingee _O-

Mijn baby is al 5 minuten hardop lachend naar de wasmachine aan het kijken. Heel grappig, zo'n ronddraaiend ding vol bubbels :D
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:44:03 #120
73386 Fazz
onderweg
pi_152402183
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

O wauw :D
Met zo'n app zou ik het openen, lachen, voor mezelf smoesjes verzinnen waarom ik het niet hoef te doen en het dan ook niet doen :')

Ingee _O-
Maar de app is op zich rete handig, je kunt nl meerdere mensen er aan toe voegen en zo taken toewijzen aan je man/vriend bijv :) helaas vond vriend dat geen goed idee }:|
pi_152402232
Wij hebben één keer in de twee weken een schoonmaakster. De week nadat ze is geweest kan ik dus denken 'de schoonmaakster is net geweest, hoe vies kan het zijn' en de tweede week denk ik 'de schoonmaakster komt bijna weer, waarom zou ik het nu dan nog doen'.

;(.
pi_152402243
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:44 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Maar de app is op zich rete handig, je kunt nl meerdere mensen er aan toe voegen en zo taken toewijzen aan je man/vriend bijv :) helaas vond vriend dat geen goed idee }:|
Dat is inderdaad heel handig :o Beetje jammer van je vriend hoor :N
pi_152402331
"Jij zit de hele dag thuis, dus jij hebt meer tijd daarvoor."
Ahja, ik wil eigenlijk ook niet dat hij het doet, want hij bakt er niks van. Als ik het hem moet leren ben ik een week verder en kan hij er nog niks van. Luier verschonen doet hij ook altijd een eeuwigheid over. Ik krijg dan altijd meelijden met kind.

Ik vond vanmorgen een hoop rijst in de gootsteen. Hij had de pan even uitgespoeld. Dat je de rijst ook eerst bij het afval kan dumpen komt niet bij hem op ofzo.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:48:57 #124
73386 Fazz
onderweg
pi_152402342
Ja ik vind het ook wel een beetje flauw van hem :{

ik bedoel, hij kan toch gewoon doen wat ik wil dat hij doet? :(
pi_152402360
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben één keer in de twee weken een schoonmaakster. De week nadat ze is geweest kan ik dus denken 'de schoonmaakster is net geweest, hoe vies kan het zijn' en de tweede week denk ik 'de schoonmaakster komt bijna weer, waarom zou ik het nu dan nog doen'.

;(.
:D Waarheid als een koe
pi_152402399
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens een schoonmaakster, dus ik heb makkelijk lullen.
Ja zeg, gooi het plaatje van die perfecte carriere makende, alle ballen in de lucht houdende, appeltaart op zondag bakkende moeder maar weer kapot hoor!

Hoe durf je! :(
pi_152402418
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja ik vind het ook wel een beetje flauw van hem :{

ik bedoel, hij kan toch gewoon doen wat ik wil dat hij doet? :(
Het zijn (soms) net baby's hè :(
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:50:46 #128
73386 Fazz
onderweg
pi_152402425
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:50 schreef ingee het volgende:

[..]

Ja zeg, gooi het plaatje van die perfecte carriere makende, alle ballen in de lucht houdende, appeltaart op zondag bakkende moeder maar weer kapot hoor!

Hoe durf je! :(
Zeg, moet jij niet even aan de sop ipv weer hier posten? O-)
pi_152402549
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:50 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Zeg, moet jij niet even aan de sop ipv weer hier posten? O-)
Ja, zou je wel zeggen he? :')
Er zit helaas net iemand op mijn schoot te poepen.

Ik heb dus een kind dat alleen wil poepen in gezelschap :(.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:54:39 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_152402590
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:53 schreef ingee het volgende:

[..]

Wen er maar aan *O*
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:55:32 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_152402625
zodra ik hier de eerste poepgeluiden hoor pak ik kind onder de oksels, hou ik haar zo ver mogelijk van me af en vertrek ik naar boven :')
disclaimer
pi_152402636
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:53 schreef ingee het volgende:

[..]

:D

Sjaak slaapt net en we zijn allebei thuis. Het perfecte moment om iets in het huishouden te doen. Maar we zitten allebei op de bank te ontspannen, want daar hebben we meer behoefte aan op dit moment. Die wasmand met was komt zo wel.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:55:56 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152402640
hier doet vriend veel in het huishouden. ter compensatie regel ik de complete verhuizing en alle financiele zaken.

ik haat schoonmaken, hij niet. ik koop leuke schoonmaakspraytjes, hij gebruikt ze. ik vind het al snel vies in huis, hij minder dus ik heb geleerd ermee te leven :+

overigens draai ik de wassen en ruim ze op, bestel ik de boodschappen en ruim ze op en kook ik, en houd ik het huis opgeruimd min of meer.
Kwak
pi_152402649
Ik ga het positief beschouwen als een vorm van zindelijkheid. :+
pi_152402652
Oh en ik heb net Oei, ik groei binnen gekregen dus dat moet ik eerst lezen.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:56:56 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_152402674
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:56 schreef ingee het volgende:
Ik ga het positief beschouwen als een vorm van zindelijkheid. :+
snel, hang 'r boven de wc, misschien snapt ze de hint :D
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:57:53 #137
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152402705
ik heb net schoenen gekocht voor mezelf *O* het zijn dan wel ecco's maar ze zijn niet lomp en wel comfortabel en geschikt voor concerten geven (zwarte lage pumps met een sleehakje).
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:00:19 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_152402779
Pics!

Ik heb dus deze aan vandaag, is een van de weinige paren waar ik momenteel nog op kan lopen omdat er een dr martens zool in zit... Ik moet echt compleet rehabiliteren op schoengebied merk ik :')

SPOILER
disclaimer
pi_152402878
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:14:37 #140
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152403246
Ah ik ben gelukkig niet de enige met een huishouden dat aan wildgroei onderhevig is!

Werk in het weekend alle was altijd weg :') . Vriend vouwt het redelijk vaak op. Verder hou ik alles bij, anders gebeurt het niet vaak/goed genoeg.

Alle dingen regelen doe ik ook altijd. Anders krijg je dus van die dingen dat we in ondertrouw moeten, en dat moet dus 2 weken van te voren (waar hij tegen mij nog over heeft lopen zeiken), en dat hij dan een afspraak 3 dagen voor de tijd maakt :') .

+dat hij nu de afspraak op mijn werkdag heeft gemaakt, terwijl het ook nog beschikbaar was op maandag :') .

Dukkel
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_152403299
Ik heb Dolcis No Stress pumps.
Ik moet op het week representatief zijn + veel door magazijnen sjouwen en anders houd ik dat niet vol.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:17:18 #142
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152403342
Mijn man doet nix in huis. Ja hij laat de hond uit. Maar hij werkt ook heel veel en hij is überhaupt nooit thuis dus ik vind het ook niet erg. De verzorging van O. Komt ook grotendeels op mij neer maar ook dat was een keuze die van te voren hebben gemaakt.

Gave schoenen sq!

En Lt hele leuke dingen maar sokken voor 7 euro!! :X
pi_152403409
Die legging met die raket op de kont O+, voor spuitluier dagen :').
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:20:17 #144
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152403440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:19 schreef ingee het volgende:
Die legging met die raket op de kont O+, voor spuitluier dagen :').
Ik zie het nu helemaal voor me inclusief de geluiden die erbij horen :D
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:21:47 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_152403485
Zouden ze ook mosterdkleurige babykleertjes maken die nooit verpest kunnen worden door kakjepakje?
disclaimer
pi_152403527
Oh, kakjepakjes O+
Ik zie het maar zo.. Ze eet goed, want het komt er lekker uit. :Y)

In de zon leggen helpt trouwens best goed. 24 uur in de biotex ook. Witte legging, is weer wit.
pi_152403658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden ze ook mosterdkleurige babykleertjes maken die nooit verpest kunnen worden door kakjepakje?
Met een abstract groen met oranje patroon bovenaan, waar tussen de stukken broccoli en wortel niet opvallen?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:28:02 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_152403673
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:27 schreef ingee het volgende:

[..]

Met een abstract groen met oranje patroon bovenaan, waar tussen de stukken broccoli en wortel niet opvallen?
En roze mouwtjes voor het aardbeiensap :D
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:30:51 #149
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152403746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een mosterdkleurige jumpsuit in de kast liggen, dus ja, dat bestaat ;)
pi_152403754
Oh de visual.. O+

Stond net een filmpje te maken van mobiel bekijkende baby, zit sm erdoorheen te bleren. Nou moe.. Filmpjes was toch te laat want ze verloor dr intresse, maar toch he. Hou je mond ofzo. :{w ze wist dat ik filmde.
pi_152403898
Is jouw schoonmoeder er ook wel eens niet Risu? k zou maf worden denk ik, ook van mn eigen ma hoor..
S. 2014
J. 2016
pi_152403911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
zodra ik hier de eerste poepgeluiden hoor pak ik kind onder de oksels, hou ik haar zo ver mogelijk van me af en vertrek ik naar boven :')
Whehehe visual :D

Wij hadden een mosterdgele romper van de Hema, en die was I-DE-AAL _O_ bij SM kakjepakje, snel even uitgespoeld maar geen sopje, je zag er helemaal niets meer van :Y)

Maar met haar spinaziepoep van de broccoli heeft dat niet zo veel zin meer denk ik :{
pi_152403998
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:36 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Whehehe visual :D

Wij hadden een mosterdgele romper van de Hema, en die was I-DE-AAL _O_ bij SM kakjepakje, snel even uitgespoeld maar geen sopje, je zag er helemaal niets meer van :Y)

Maar met haar spinaziepoep van de broccoli heeft dat niet zo veel zin meer denk ik :{
Ossegalzeep! Echt wb vieze gore vlekken is dat mn nieuwe liefde.. even insoppen, inwerken, uitspoelen in de wasmachine op normale programma en taaataa *)
S. 2014
J. 2016
pi_152404290
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is jouw schoonmoeder er ook wel eens niet Risu? k zou maf worden denk ik, ook van mn eigen ma hoor..
Dit was toevallig de eerste keer deze week, want CB bezoekje. Maar anders zou ik haar vanavond sowieso zien vanwege fridaynight dinner. En anders op woensdag altijd wegens pianoles. En dan wil ze vaak nog tussendoor 'wat leuks' doen. Ik vind het ook vrij veel.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:05:17 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152404820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snoenk, wat een schatje!
En krijgerrtje, wat naar dat je het gevoel hebt niet gewaardeerd te worden. Ik denk wel dat wat je in je laatste post zegt belangrijk is - als je zelf al het gevoel hebt niets te doen voel je je er ook sneller op aan gesproken. Hopelijk wordt het beter als je stage gaat lopen.

Pake en beppe kwamen net onverwacht langs, gezellig. *O*. I moet alleen als ie ze ziet eerst even heel hard huilen. Zo gek, want dat doet hij bij anderen nooit.
Dat had Lucas ook bij mijn ouders (en verder bij niemand zo extreem) :') Sinds een paar maanden is het beter, heeft hij nog maar vijf minuten ontdooitijd nodig :P

Snoenk wat een vrolijke beeb O+

Moederdag… Ik heb wel subtiel gehint als in: kijk ik heb een kortingscode gekregen met boodschappen doen voor een gratis moederdagkaartje (voor mijn eigen moeder). Maar stiekem was het natuurlijk bedoeld als: schat vergeet je niet dat zondag mijn eerste moederdag is! *) En ik hoef echt geen cadeau, een kaartje vind ik al tof O+ Gewoon omdat het mijn eerste moederdag is (vorig jaar wel al een kaartje gehad voor mijn eerste bijna moederdag :+ Maar verder denk ik dat ik het pas echt leuk ga vinden als er knutsels komen.

Huishouden…. Ehmmm ja… Daar loop ik ook altijd op achter. Maar als hij wakker is kan ik sowieso niks doen want hij claimt me echt enorm. En als hij slaapt gebruik ik die tijd vaak om te douchen of werk te zoeken en soms ook huishouden ja :P Maar ik ben heel blij met onze robotstofzuiger.

Risu mooie stats hoor :)

SQ dat je daar op kunt lopen _O_

En ik had vanochtend mijn sollicitatiegesprek. Weet niet wat ik er nou van moet denken. Het ging eigenlijk wel prima maar ik had verwacht dat ze meer zouden vragen over wat ik allemaal gedaan heb en nu vraag ik me af of ik wel genoeg verteld heb. Volgende week hoor ik meer.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_152404842
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:31 schreef Risu het volgende:
Oh de visual.. O+

Stond net een filmpje te maken van mobiel bekijkende baby, zit sm erdoorheen te bleren. Nou moe.. Filmpjes was toch te laat want ze verloor dr intresse, maar toch he. Hou je mond ofzo. :{w ze wist dat ik filmde.
Hier een paar weken terug een prachtig filmpje van de eerste lachjes. Vriend had niks door en begon op de achtergrond een zeer prive verhaal :(.

Gelukkig zijn filmpjes ook te knippen :).
pi_152404896
Chanty, spannend!
Wat zoek je voor werk?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:11:50 #158
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152405014
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:05 schreef ingee het volgende:

[..]

Hier een paar weken terug een prachtig filmpje van de eerste lachjes. Vriend had niks door en begon op de achtergrond een zeer prive verhaal :(.

Gelukkig zijn filmpjes ook te knippen :).
'He schat wat dacht je van seks vanavond..? ' :7
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_152405213
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:14 schreef AwayTL het volgende:
Ah ik ben gelukkig niet de enige met een huishouden dat aan wildgroei onderhevig is!

Werk in het weekend alle was altijd weg :') . Vriend vouwt het redelijk vaak op. Verder hou ik alles bij, anders gebeurt het niet vaak/goed genoeg.

Alle dingen regelen doe ik ook altijd. Anders krijg je dus van die dingen dat we in ondertrouw moeten, en dat moet dus 2 weken van te voren (waar hij tegen mij nog over heeft lopen zeiken), en dat hij dan een afspraak 3 dagen voor de tijd maakt :') .

+dat hij nu de afspraak op mijn werkdag heeft gemaakt, terwijl het ook nog beschikbaar was op maandag :') .

Dukkel
Ondertrouw?
Wat heb ik gemist!?
Jij was toch anti trouwen of verwar ik he nu met iemand :')
pi_152405216
Away, ga je trouwen? O+. (Of wisten we dat al en laat mijn geheugen me in de steek?)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:22:20 #161
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152405281
Mijn excuses voor de verwarring. Nee ik ga niet trouwen. Ik ga graties onze erfenis regelen :P .geregistreerd partnerschap is het makkelijkst.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:23:39 #162
52229 Chanty
pi_152405315
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:07 schreef ingee het volgende:
Chanty, spannend!
Wat zoek je voor werk?
Werk waar ik blij van word en waar ik me verder kan ontwikkelen (en ik moet iig meer verdienen dan de kinderopvang kost).

Ik zoek heel breed want in mijn vakgebied (criminologisch onderzoek) is er vrijwel niks en zijn er heeeel veel werkzoekenden. Dus ik kijk naar onderzoek in de breedste zin van het woord (marktonderzoek, totaal andere sectoren, etc.), maar ook onderwijs, beleidsmedewerker, meer toegepast bij uitvoeringsorganisaties zoals politie en reclassering ed.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:25:10 #163
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152405341
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Pics!

Ik heb dus deze aan vandaag, is een van de weinige paren waar ik momenteel nog op kan lopen omdat er een dr martens zool in zit... Ik moet echt compleet rehabiliteren op schoengebied merk ik :')

SPOILER
wajoo daar kan ik niet op lopen in mn dromen zelfs :+

5 cm hak is de max :')

ik maak straks een foto, tel hangt aan de lader nu.
Kwak
pi_152405574
Terwijl hier de discussie ging over huishouden heeft vrouw al het hele huis aan kant gebracht zo ongeveer. Ik zat te fokken en te lezen en heb er maar de helft van meegekregen. Wat een schat :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:56:54 #165
140412 Danaa
&#127822;
pi_152406109
Wat is het leuk om mee te lezen!
Respect voor ieder die zoveel kan blijven reageren!

Mooie stats Risu!
Mijn baby zit boven de bovenlijn.. (uhhuh ja echt erboven!)
Benieuwd hoe de weging over drie weken is.

Woensdag 10 weken, gister mijn eerste werkdag en vandaag geweldig leuke ECHTE ECHTE lach gehoord!
Happy mom:)
pi_152406148
Oh, heerlijk is dat, Danaa! Van die lach krijg je echt geen genoeg.
pi_152406174
Ik ben bezig met een gevalletje 'idee +10, uitwerking -20' voor vaderdag. I heeft er ook zo zijn bedenkingen bij. ;(.

SPOILER
pi_152406282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

Werk waar ik blij van word en waar ik me verder kan ontwikkelen (en ik moet iig meer verdienen dan de kinderopvang kost).

Ik zoek heel breed want in mijn vakgebied (criminologisch onderzoek) is er vrijwel niks en zijn er heeeel veel werkzoekenden. Dus ik kijk naar onderzoek in de breedste zin van het woord (marktonderzoek, totaal andere sectoren, etc.), maar ook onderwijs, beleidsmedewerker, meer toegepast bij uitvoeringsorganisaties zoals politie en reclassering ed.
Lijkt me wel heel interessant, criminologie.
Ik heb oud klasgenoten die bij de belastingdienst werken in de preventie richting.

Tijdens het poetsen (er gebeurt wat! *O* ) kom ik ineens nog een half kraampakket tegen in de commode. Wat hebben jullie daar mee gedaan?
Weg gooien vind ik zonde, v&a lijkt me ook niet helemaal passend :).
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:04:42 #169
52229 Chanty
pi_152406298
Hahaha echt zo'n blik van: yeah right, like this is gonna work :{w

Ik ga die van mij ook nog even spammen (voor de niet-facebookers).

Hij kan ook heel serieus kijken

Kiara krijgt een kusje O+

Hij slaapt overigens enorm veel vandaag, eet nog belabberder dan anders en is nog steeds niet te pruimen als hij wakker is. Ziek is hij niet meer, dus misschien toch een sprongetje. Het klopt wel qua timing. Laat de nieuwe features maar komen :7
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:05:24 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152406311
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:03 schreef ingee het volgende:

[..]

Lijkt me wel her interessant, criminologie.
Ik heb oud klasgenoten die bij de belastingdienst werken in de preventie richting.

Tijdens het poetsen (er grbeurt wat! *O* ) kom ik ineens nog een half kraampakket tegen in de commode. Wat hebben jullie daar mee gedaan?
Weg gooien vind ik zonde, v&a lijkt me ook niet helemaal passed :).
volgens mij is er een stichting die het inzamelt voor kraamvrouwen in derdewereldlanden. stichting hope ofzo?
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:06:43 #171
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152406328
wat kan I toch expressief kijken, met zn mooie koppie!

En dromerige/humeurige L O+
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:06:56 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_152406331
van al die schaterlachende kindjes word ìk dan weer haast onzeker, dat doet ze bijna nooit en pas voor het eerst met 5,5 maand ofzo :') Leuk hoor Danaa O+

Mooie plaatjes weer, Chanty O+

Bedenkelijke I. O+
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:08:45 #173
140412 Danaa
&#127822;
pi_152406367
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

volgens mij is er een stichting die het inzamelt voor kraamvrouwen in derdewereldlanden. stichting hope ofzo?
Klopt!

En verder heb ik de lekmatjes ed bewaard als ik D. lekker in zijn blote kont wil laten spelen of wanneer hij luieruitslag heeft en dus de zere billen aan de open lucht kan laten drogen.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:10:19 #174
52229 Chanty
pi_152406409
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:03 schreef ingee het volgende:

[..]

Lijkt me wel heel interessant, criminologie.

Tijdens het poetsen (er gebeurt wat! *O* ) kom ik ineens nog een half kraampakket tegen in de commode. Wat hebben jullie daar mee gedaan?
Weg gooien vind ik zonde, v&a lijkt me ook niet helemaal passend :).
Ja is het ook O+ maar ze zouden de opleiding moeten inperken wat ze leiden nu alleen maar werkelozen op (zelfs mensen met nog meer werkervaring als ik hebben moeite een baan te vinden).
Belastingdienst heb ik ook een gesolliciteerd ja :D Is overigens de enige waar ik nooit ook maar iets op heb gehoord. Maar aangezien het rond mijn bevalling was heb ik er niet meer achteraan gebeld.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:12:51 #175
73386 Fazz
onderweg
pi_152406458
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:56 schreef Danaa het volgende:
Wat is het leuk om mee te lezen!
Respect voor ieder die zoveel kan blijven reageren!

Komt wel weer als je aan't werk bent ;) (mits kantoorbaan natuurlijk :+ )

Het eerste lachje O+

Serieuze I O+

Spannend Chanty! Hopelijk volgende week goed nieuws. Wat vind je zelf van de baan, inhoudelijk wel interessant?

SQ, zo heeft iedereen wel wat toch? F brabbelt bijv heel weinig terwijl ik hier soms hele gesprekken voorbij hoor komen :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:13:50 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_152406467
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:12 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Het eerste lachje O+

Serieuze I O+

Spannend Chanty! Hopelijk volgende week goed nieuws. Wat vind je zelf van de baan, inhoudelijk wel interessant?

SQ, zo heeft iedereen wel wat toch? F brabbelt bijv heel weinig terwijl ik hier soms hele gesprekken voorbij hoor komen :)
Ja, precies :D We weten altijd wel iets te vinden :')

Chanty, ik hoop ook dat je snel weer aan het werk kan!
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:15:35 #177
140412 Danaa
&#127822;
pi_152406508
quote:

[..]

Het eerste lachje O+

Serieuze I O+

KDV..
Nee word hem ook niet, haha!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:17:41 #178
73386 Fazz
onderweg
pi_152406558
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:15 schreef Danaa het volgende:

[..]

KDV..
Nee word hem ook niet, haha!
oeh nee, dan heb je daar echt geen tijd voor nee :D
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:18:44 #179
52229 Chanty
pi_152406574
quote:

[..]

Het eerste lachje O+

Serieuze I O+

Ik ben wel enthousiast :Y Ze doen echt heeeel veel verschillende typenonderzoek, verschillende thema's (ook in mijn vakgebied), verschillende onderzoeksmethodes O+ Ik denk dat ik hier wel gelukkig in zou worden.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:29:56 #180
73386 Fazz
onderweg
pi_152406736
Klinkt goed ^O^ Hopelijk goed nieuws dan volgende week!
pi_152406817
*duimduim* voor Chanty!
En serieuze mannetjes O+

En schaterlach: doet smurf eigenlijk alleen bij papa }:| Die hoeft er ook niks geks voor te doen ;( Ik had 'm vanmorgen voor het eerst, toen ik met veel kabaal z'n voetjes ehh... gubbegubbe-de :D en dat vond ik zo tof dat ik moest huilen :')
pi_152407015
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:10 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja is het ook O+ maar ze zouden de opleiding moeten inperken wat ze leiden nu alleen maar werkelozen op (zelfs mensen met nog meer werkervaring als ik hebben moeite een baan te vinden).
Belastingdienst heb ik ook een gesolliciteerd ja :D Is overigens de enige waar ik nooit ook maar iets op heb gehoord. Maar aangezien het rond mijn bevalling was heb ik er niet meer achteraan gebeld.
FIOD-ECD heb ik stage gelopen, ook leuk.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:54:35 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_152407051
Mariska het opperweekdier O+ O+
disclaimer
pi_152407096
Haha DaD hij kijkt er maar bedenkelijk bij :D

Nahww Chanty, je gaat toch spontaan rammelen van die foto met poes O+

Weet je waar Lou naar schaterlacht? Naar een stuk karton van Bambino waar een baby op staat }:| ik moet mezelf uitsloven en dan krijg ik een zuinig lachje, die baby krijgt alles ;( :')
Dat schaterlachen doet ze ook nog niet zo lang hoor SQ, komt vanzelf :*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:59:16 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_152407133
Lou _O-
Oh men, ik heb zin in die bbq meet :D
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:02:19 #186
52229 Chanty
pi_152407190
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:51 schreef ingee het volgende:

[..]

FIOD-ECD heb ik stage gelopen, ook leuk.
Dat soort instanties houd ik ook in de gaten al weet ik niet of het helemaal mijn ding is. Maar zal niet de eerste keer zijn dat ik iets leuker vind dan van tevoren verwacht dus mijn motto is: ik kan altijd nog nee zeggen.

Ben wel zo dat ik me de vrijheid permitteer om nee te zeggen aangezien ik ga werken omdat ik dat wil en niet omdat het financieel perse moet :@
pi_152407225
Tegen I hoef je alleen maar 'boem' te zeggen. :D. Ik moet ook vaak huilen als I lacht, gewoon, van pure liefde. O+.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:07:32 #188
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152407286
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:36 schreef JufMariska het volgende:
*duimduim* voor Chanty!
En serieuze mannetjes O+

En schaterlach: doet smurf eigenlijk alleen bij papa }:| Die hoeft er ook niks geks voor te doen ;( Ik had 'm vanmorgen voor het eerst, toen ik met veel kabaal z'n voetjes ehh... gubbegubbe-de :D en dat vond ik zo tof dat ik moest huilen :')
Herkenbaar :+ ik moet ook vrij veel moeite doen voor een schaterlach (precies op de goeie plek in haar nek happen enzo) en papa hoeft ze alleen maar te zien na een lange werkdag en ze gaat keihard schaterlachen O+

SQ, Suze doet t verder ook niet te pas en te onpas hoor, zou me daar geen zorgen om maken!

BBQ meet? Waar :Y)
pi_152407323
Ooh weekdier bekentenissen :D

Ben ook zo'n figuur die bij die simpele dingen een ui onder haar ogen heeft.
En zo was ik vroegâh nooit :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:10:28 #190
73386 Fazz
onderweg
pi_152407336
Meh... Weer trein issues bij SPL }:|
Gelukkig komt m'n lief me nu ophalen met de auto en zit ik nu even lekker in het zonnetje te fokken *;
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:11:26 #191
73386 Fazz
onderweg
pi_152407349
Die Lou :D je zou toch denken Skittles, dat jouw babyface niet onder zou doen voor zo'n baby plaatje :P
pi_152407364
Ik denk dat ik als F 2 is een kale box en ledikant heb.
Die tandjes moeten echt overal in
pi_152407394
Lachjes }:| Kind is al de hele dag aan het huilen/jammeren/jengelen, en papa komt thuis: Lachen. :'( :6
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:58:45 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_152408242
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef krijgerrtje het volgende:
Lachjes }:| Kind is al de hele dag aan het huilen/jammeren/jengelen, en papa komt thuis: Lachen. :'( :6
kutkinderen :')
disclaimer
pi_152408801
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef krijgerrtje het volgende:
Doet onzes ook vaak hoor :{
pi_152409187
Even mijn dreumes .... uhhh ik bedoel baby :+ spammen

Verder niks zinnigs te melden of toe te voegen dus ik laat het even hierbij :@

SPOILER
En Loj ook nog een derde *O*
Hier ook wel een keertje :@
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:44:29 #197
52229 Chanty
pi_152409387
Jij moet gewoon in het dreumestopic posten Twink :P

En 3 is echt het nieuwe 2 of zo he? Iedereen heeft of wil 3 kinderen ineens :o Ik hoop dat mijn man in ieder geval nog een nummer 2 wil over aan paar jaar :{
pi_152409506
Uh wij willen er eigenlijk zelfs wel 4 :@
Alleen ... vandaag de dag kamp ik nog steeds met bekkenklachten. Dus .. ik ben een beetje bang hoe mijn lijf gaat reageren op een volgende zwangerschap.

Heel lang heb ik met ischias rondgelopen. Daarvan zei ook iedereen dat dat heel snel na de zwangerschap weg zou zijn. Uiteindelijk na 4 maanden toch naar de neuroloog geweest, die gelukkig niets afwijkends zag. Ischias is inderdaad nu ook weg. Maar nu dus nog wel steeds die bekkenklachten. Ochtendje onkruid plukken betekent 3 dagen moeilijk lopen kwam ik van de week achter. Hakken aan tijdens een avondje stappen voel ik een week later nog. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet :{

De 'planning' is nu dat we rond december weer gaan proberen. Dan heb ik in ieder geval mijn opleiding af als nr 3 zou komen (als dit ons uberhaupt gegeven is natuurlijk).

Maar we zullen zien .. we hebben nog even :Y
pi_152411032
Oeh spannend twinkle!hier maxooit een nummer 2 maar denk over jaar of 3 pas. Ruim na de peuter puberteit, kan dat anders niet handelen.

Schaterlachen, we moesten het even uitvinden maar ontdekken steeds nieuwe 'opwekkers' :s) armpje omhoog om onder de oksel te kijken :') , buikje, zij aaien of aanraken, kietelen, als wij haapffff doen, soort Hatsjoe maar dan met spuug en rillen met gezichts uitdrukking alsof je een koude rilling hebt. Hilarisch >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Hilmo op 08-05-2015 19:43:54 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:36:54 #200
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152411196
L van Chanty O+. Lekker ding!

Grote baby van Twink :D

Trollbabys zijn het, allemaal!

Suus ligt nu voor de 3e keer vandaag gewoon in het ledikant te slapen. Ineens lijkt het geen probleem meer te zijn *O*

Hier misschien ooit nog een 3e maar dan wel als we in een ander huis wonen en dan pas over 4 jaar ofzo. Maar eigenlijk denk ik dat het hier bij blijft eigenlijk :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:41:08 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_152411368
Ik zou er best 3 willen maar ik word over een paar maanden ook 34 en nog belangrijker: man wil niet :P het past ook lastig in ons huis als ik ook nog ruimte voor mijn eigen spullen wil :') maar m. krijgt hopelijk wel een broertje (of zusje) O+

Lekker jong is het toch, Twinkle. Veul haar ook!
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:44:25 #202
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152411489
Wat klote twinkle dat je zo een last van je bekken hebt. Wel een heel leuk mannetje O+

Ik zou het liefste ook wel 4 kinderen willen. Ik rammel nu al heel erg :@

Schaterlachen gebeurd hier ook maar weinig. Ze doet het vooral als ik "schrik" als ze gilt of rare bewegingen maakt O+ en natuurlijk als papa iets doet.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:46:03 #203
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152411577
Slapende Suus in ledikant *O*
Dat man wil is ook wel een belangrijk dingetje ja sq
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:03:10 #204
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152412260
ik begin het idee van een tweede langzaam iets minder eng te vinden. gaat over een paar jaar als t ons gegeven is dus wel gebeuren denk ik.

vriend wil er ook wel twee. komt zelf uit een gezin van vier maar dat hoeft niet van hem (gelukkig :@ )

ik zat vandaag in de bus en de chauffeur was aan t kletsen met een man voorin, zat ie te zeggen dat ie drie kinderen had maar dat ie als ie nog een keer mocht kiezen geen kinderen zou willen. alsjeblieft niet. als hij zou scheiden en een andere vrouw zou kinderen willen dan was t einde verhaal. want ja, de jongste was nou tien en ja vanaf die leeftijd krijg je dr geen liefde meer van he? dat is dan allrmaal wel een beetje over. je hebt er alleen nog maar last van.

ik weet dat t buspraat was maar toch zat ik er een beetje -O- namens zn kinderen ofzo
Kwak
pi_152412264
Ik wil er twee. Altijd al gedacht. Maar man wil er maar 1 en volgens mij moet ik daar al blij mee zijn. Ik probeer dan ook nu zoveel mogelijk te genieten van de gelukmomentjes nu. Want als man echt niet te overtuigen valt, moet ik daar wel mee leren leven en daar helpt het genieten van het nu wel bij denk ik.
Vooralsnog blijf ik hoop houden. Het is nog vroeg he. 3, daar moet ik maar niet over beginnen.

Ze wordt langzaam wakker. Nadat ik heel de middag heb geprobeerd haar in bed te laten slapen (wat lukte om 5 uur) ben ik stiekem wel blij dat ze zo weer even in mijn armen ligt. O+ Mijn kind O+
pi_152412320
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik begin het idee van een tweede langzaam iets minder eng te vinden. gaat over een paar jaar als t ons gegeven is dus wel gebeuren denk ik.

vriend wil er ook wel twee. komt zelf uit een gezin van vier maar dat hoeft niet van hem (gelukkig :@ )

ik zat vandaag in de bus en de chauffeur was aan t kletsen met een man voorin, zat ie te zeggen dat ie drie kinderen had maar dat ie als ie nog een keer mocht kiezen geen kinderen zou willen. alsjeblieft niet. als hij zou scheiden en een andere vrouw zou kinderen willen dan was t einde verhaal. want ja, de jongste was nou tien en ja vanaf die leeftijd krijg je dr geen liefde meer van he? dat is dan allrmaal wel een beetje over. je hebt er alleen nog maar last van.

ik weet dat t buspraat was maar toch zat ik er een beetje -O- namens zn kinderen ofzo
Pff wat sneu voor die kinderen. Hoop dat het echt maar gelul was, want zo'n vader is toch ook niet leuk. En je maakt het er ook zelf naar denk ik. Als jij geen aandacht in je kind stopt, krijg je natuurlijk niks terug, duh.
pi_152412360
Ik hoor dat wel vaker hoe mensen zo respectloos over hun kinderen praten. Vind het echt zielig en triest voor die kindjes dan :{
pi_152412435
Oh, dat ik er twee wil, betekent niet dat ik ze nu al wil. Deze mag eerst minimaal 2 jaar zijn en ik mag nog even dementie krijgen over deze zwangerschap en zeker deze bevalling. Want poeh.

Overigens, ik heb een recept voor de minipil... Maar ik heb hem dus nog niet gehaald. Want word je dan niet sowieso weer ongesteld? En weet ik wel zeker dat ie veilig is? En ik heb ondertussen al ruim 3 jaar geen pil meer geslikt, dus vergeet ik hem niet.. Naja, er blijft een hoop twijfel dus.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:09:50 #209
259886 pessie
pi_152412500
kwak zitten die kinderen dan alleen achter de tv ofzo? Als je iets gaat doen met je kinderen krijg je sowieso wat terug... Mijn man verteld heel vaak over de reisjes die hij met zijn vader deed. Dat heeft echt indruk gemaakt (reisjes: met oma's oude caravannetje in de herfstvakantie naar Zwitserland rijden en dergelijke).

Twinkle, bij mijn oudste ging ik pas na anderhalf jaar naar de bekkenfysio, na 4 behandelingen was ikeindelijk weer pijnvrij. Kortom, mijn advies is een bekkentherapeut te zoeken, met oefeningen kun je ver komen :*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:11:59 #210
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152412578
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:09 schreef pessie het volgende:
kwak zitten die kinderen dan alleen achter de tv ofzo? Als je iets gaat doen met je kinderen krijg je sowieso wat terug... Mijn man verteld heel vaak over de reisjes die hij met zijn vader deed. Dat heeft echt indruk gemaakt (reisjes: met oma's oude caravannetje in de herfstvakantie naar Zwitserland rijden en dergelijke).

Twinkle, bij mijn oudste ging ik pas na anderhalf jaar naar de bekkenfysio, na 4 behandelingen was ikeindelijk weer pijnvrij. Kortom, mijn advies is een bekkentherapeut te zoeken, met oefeningen kun je ver komen :*
geen idee, ik heb het de buschauffeur niet gevraagd verder :+

zelf denk ik er uiteraard niet zo over.
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:12:34 #211
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152412597
Wie zei er iets over tandjesdag? Suus was super zielig gisteravond en vanochtend haar eerste tandje ontdekt *O*. Nou ja, een puntje ervan dan.

Derde komt er hier wel ooit als het aan ons ligt en het lukt allemaal enzo. Maar zeker met meer tijd ertussen dan bij de Sjes. :P

Die aardbeienjurk staat kei leuk!
Wat een troosteloos verhaal van die buschauffeur ;(
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:14:17 #212
259886 pessie
pi_152412653
Oh, en 3 is definitief genoeg. In juli mag man naar het ziekenhuis. Dit wil ik nooit meer meemaken.

Spees dat is tof!!! En als het puntje door is scheelt dat al veel pijn voor suus :*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:19:52 #213
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152412854
Tand voor suus *O*

Ik vind het ook altijd zo sneu als mensen rot over hun kinderen praten.
pi_152412878
Wat fijn dat Soeze in haar ledikant slaapt! En een tand voor Spees-Suus *)

Wij willen heel graag een zusje/broertje voor uk, en gezien de ietwat lastige manier waarop wij zwanger raken blijft het daar wel bij denk ik :)

Wij aten broccoli. L viel de stronkjes met veel enthousiasme aan :Y)

https://vimeo.com/127286872
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:23:03 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_152412939
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie zei er iets over tandjesdag? Suus was super zielig gisteravond en vanochtend haar eerste tandje ontdekt *O*. Nou ja, een puntje ervan dan.

Derde komt er hier wel ooit als het aan ons ligt en het lukt allemaal enzo. Maar zeker met meer tijd ertussen dan bij de Sjes. :P

Die aardbeienjurk staat kei leuk!
Wat een troosteloos verhaal van die buschauffeur ;(
tand!!! *O*
disclaimer
pi_152412947
Broccolimonstertje O+ !

Ik heb geen idee hoeveel kinderen ik zou willen. Ik geloof in elk geval meer dan één (heb zelf geen broers of zussen en vind dat niet zo tof) en dan door totdat het niet meer leuk is / niet meer in huis past? Eerst A. maar eens wat groter, en dan zien we wel weer.
pi_152413030
Pessie ja ik dnek dat ik gewoon niet zo eigenwijs moet zijn en gewoon de fysio moet bellen :+

Maar door school en werk vergeet ik mezelf soms een beetje :@
Maar mijn man hamert er ook op :+ . Die is voort op een punt gekomen dat ie zegt: Niet zeiken als je er niks aan wil doen :+ .. en gelijk heeft ie :@

Maar doet me goed om te horen dat het zo'n succes bij jou is!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:33:26 #218
259886 pessie
pi_152413223
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Pessie ja ik dnek dat ik gewoon niet zo eigenwijs moet zijn en gewoon de fysio moet bellen :+

Maar door school en werk vergeet ik mezelf soms een beetje :@
Maar mijn man hamert er ook op :+ . Die is voort op een punt gekomen dat ie zegt: Niet zeiken als je er niks aan wil doen :+ .. en gelijk heeft ie :@

Maar doet me goed om te horen dat het zo'n succes bij jou is!
Ik ben gisteren weer bij de mijne geweest, zelf naartoe gelopen *O* . We gaan nu weer rustig verder met pijnvrij worden en belastbaarheid opbouwen. Dus inderdaad, zoek een gecertifieerde bekkentherapeut en ga erheen!

Hihi razz :D . Mijn moeder was enig kind en vond dat zo jammer dat ze er zelf 7 kreeg :P
pi_152413327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:33 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ben gisteren weer bij de mijne geweest, zelf naartoe gelopen *O* . We gaan nu weer rustig verder met pijnvrij worden en belastbaarheid opbouwen. Dus inderdaad, zoek een gecertifieerde bekkentherapeut en ga erheen!

Hihi razz :D . Mijn moeder was enig kind en vond dat zo jammer dat ze er zelf 7 kreeg :P
De past-nog-in-een-minibus grens :+

Maar ik ben wel benieuwd, hoe leeft dat?

(Bedoel dit niet als OMGWTFBBQ! :o Sensatie!
Maar wij zouden best een grrot gezin willen, ik vraag me alleen af hoe je dat als kind zelf beleefd.)

[ Bericht 6% gewijzigd door ingee op 08-05-2015 21:49:50 ]
pi_152413432
Tandjes *O* *O*

Hier komt er zeker een 2e, als t ons gegeven is uiteraard ;) Saar is zo belachelijk leuk daar moet ik er nog 1 van :P

Nee ff serieus, ik wil graag een groot gezin,maar dat gaat (8> niet met mij eens zijn, 2 maximaal 3 is voor hem nog behapbaar.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:41:20 #221
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152413455
hmmm
mijn moeder is 1 van 2
mijn vader is 1 van 4 (maar een tweeling erbij)
j's moeder is 1 van 5
j's vader is 1 van 4
ik ben 1 van 2
j is 1 van 4

je snapt dat ik me in de kraamweek al druk liep te maken dat t zo erg was voor j dat/als ik maar 1 kind wilde :')
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:42:18 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_152413475
ooh, broccoluukje O+ O+ Nom!
Het bescheiden likken is helemaal overboord *O* :D
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:46:22 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:48:53 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152413686
oh kiek em eten dan, L! O+

mijn lytse jonkje heeft vandaag gesmuld van mango met banaan.

vanavond/middag heb ik vooruit staan koken/prakken/pureren/invriezen (wat van toeoassing was): aardbei, perzik, galiameloen, aardappel-venkelpuree, geprakte avocado voor op brood, pompoen. ik word er zo blij van, koken voor mijn lekkerbekje!
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:50:33 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_152413738
Goed bezig, kwak!

wij aten sushi, dus mijn kind is zonder eten naar bed gegaan ;(

M. heeft vandaag haar eerste selfilmpje gemaakt :')
https://www.dropbox.com/s/la579m5v9bvlf8t/VIDEO0044.mp4?dl=0
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:57:38 #226
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152414011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Goed bezig, kwak!

wij aten sushi, dus mijn kind is zonder eten naar bed gegaan ;(

M. heeft vandaag haar eerste selfilmpje gemaakt :')
https://www.dropbox.com/s/la579m5v9bvlf8t/VIDEO0044.mp4?dl=0
lol! wat goed van haar. kunstzinnige hoek ook. hier wordt de telefoon opgegeten dus een selfie gaat niet lukken :')

er zit dentinox op mn vinger en dat voelt raar :')

omg dot, die ebay link. ik moet het.
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:59:47 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_152414083
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

lol! wat goed van haar. kunstzinnige hoek ook. hier wordt de telefoon opgegeten dus een selfie gaat niet lukken :')

er zit dentinox op mn vinger en dat voelt raar :')

omg dot, die ebay link. ik moet het.
heb je al dentinox in je bek gesmeerd? :9
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:01:44 #228
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152414150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:48 schreef kwakz0r het volgende:

vanavond/middag heb ik vooruit staan koken/prakken/pureren/invriezen (wat van toeoassing was): aardbei, perzik, galiameloen, aardappel-venkelpuree, geprakte avocado voor op brood, pompoen. ik word er zo blij van, koken voor mijn lekkerbekje!
Ja dat is zo leuk! Ik genoot daar bij Sillie ook zo van, die gerechtjes maken en later ook combineren enzo O+

Suus heeft vandaag eventjes aan een banaan gelikt zonder kotsen :'). Maar, ze eet wel maisboogjes! Zo 3 of 4 achter elkaar. Nou ja, oefent ze tenminste een beetje met haar mondmotoriek.

Ik heb ook drie zussen, mede daarom vind ik een groter gezin voor onze kindjes ook zo leuk O+. Maar vier gaat m niet worden.

Ik jinx nu hè , ik krijg een tweeling ;(
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:02:18 #229
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152414173
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:48 schreef kwakz0r het volgende:

Suuzel ook :Y)

En ik heb gisteravond vooruit staan koken, vind dat ook leuk om te doen idd. Met ook alvast de topper bij E toentertijd; volkoren macaroni met courgette, broccoli en een kaassausje gemaakt van roomboter, bloem, opvolgmelk en geraspte jonge kaas. Vond Elin toen echt de bom!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:04:48 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_152414259
ik kwam net een foto tegen die ik wel zo fascinerend disturbing vond :')
Zal 'm even linken, voor mensen die geen billen willen zien:

http://metowelive.vanons.(...)evalling5.jpg?a182d9
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:06:01 #231
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152414287
:'( :') _O-
pi_152414390
Ik ben weer bang dat ik foto's en filmpjes vergeet te benoemen, sorry alvast als ik iets vergeet :@
Maar mopje Lucas met poezel, Twinklepeuter, broccoli omnom L en Mauwtje met speen O+

Pasta met broccoli, courgette, wortel en tomaat is hier de bom.

Wat ik alleen minder vind aan die andere hap dan bv is die luiers.
Mennn die lucht af en toe.
Of als meneer alleen lucht heeft kom je op zijn kamertje en verwacht je een volgebaggerde broek.
Neehoor, lucht
Stinkdier O+
pi_152414401
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Deze onthouden we voor over een paar jaar _O- *O*
pi_152414421
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:

Wattes :o
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:11:19 #235
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152414470
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:20 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn dat Soeze in haar ledikant slaapt! En een tand voor Spees-Suus *)

Wij willen heel graag een zusje/broertje voor uk, en gezien de ietwat lastige manier waarop wij zwanger raken blijft het daar wel bij denk ik :)

Wij aten broccoli. L viel de stronkjes met veel enthousiasme aan :Y)

https://vimeo.com/127286872
Oh wat heerlijk! :D. Ik ga dit maar even aan I laten zien.

Geen idee hoe veel kinderen ik wil. Als het aan Baard ligt, laten we de anticonceptie alweer links liggen, maar ik weet niet of ik voor nog een baby zo veel liefde kan voelen.
pi_152414477
Filmpjes O+ bewegend beeld is altijd zo leuk!

Suus in de ledikant! Wat goed *O*

Andere Suus een tand *O* Veel plezier met de luiers :+

Meer dan 1 kind lijkt me wel leuk. Als ik de babyperiode mag overslaan of in ieder geval een beter slapend exemplaar :+ :@
Mijn moeder begon er vandaag ook over. Via Skype de hele tijd tegen Lou dat het wel weer tijd is voor een leuk broertje of zusje. Mooi niet. Hebben we de ruimte niet eens voor.
pi_152414483
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

In combi met je 1 aprilgrap van vorig jaar ;)
pi_152414568
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben weer bang dat ik foto's en filmpjes vergeet te benoemen, sorry alvast als ik iets vergeet :@
Maar mopje Lucas met poezel, Twinklepeuter, broccoli omnom L en Mauwtje met speen O+

}:| .
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:15:09 #240
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152414583
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Geen idee hoe veel kinderen ik wil. Als het aan Baard ligt, laten we de anticonceptie alweer links liggen, maar ik weet niet of ik voor nog een baby zo veel liefde kan voelen.
Dat dacht ik ook, maar O+ O+ zeker weten.

Oh en ik vergat nog te zeggen dat Suzette vandaag ook voor het eerst kroop op handen en knietjes (1 of 2 'pasjes') dus we hebben maar meteen drie Milestone foto's gemaakt :') vandaag 7 maanden, eerste tandje en vandaagkroopikvoorheteerst.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:16:11 #241
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152414624
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:12 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

In combi met je 1 aprilgrap van vorig jaar ;)
Oh ja! Toen kleinzusje zo gekwetst was door mijn enorm aanstootgevende grap. :+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:16:39 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_152414636
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh en ik vergat nog te zeggen dat Suzette vandaag ook voor het eerst kroop op handen en knietjes (1 of 2 'pasjes') dus we hebben maar meteen drie Milestone foto's gemaakt :') vandaag 7 maanden, eerste tandje en vandaagkroopikvoorheteerst.
Efficiency, we houden er van.
Wat ontzettend goed van Suus O+ Ze gaat als een speer :o
disclaimer
pi_152414640
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

}:| .
Ohjah eigenwijs snoetje aan het fröbelen O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:17:27 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_152414668
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

En toen mignonne hetzelfde deed dit jaar was het hilarisch natuurlijk :{w
disclaimer
pi_152414677
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Haha dát had ik dan weer gemist
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:17:53 #246
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152414693
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:12 schreef Skittles het volgende:
Filmpjes O+ bewegend beeld is altijd zo leuk!

Suus in de ledikant! Wat goed *O*

Andere Suus een tand *O* Veel plezier met de luiers :+

Meer dan 1 kind lijkt me wel leuk. Als ik de babyperiode mag overslaan of in ieder geval een beter slapend exemplaar :+ :@
Mijn moeder begon er vandaag ook over. Via Skype de hele tijd tegen Lou dat het wel weer tijd is voor een leuk broertje of zusje. Mooi niet. Hebben we de ruimte niet eens voor.
Het zegt echt helemaal niks over jou natuurlijk :P maar ik weet inmiddels hoe twee baby's van elkaar kunnen verschillen. Al is de babyperiode van Lou denk ik wel nog pittiger dan die van Sil was.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:20:43 #247
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152414782
S2, goed bezig :o *O*!

Van een 2e kun je echt zeker weten net zoveel houden als van je 1e O+. Vanaf het eerste moment was het gevoel weer hetzelfde bij Suus als bij E. En die O+ interactie O+ ja toch Spees :+
pi_152414828
quote:

:o :D :')

Hier blijft het bij 1, heeft vriend vanaf begin altijd al gezegd. Ergens vind ik het wel jammer, maar zou voorlopig ook echt nog geen 2e willen en qua huis en financiën zou het ook niet lukken. M'n grote wens was om moeder te worden en die is uitgekomen, dus als het bij Q blijft is het ook goed!

Q oefent nu steeds hard op z'n lachjes O+ . Gister bij m'n oma langsgeweest. Ze is dement en eist niet of ze zou beseffen wie Q is.. Maar dat wist ze dondersgoed en zij en haar zusje die op bezoek was waren helemaal gek van hem O+ Hij heeft ook veel naar ze gelachen en verder lief in hun armen geslapen!

Verder nog even O+ voor de foto's en filmpjes! Wat is ie al groot Twinkle! :o
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:24:21 #249
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152414912
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:20 schreef Tante_Soesa het volgende:

Van een 2e kun je echt zeker weten net zoveel houden als van je 1e O+. Vanaf het eerste moment was het gevoel weer hetzelfde bij Suus als bij E. En die O+ interactie O+ ja toch Spees :+
Die interactie is op zn minst interessant! :')

Ik post hier vooral de slapstickachtige situaties maar het gebeurt nog veel vaker dat Silvijn met (30 stuks) speelgoed, fiepjes en dikke kussen en knuffels aan komt als Suze verdrietig is. En als we in de auto zitten en ze huilt, dan hoor ik altijd zijn stem heel zacht "rustig meisje, we zijn bijna thuis" of "niet huilen Suze, silvijn is er, kijk maar". Dat is echt om te huilen zo lief O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:25:14 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_152414941
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik post hier vooral de slapstickachtige situaties maar het gebeurt nog veel vaker dat Silvijn met (30 stuks) speelgoed, fiepjes en dikke kussen en knuffels aan komt als Suze verdrietig is. En als we in de auto zitten en ze huilt, dan hoor ik altijd zijn stem heel zacht "rustig meisje, we zijn bijna thuis" of "niet huilen Suze, silvijn is er, kijk maar". Dat is echt om te huilen zo lief O+
:o O+ O+ O+!!!!
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:25:53 #251
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152414961
quote:

[..]

Aahhh, ja dat is echt té lief O+. En heel herkenbaar idd. Vanmiddag kreeg Suus ook allerlei speelgoed aangeboden van E terwijl E elke keer zei: kijk eens mop, deze vind je toch leuk? Te zoet O+
pi_152414968
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Het zegt echt helemaal niks over jou natuurlijk :P maar ik weet inmiddels hoe twee baby's van elkaar kunnen verschillen. Al is de babyperiode van Lou denk ik wel nog pittiger dan die van Sil was.
Dat sowieso. En ze kunnen ook elkaar bezig houden als ze het een beetje kunnen vinden met elkaar.
Als ik al zie hoeveel plezier ze heeft met een baby op karton, vind ik het bijna sneu dat ze ons eerste kindje is en niet de tweede. :P
pi_152414995
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:20 schreef Tante_Soesa het volgende:

Weet je dat dat een van de dingen is waar ik bang voor zou zijn
pi_152414997
quote:

[..]

O+ O+ O+
pi_152415007
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb die schrik ook evne gehad maar kan je verzekeren dat een tweede die voor het eerst op je buik wordt gelegd je exact hetzelfde gevoel (of nog beter misschien) geeft als bij een eerste :Y

En wat Soesa en Spees zeggen .. Die interactie .. echt .. zo ... leuk! O+
Soms liggen ze samen op de speelmat te keuvelen/puzzelen/weet ik wat en dat ga ik dan gewoon af zitten kijken. Zit Djen hele verhalen tegen Boaz te vertellen en die blik van Boaz dan :')

Of als Boaz een keertje ophuilt .. Djen gelijk: :o .. Broertje huilen!
En als ze het overbezorgde moedertje uithangt

Gewoon allemaal O+

Ik mis even de grap toen met KZ?
Nu we het er toch over hebben .. die spot ik nooit meer of wel? :?
pi_152415029
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Was hier ook een paar dagen 1/2 pasjes en ineens ... bzzzzzsssst weg is meneertje.
Wie weet kruipt ze morgen ook wel zo weg :Y
pi_152415030
quote:

[..]

[quote]

Gesmolten O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:29:06 #258
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152415047
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat sowieso. En ze kunnen ook elkaar bezig houden als ze het een beetje kunnen vinden met elkaar.
Als ik al zie hoeveel plezier ze heeft met een baby op karton , vind ik het bijna sneu dat ze ons eerste kindje is en niet de tweede. :P
Ik zat bij deze post echt tussen :D :D :D en de gedachte aan een eenzame parkiet ;( in

:+

Wat lief soesa, je hoort jezelf gewoon terug he _O-

Dit filmpje maakte mn vriend vanochtend vlak voordat het kruipen echt ging lukken. Zie je hoe ook een faceplant reden tot lachen is :+
SuusFaceplant:
Ohja. Wij houden niet per se van nihilistisch maar onze vloer is al naar de bovenverdieping van ons nieuwe huis dus we leven nu op isolatierol. :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:32:31 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_152415158
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik zat bij deze post echt tussen :D :D :D en de gedachte aan een eenzame parkiet ;( in

Dit filmpje maakte mn vriend vanochtend vlak voordat het kruipen echt ging lukken. Zie je hoe ook een faceplant reden tot lachen is :+
SuusFaceplant:
Ohja. Wij houden niet per se van nihilistisch maar onze vloer is al naar de bovenverdieping van ons nieuwe huis dus we leven nu op isolatierol. :')
Ik vind jouw dochter echt zo geweldig _O-
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:32:48 #260
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152415168
Gevalletje, ik ben nog steeds gefascineerd, hoe heeeeeet Q nou? dm'etje? Ik heb namelijk een heleboel verschillende Q's in mn hoofd...

Suusne en soesje gaan allebei als een speer!!

Ik had vanavond ook een combi voor M in de pan zitten: blokjes courgette, tomaat en fliebertjes champignon...maar dat is keihard aangebrand ipv.lekker geprutteld tot een mediterraan hapje. }:| pasta en rijst doen we nog niet.

@SQ nee nog niet in mn bakkes :') zou t werken voor dat trucje dat je (als man) eerst op je hand moet gaan zitten en daarna aftrekken? ik zie een hele nieuwe doelgroep voor dentinox voor me nu :')
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:34:14 #261
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152415223
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:27 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Weet je dat dat een van de dingen is waar ik bang voor zou zijn
Ik denk iedere ouder :Y. Maar het gevoel bij de geboorte van je kind, dat magische, dat verliefde, dat unieke... Dat overweldigende gevoel van liefde, van 'je bent van ons en wat ben je mooi'... Geen enkel verschil bij kind 1 of kind 2. En ook daarna niet :N. Met uiteraard wel het voordeel dat ik bij de 2e wist hoe ik m'n kind vast moest houden :') :+

Suusje O+, wat een liefke toch!

En ja, ik las iets over een meet? Klinkt als een goed idee, ik ben benieuwd naar al jullie toffe baby's!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:34:54 #262
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152415244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind jouw dochter echt zo geweldig _O-
O+ thanks O+

Mauwtje met haar fierce personality mag er ook zijn :D
pi_152415272
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

SuusFaceplant:
:D !

Wat een kracht zet ze zeg en toch zo vrolijk :D
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:39:04 #264
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152415386
always is vlgs mij de driving force achter die meet. anders even pm'en?

aww had kruipfilmpje nog niet gezien O+ wat een vrolijk blij babietje toch! en die verhalen die jullie hebben over die interactie mnoh, ik ga er bijna van rammelen...
Kwak
pi_152415439
:D he suus, wat een geweldig kind. O+
Die blijft ook altijd vrolijk.

Ik ga maar eens slapen, kind ligt ook te slapen dus lijkt me een prima tijd. (Wat je idee van bedtijd veranderd he)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:41:14 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_152415472
Er is 11 juli een bbq-meet ja, bij always in de tuin :Y
Zal ik je toevoegen Soesa?
disclaimer
pi_152415492
Vroeg naar bed O+
Want stel dat je nacht wordt onderbroken.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:42:00 #268
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152415501
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, graag :Y. Lijkt me leuk!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:43:35 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_152415551
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:42 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja, graag :Y. Lijkt me leuk!
Oh dat kan always alleen :') ik vraag het haar even!
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:44:27 #270
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152415580
O ja ik zag de uitnodiging away! Thanx, ik kijk nog of ik dan kan want wij weten nog niet wat we in de vakantieperiode doen! Hoe groot is jouw tuin trouwens dat je zoveel mensen kunt herbergen :D
pi_152415594
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh dat kan always alleen :') ik vraag het haar even!
Opzich heel slim, anders heeft ze straks een Project FOK! in haar tuin :P
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:45:15 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_152415602
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
O ja ik zag de uitnodiging away! Thanx, ik kijk nog of ik dan kan want wij weten nog niet wat we in de vakantieperiode doen! Hoe groot is jouw tuin trouwens dat je zoveel mensen kunt herbergen :D
ze woont in het midden van nergens he, ruimte zat daar _O-
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:46:21 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_152415637
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:44 schreef Skittles het volgende:

[..]

Opzich heel slim, anders heeft ze straks een Project FOK! in haar tuin :P
da's knus :{w
disclaimer
pi_152415653
Oh skittles, herkenbaar! W lacht ook heel graag en hard om filmpjes van zichzelf :'). in mindere mate on filmpjes van andere babies, maar soberso babies zijn super interessant!

een paar dagen later at W ineens alles met smaak *O* tijd om eens serieus na te denken over portiegrootte. Hoeveel geef je een baby van 5 maanden/9kilo? :')

Spees, die teksten van S1 O+ mnoh!!

Oh en ik wil denk ik wel een tweede, en vriend ook wel, maar nog niet nu :+
pi_152415685
quote:

:o Hoax!

Toch? Please?
pi_152415734
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:47 schreef ingee het volgende:

[..]

Toch? Please?
Zwaaide die van jou niet vast even tijdens je ontsluiting? :{w
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:54:23 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_152415917
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:47 schreef ingee het volgende:

[..]

Toch? Please?
nope :P
http://linesena.com.br/portifolio/
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:01:14 #278
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_152416164
Hier blijft het bij 2, en dat ligt 100% aan mij. Ik vond eentje al voldoende eigenlijk, maar manlief rammelde nogal :@. Het liefst zou hij er een stuk of 4 willen. Wishful thinking voor hem :').
Zeker nu Piranha nog meer huilt als Draak en daarbij ook niet door slaapt (en geen aanstalten tot maakt) weet ik heel zeker dat het bij Draak en Piranha blijft.

Vandaag ook weer zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag. Huilen huilen en nog meer huilen. We hebben getelt dat hij vandaag 6 uur gehuild heeft. En wisten we nou maar eens waarom. De osteopaat weet het ook niet, zij gaat hem nu alleen behandelen voor zijn eczeem.

Verder nog wat te zeiken NTS? Oh ja, de schilder heeft prutswerk geleverd en het kozijn van de serre is uit de muur aan het scheuren.
Nee, ik heb er even genoeg ellende gehad voor de komende tijd.

Trouwens jammer dat Away in zo'n uithoek woont (net als ik :')), ik had graag mee gebbqt!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:08:16 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152416397
Nou, daar zou ik ook wel ff van zeiken -O-. Zo lang huilen! Zwaar hoor, sterkte ermee.
pi_152416443
quote:
Ooh, daar zitten echt een paar hele mooie plaatjes tussen!

En ook een paar waarvan ik denk, mja, zo zou ik het zelf toch niet willen. Met een kleutertweeling die meekijkt naar de uitdrijving :| .
pi_152416494
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:01 schreef NotTheSame het volgende:
Hier blijft het bij 2, en dat ligt 100% aan mij. Ik vond eentje al voldoende eigenlijk, maar manlief rammelde nogal :@. Het liefst zou hij er een stuk of 4 willen. Wishful thinking voor hem :').
Zeker nu Piranha nog meer huilt als Draak en daarbij ook niet door slaapt (en geen aanstalten tot maakt) weet ik heel zeker dat het bij Draak en Piranha blijft.

Vandaag ook weer zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag. Huilen huilen en nog meer huilen. We hebben getelt dat hij vandaag 6 uur gehuild heeft. En wisten we nou maar eens waarom. De osteopaat weet het ook niet, zij gaat hem nu alleen behandelen voor zijn eczeem.

Verder nog wat te zeiken NTS? Oh ja, de schilder heeft prutswerk geleverd en het kozijn van de serre is uit de muur aan het scheuren.
Nee, ik heb er even genoeg ellende gehad voor de komende tijd.

Trouwens jammer dat Away in zo'n uithoek woont (net als ik :')), ik had graag mee gebbqt!
:*
pi_152416526
NTS :*
pi_152416586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
Gevalletje, ik ben nog steeds gefascineerd, hoe heeeeeet Q nou? dm'etje? Ik heb namelijk een heleboel verschillende Q's in mn hoofd...

Suusne en soesje gaan allebei als een speer!!

Ik had vanavond ook een combi voor M in de pan zitten: blokjes courgette, tomaat en fliebertjes champignon...maar dat is keihard aangebrand ipv.lekker geprutteld tot een mediterraan hapje. }:| pasta en rijst doen we nog niet.

@SQ nee nog niet in mn bakkes :') zou t werken voor dat trucje dat je (als man) eerst op je hand moet gaan zitten en daarna aftrekken? ik zie een hele nieuwe doelgroep voor dentinox voor me nu :')
PM geworden, hoop dat m'n mobiel het goed heeft gedaan, zat nogal te kloten :P
pi_152416615
NTS, wat een zware dag :( Het is zo frustrerend als je niet weet wat er is.

Spees, wat is Suus een geweldige meid zeg :D Die faceplant en dan zo van: nee, dat had ik zo bedoeld! Mooi hoor :D

@meer kinderen: echt niet! Ik wilde al nooit kinderen en nu rammelde ik een beetje voor één kind, maar al het gedoe met hormonen/inseminaties heb ik echt geen zin meer in. Daarnaast was deze bevalling en alles erna ook niet heel tof én is ons huis niet groot genoeg, dus zouden we moeten verhuizen (en een nieuwe auto, maar dat is te overzien).

Sjaak clustert 's avonds (kan dat met fv? blijkbaar wel...). Hij is ontroostbaar en wil niets anders dan eten, want hij zoekt constant. Dus iedere 45 minuten krijgt hij een heel klein flesje. Hij kan ook echt niet slapen tot hij genoeg gedronken heeft. Dat is nu al een paar avonden en nu weten we eindelijk dat we hem dus twee extra (kleine) flesjes moeten geven. Dan is hij wel gelukkig.

Oei, ik groei is trouwens een geweldig boek! Ik heb gelezen dat je uit moet gaan van de UD en Sjaak was 3,5 week te vroeg, maar toch heb ik het idee dat hij het eerste sprongetje al gehad heeft (van 5 weken, zou dan pas volgende week komen) en dat hij al bezig is met het tweede sprongetje (8 weken, zou pas over 3,5 week moeten). Hij kan al zo veel van het lijstje en heeft ook echt wel moeilijke dagen gehad.

Waar gaan we bbq-en :D ?

SPOILER
pi_152416725
Nts wat zwaar :*
take care vrouw
pi_152416822
Ah wat zwaar nts :* erg pittig ;(

Ik ben weer uitgerammeld. Wij houden het er ook bij 2, het is goed zo.
Mini was (en is soms nog steeds) best heftig om mee om te gaan vanwege het gefrustreerde. De eerste maanden ook alleen maar huilen huilen en huilen. Dat wil ik eigenlijk gewoon nooit meer, mag ik dat zeggen? :@
Ben dol op haar maar ik vond het echt wel zwaar.

Verder is 2 wel onwijs leuk. Ze reageren zo leuk op elkaar. Maxi zei laatst: 'jij bent mijn aller, allerbeste vriend!' O+ dan smelt je echt helemaal weg O+ en ze probeert altijd speeltjes op te zoeken en ze wil altijd knuffelen met haar kleine zusje.

Staan is nu helemaal de bom bij mini. Alleen begrijpt ze niet hoe ze weer moet gaan zitten dus dan is het piepen :')
Oh en sinds gisteren kan ze eindelijk gewoon normaal kruipen. Daarvoor vond ze zichzelf naar voren slepen wel best :')
Tralalalaaa
pi_152416882
Oef NTS :* Hier huilde S in totaal een uur of 3, en daarmee zat ik er al helemaal doorheen.. Lijkt me ook heel zwaar zo.

Ik wil graag nog een tweede, ooit. Vriend niet. Hoop dat hij nog bij draait, zou zo graag een broertje of zusje voor haar willen O+ Ik dacht vroeger altijd aan 3, maar nu ik er middenin zit vind ik 2 wel een mooi aantal :')
pi_152416967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
NTS, wat een zware dag :( Het is zo frustrerend als je niet weet wat er is.

Spees, wat is Suus een geweldige meid zeg :D Die faceplant en dan zo van: nee, dat had ik zo bedoeld! Mooi hoor :D

@meer kinderen: echt niet! Ik wilde al nooit kinderen en nu rammelde ik een beetje voor één kind, maar al het gedoe met hormonen/inseminaties heb ik echt geen zin meer in. Daarnaast was deze bevalling en alles erna ook niet heel tof én is ons huis niet groot genoeg, dus zouden we moeten verhuizen (en een nieuwe auto, maar dat is te overzien).

Sjaak clustert 's avonds (kan dat met fv? blijkbaar wel...). Hij is ontroostbaar en wil niets anders dan eten, want hij zoekt constant. Dus iedere 45 minuten krijgt hij een heel klein flesje. Hij kan ook echt niet slapen tot hij genoeg gedronken heeft. Dat is nu al een paar avonden en nu weten we eindelijk dat we hem dus twee extra (kleine) flesjes moeten geven. Dan is hij wel gelukkig.

Oei, ik groei is trouwens een geweldig boek! Ik heb gelezen dat je uit moet gaan van de UD en Sjaak was 3,5 week te vroeg, maar toch heb ik het idee dat hij het eerste sprongetje al gehad heeft (van 5 weken, zou dan pas volgende week komen) en dat hij al bezig is met het tweede sprongetje (8 weken, zou pas over 3,5 week moeten). Hij kan al zo veel van het lijstje en heeft ook echt wel moeilijke dagen gehad.

Waar gaan we bbq-en :D ?

SPOILER
MC, mijnes clustert niet. Wat je ook zou kunnen proberen is een fles / speen die wat langzamer drinkt als het meer de zuigbehoefte is, of wat sneller als het meer de honger is.
(Als dit werkt, ook mooi natuurlijk).

BBQ, morgen, bij mij in de tuin :p . Wel zelf vlees meenemen.
En een cadeautje voor vriend, want die viert zijn verjaardag.
pi_152417025
Poeh NTS, wat ontzettend pittig. Sterkte!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:27:51 #290
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152417041
Oh nts dat is echt heel veel :* lijkt me zo klote als je kind huilt en je weet niet waarom
pi_152417062
quote:

[..]

[/quote]

O+ O+

Die interactie tussen oudste en jongste O+ Ik had nooit kunnen dromen dat het met bijna 6 jaar leeftijdsverschil zo tof zou kunnen zijn! Aangezien onze oudste niet echt van een broertje of zusje gecharmeerd was en aan het begin ook last ondervond van het huilen, was ik bang dat ze haar nooit leuk zou gaan vinden.
Maar hoe blij ze tegenwoordig van elkaar worden is echt zo gaaf om te zien *;
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:33:40 #292
348178 NotTheSame
pi_152417237
MevrouwCactus je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Iedereen is anders en alleen op het forum meekletsen maakt je echt niet minder als de rest hoor :* .
En fijn dat jullie weer een stukje gebruiksaanwijzing voor Sjaak hebben kunnen ontcijferen ;).

En mocht je de resterende kleertjes van M. van Kwakz0r willen, ik stuur ze met liefde naar je door als Piranha eruit is gegroeid!

En thanx dames :* . Piranha's huilen is ook een van de redenen dat ik hier niet zoveel meer post. Het vreet energie en tijd en om nou elke dag te vertellen dat hij alles bij elkaar jankt is ook zo eentonig. Draak huilde ook veel te eerste maanden, en ik heb altijd gedacht dat het niet erger kon. Wel dus :'( .
pi_152417238
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:25 schreef ingee het volgende:

[..]

MC, mijnes clustert niet. Wat je ook zou kunnen proberen is een fles / speen die wat langzamer drinkt als het meer de zuigbehoefte is, of wat sneller als het meer de honger is.
(Als dit werkt, ook mooi natuurlijk).

BBQ, morgen, bij mij in de tuin :p . Wel zelf vlees meenemen.
En een cadeautje voor vriend, want die viert zijn verjaardag.
We hebben Dr. Brown met langzaamste speen, hij doet al 20 minuten over een flesje nu dus langer moet het niet gaan duren. Het lijkt echt honger te zijn, want speentje en zelfs pink wordt meteen naar buiten geduwd met de tong. En maar ontroostbaar huilen, tot hij een flesje krijgt.
Ik gooi het dus maar op clusteren :)
pi_152417482
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:

En thanx dames :* . Piranha's huilen is ook een van de redenen dat ik hier niet zoveel meer post. Het vreet energie en tijd en om nou elke dag te vertellen dat hij alles bij elkaar jankt is ook zo eentonig. Draak huilde ook veel te eerste maanden, en ik heb altijd gedacht dat het niet erger kon. Wel dus :'( .
Zwaar is dat hè?! Ik heb ook een poos alleen maar vlug meegelezen. Maar soms is het zo fijn om te lezen dat je niet de enige bent die ook maar wat aankloot in wanhopige pogingen om maar iets van je kind te begrijpen :')
Ik ben blij dat jullie er zijn O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:43:54 #295
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152417601
Driving force hier! De tuin is groot genoeg.. In geval van slecht weer hebben we een ander probleem ;( .

Spees, ik smolt bij wat sil zegt tegen suus O+ .

Filmpjes niet bijgekeken grr, nu kapot. Alleendienst dit weekend en morgen lekker eindje rijden.

Onsamenhangende galore. Trusten :*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:48:55 #296
348178 NotTheSame
pi_152417799
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:40 schreef geppie het volgende:

[..]

Zwaar is dat hè?! Ik heb ook een poos alleen maar vlug meegelezen. Maar soms is het zo fijn om te lezen dat je niet de enige bent die ook maar wat aankloot in wanhopige pogingen om maar iets van je kind te begrijpen :')
Ik ben blij dat jullie er zijn O+ :')
Okee, nu heb je me aan het janken :'( O+ :* .
Ik gun jullie van ganser harte dat het bij jullie binnenkort ook minder word :* .
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:53:43 #297
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152418023
trusten Away!

Zwaar hoor NTS :* ik vond mijn makkelijke baby voor beginners al moeilijk zat :@ das ook wel een twijfelpuntje voor een tweede..

En MwC volgens mij hebben er veel hier al met je meegeleefd vanaf WOHTS dus je voelt voor mij helemaal niet als 'nieuw' ofzo. Geldt ook voor andere jonge babys hier. En Ingeee had qua humor gewoon een eind 2014 baby moeten hebben, die past helemaal bij een aantal dames/flauwe ransbakjes die rond okt/nov/dec UD hadden :D

O+
Kwak
pi_152418097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mag ik ook mag ik ook mag ik ook mag ik ook *) ?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:02:36 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_152418345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:55 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Mag ik ook mag ik ook mag ik ook mag ik ook *) ?
je staat er al maanden bij, muts O+
disclaimer
pi_152418356
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:
MevrouwCactus je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Iedereen is anders en alleen op het forum meekletsen maakt je echt niet minder als de rest hoor :* .
En fijn dat jullie weer een stukje gebruiksaanwijzing voor Sjaak hebben kunnen ontcijferen ;).

En mocht je de resterende kleertjes van M. van Kwakz0r willen, ik stuur ze met liefde naar je door als Piranha eruit is gegroeid!

Welke maat heeft Piranha nu dan? Dan kunnen we kijken of het qua planning nog uitkomt. Ik gok van wel, maar je weet het nooit ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:53 schreef kwakz0r het volgende:
trusten Away!

Zwaar hoor NTS :* ik vond mijn makkelijke baby voor beginners al moeilijk zat :@ das ook wel een twijfelpuntje voor een tweede..

En MwC volgens mij hebben er veel hier al met je meegeleefd vanaf WOHTS dus je voelt voor mij helemaal niet als 'nieuw' ofzo. Geldt ook voor andere jonge babys hier. En Ingeee had qua humor gewoon een eind 2014 baby moeten hebben, die past helemaal bij een aantal dames/flauwe ransbakjes die rond okt/nov/dec UD hadden :D

O+
Ik zal proberen uit te leggen hoe het voelt. En geen idee waar het gevoel vandaan komt, maar er moet nog wat groeien bij mij, dat was bij Z&G ook zo: Het is net of ik in Z&G op de basisschool zat, begon in groep 1 waarin ik nog bijna niemand kende op school. Hoe langer ik zwanger was en meekletste, hoe verder ik op school kwam, tot ik in groep 8 zat, de musical mocht zingen en toen door moest naar de middelbare school (hier dus). Nu zit ik weer in de eerste klas, want ik heb een nieuwe baby en kan nog over weinig dingen mee kletsen en aanhaken. Zitten/staan/kruipen is nog lang niet aan Sjaak en mij besteed.

Dus :D
pi_152418361
Dicht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')