SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 08-05-2015 09:41:05 ]
Deden we later met onze oudste ook, toen we erachter waren dat hij echt niet van kou hield en zodra het naar zijn zin iets te fris was hij tig keer wakker werd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Amsel het volgende:
Volgens mij stoom ik baby gaar als ik het vergelijk met jullieZe ligt nu te slapen in mouwloze romper, katoenen pyjama, winterslaapzak en onder 2 dekentjes
Heeft jouw F het blikvoer ook al geprobeerdquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef BlueEyes het volgende:
Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes
Het scheelt weinigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.
Naaldhakken![]()
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden
ja, mogen we je feliciteren?quote:
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:04 schreef Skittles het volgende:
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
Dat biedt hoop voor de toekomstquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken
Lou had ook precies 4 maanden en 8 dagen na de geboorte een tand. Ik denk dus dat ze zondag door zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat biedt hoop voor de toekomst![]()
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt..
mijn kat kotst nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rapleyen met kattenvoerIk heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley
Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?
Heerlijke non-conformist, die F van jouquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:18 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
mijn kat kotst niet![]()
Mauwtje met aarbeitjes![]()
JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast![]()
Oh en hier komt het dracula gebit ten eindede voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door
ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby
![]()
prima toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben vast de vreemde eend in de bijt maar ik wíl helemaal niks voor moederdag zolang mijn kind nog niet weet dat het moederdag is
nou ik voel me nu dus eneurm veroordeeld he?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien had ik er anders in gestaan als mijn situatie anders was. Geen idee. Maar ik hecht er gewoon oprecht niet zo veel waarde aan. Vind het ook wel leuk als mensen aan mijn verjaardag denken, maar het hoeft van mij allemaal niet met veel bombarie en extravagant gedoe![]()
Ik veroordeel daarmee uiteraard niet de mensen die dat wèl leuk vinden he. Laat dat duidelijk zijn
Dat deel ik met je hoor!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien had ik er anders in gestaan als mijn situatie anders was. Geen idee. Maar ik hecht er gewoon oprecht niet zo veel waarde aan. Vind het ook wel leuk als mensen aan mijn verjaardag denken, maar het hoeft van mij allemaal niet met veel bombarie en extravagant gedoe![]()
Ik veroordeel daarmee uiteraard niet de mensen die dat wèl leuk vinden he. Laat dat duidelijk zijn
Dat hoop ik ook zooo enorm voor jullie! Hoe is het nu (naar omstandigheden) met haar?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat hoop ik ook heel erg Blue!
Ik hoop ook zó dat mijn moeder de eerste verjaardag nog mee kan maken!
Verrekte Anakinquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:45 schreef BlueEyes het volgende:
Kennen jullie trouwens dat nieuwe Victoria Secrets model, dat Nederlandse meisje van 19
Mijn zoon heeft al met haar gesjanst blijkt achteraf
Wel goed. Ja, ik vind dat zo'n lastige vraag. Hoe gaat het met je als je weet dat je snel dood gaat. Maar ze is nu nog redelijk fris zeg maar.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zooo enorm voor jullie! Hoe is het nu (naar omstandigheden) met haar?
Hij heeft ook gesjanst met haar schoonvader, Bert van Leeuwenquote:
Bert van leeuwen, die heb ik als dertienjarige ooit nog een heel irritant dagje efteling bezorgdquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hij heeft ook gesjanst met haar schoonvader, Bert van Leeuwen![]()
Allemaal in het vliegtuig (ze zaten achter ons) en op de terugweg op het vliegveld.
We legden de link naar haar pas gisteren bij het lezen van de Veronicagids en een foto erbij pakken.
Sjansbal van me, mensen worden er soms ongemakkelijk van als hij ze maar aan blijft kijken.
+1 op wantrouwende blikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bert van leeuwen, die heb ik als dertienjarige ooit nog een heel irritant dagje efteling bezorgd![]()
En sjansbaby's, ik hou er vanmijn kind staart ook, maar dan met een extreem wantrouwende blik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 08-05-2015 11:26:37 ]
Dan mag ik vast ook nog wel weer een foto van mn awesome baby erin gooien hè?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Snoenk, gewoon meeschrijven hoor! Dat geeft de burger juist moed. Dit is geen "klaag hier over het moederschap" topic, maar meer een "deel alle aspecten van het moederschap" topic. En "vertel over je awesome baby'-topic natuurlijk!
Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Skittles
Zal F haar maar niet aan laten kijken dan in juli
altijd! Wat een plaatjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:15 schreef snoenk het volgende:
[..]
Dan mag ik vast ook nog wel weer een foto van mn awesome baby erin gooien hè?
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat je die roze bril hebt! Zorgt ervoor dat je voor je baby wil zorgen en hem wil voeden. Houdt hem in leven zeg maarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moet wennen dat ik steeds meer jongetje krijg ipv een baby.
Man man man wat was hij als baby lelijk![]()
En hoe zie je alles toch door een roze bril als het om je eigen kind gaat
Dus de battle of de F'jes; wie zal Lou voor zich winnen?! Over 2 maanden weten we hetquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjes![]()
Je bedoelt Krijgerrtje denk ik Zoë.
:p oepsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjes![]()
Je bedoelt Krijgerrtje denk ik Zoë.
Onder de naaldhak van SQ?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:26 schreef Fazzoletti het volgende:
kan ik iemand me helpen met mijn motivatie te zoeken vandaag op werk? Ik weet even niet meer waar het ligt
Ja, grappig he? Als ik nu foto's van de eerste maanden zie, dan herken ik haar gewoon bijna niet meer. En ik voel er ook weinig bij, eerlijk gezegd! Zo gek, dat eerste half jaar was zo intensief, maar toch is het nu een grote blur voor me. Komt denk ik omdat het allemaal zo snel gaat met die ontwikkeling de eerste tijd. En ik vind het eerlijk gezegd echt steeds leuker worden. Ik heb gewoon niet zo veel met heel kleine, zo volstrekt hulpeloze baby's, het maakt me een beetje zenuwachtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moet wennen dat ik steeds meer jongetje krijg ipv een baby.
Man man man wat was hij als baby lelijk![]()
En hoe zie je alles toch door een roze bril als het om je eigen kind gaat
ochquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:56 schreef krijgerrtje het volgende:
Mwah, ik zou het wel fijn vinden als ik op Moederdag een beetje het gevoel zou krijgen dat het gewaardeerd wordt wat ik allemaal doeheb het idee dat dat er norma gesproken wel eens bij in schiet. Zodra vriend thuis komt ziet hij niet wat ik wél gedaan heb (afwas, opgeruimd, baby in leven gehouden, was opgeruimd) maar krijg ik wel con-ti-nu te horen wat ik niet gedaan heb (heb de pannen nog niet in de kast gezet, de vuilniszak op het balkon gezet ipv weggegooid, wasrekken op de verkeerde plekken terug gezet etc). En dat wordt wel heel vermoeiend
Een echt cadeau hoef ik niet hoor, maar zou het dus wel fijn vinden als ik het idee krijg dat hij heus wel weet wat ik allemaal doe en dat hij dat ook wel waardeert
![]()
Ik ben vandaag echt bloedchagrijnigalles zit tegen. Loop al de hele ochtend de schelden en te tieren om die kat en weet ik veel wat. En waarom? Nu ligt Sofie al een tijdje te jammeren in haar bedje, moest van mezelf écht even afstand nemen toen ik net naar haar schreeuwde of ze asjeblieft even op kon houden
Ga er zo weer naartoe om te knuffelen en te voeden, maar moest echt even afkoelen. Pfffff
ik heb dat ook! Nou ja, niet met het eerste half jaar, maar wel met de eerste weken. Echt bizar hoe dat aan je voorbij gaatquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:45 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, grappig he? Als ik nu foto's van de eerste maanden zie, dan herken ik haar gewoon bijna niet meer. En ik voel er ook weinig bij, eerlijk gezegd! Zo gek, dat eerste half jaar was zo intensief, maar toch is het nu een grote blur voor me. Komt denk ik omdat het allemaal zo snel gaat met die ontwikkeling de eerste tijd. En ik vind het eerlijk gezegd echt steeds leuker worden. Ik heb gewoon niet zo veel met heel kleine, zo volstrekt hulpeloze baby's, het maakt me een beetje zenuwachtig.
Fazz, herkenbaar..
Totally with kwak on this one!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
prima toch?
ik wil wel wat van mijn kerel, dat "ik ben zijn moeder niet" vind ik zo'n dooddoener
... ik ben de moeder van zijn kind en ik vind moeder zijn nog regelmatig heel moeilijk dus daar mag ik best een dagje extra voor verwend worden. als t vaderdag is verwen ik hem ook extra voor alles wat hij voor mij doet. en ik vind het ook wel feestelijk en vreugdevol, vieren dat we moeder en vader zijn
maar goed ik ben dus ook zo'n druif die haar verjaardag zelfs na haar kinderjaren nog een enorm belangrijke gebeurtenis vindt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag een mevrouw Mauwtje met jurk en naaldhakken en een hele vrolijke minisnoenk.
Nou even verder bijlezen.
Hier ook, 30 min lopen ongeveer.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hey die paddestoel woont hier vlakbij![]()
Mooie foto ingee!
Oh zo dichtbij is het ook weer nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:13 schreef ingee het volgende:
[..]
Hier ook, 30 min lopen ongeveer.
Waar zit jij dan?
Ik heb dat huishouden ook opgegeven. Mijn moeder komt een paar keer in de week langs en we hebben de afspraak dat ze dan even veegt, de kattenbakken schoonmaakt (doen we iedere dag, maar als zij er is doet zij dat, dan hoeven wij dat niet te doen), ze frutselt wat in de tuin, vouwt wat was op etc. Allemaal als ik op de bank zit met mijn pink in mijn baby...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:27 schreef ingee het volgende:
Boven of onder het water? Ik heb nog gewerkt in Rdv.
Dames, bedankt voor de bekentenissen mbt huishouden! Ik voel me ook zo schuldig soms. Vandaag was ik van plan om boven te doen: bedden verschonen, wassen, strijken, stoffen, zuigen, badkamer, maar ik zit nog op de bank met een chagerijnige baby.
tussen rdv en gorinchem inquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:27 schreef ingee het volgende:
Boven of onder het water? Ik heb nog gewerkt in Rdv.
Dames, bedankt voor de bekentenissen mbt huishouden! Ik voel me ook zo schuldig soms. Vandaag was ik van plan om boven te doen: bedden verschonen, wassen, strijken, stoffen, zuigen, badkamer, maar ik zit nog op de bank met een chagerijnige baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die lijstjes heb ik niet meer. Ik kijk gewoon wanneer ik tijd heb om iets te doen en dan doe ik het belangrijkste. Gister merkte ik dat mijn onderbroeken op raakte. Dus was gedaan ipv badkamer.
Vandaag wat last van mijn rug, dus doe ik niet zoveel. Lekker knuffelen dan maar.
Dat kloptquote:
Nou, ik hoop toch nog ff van nietquote:
Over 2 weken al? Jij bent toch nog maar net bevallen??quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:03 schreef ingee het volgende:
Mja, ik vraag me dan af, straks zal het huis ook wel eens schoon moeten worden als ik 4 dagen werk. Dat is al over 2 weken weer dus ik wil mezelf nu bewijzen dat dat prima gaat ofzo?
Mijn ervaring is dat het makkelijker plannen is als je het drukker hebt en wel moet dan als je een hele dag thuis bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:03 schreef ingee het volgende:
Mja, ik vraag me dan af, straks zal het huis ook wel eens schoon moeten worden als ik 4 dagen werk. Dat is al over 2 weken weer dus ik wil mezelf nu bewijzen dat dat prima gaat ofzo?
Ja dit ookquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
mooie stats hoor Risu!
Wat betreft huishouden, nu ik weer werk (32 uur) krijg ik meer gedaan dan tijdens mijn verlof. Het is gewoon een cirkeltje waar je dan in blijft hangen. Maar voel je daar niet schuldig over he, zeker niet bij een eerste kindje. Die periode is zó uniek! Die 10-16 weken die je alleen met je kindje hebt zijn er ook voor om uit te rusten, weer op de been te komen, dingen als borstvoeding en babyverzorging goed onder de knie te krijgen en om ook heel veel te genieten van elkaar. Niet om de plee steriel te krijgen. Dat komt wel weer. Je kan je hele leven nog poetsen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:17 schreef Fazzoletti het volgende:
In een poging om het huishouden wat te structuren heb ik een app gedownload
oh fazz, wat een horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef ingee het volgende:
En progress!Ik ben boven, de wasmachine draait, de emmer met sop staat klaar en de baby ligt....
op schoot
gelukkig hoeft de wasmachine dinsdag pas leeggehaald te wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:19 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
horror ?![]()
En niet opgeruimd huis, dat is pas HORROR
Nee je leest het verkeerd, dat is z'n maandelijkse lege draai op 90Cquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig hoeft de wasmachine dinsdag pas leeggehaald te worden
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:27 schreef Fazzoletti het volgende:
ik wil ook een schoonmaakster![]()
maar eigenlijk vind ik opruimen vervelender
Na het voeden van F blijf ik nog altijd even in bed liggen om te Candy Crushen zodat ik zeker weet dat vriend ondertussen de keuken heeft opgeruimd
/confession
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:17 schreef Fazzoletti het volgende:
In een poging om het huishouden wat te structuren heb ik een app gedownload
O wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zo'n app zou ik het openen, lachen, voor mezelf smoesjes verzinnen waarom ik het niet hoef te doen en het dan ook niet doen![]()
Ingee
Mijn baby is al 5 minuten hardop lachend naar de wasmachine aan het kijken. Heel grappig, zo'n ronddraaiend ding vol bubbels![]()
Maar de app is op zich rete handig, je kunt nl meerdere mensen er aan toe voegen en zo taken toewijzen aan je man/vriend bijvquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
O wauw![]()
Met zo'n app zou ik het openen, lachen, voor mezelf smoesjes verzinnen waarom ik het niet hoef te doen en het dan ook niet doen![]()
Ingee
Dat is inderdaad heel handigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:44 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Maar de app is op zich rete handig, je kunt nl meerdere mensen er aan toe voegen en zo taken toewijzen aan je man/vriend bijvhelaas vond vriend dat geen goed idee
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben één keer in de twee weken een schoonmaakster. De week nadat ze is geweest kan ik dus denken 'de schoonmaakster is net geweest, hoe vies kan het zijn' en de tweede week denk ik 'de schoonmaakster komt bijna weer, waarom zou ik het nu dan nog doen'..
Ja zeg, gooi het plaatje van die perfecte carriere makende, alle ballen in de lucht houdende, appeltaart op zondag bakkende moeder maar weer kapot hoor!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens een schoonmaakster, dus ik heb makkelijk lullen.
Het zijn (soms) net baby's hèquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja ik vind het ook wel een beetje flauw van hem![]()
ik bedoel, hij kan toch gewoon doen wat ik wil dat hij doet?
Zeg, moet jij niet even aan de sop ipv weer hier posten?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:50 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja zeg, gooi het plaatje van die perfecte carriere makende, alle ballen in de lucht houdende, appeltaart op zondag bakkende moeder maar weer kapot hoor!
Hoe durf je!
Ja, zou je wel zeggen he?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:50 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet even aan de sop ipv weer hier posten?
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:53 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, zou je wel zeggen he?
Er zit helaas net iemand op mijn schoot te poepen.
Ik heb dus een kind dat alleen wil poepen in gezelschap.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:53 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, zou je wel zeggen he?
Er zit helaas net iemand op mijn schoot te poepen.
Ik heb dus een kind dat alleen wil poepen in gezelschap.
snel, hang 'r boven de wc, misschien snapt ze de hintquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:56 schreef ingee het volgende:
Ik ga het positief beschouwen als een vorm van zindelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik zie het nu helemaal voor me inclusief de geluiden die erbij horenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:19 schreef ingee het volgende:
Die legging met die raket op de kont, voor spuitluier dagen
.
Met een abstract groen met oranje patroon bovenaan, waar tussen de stukken broccoli en wortel niet opvallen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden ze ook mosterdkleurige babykleertjes maken die nooit verpest kunnen worden door kakjepakje?
En roze mouwtjes voor het aardbeiensapquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:27 schreef ingee het volgende:
[..]
Met een abstract groen met oranje patroon bovenaan, waar tussen de stukken broccoli en wortel niet opvallen?
Ik heb een mosterdkleurige jumpsuit in de kast liggen, dus ja, dat bestaatquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden ze ook mosterdkleurige babykleertjes maken die nooit verpest kunnen worden door kakjepakje?
Whehehe visualquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
zodra ik hier de eerste poepgeluiden hoor pak ik kind onder de oksels, hou ik haar zo ver mogelijk van me af en vertrek ik naar boven
Ossegalzeep! Echt wb vieze gore vlekken is dat mn nieuwe liefde.. even insoppen, inwerken, uitspoelen in de wasmachine op normale programma en taaataaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:36 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Whehehe visual![]()
Wij hadden een mosterdgele romper van de Hema, en die was I-DE-AALbij SM kakjepakje, snel even uitgespoeld maar geen sopje, je zag er helemaal niets meer van
![]()
Maar met haar spinaziepoep van de broccoli heeft dat niet zo veel zin meer denk ik
Dit was toevallig de eerste keer deze week, want CB bezoekje. Maar anders zou ik haar vanavond sowieso zien vanwege fridaynight dinner. En anders op woensdag altijd wegens pianoles. En dan wil ze vaak nog tussendoor 'wat leuks' doen. Ik vind het ook vrij veel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is jouw schoonmoeder er ook wel eens niet Risu? k zou maf worden denk ik, ook van mn eigen ma hoor..
Dat had Lucas ook bij mijn ouders (en verder bij niemand zo extreem)quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snoenk, wat een schatje!
En krijgerrtje, wat naar dat je het gevoel hebt niet gewaardeerd te worden. Ik denk wel dat wat je in je laatste post zegt belangrijk is - als je zelf al het gevoel hebt niets te doen voel je je er ook sneller op aan gesproken. Hopelijk wordt het beter als je stage gaat lopen.
Pake en beppe kwamen net onverwacht langs, gezellig.. I moet alleen als ie ze ziet eerst even heel hard huilen. Zo gek, want dat doet hij bij anderen nooit.
Hier een paar weken terug een prachtig filmpje van de eerste lachjes. Vriend had niks door en begon op de achtergrond een zeer prive verhaalquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:31 schreef Risu het volgende:
Oh de visual..![]()
Stond net een filmpje te maken van mobiel bekijkende baby, zit sm erdoorheen te bleren. Nou moe.. Filmpjes was toch te laat want ze verloor dr intresse, maar toch he. Hou je mond ofzo.ze wist dat ik filmde.
'He schat wat dacht je van seks vanavond..? 'quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:05 schreef ingee het volgende:
[..]
Hier een paar weken terug een prachtig filmpje van de eerste lachjes. Vriend had niks door en begon op de achtergrond een zeer prive verhaal.
Gelukkig zijn filmpjes ook te knippen.
Ondertrouw?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:14 schreef AwayTL het volgende:
Ah ik ben gelukkig niet de enige met een huishouden dat aan wildgroei onderhevig is!
Werk in het weekend alle was altijd weg. Vriend vouwt het redelijk vaak op. Verder hou ik alles bij, anders gebeurt het niet vaak/goed genoeg.
Alle dingen regelen doe ik ook altijd. Anders krijg je dus van die dingen dat we in ondertrouw moeten, en dat moet dus 2 weken van te voren (waar hij tegen mij nog over heeft lopen zeiken), en dat hij dan een afspraak 3 dagen voor de tijd maakt.
+dat hij nu de afspraak op mijn werkdag heeft gemaakt, terwijl het ook nog beschikbaar was op maandag.
Dukkel
Werk waar ik blij van word en waar ik me verder kan ontwikkelen (en ik moet iig meer verdienen dan de kinderopvang kost).quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Pics!
Ik heb dus deze aan vandaag, is een van de weinige paren waar ik momenteel nog op kan lopen omdat er een dr martens zool in zit... Ik moet echt compleet rehabiliteren op schoengebied merk ikwajoo daar kan ik niet op lopen in mn dromen zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 cm hak is de max
ik maak straks een foto, tel hangt aan de lader nu.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Lijkt me wel heel interessant, criminologie.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Werk waar ik blij van word en waar ik me verder kan ontwikkelen (en ik moet iig meer verdienen dan de kinderopvang kost).
Ik zoek heel breed want in mijn vakgebied (criminologisch onderzoek) is er vrijwel niks en zijn er heeeel veel werkzoekenden. Dus ik kijk naar onderzoek in de breedste zin van het woord (marktonderzoek, totaal andere sectoren, etc.), maar ook onderwijs, beleidsmedewerker, meer toegepast bij uitvoeringsorganisaties zoals politie en reclassering ed.
volgens mij is er een stichting die het inzamelt voor kraamvrouwen in derdewereldlanden. stichting hope ofzo?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:03 schreef ingee het volgende:
[..]
Lijkt me wel her interessant, criminologie.
Ik heb oud klasgenoten die bij de belastingdienst werken in de preventie richting.
Tijdens het poetsen (er grbeurt wat!) kom ik ineens nog een half kraampakket tegen in de commode. Wat hebben jullie daar mee gedaan?
Weg gooien vind ik zonde, v&a lijkt me ook niet helemaal passed.
Klopt!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is er een stichting die het inzamelt voor kraamvrouwen in derdewereldlanden. stichting hope ofzo?
Ja is het ookquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:03 schreef ingee het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel interessant, criminologie.
Ik heb oud klasgenoten die bij de belastingdienst werken in de preventie richting.
Tijdens het poetsen (er gebeurt wat!) kom ik ineens nog een half kraampakket tegen in de commode. Wat hebben jullie daar mee gedaan?
Weg gooien vind ik zonde, v&a lijkt me ook niet helemaal passend.
Komt wel weer als je aan't werk bentquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:56 schreef Danaa het volgende:
Wat is het leuk om mee te lezen!
Respect voor ieder die zoveel kan blijven reageren!
Ja, preciesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:12 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Komt wel weer als je aan't werk bent(mits kantoorbaan natuurlijk
)
Het eerste lachje![]()
Serieuze I![]()
Spannend Chanty! Hopelijk volgende week goed nieuws. Wat vind je zelf van de baan, inhoudelijk wel interessant?
SQ, zo heeft iedereen wel wat toch? F brabbelt bijv heel weinig terwijl ik hier soms hele gesprekken voorbij hoor komen
KDV..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:12 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
)
Het eerste lachje![]()
Serieuze I![]()
Spannend Chanty! Hopelijk volgende week goed nieuws. Wat vind je zelf van de baan, inhoudelijk wel interessant?
SQ, zo heeft iedereen wel wat toch? F brabbelt bijv heel weinig terwijl ik hier soms hele gesprekken voorbij hoor komen
Ik ben wel enthousiastquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:12 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
)
Het eerste lachje![]()
Serieuze I![]()
FIOD-ECD heb ik stage gelopen, ook leuk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja is het ookmaar ze zouden de opleiding moeten inperken wat ze leiden nu alleen maar werkelozen op (zelfs mensen met nog meer werkervaring als ik hebben moeite een baan te vinden).
Belastingdienst heb ik ook een gesolliciteerd jaIs overigens de enige waar ik nooit ook maar iets op heb gehoord. Maar aangezien het rond mijn bevalling was heb ik er niet meer achteraan gebeld.
Dat soort instanties houd ik ook in de gaten al weet ik niet of het helemaal mijn ding is. Maar zal niet de eerste keer zijn dat ik iets leuker vind dan van tevoren verwacht dus mijn motto is: ik kan altijd nog nee zeggen.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:36 schreef JufMariska het volgende:
*duimduim* voor Chanty!
En serieuze mannetjes![]()
En schaterlach: doet smurf eigenlijk alleen bij papaDie hoeft er ook niks geks voor te doen
Ik had 'm vanmorgen voor het eerst, toen ik met veel kabaal z'n voetjes ehh... gubbegubbe-de
en dat vond ik zo tof dat ik moest huilen
![]()
kutkinderenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef krijgerrtje het volgende:
LachjesKind is al de hele dag aan het huilen/jammeren/jengelen, en papa komt thuis: Lachen.
![]()
Doet onzes ook vaak hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef krijgerrtje het volgende:
LachjesKind is al de hele dag aan het huilen/jammeren/jengelen, en papa komt thuis: Lachen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Loj ook nog een derde![]()
Hier ook wel een keertje![]()
Pff wat sneu voor die kinderen. Hoop dat het echt maar gelul was, want zo'n vader is toch ook niet leuk. En je maakt het er ook zelf naar denk ik. Als jij geen aandacht in je kind stopt, krijg je natuurlijk niks terug, duh.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik begin het idee van een tweede langzaam iets minder eng te vinden. gaat over een paar jaar als t ons gegeven is dus wel gebeuren denk ik.
vriend wil er ook wel twee. komt zelf uit een gezin van vier maar dat hoeft niet van hem (gelukkig)
ik zat vandaag in de bus en de chauffeur was aan t kletsen met een man voorin, zat ie te zeggen dat ie drie kinderen had maar dat ie als ie nog een keer mocht kiezen geen kinderen zou willen. alsjeblieft niet. als hij zou scheiden en een andere vrouw zou kinderen willen dan was t einde verhaal. want ja, de jongste was nou tien en ja vanaf die leeftijd krijg je dr geen liefde meer van he? dat is dan allrmaal wel een beetje over. je hebt er alleen nog maar last van.
ik weet dat t buspraat was maar toch zat ik er een beetjenamens zn kinderen ofzo
geen idee, ik heb het de buschauffeur niet gevraagd verderquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:09 schreef pessie het volgende:
kwak zitten die kinderen dan alleen achter de tv ofzo? Als je iets gaat doen met je kinderen krijg je sowieso wat terug... Mijn man verteld heel vaak over de reisjes die hij met zijn vader deed. Dat heeft echt indruk gemaakt (reisjes: met oma's oude caravannetje in de herfstvakantie naar Zwitserland rijden en dergelijke).
Twinkle, bij mijn oudste ging ik pas na anderhalf jaar naar de bekkenfysio, na 4 behandelingen was ikeindelijk weer pijnvrij. Kortom, mijn advies is een bekkentherapeut te zoeken, met oefeningen kun je ver komen
tand!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie zei er iets over tandjesdag? Suus was super zielig gisteravond en vanochtend haar eerste tandje ontdekt. Nou ja, een puntje ervan dan.
Derde komt er hier wel ooit als het aan ons ligt en het lukt allemaal enzo. Maar zeker met meer tijd ertussen dan bij de Sjes.
Die aardbeienjurk staat kei leuk!
Wat een troosteloos verhaal van die buschauffeur
Ik ben gisteren weer bij de mijne geweest, zelf naartoe gelopenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Pessie ja ik dnek dat ik gewoon niet zo eigenwijs moet zijn en gewoon de fysio moet bellen![]()
Maar door school en werk vergeet ik mezelf soms een beetje![]()
Maar mijn man hamert er ook op. Die is voort op een punt gekomen dat ie zegt: Niet zeiken als je er niks aan wil doen
.. en gelijk heeft ie
![]()
Maar doet me goed om te horen dat het zo'n succes bij jou is!
De past-nog-in-een-minibus grensquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weer bij de mijne geweest, zelf naartoe gelopen. We gaan nu weer rustig verder met pijnvrij worden en belastbaarheid opbouwen. Dus inderdaad, zoek een gecertifieerde bekkentherapeut en ga erheen!
Hihi razz. Mijn moeder was enig kind en vond dat zo jammer dat ze er zelf 7 kreeg
Pssst.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
http://www.minisonly.nl/brands/blade-rose/ kijk hoe leuk!
lol! wat goed van haar. kunstzinnige hoek ook. hier wordt de telefoon opgegeten dus een selfie gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Goed bezig, kwak!
wij aten sushi, dus mijn kind is zonder eten naar bed gegaan![]()
M. heeft vandaag haar eerste selfilmpje gemaakt
https://www.dropbox.com/s/la579m5v9bvlf8t/VIDEO0044.mp4?dl=0
heb je al dentinox in je bek gesmeerd?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lol! wat goed van haar. kunstzinnige hoek ook. hier wordt de telefoon opgegeten dus een selfie gaat niet lukken
er zit dentinox op mn vinger en dat voelt raar
omg dot, die ebay link. ik moet het.
Ja dat is zo leuk! Ik genoot daar bij Sillie ook zo van, die gerechtjes maken en later ook combineren enzoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
oh kiek em eten dan, L!
mijn lytse jonkje heeft vandaag gesmuld van mango met banaan.
vanavond/middag heb ik vooruit staan koken/prakken/pureren/invriezen (wat van toeoassing was): aardbei, perzik, galiameloen, aardappel-venkelpuree, geprakte avocado voor op brood, pompoen. ik word er zo blij van, koken voor mijn lekkerbekje!
Suuzel ookquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
oh kiek em eten dan, L!
mijn lytse jonkje heeft vandaag gesmuld van mango met banaan.
vanavond/middag heb ik vooruit staan koken/prakken/pureren/invriezen (wat van toeoassing was): aardbei, perzik, galiameloen, aardappel-venkelpuree, geprakte avocado voor op brood, pompoen. ik word er zo blij van, koken voor mijn lekkerbekje!
Deze onthouden we voor over een paar jaarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik jinx nu hè , ik krijg een tweeling
Wattesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam net een foto tegen die ik wel zo fascinerend disturbing vond
Zal 'm even linken, voor mensen die geen billen willen zien:
http://metowelive.vanons.(...)evalling5.jpg?a182d9
Oh wat heerlijk!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:20 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn dat Soeze in haar ledikant slaapt! En een tand voor Spees-Suus![]()
Wij willen heel graag een zusje/broertje voor uk, en gezien de ietwat lastige manier waarop wij zwanger raken blijft het daar wel bij denk ik![]()
Wij aten broccoli. L viel de stronkjes met veel enthousiasme aan![]()
https://vimeo.com/127286872
In combi met je 1 aprilgrap van vorig jaarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik jinx nu hè , ik krijg een tweeling
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben weer bang dat ik foto's en filmpjes vergeet te benoemen, sorry alvast als ik iets vergeet
Maar mopje Lucas met poezel, Twinklepeuter, broccoli omnom L en Mauwtje met speen
Dat dacht ik ook, maarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk!. Ik ga dit maar even aan I laten zien.
Geen idee hoe veel kinderen ik wil. Als het aan Baard ligt, laten we de anticonceptie alweer links liggen, maar ik weet niet of ik voor nog een baby zo veel liefde kan voelen.
Oh ja! Toen kleinzusje zo gekwetst was door mijn enorm aanstootgevende grap.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
In combi met je 1 aprilgrap van vorig jaar
Efficiency, we houden er van.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar![]()
zeker weten.
Oh en ik vergat nog te zeggen dat Suzette vandaag ook voor het eerst kroop op handen en knietjes (1 of 2 'pasjes') dus we hebben maar meteen drie Milestone foto's gemaaktvandaag 7 maanden, eerste tandje en vandaagkroopikvoorheteerst.
En toen mignonne hetzelfde deed dit jaar was het hilarisch natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja! Toen kleinzusje zo gekwetst was door mijn enorm aanstootgevende grap.
Haha dát had ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja! Toen kleinzusje zo gekwetst was door mijn enorm aanstootgevende grap.
Het zegt echt helemaal niks over jou natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:12 schreef Skittles het volgende:
Filmpjesbewegend beeld is altijd zo leuk!
Suus in de ledikant! Wat goed![]()
Andere Suus een tandVeel plezier met de luiers
Meer dan 1 kind lijkt me wel leuk. Als ik de babyperiode mag overslaan of in ieder geval een beter slapend exemplaar![]()
![]()
Mijn moeder begon er vandaag ook over. Via Skype de hele tijd tegen Lou dat het wel weer tijd is voor een leuk broertje of zusje. Mooi niet. Hebben we de ruimte niet eens voor.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Die interactie is op zn minst interessant!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
S2, goed bezig![]()
!
Van een 2e kun je echt zeker weten net zoveel houden als van je 1e. Vanaf het eerste moment was het gevoel weer hetzelfde bij Suus als bij E. En die
interactie
ja toch Spees
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die interactie is op zn minst interessant!![]()
Ik post hier vooral de slapstickachtige situaties maar het gebeurt nog veel vaker dat Silvijn met (30 stuks) speelgoed, fiepjes en dikke kussen en knuffels aan komt als Suze verdrietig is. En als we in de auto zitten en ze huilt, dan hoor ik altijd zijn stem heel zacht "rustig meisje, we zijn bijna thuis" of "niet huilen Suze, silvijn is er, kijk maar". Dat is echt om te huilen zo lief
Aahhh, ja dat is echt té liefquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik post hier vooral de slapstickachtige situaties maar het gebeurt nog veel vaker dat Silvijn met (30 stuks) speelgoed, fiepjes en dikke kussen en knuffels aan komt als Suze verdrietig is. En als we in de auto zitten en ze huilt, dan hoor ik altijd zijn stem heel zacht "rustig meisje, we zijn bijna thuis" of "niet huilen Suze, silvijn is er, kijk maar". Dat is echt om te huilen zo lief
Dat sowieso. En ze kunnen ook elkaar bezig houden als ze het een beetje kunnen vinden met elkaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het zegt echt helemaal niks over jou natuurlijkmaar ik weet inmiddels hoe twee baby's van elkaar kunnen verschillen. Al is de babyperiode van Lou denk ik wel nog pittiger dan die van Sil was.
Weet je dat dat een van de dingen is waar ik bang voor zou zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
S2, goed bezig![]()
!
Van een 2e kun je echt zeker weten net zoveel houden als van je 1e. Vanaf het eerste moment was het gevoel weer hetzelfde bij Suus als bij E. En die
interactie
ja toch Spees
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb die schrik ook evne gehad maar kan je verzekeren dat een tweede die voor het eerst op je buik wordt gelegd je exact hetzelfde gevoel (of nog beter misschien) geeft als bij een eerstequote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk!. Ik ga dit maar even aan I laten zien.
Geen idee hoe veel kinderen ik wil. Als het aan Baard ligt, laten we de anticonceptie alweer links liggen, maar ik weet niet of ik voor nog een baby zo veel liefde kan voelen.
Was hier ook een paar dagen 1/2 pasjes en ineens ... bzzzzzsssst weg is meneertje.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar![]()
zeker weten.
Oh en ik vergat nog te zeggen dat Suzette vandaag ook voor het eerst kroop op handen en knietjes (1 of 2 'pasjes') dus we hebben maar meteen drie Milestone foto's gemaaktvandaag 7 maanden, eerste tandje en vandaagkroopikvoorheteerst.
Gesmoltenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[quote]
Ik zat bij deze post echt tussenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat sowieso. En ze kunnen ook elkaar bezig houden als ze het een beetje kunnen vinden met elkaar.
Als ik al zie hoeveel plezier ze heeft met een baby op karton , vind ik het bijna sneu dat ze ons eerste kindje is en niet de tweede.
Ik vind jouw dochter echt zo geweldigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zat bij deze post echt tussen![]()
![]()
en de gedachte aan een eenzame parkiet
in
Wat lief soesa, je hoort jezelf gewoon terug he![]()
Dit filmpje maakte mn vriend vanochtend vlak voordat het kruipen echt ging lukken. Zie je hoe ook een faceplant reden tot lachen is
SuusFaceplant:
Ohja. Wij houden niet per se van nihilistisch maar onze vloer is al naar de bovenverdieping van ons nieuwe huis dus we leven nu op isolatierol.![]()
Ik denk iedere ouderquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Weet je dat dat een van de dingen is waar ik bang voor zou zijn
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind jouw dochter echt zo geweldig
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zat bij deze post echt tussen![]()
![]()
en de gedachte aan een eenzame parkiet
in
Wat lief soesa, je hoort jezelf gewoon terug he![]()
Dit filmpje maakte mn vriend vanochtend vlak voordat het kruipen echt ging lukken. Zie je hoe ook een faceplant reden tot lachen is
SuusFaceplant:
Ohja. Wij houden niet per se van nihilistisch maar onze vloer is al naar de bovenverdieping van ons nieuwe huis dus we leven nu op isolatierol.![]()
Ja, graagquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Er is 11 juli een bbq-meet ja, bij always in de tuin
Zal ik je toevoegen Soesa?
Opzich heel slim, anders heeft ze straks een Project FOK! in haar tuinquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat kan always alleenik vraag het haar even!
ze woont in het midden van nergens he, ruimte zat daarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
O ja ik zag de uitnodiging away! Thanx, ik kijk nog of ik dan kan want wij weten nog niet wat we in de vakantieperiode doen! Hoe groot is jouw tuin trouwens dat je zoveel mensen kunt herbergen
da's knusquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Opzich heel slim, anders heeft ze straks een Project FOK! in haar tuin![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh, daar zitten echt een paar hele mooie plaatjes tussen!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope
http://linesena.com.br/portifolio/
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:01 schreef NotTheSame het volgende:
Hier blijft het bij 2, en dat ligt 100% aan mij. Ik vond eentje al voldoende eigenlijk, maar manlief rammelde nogal. Het liefst zou hij er een stuk of 4 willen. Wishful thinking voor hem
.
Zeker nu Piranha nog meer huilt als Draak en daarbij ook niet door slaapt (en geen aanstalten tot maakt) weet ik heel zeker dat het bij Draak en Piranha blijft.
Vandaag ook weer zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag. Huilen huilen en nog meer huilen. We hebben getelt dat hij vandaag 6 uur gehuild heeft. En wisten we nou maar eens waarom. De osteopaat weet het ook niet, zij gaat hem nu alleen behandelen voor zijn eczeem.
Verder nog wat te zeiken NTS? Oh ja, de schilder heeft prutswerk geleverd en het kozijn van de serre is uit de muur aan het scheuren.
Nee, ik heb er even genoeg ellende gehad voor de komende tijd.
Trouwens jammer dat Away in zo'n uithoek woont (net als ik), ik had graag mee gebbqt!
PM geworden, hoop dat m'n mobiel het goed heeft gedaan, zat nogal te klotenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
Gevalletje, ik ben nog steeds gefascineerd, hoe heeeeeet Q nou? dm'etje? Ik heb namelijk een heleboel verschillende Q's in mn hoofd...
Suusne en soesje gaan allebei als een speer!!
Ik had vanavond ook een combi voor M in de pan zitten: blokjes courgette, tomaat en fliebertjes champignon...maar dat is keihard aangebrand ipv.lekker geprutteld tot een mediterraan hapje.pasta en rijst doen we nog niet.
@SQ nee nog niet in mn bakkeszou t werken voor dat trucje dat je (als man) eerst op je hand moet gaan zitten en daarna aftrekken? ik zie een hele nieuwe doelgroep voor dentinox voor me nu
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
NTS, wat een zware dagHet is zo frustrerend als je niet weet wat er is.
Spees, wat is Suus een geweldige meid zegDie faceplant en dan zo van: nee, dat had ik zo bedoeld! Mooi hoor
@meer kinderen: echt niet! Ik wilde al nooit kinderen en nu rammelde ik een beetje voor één kind, maar al het gedoe met hormonen/inseminaties heb ik echt geen zin meer in. Daarnaast was deze bevalling en alles erna ook niet heel tof én is ons huis niet groot genoeg, dus zouden we moeten verhuizen (en een nieuwe auto, maar dat is te overzien).
Sjaak clustert 's avonds (kan dat met fv? blijkbaar wel...). Hij is ontroostbaar en wil niets anders dan eten, want hij zoekt constant. Dus iedere 45 minuten krijgt hij een heel klein flesje. Hij kan ook echt niet slapen tot hij genoeg gedronken heeft. Dat is nu al een paar avonden en nu weten we eindelijk dat we hem dus twee extra (kleine) flesjes moeten geven. Dan is hij wel gelukkig.
Oei, ik groei is trouwens een geweldig boek! Ik heb gelezen dat je uit moet gaan van de UD en Sjaak was 3,5 week te vroeg, maar toch heb ik het idee dat hij het eerste sprongetje al gehad heeft (van 5 weken, zou dan pas volgende week komen) en dat hij al bezig is met het tweede sprongetje (8 weken, zou pas over 3,5 week moeten). Hij kan al zo veel van het lijstje en heeft ook echt wel moeilijke dagen gehad.
Waar gaan we bbq-en?
MC, mijnes clustert niet. Wat je ook zou kunnen proberen is een fles / speen die wat langzamer drinkt als het meer de zuigbehoefte is, of wat sneller als het meer de honger is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Als dit werkt, ook mooi natuurlijk).
BBQ, morgen, bij mij in de tuin :p . Wel zelf vlees meenemen.
En een cadeautje voor vriend, want die viert zijn verjaardag.
Die interactie is op zn minst interessant!quote:
We hebben Dr. Brown met langzaamste speen, hij doet al 20 minuten over een flesje nu dus langer moet het niet gaan duren. Het lijkt echt honger te zijn, want speentje en zelfs pink wordt meteen naar buiten geduwd met de tong. En maar ontroostbaar huilen, tot hij een flesje krijgt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:25 schreef ingee het volgende:
[..]
MC, mijnes clustert niet. Wat je ook zou kunnen proberen is een fles / speen die wat langzamer drinkt als het meer de zuigbehoefte is, of wat sneller als het meer de honger is.
(Als dit werkt, ook mooi natuurlijk).
BBQ, morgen, bij mij in de tuin :p . Wel zelf vlees meenemen.
En een cadeautje voor vriend, want die viert zijn verjaardag.
Zwaar is dat hè?! Ik heb ook een poos alleen maar vlug meegelezen. Maar soms is het zo fijn om te lezen dat je niet de enige bent die ook maar wat aankloot in wanhopige pogingen om maar iets van je kind te begrijpenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:
En thanx dames. Piranha's huilen is ook een van de redenen dat ik hier niet zoveel meer post. Het vreet energie en tijd en om nou elke dag te vertellen dat hij alles bij elkaar jankt is ook zo eentonig. Draak huilde ook veel te eerste maanden, en ik heb altijd gedacht dat het niet erger kon. Wel dus
.
Okee, nu heb je me aan het jankenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:40 schreef geppie het volgende:
[..]
Zwaar is dat hè?! Ik heb ook een poos alleen maar vlug meegelezen. Maar soms is het zo fijn om te lezen dat je niet de enige bent die ook maar wat aankloot in wanhopige pogingen om maar iets van je kind te begrijpen
Ik ben blij dat jullie er zijn![]()
![]()
Mag ik ook mag ik ook mag ik ook mag ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Er is 11 juli een bbq-meet ja, bij always in de tuin
Zal ik je toevoegen Soesa?
je staat er al maanden bij, mutsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mag ik ook mag ik ook mag ik ook mag ik ook?
Welke maat heeft Piranha nu dan? Dan kunnen we kijken of het qua planning nog uitkomt. Ik gok van wel, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:
MevrouwCactus je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Iedereen is anders en alleen op het forum meekletsen maakt je echt niet minder als de rest hoor.
En fijn dat jullie weer een stukje gebruiksaanwijzing voor Sjaak hebben kunnen ontcijferen.
En mocht je de resterende kleertjes van M. van Kwakz0r willen, ik stuur ze met liefde naar je door als Piranha eruit is gegroeid!
Ik zal proberen uit te leggen hoe het voelt. En geen idee waar het gevoel vandaan komt, maar er moet nog wat groeien bij mij, dat was bij Z&G ook zo: Het is net of ik in Z&G op de basisschool zat, begon in groep 1 waarin ik nog bijna niemand kende op school. Hoe langer ik zwanger was en meekletste, hoe verder ik op school kwam, tot ik in groep 8 zat, de musical mocht zingen en toen door moest naar de middelbare school (hier dus). Nu zit ik weer in de eerste klas, want ik heb een nieuwe baby en kan nog over weinig dingen mee kletsen en aanhaken. Zitten/staan/kruipen is nog lang niet aan Sjaak en mij besteed.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:53 schreef kwakz0r het volgende:
trusten Away!
Zwaar hoor NTSik vond mijn makkelijke baby voor beginners al moeilijk zat
das ook wel een twijfelpuntje voor een tweede..
En MwC volgens mij hebben er veel hier al met je meegeleefd vanaf WOHTS dus je voelt voor mij helemaal niet als 'nieuw' ofzo. Geldt ook voor andere jonge babys hier. En Ingeee had qua humor gewoon een eind 2014 baby moeten hebben, die past helemaal bij een aantal dames/flauwe ransbakjes die rond okt/nov/dec UD hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |