SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 08-05-2015 09:41:05 ]
Deden we later met onze oudste ook, toen we erachter waren dat hij echt niet van kou hield en zodra het naar zijn zin iets te fris was hij tig keer wakker werd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Amsel het volgende:
Volgens mij stoom ik baby gaar als ik het vergelijk met jullieZe ligt nu te slapen in mouwloze romper, katoenen pyjama, winterslaapzak en onder 2 dekentjes
Heeft jouw F het blikvoer ook al geprobeerdquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef BlueEyes het volgende:
Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes
Het scheelt weinigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.
Naaldhakken![]()
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden
ja, mogen we je feliciteren?quote:
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:04 schreef Skittles het volgende:
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
Dat biedt hoop voor de toekomstquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken
Lou had ook precies 4 maanden en 8 dagen na de geboorte een tand. Ik denk dus dat ze zondag door zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat biedt hoop voor de toekomst![]()
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt..
mijn kat kotst nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rapleyen met kattenvoerIk heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley
Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?
Heerlijke non-conformist, die F van jouquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:18 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
mijn kat kotst niet![]()
Mauwtje met aarbeitjes![]()
JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast![]()
Oh en hier komt het dracula gebit ten eindede voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door
ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby
![]()
prima toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben vast de vreemde eend in de bijt maar ik wíl helemaal niks voor moederdag zolang mijn kind nog niet weet dat het moederdag is
nou ik voel me nu dus eneurm veroordeeld he?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien had ik er anders in gestaan als mijn situatie anders was. Geen idee. Maar ik hecht er gewoon oprecht niet zo veel waarde aan. Vind het ook wel leuk als mensen aan mijn verjaardag denken, maar het hoeft van mij allemaal niet met veel bombarie en extravagant gedoe![]()
Ik veroordeel daarmee uiteraard niet de mensen die dat wèl leuk vinden he. Laat dat duidelijk zijn
Dat deel ik met je hoor!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien had ik er anders in gestaan als mijn situatie anders was. Geen idee. Maar ik hecht er gewoon oprecht niet zo veel waarde aan. Vind het ook wel leuk als mensen aan mijn verjaardag denken, maar het hoeft van mij allemaal niet met veel bombarie en extravagant gedoe![]()
Ik veroordeel daarmee uiteraard niet de mensen die dat wèl leuk vinden he. Laat dat duidelijk zijn
Dat hoop ik ook zooo enorm voor jullie! Hoe is het nu (naar omstandigheden) met haar?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat hoop ik ook heel erg Blue!
Ik hoop ook zó dat mijn moeder de eerste verjaardag nog mee kan maken!
Verrekte Anakinquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:45 schreef BlueEyes het volgende:
Kennen jullie trouwens dat nieuwe Victoria Secrets model, dat Nederlandse meisje van 19
Mijn zoon heeft al met haar gesjanst blijkt achteraf
Wel goed. Ja, ik vind dat zo'n lastige vraag. Hoe gaat het met je als je weet dat je snel dood gaat. Maar ze is nu nog redelijk fris zeg maar.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zooo enorm voor jullie! Hoe is het nu (naar omstandigheden) met haar?
Hij heeft ook gesjanst met haar schoonvader, Bert van Leeuwenquote:
Bert van leeuwen, die heb ik als dertienjarige ooit nog een heel irritant dagje efteling bezorgdquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hij heeft ook gesjanst met haar schoonvader, Bert van Leeuwen![]()
Allemaal in het vliegtuig (ze zaten achter ons) en op de terugweg op het vliegveld.
We legden de link naar haar pas gisteren bij het lezen van de Veronicagids en een foto erbij pakken.
Sjansbal van me, mensen worden er soms ongemakkelijk van als hij ze maar aan blijft kijken.
+1 op wantrouwende blikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bert van leeuwen, die heb ik als dertienjarige ooit nog een heel irritant dagje efteling bezorgd![]()
En sjansbaby's, ik hou er vanmijn kind staart ook, maar dan met een extreem wantrouwende blik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 08-05-2015 11:26:37 ]
Dan mag ik vast ook nog wel weer een foto van mn awesome baby erin gooien hè?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Snoenk, gewoon meeschrijven hoor! Dat geeft de burger juist moed. Dit is geen "klaag hier over het moederschap" topic, maar meer een "deel alle aspecten van het moederschap" topic. En "vertel over je awesome baby'-topic natuurlijk!
Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Skittles
Zal F haar maar niet aan laten kijken dan in juli
altijd! Wat een plaatjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:15 schreef snoenk het volgende:
[..]
Dan mag ik vast ook nog wel weer een foto van mn awesome baby erin gooien hè?
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat je die roze bril hebt! Zorgt ervoor dat je voor je baby wil zorgen en hem wil voeden. Houdt hem in leven zeg maarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moet wennen dat ik steeds meer jongetje krijg ipv een baby.
Man man man wat was hij als baby lelijk![]()
En hoe zie je alles toch door een roze bril als het om je eigen kind gaat
Dus de battle of de F'jes; wie zal Lou voor zich winnen?! Over 2 maanden weten we hetquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjes![]()
Je bedoelt Krijgerrtje denk ik Zoë.
:p oepsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjes![]()
Je bedoelt Krijgerrtje denk ik Zoë.
Onder de naaldhak van SQ?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:26 schreef Fazzoletti het volgende:
kan ik iemand me helpen met mijn motivatie te zoeken vandaag op werk? Ik weet even niet meer waar het ligt
Ja, grappig he? Als ik nu foto's van de eerste maanden zie, dan herken ik haar gewoon bijna niet meer. En ik voel er ook weinig bij, eerlijk gezegd! Zo gek, dat eerste half jaar was zo intensief, maar toch is het nu een grote blur voor me. Komt denk ik omdat het allemaal zo snel gaat met die ontwikkeling de eerste tijd. En ik vind het eerlijk gezegd echt steeds leuker worden. Ik heb gewoon niet zo veel met heel kleine, zo volstrekt hulpeloze baby's, het maakt me een beetje zenuwachtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moet wennen dat ik steeds meer jongetje krijg ipv een baby.
Man man man wat was hij als baby lelijk![]()
En hoe zie je alles toch door een roze bril als het om je eigen kind gaat
ochquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:56 schreef krijgerrtje het volgende:
Mwah, ik zou het wel fijn vinden als ik op Moederdag een beetje het gevoel zou krijgen dat het gewaardeerd wordt wat ik allemaal doeheb het idee dat dat er norma gesproken wel eens bij in schiet. Zodra vriend thuis komt ziet hij niet wat ik wél gedaan heb (afwas, opgeruimd, baby in leven gehouden, was opgeruimd) maar krijg ik wel con-ti-nu te horen wat ik niet gedaan heb (heb de pannen nog niet in de kast gezet, de vuilniszak op het balkon gezet ipv weggegooid, wasrekken op de verkeerde plekken terug gezet etc). En dat wordt wel heel vermoeiend
Een echt cadeau hoef ik niet hoor, maar zou het dus wel fijn vinden als ik het idee krijg dat hij heus wel weet wat ik allemaal doe en dat hij dat ook wel waardeert
![]()
Ik ben vandaag echt bloedchagrijnigalles zit tegen. Loop al de hele ochtend de schelden en te tieren om die kat en weet ik veel wat. En waarom? Nu ligt Sofie al een tijdje te jammeren in haar bedje, moest van mezelf écht even afstand nemen toen ik net naar haar schreeuwde of ze asjeblieft even op kon houden
Ga er zo weer naartoe om te knuffelen en te voeden, maar moest echt even afkoelen. Pfffff
ik heb dat ook! Nou ja, niet met het eerste half jaar, maar wel met de eerste weken. Echt bizar hoe dat aan je voorbij gaatquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:45 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, grappig he? Als ik nu foto's van de eerste maanden zie, dan herken ik haar gewoon bijna niet meer. En ik voel er ook weinig bij, eerlijk gezegd! Zo gek, dat eerste half jaar was zo intensief, maar toch is het nu een grote blur voor me. Komt denk ik omdat het allemaal zo snel gaat met die ontwikkeling de eerste tijd. En ik vind het eerlijk gezegd echt steeds leuker worden. Ik heb gewoon niet zo veel met heel kleine, zo volstrekt hulpeloze baby's, het maakt me een beetje zenuwachtig.
Fazz, herkenbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |