abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:33:07 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152395726
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Voor als je het even niet meer weet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 08-05-2015 09:41:05 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:33:30 #2
259886 pessie
pi_152395733
Ik eindigde met:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Amsel het volgende:
Volgens mij stoom ik baby gaar als ik het vergelijk met jullie :o Ze ligt nu te slapen in mouwloze romper, katoenen pyjama, winterslaapzak en onder 2 dekentjes :@
Deden we later met onze oudste ook, toen we erachter waren dat hij echt niet van kou hield en zodra het naar zijn zin iets te fris was hij tig keer wakker werd.
Hij doet het nog steeds 8-)

GM, wat een tof cadeau!

LT 4 meiden O+

Fazz, kwam je kruipend thuis? ;)

SQ, heerlijk is dat he! Dat je eindelijk weer enigzins normaal wordt voor je gevoel.

En een goede fokwet voor TAP!

M. is vandaag al 4 weken O+ eigenlijk vind ik het bizar dat hij er al 4 weken is, en aan de andere kant kan ik me niet meer voorstellen dat hij er niet is.
Kindjes zijn vandaag ook nog de hele dag bij oma, we halen ze morgenochtend weer op. Het is nu eigenlijk alsof ik maar 1 kind heb maar wel met de ervaring van eerdere kinderen. Best relaxed voor een keertje :D .
pi_152395829
Lekker, Pessie!
En hoera voor de 4 weken.

Aankomende zondag voor het eerst Moederdag, niet dat ik er wat van kan verwachten natuurlijk :')
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152395887
Razz, ik lees je stukje nu pas :D! Chapeau!
pi_152395908
DAD "!
Help :')
pi_152395921
Pessie lekker genieten O+

Sq *O*, mede door jou ben ik ook weer aan het opletten :o

JM lieve foto's O+
(Ga je eerdaags nog effe pm'en om een date met jou en je camera te plannen!)
GM lekker genieten straks, lief kado!

LT fijn nog van de haar-teen situatie en dat het zo afgelopen is met de fijne dok

Skittles met fopbaby O+

Euhm euhm... mobiel dus sorry voor de rest wat ik niet onthouden heb.

Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes :X
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:48:21 #7
73386 Fazz
onderweg
pi_152396080
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef BlueEyes het volgende:

Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes :X
Heeft jouw F het blikvoer ook al geprobeerd :7

SQ op naaldhakken :9~ _O_ Daar heb ik nou nooit op kunnen lopen :')
pi_152396187
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.

Naaldhakken O+
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden :')
pi_152396274
Oeh sexy SQ op naaldhalken :9 :9~

Haha Blue alles is aantrekkelijk om in de mond te proppen als het op de grond ligt :P
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:59:23 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_152396295
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.

Naaldhakken O+
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden :')
Het scheelt weinig :')
Ik heb nikies in m'n kantoorlade als backup :@

Rapleyen met kattenvoer :') Ik heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley :D Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef Loj het volgende:
DAD "!
Help :')
ja, mogen we je feliciteren? *O*

Pessiemini ook alweer vier weken! STOP!
disclaimer
pi_152396408
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:06:27 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_152396450
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:04 schreef Skittles het volgende:
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken :')

En ze heeft vandaag een jurk aan :D nu is het net een meisje :')

disclaimer
pi_152396548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken :')
Dat biedt hoop voor de toekomst :D
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt.. :X
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:10:52 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_152396569
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat biedt hoop voor de toekomst :D
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt.. :X
Lou had ook precies 4 maanden en 8 dagen na de geboorte een tand. Ik denk dus dat ze zondag door zijn :7
disclaimer
pi_152396574
SQ op hakken O+ En Mauwtjemeisje
DaD volgens mij nog niet nee!
Blue jaaa leuk *O*

Zelf bewerken zou wel kunnen, maar vind ik op een of andere manier toch ook weer ongemakkelijk.. Alleen de 2 voor in 'n lijstje maar denk ik :)

Moederdag: ik weet inmiddels waarom er verf aan m'n baby zat, J had het kado vast stiekem meegekregen maar vergat het vervolgens te verstoppen :') :D O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_152396580
Aardbeienjurkje. O+ .

(Ik moet dus proefwerken nakijken, maar geen zin..!)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:18:29 #17
73386 Fazz
onderweg
pi_152396745
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Rapleyen met kattenvoer :') Ik heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley :D Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?

mijn kat kotst niet :{w

Mauwtje met aarbeitjes O+

JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast :')

Oh en hier komt het dracula gebit ten einde :D de voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door *O* ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby oO<
pi_152396820
Ooh Sq dat jurkje!
Nu ga ik weer rammelen }:|

Of er ook kattenkots gegeten wordt weet ik niet en ga ik niet uitproberen :Y)

Haha JM!
Hier is het KDV ook bezig geweest, alleen papa was te laat met inschrijven voor een of ander bezorgontbijt waarbij knutsel mee zou worden bezorgd.
Werd me even opgebiecht nadat ik zelf begon over dat ik niks commercieels wil alleen KDVknutsels mogen.
pi_152396854
Ooh bijten is drama als ze net doorkomen :(
Hier nu tand 4 en zit ook weer in een knaag en bijtperiode.

Fazz F is bijna baby-af :o
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:23:16 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_152396856
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:18 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

mijn kat kotst niet :{w

Mauwtje met aarbeitjes O+

JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast :')

Oh en hier komt het dracula gebit ten einde :D de voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door *O* ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby oO<
Heerlijke non-conformist, die F van jou O+
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:24:44 #21
259886 pessie
pi_152396888
SQ wat een leuk jurkje! Ik vind trouwens dat ze een meisjeshoofd heeft. En O+ aardbeienkleding O+

Fazz, mijn dochter heeft ook een tijd een oneven aantal tandjes gehad ;) En daarna kwamen er opeens 3 bij in 1 keer.

JM :D Hier kwam de oudste ook met iets uit school waarvan hij aan mij vertelde dat juf had gezegd dat hij het moest verstoppen :') . Ik weet dus waar het ligt, man weet dat niet :') (maar die weet ook niet dat het moederdag is zondag :P )

BE zo'n bezorgontbijt zou ikzelf best leuk vinden :@ ondanks commercieel en alles.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:25:18 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152396896
oh mauwtje!! wat een toffe jurk!

hier niks van kdv voor moederdag denk ik, M had deze week een vakantieweek van het KDV namelijk dus als ze al iets gedaan hebben dan heeft hij t gemist.

J is vandaag thuis en ik ga zo naar de stad zodat ik deze vakantieweek/fulltime mamaweek toch een momentje voor mezelf heb. O+ maar ik vermoed dus niet dat hij met/namens baby iets doet. ergens wel jammer... maar t is ook niet leuk als ik er zelf om moet vragen :') dus lama dan.

ik heb overigens de lieste kerel van de wereld hoor! hij is alleen niet zo attent/romantisch, maar daarvoor compenseert ie de rest van het jaar ruimschoots O+
Kwak
pi_152396948
sq :D wat een schatje heb je toch! en die jurk O+
pi_152396953
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:28:44 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_152396981
ik ben vast de vreemde eend in de bijt maar ik wíl helemaal niks voor moederdag zolang mijn kind nog niet weet dat het moederdag is :')
disclaimer
pi_152396994
pessie dat van het KDV had ik wel gewaardeerd hoor!
Alleen wil ik niet dat mijn vriend allerlei dingen gaat kopen, dat bedoel ik met commercieel.
Later als F groot is mag het met een ontbijtje op bed enzo. Maar ik vind niet dat er iets gekocht hoeft te worden.

En als hij groot is gaan we ook een kindjesdag inlassen.
Vrienden van ons doen dat, dat hun kids een dag bepalen wat ze gaan doen (binnen het redelijke) en eten , mits ze het samen overleggen.
En dat is zo leuk als je die verhalen hoort O+
pi_152397069
Nee hoor SQ :) maar ik vind het wel grappig dat die dag nu ook voor mij is. :) dat bedoelde ik er mee mee.. Verder is het idd ook een ''moetje'' als partners of whatever wie iets gaan kopen omdat-het-moederdag-is.

Zelfde voor valentijn ed.

Ik heb een milestonecard voor Elin, maar dat is ook alles. Tegen die tijd dat ze op school of whatever waar zit, en ze doen er wat aan ( knutselen of zo ) dan vind ik het vast helemaal leuk.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:33:21 #28
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152397071
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben vast de vreemde eend in de bijt maar ik wíl helemaal niks voor moederdag zolang mijn kind nog niet weet dat het moederdag is :')
prima toch?

ik wil wel wat van mijn kerel :7, dat "ik ben zijn moeder niet" vind ik zo'n dooddoener :@... ik ben de moeder van zijn kind en ik vind moeder zijn nog regelmatig heel moeilijk dus daar mag ik best een dagje extra voor verwend worden. als t vaderdag is verwen ik hem ook extra voor alles wat hij voor mij doet. en ik vind het ook wel feestelijk en vreugdevol, vieren dat we moeder en vader zijn O+

maar goed ik ben dus ook zo'n druif die haar verjaardag zelfs na haar kinderjaren nog een enorm belangrijke gebeurtenis vindt :') :+
Kwak
pi_152397090
Mijn eigen verjaardag vind ik ook belangrijk :@ als mensen die dicht bij me staan het zouden vergeten zijn de rapen gaar :X op een andere dag vieren vind ik ook not done. Enige uitzondering is overlijden van een familielid.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:34:55 #30
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152397102
edit: t gaat me dus niet om cadeaus oid he? de eeuwige "voor moeder" folders van blokker vol sttijkijzers enzo :'(

valentijn vind ik ook belangrijk :@ ik heb jaren en jaren in mijn eentje op valentijn zitten mokken dat ik alleen was en altijd zou blijven. dus sinds ik een vriendje heb wil ik ervan genieten ook. hatsa. commercieel schommercieel.
Kwak
pi_152397127
Moederdagbatsen, laat je een goede milf voelen! *G*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:36:31 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_152397141
Ja, misschien had ik er anders in gestaan als mijn situatie anders was. Geen idee. Maar ik hecht er gewoon oprecht niet zo veel waarde aan. Vind het ook wel leuk als mensen aan mijn verjaardag denken, maar het hoeft van mij allemaal niet met veel bombarie en extravagant gedoe :P

Ik veroordeel daarmee uiteraard niet de mensen die dat wèl leuk vinden he. Laat dat duidelijk zijn ;)
disclaimer
pi_152397161
oh ja is toch ook niet erg SQ, jij hebt vast weer andere dingen die je extreem tof vind :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:38:45 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152397191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien had ik er anders in gestaan als mijn situatie anders was. Geen idee. Maar ik hecht er gewoon oprecht niet zo veel waarde aan. Vind het ook wel leuk als mensen aan mijn verjaardag denken, maar het hoeft van mij allemaal niet met veel bombarie en extravagant gedoe :P

Ik veroordeel daarmee uiteraard niet de mensen die dat wèl leuk vinden he. Laat dat duidelijk zijn ;)
nou ik voel me nu dus eneurm veroordeeld he? :{w

:* ik snap t ook wel dat t voor jou misschien anders voelt ook door je eigen mama.

ik ben me er gewoon terdege van bewust dat ik een aandachtsgeil hebberig kind ben dat vrolijk meevaart op de golven der commercie. *O*
Kwak
pi_152397199
Ik kwam er pas deze week achter dat het aankomende zondag moederdag is. Gisteren lag er een knutselcadeautje ingepakt en al klaar op het kdv. Dat vind ik wel heel leuk. Maar het leukste vind ik toch wel dat ik drie zussen heb die ook allemaal moeder zijn. We hebben de traditie dat we op moederdag allemaal naar mijn ouders gaan, en een van ons neemt dan taart mee. Dat is supergezellig. Zeker nu ik zelf ook moeder ben. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152397205
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:

Dat deel ik met je hoor!
Vandaar ook dat ik een knutsel prima vind en meer niet.
Wij gaan zondag gewoon zwemmen ipv ontbijt op bed enzo
(Ik haat kruimels in bed)

Ik vind mijn eigen verjaardag niet belangrijk.
Die van F wel, had daar vandeweek ook een heel emotioneel gesprek over met mijn vader.
Hoop gewoon dat hij zich goed genoeg voelt die dag te kunnen komen.
Ben anders bijna nog wel in staat om het anders bij mijn ouders te vieren :@
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:42:00 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_152397263
Ja, dat hoop ik ook heel erg Blue!
Ik hoop ook zó dat mijn moeder de eerste verjaardag nog mee kan maken!
disclaimer
pi_152397339
Kennen jullie trouwens dat nieuwe Victoria Secrets model, dat Nederlandse meisje van 19
Mijn zoon heeft al met haar gesjanst blijkt achteraf :D
pi_152397359
ik moet nog wat voor mn moeder kopen maar heb werkelijk geen idee.. :')
pi_152397423
Tand nummero 4!! *O* maar net als bij mauwtje mag ik echt echt echt niet kijken!

Wn moederdag, Ik vind het leuk dat het mijn 1e moederdag is, maar verwacht niet dat (8> er ook iets mee heeft gedaan vanuit Saar.maakt mij ook niet uit, die knutsels komen wel zodra ze die zelf kan maken voor mama, (8> heeft beloofd te koken en dat vind ik tof, maar verder verwacht ik niks van hem.. (ik ben zijn moeder immers niet ;) :P )
Maar goed ik vind valentijn dan ook dikke onzin, en mijn verjaardag vier ik gerust een week later of helemaal niet...
K ben trouwens minder amused als (8> onze trouwdag zou vergeten.

Ach ja t is wat met al die feestdagen.. :+
S. 2014
J. 2016
pi_152397431
omg weer een tand :D *O*
pi_152397437
Wij vierden thuis nooit moeder-, vader- en verjaardagen. Heb er ook helemaal niets mee :@ Vind het wel leuk dat we van de go een knutselcadeautje van Lou hebben gekregen, maar daar blijft het wat mij betreft ook bij.

Vriends ouders vieren dat wel, dus daar gaan we dit weekend heen.
Hoop dan ook dat je voorspelling over de tanden niet uitkomt SQ :+
pi_152397461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat hoop ik ook heel erg Blue!
Ik hoop ook zó dat mijn moeder de eerste verjaardag nog mee kan maken!
Dat hoop ik ook zooo enorm voor jullie! Hoe is het nu (naar omstandigheden) met haar?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:51:41 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_152397473
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:45 schreef BlueEyes het volgende:
Kennen jullie trouwens dat nieuwe Victoria Secrets model, dat Nederlandse meisje van 19
Mijn zoon heeft al met haar gesjanst blijkt achteraf :D
Verrekte Anakin :D O+
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:53:34 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_152397505
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook zooo enorm voor jullie! Hoe is het nu (naar omstandigheden) met haar?
Wel goed. Ja, ik vind dat zo'n lastige vraag. Hoe gaat het met je als je weet dat je snel dood gaat. Maar ze is nu nog redelijk fris zeg maar.

En omg, saar ook weer een tand! Goede tandenweek wel, hier :D
disclaimer
pi_152397522
Goede smaak heeft je zoon blueyes :D

SQ
Aww meisjemeisje O+ ze kan het goed hebben hoor

Mijn 1e Moederdag was een dag na de geboorte van S.ara O+
Onze GO doet niets met verjaardagen/Moederdag/Pasen oid. Ik mis die knutsels wel hoor. Toen GO haar man erg ziek was ging peuter tijdelijk naar een andere GO en had ze leuke paas-knutsels gemaakt, een verjaardagshoed en een moederdagknutsel O+ ja zoiets maakt me blij omdat ik weet dat S.ara dol is op knutselen.
Iets van E en S hoeft niet. Die zijn nog te mini (al zijn mini voetafdrukjes O+ )

Valentijnsdag enz heb ik dan weer minder mee. Net als mijn eigen verjaardag enzo. Ik moet het wel vieren want mijn broertje is dan ook jarig :+

Heb al een kaart voor mijn eigen moeder klaar liggen :@ we zeggen nooit zoveel liefs tegen elkaar dus grijp ik Moederdag aan om te laten weten dat ik haar waardeer enzo :@
pi_152397540
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Verrekte Anakin :D O+
Hij heeft ook gesjanst met haar schoonvader, Bert van Leeuwen :D
Allemaal in het vliegtuig (ze zaten achter ons) en op de terugweg op het vliegveld.
We legden de link naar haar pas gisteren bij het lezen van de Veronicagids en een foto erbij pakken.

Sjansbal van me, mensen worden er soms ongemakkelijk van als hij ze maar aan blijft kijken.
pi_152397562
Mwah, ik zou het wel fijn vinden als ik op Moederdag een beetje het gevoel zou krijgen dat het gewaardeerd wordt wat ik allemaal doe :') heb het idee dat dat er norma gesproken wel eens bij in schiet. Zodra vriend thuis komt ziet hij niet wat ik wél gedaan heb (afwas, opgeruimd, baby in leven gehouden, was opgeruimd) maar krijg ik wel con-ti-nu te horen wat ik niet gedaan heb (heb de pannen nog niet in de kast gezet, de vuilniszak op het balkon gezet ipv weggegooid, wasrekken op de verkeerde plekken terug gezet etc). En dat wordt wel heel vermoeiend :+ Een echt cadeau hoef ik niet hoor, maar zou het dus wel fijn vinden als ik het idee krijg dat hij heus wel weet wat ik allemaal doe en dat hij dat ook wel waardeert :P

Ik ben vandaag echt bloedchagrijnig :@ alles zit tegen. Loop al de hele ochtend de schelden en te tieren om die kat en weet ik veel wat. En waarom? Nu ligt Sofie al een tijdje te jammeren in haar bedje, moest van mezelf écht even afstand nemen toen ik net naar haar schreeuwde of ze asjeblieft even op kon houden ;( Ga er zo weer naartoe om te knuffelen en te voeden, maar moest echt even afkoelen. Pfffff :{
pi_152397583
Zoë ik kan me indenken dat je knutsels mist.
Ik heb laatst heel trots de eerste knutsel symbolisch op de koelkast geplakt.
Ik weet dat het KDV hier de knutsels verzamelt en na 4 jaar krijgen we die in een map incl foto's die gemaakt zijn. (oa foto's van F in bad op KDV ivm kakjepakjetotjenek en bij zwarte Piet op schoot O+ )
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:59:00 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_152397603
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:55 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hij heeft ook gesjanst met haar schoonvader, Bert van Leeuwen :D
Allemaal in het vliegtuig (ze zaten achter ons) en op de terugweg op het vliegveld.
We legden de link naar haar pas gisteren bij het lezen van de Veronicagids en een foto erbij pakken.

Sjansbal van me, mensen worden er soms ongemakkelijk van als hij ze maar aan blijft kijken.
Bert van leeuwen, die heb ik als dertienjarige ooit nog een heel irritant dagje efteling bezorgd :@ :')

En sjansbaby's, ik hou er van O+ mijn kind staart ook, maar dan met een extreem wantrouwende blik :')
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:00:37 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_152397636
Even een dikke knuffel voor krijgertje :* Heb je je vriend al eens verteld dat dat jou een rotgevoel geeft? Het is niet leuk als je je niet gewaardeerd voelt :N
disclaimer
pi_152397638
Krijgerttje :*
Is je vriend wel eens een hele dag alleen met haar? Dat helpt hier af en toe voor het inzien wat ik doe op een dag alleen met hem.

Ik zal straks nog eens een artikel opzoeken die ik vandeweek las.
Over het perfectionisme in ons als mama
pi_152397653
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bert van leeuwen, die heb ik als dertienjarige ooit nog een heel irritant dagje efteling bezorgd :@ :')

En sjansbaby's, ik hou er van O+ mijn kind staart ook, maar dan met een extreem wantrouwende blik :')
+1 op wantrouwende blik :D met d'r droevige ogen op standje 'raak me een keer aan en ik zet het op een krijsen. Ik meen het!'
pi_152397673
:D Skittles

Zal F haar maar niet aan laten kijken dan in juli
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:05:54 #55
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152397727
Weer even proberen aan te haken. Ontzettend veel leuke foto's gezien afgelopen dagen. Wat een leuke kindjes hebben jullie allemaal O+

Nieuwe liefde voor LT *O*

O. Heeft met slapen snachts korte mouwen romper, pyama, zomerslaapzak zonder mouwen en Lakentje+deken. Overdag zelfde maar dan geen pyama maar kleertjes zonder dr broek. Standaard ijsklontjes als handjes de rest van dr lijfje lekker warm.

Las ook nog de verhalen van de mama's die het af en toe best moeilijk/lastig vinden. :* en wat een lieve tekst van Razz daarop O+

Ik vind het daardoor best wel eens lastig om hier mee te schrijven want ik heb een meisje die gewoon gaat slapen in dr bedje als ik haar erin leg en vervolgens de hele nacht doorslaapt :@ en overdag ook altijd supervrolijk is en alles wel prima vind en geloof ik ook aardig gemiddeld is qua wat ze "moeten" kunnen. En dat voelt dan weer stom om te typen want voelt weer een beetje als opscheppen -O-

Moederdag: ik heb man hier bedreigd met als ik nix voor moederdag krijg dan hij ook nix voor vaderdag })

Daarna wacht ik wel tot ik schoolknutsels krijg maar eerste jaar als mama wil ik wel een cadeautje.

Owh en Razz wat een vreselijk stomme collega heb jij :(
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:09:04 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_152397782
Snoenk, gewoon meeschrijven hoor! Dat geeft de burger juist moed. Dit is geen "klaag hier over het moederschap" topic, maar meer een "deel alle aspecten van het moederschap" topic. En "vertel over je awesome baby'-topic natuurlijk!
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:11:07 #57
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152397817
Krijger :* niet leuk als je je niet gewaardeerd voelt. Mijn man kan dat ook wel een beetje -O- niet het zeuren wat ik niet doe maar het zo luchtig opvatten over wat ik wel doe wel
pi_152397862
Blueeyes
Wat leuk een verzamelboek! Leuk voor later O+

Krijgerrtje
:*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 08-05-2015 11:26:37 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:15:36 #59
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152397898
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Snoenk, gewoon meeschrijven hoor! Dat geeft de burger juist moed. Dit is geen "klaag hier over het moederschap" topic, maar meer een "deel alle aspecten van het moederschap" topic. En "vertel over je awesome baby'-topic natuurlijk!
Dan mag ik vast ook nog wel weer een foto van mn awesome baby erin gooien hè?

pi_152397920
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
:D Skittles

Zal F haar maar niet aan laten kijken dan in juli
Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjes :D

Je bedoelt Krijgerrtje denk ik Zoë. :P
pi_152397929
Snoenk die wangetjes!
pi_152397939
Wat een Pretletter Snoenk O+
pi_152398014
Ik moet wennen dat ik steeds meer jongetje krijg ipv een baby.
Man man man wat was hij als baby lelijk :@
En hoe zie je alles toch door een roze bril als het om je eigen kind gaat
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:21:38 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_152398018
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:15 schreef snoenk het volgende:

[..]

Dan mag ik vast ook nog wel weer een foto van mn awesome baby erin gooien hè?

[ afbeelding ]
altijd! Wat een plaatje O+!!
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:22:56 #65
259886 pessie
pi_152398043
Krijger :* ik hoop dat je dit een keer tegen hem kunt zeggen. Als mijn man af en toe een opmerking in die richting maakt helpt dat veel. Zeker toen mijn 2de een baby was en de oudste een peuter vond ik het allemaal erg zwaar, huishouden gebeurde niet meer zeg maar, ik had 24/7 mijn handen vol aan de kinderen, ik merkte toen aan mijn man dat hij het op een gegeven moment echt wel probeerde te begrijpen maar dat het hem niet lukte (en als ik eerlijk ben, hij was net zo goed oververmoeid, was ook bezig met verwerking, hij had ook geen energie om zich dat in te kunnen denken).
Wat ben ik blij dat kleuter groter is geworden :@ en ik een hulp heb :@ en ik 2 jaar ouder ben en meer ervaren en meer mensen ken die ik om hulp durf te vragen.

Onderhand is mijn man zo ver dat hij vind dat ik veel doe :P
Op dit moment dan, hij had verwacht dat ik ivm BI en keizersnede nog 24/7 op bed zou liggen :P

Snoenk, lekker meeposten! Het is het babytopic, niet het klaagtopic (al mag je echt wel eens klagen over de dingen die je niet leuk vind aan je baby/het moederschap, de focus ligt daar niet op).
Oeh, en awesome baby inderdaad! Awesome speelkleed ook!

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:21 schreef BlueEyes het volgende:
Gelukkig maar dat je die roze bril hebt! Zorgt ervoor dat je voor je baby wil zorgen en hem wil voeden. Houdt hem in leven zeg maar ;)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:23:04 #66
73386 Fazz
onderweg
pi_152398046
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:16 schreef Skittles het volgende:

[..]

Van kinderen kan ze het dan wel weer hebben. Dat vindt ze juist heel tof en geeft hapkusjes :D

Dus de battle of de F'jes; wie zal Lou voor zich winnen?! Over 2 maanden weten we het 8-)

Wat een leukert Snoenk!!

Krijgertje, vervelend dat je zo'n reactie krijgt van je vriend. Wel uitspreken wat dat met je doet hoor, wellicht heeft hij het niet eens door :*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:26:25 #67
73386 Fazz
onderweg
pi_152398118
kan ik iemand me helpen met mijn motivatie te zoeken vandaag op werk? Ik weet even niet meer waar het ligt :')
pi_152398131
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:16 schreef Skittles het volgende:

[..]

:p oeps

Snoenk
Wat een schatje
Fijn dat alles zo goed gaat!!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:37:31 #69
259886 pessie
pi_152398391
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:26 schreef Fazzoletti het volgende:
kan ik iemand me helpen met mijn motivatie te zoeken vandaag op werk? Ik weet even niet meer waar het ligt :')
Onder de naaldhak van SQ?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:41:40 #70
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152398504
moh snoenkbaby! wat een pretletter!!
Kwak
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:41:48 #71
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_152398506
Dankjulliewel. Owh en bedoelde niet met mn post dat ik vind dat jullie zeuren of klagen hoor. Meeste tijd lees ik hier alleen maar leuke dingen waarvan ik dan denk Owh kan niet wachten tot O. Dat ook kan O+
pi_152398594
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ja, grappig he? Als ik nu foto's van de eerste maanden zie, dan herken ik haar gewoon bijna niet meer. En ik voel er ook weinig bij, eerlijk gezegd! Zo gek, dat eerste half jaar was zo intensief, maar toch is het nu een grote blur voor me. Komt denk ik omdat het allemaal zo snel gaat met die ontwikkeling de eerste tijd. En ik vind het eerlijk gezegd echt steeds leuker worden. Ik heb gewoon niet zo veel met heel kleine, zo volstrekt hulpeloze baby's, het maakt me een beetje zenuwachtig.

Fazz, herkenbaar. :+ .
pi_152398603
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:56 schreef krijgerrtje het volgende:
Mwah, ik zou het wel fijn vinden als ik op Moederdag een beetje het gevoel zou krijgen dat het gewaardeerd wordt wat ik allemaal doe :') heb het idee dat dat er norma gesproken wel eens bij in schiet. Zodra vriend thuis komt ziet hij niet wat ik wél gedaan heb (afwas, opgeruimd, baby in leven gehouden, was opgeruimd) maar krijg ik wel con-ti-nu te horen wat ik niet gedaan heb (heb de pannen nog niet in de kast gezet, de vuilniszak op het balkon gezet ipv weggegooid, wasrekken op de verkeerde plekken terug gezet etc). En dat wordt wel heel vermoeiend :+ Een echt cadeau hoef ik niet hoor, maar zou het dus wel fijn vinden als ik het idee krijg dat hij heus wel weet wat ik allemaal doe en dat hij dat ook wel waardeert :P

Ik ben vandaag echt bloedchagrijnig :@ alles zit tegen. Loop al de hele ochtend de schelden en te tieren om die kat en weet ik veel wat. En waarom? Nu ligt Sofie al een tijdje te jammeren in haar bedje, moest van mezelf écht even afstand nemen toen ik net naar haar schreeuwde of ze asjeblieft even op kon houden ;( Ga er zo weer naartoe om te knuffelen en te voeden, maar moest echt even afkoelen. Pfffff :{
och O+ :*
pi_152398631
Elin snurkt :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:47:45 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_152398644
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:45 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, grappig he? Als ik nu foto's van de eerste maanden zie, dan herken ik haar gewoon bijna niet meer. En ik voel er ook weinig bij, eerlijk gezegd! Zo gek, dat eerste half jaar was zo intensief, maar toch is het nu een grote blur voor me. Komt denk ik omdat het allemaal zo snel gaat met die ontwikkeling de eerste tijd. En ik vind het eerlijk gezegd echt steeds leuker worden. Ik heb gewoon niet zo veel met heel kleine, zo volstrekt hulpeloze baby's, het maakt me een beetje zenuwachtig.

Fazz, herkenbaar. :+ .
ik heb dat ook! Nou ja, niet met het eerste half jaar, maar wel met de eerste weken. Echt bizar hoe dat aan je voorbij gaat :o
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')