Dan krijg je eenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:21 schreef Kingstown het volgende:
Nu gaan we slapen, want we voelen ons wat ziekjes.
We ltrusten!quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:21 schreef Kingstown het volgende:
Nu gaan we slapen, want we voelen ons wat ziekjes.
Geeft niks, we zijn hier allemaal de weg kwijt, neem ik aan...quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een biertje op van 12%
Ik weet het allemaal niet meer.
Ik was toch al begonnenquote:
tip van just me, morgen niets teruglezenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb nu al spijt van mijn post in 3FM topic...quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was toch al begonnen
[..]
tip van just me, morgen niets teruglezen
Cheers dan maar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
lekker tochquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb nu al spijt van mijn post in 3FM topic...
Ben zo melig en vrolijk, wil dat niet verpesten door naar bed te gaan.
Oh dear een zwaai muts. Lust je chocoquote:
Tip van de week!!quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was toch al begonnen
[..]
tip van just me, morgen niets teruglezen
Hihi gekkiequote:Op donderdag 7 mei 2015 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil nog meer bier...
#ditgaatdeverkeerdekantop
#alcoholist
Hai Muizemoppie! Zullen we binnenkort toch maar eens een afspraak maken?quote:
Kom maar halen... Ik heb nog wat treetjes staanquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil nog meer bier...
#ditgaatdeverkeerdekantop
#alcoholist
Gezellig een meetquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai Muizemoppie! Zullen we binnenkort toch maar eens een afspraak maken?
quote:
Zie voorstel van rubbereend in het andere topicquote:
mijn irl vrienden zeggen vaak: niet meer appen, niet meer sms-enquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok! met een biertje of een wijntje of een drankorgel of een hele tank is zeer gezellig
En de volgende dag erop aangesproken worden door Muisquote:
ik weet van nietsquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
En de volgende dag erop aangesproken worden door Muis
Klopt, beviel de vorige keer erg goed!quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok! met een biertje of een wijntje of een drankorgel of een hele tank is zeer gezellig
Wil je erover praten? Drank maakt meer kapot dan....quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut de bierkoelkast staat bij iemand op de kamer. Dan wordt ik gesnapt als alcoholist.
Ik drink een biertje/wijntje in de maand. Daarna ben ik gelijk compleet van slag en wil ik altijd maar meer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Drank maakt meer kapot dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |