twitter:NFLCharean twitterde op donderdag 07-05-2015 om 19:27:46Cowboys have signed La'el Collins, according to a source. reageer retweet
1st round talent voor een appel en een ei.twitter:AdamSchefter twitterde op donderdag 07-05-2015 om 19:41:48Here's the deal on La'el Collins deal with Dallas: Cowboys fully guaranteed the 3-year, $1.65 million deal, per source. Fully guaranteed. reageer retweet
twitter:AdamSchefter twitterde op donderdag 07-05-2015 om 12:24:28Some "more-probable-than-not", opening-night starters in Foxboro:NE QB: Jimmy GaroppoloNE RB: Jonas GrayPITT RB: DeAngelo Williams. reageer retweet
Dit.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het rapport was dan ook redelijk dramatisch. Of kom met hard bewijs, of kom met niets.
Zou wat zijn dat je op 'gevoel' een schorsing om de oren krijgt.quote:
Dus had hij maar niks moeten rapporteren? Hij geeft toch ook aan dat er geen 100% sluitend bewijs is, maar dat het meer waarschijnlijker is dan niet dat Brady hier van op de hoogte was. Lijkt me ook een vrij logische conclusie, want kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand gelooft dat Brady hier niks van af wist.quote:
Dit zou wel erg veel zijntwitter:Rotoworld_FB twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 22:52:44Report: Pats fear 6-8 game Brady suspension http://t.co/oDVJRCTgG2 reageer retweet
Ouchtwitter:AdamSchefter twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 23:31:28Jaguars' 1st-round pick Dante Fowler tore his ACL and is out for the season, league source tells ESPN. Just wow. reageer retweet
Wat een nachtmerrie voor beide partijen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:37 schreef BobW het volgende:
Ouchtwitter:AdamSchefter twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 23:31:28Jaguars' 1st-round pick Dante Fowler tore his ACL and is out for the season, league source tells ESPN. Just wow. reageer retweet
Zuur voor de Jags en Fowlerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:37 schreef BobW het volgende:
Te weinig, persoonlijk zou ik ook gewoon de SB win van 2015 voiden en Belicheat een jaar schorsen net als Payton na bounty-gate. En nee, die SB hoeft niet naar Seattle, gewoon geen winnaar in 2015. Dat komt perfect uit want dat is dan de bevestiging dat die wedstrijd nooit is gespeeld.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:05 schreef BobW het volgende:
De vraag lijkt niet meer te zijn of Brady geschorst gaat worden, maar voor hoeveel games.Dit zou wel erg veel zijntwitter:Rotoworld_FB twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 22:52:44Report: Pats fear 6-8 game Brady suspension http://t.co/oDVJRCTgG2 reageer retweet
U jelly? Er is geen duidelijk bewijs, wordt een geldboete max. Echt geen 6-8 game suspension.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Te weinig, persoonlijk zou ik ook gewoon de SB win van 2015 voiden en Belicheat een jaar schorsen net als Payton na bounty-gate. En nee, die SB hoeft niet naar Seattle, gewoon geen winnaar in 2015. Dat komt perfect uit want dat is dan de bevestiging dat die wedstrijd nooit is gespeeld.
Ik heb geen enkele reden om jaloers te zijn op de Patriotsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
U jelly? Er is geen duidelijk bewijs, wordt een geldboete max. Echt geen 6-8 game suspension.
http://profootballtalk.nb(...)-about-psi-readings/
3 van de 4 geteste colt footballs waren ook deflated, maar hé, who cares?
Helemaal mee eens. Heb best sympathie voor de Patriots wat ze hebben bereikt de laatste jaren, maar dit moet gewoon gestraft worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om jaloers te zijn op de Patriots.
Mijn persoonlijke mening, als je het tegen de Colts doet dan zal je het ook wel in de andere wedstrijden doen en voor je het weet speel je een heel seizoen met een miniscuul voordeel, dat voordeel kan ervoor zorgen dat je close games wint en homefield pakt. Zijn receivers/backs voelen ook echt wel dat een bal niet goed is, dus die zijn net zo schuldig. De center weet het ook, dus bijna je hele offense weet het (Tackles en Guards uitgezonderd). Dat zijn een hoop spelers die mogelijk valsspelen, dan mag je ook best een team straffen en spelers raak je niet met het afpakken van future draft picks. Gewoon resultaten afpakken maar dat is slechts mijn persoonlijke mening. De naam van de franchise doet er ook niet toe en het is gewoon slecht voor de sport.
De vraag is ook of je er uberhaupt een voordeel meekrijgt, maar enfin, het is imo een beetje overdreven. Maar dat vond ik ook van spygate.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om jaloers te zijn op de Patriots.
Mijn persoonlijke mening, als je het tegen de Colts doet dan zal je het ook wel in de andere wedstrijden doen en voor je het weet speel je een heel seizoen met een miniscuul voordeel, dat voordeel kan ervoor zorgen dat je close games wint en homefield pakt. Zijn receivers/backs voelen ook echt wel dat een bal niet goed is, dus die zijn net zo schuldig. De center weet het ook, dus bijna je hele offense weet het (Tackles en Guards uitgezonderd). Dat zijn een hoop spelers die mogelijk valsspelen, dan mag je ook best een team straffen en spelers raak je niet met het afpakken van future draft picks. Gewoon resultaten afpakken maar dat is slechts mijn persoonlijke mening. De naam van de franchise doet er ook niet toe en het is gewoon slecht voor de sport.
twitter:JasonPhilCole twitterde op maandag 11-05-2015 om 23:38:304-game suspension for Brady, $1M fine for #Patriots and loss of 1st rd and 4th rd picks for the team, #NFL announces. reageer retweet
Rechter heeft hier toch niks mee te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:33 schreef Smoofie het volgende:
Voor een rechter kan dit toch niet hard worden gemaakt met "meer waarschijnlijk" bewijs.
Wat heeft een rechter ermee te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:33 schreef Smoofie het volgende:
Voor een rechter kan dit toch niet hard worden gemaakt met "meer waarschijnlijk" bewijs.
Ik bedoel ermee dat het bewijs zo dun is , dat ik het apart vind dat ze toch zo een zware straf geven.quote:
Het valt wel mee toch. Die asterisk achter je seizoen doet waarschijnlijk meer zeer. Dan win je eindelijk een superbowl na spygate maar niemand zal die win serieus nemen en je ster qb valt van zijn voetstuk. Dan valt een loss in de laatste minuut van de Superbowl nog mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat het bewijs zo dun is , dat ik het apart vind dat ze toch zo een zware straf geven.
Mwah alleen de plebs en hater zien het echt als een onterechte SB win.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Het valt wel mee toch. Die asterisk achter je seizoen doet waarschijnlijk meer zeer. Dan win je eindelijk een superbowl na spygate maar niemand zal die win serieus nemen en je ster qb valt van zijn voetstuk. Dan valt een loss in de laatste minuut van de Superbowl nog mee.
Ik vind het vooral grappig en er is niks mis met leedvermaak.
Het is een bedrijf, dat zijn investeringen wil beschermen. PR ding dus .quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat het bewijs zo dun is , dat ik het apart vind dat ze toch zo een zware straf geven.
Ik verlies liever op een eerlijke manier. Je mag best de grens opzoeken maar blijf wel binnen de regels, waar heb je anders regels voor? Op het moment dat je die regels overtreed kan je niet meer spreken van een terechte winnaar, je hele prestatie is dan gebaseerd op een leugen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah alleen de plebs en hater zien het echt als een onterechte SB win.
Voor mij blijft de vierde gewoon terechtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik verlies liever op een eerlijke manier. Je mag best de grens opzoeken maar blijf wel binnen de regels, waar heb je anders regels voor? Op het moment dat je die regels overtreed kan je niet meer spreken van een terechte winnaar, je hele prestatie is dan gebaseerd op een leugen.
En accepteer het gewoon als anderen over onterecht spreken. Zulke opmerkingen krijg je niet als je gewoon volgens de regels speel, maar dan is nogal lastig voor sommige teams. Het is puur een gevolg van.
Het is ook geen haten of jaloezie , ik zou dit seizoen niet willen ruilen met de patriots al zou het wel beter zijn voor de contractonderhandelingen met Wilson.
Interessant inderdaad maar wat mij nog meer verbaasd is dat ze ondanks dat ze geloven dat ze niks verkeerds hebben gedaan toch de straf zullen accepteren. Tegenstelling?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat 11 van de 12 ballen te zacht waren is bewezen. Het is alleen de vraag of Brady en de rest van de spelers/coaches hier iets van wist. Maar doordat Brady niet mee wil werken aan het onderzoek lijkt wel te betekenen dat hij iets te verbergen heeft. En daarbij kan ik me niet voorstellen dat die twee materiaalmannen dit op eigen initiatief hebben gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant inderdaad maar wat mij nog meer verbaasd is dat ze ondanks dat ze geloven dat ze niks verkeerds hebben gedaan toch de straf zullen accepteren. Tegenstelling?
En de scheidsrechters hebben toch bevestigd dat de ballen te zacht waren?
Veroordeling op basis van vermoedens dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat 11 van de 12 ballen te zacht waren is bewezen. Het is alleen de vraag of Brady en de rest van de spelers/coaches hier iets van wist. Maar doordat Brady niet mee wil werken aan het onderzoek lijkt wel te betekenen dat hij iets te verbergen heeft. En daarbij kan ik me niet voorstellen dat die twee materiaalmannen dit op eigen initiatief hebben gedaan.
Ja dat zal je bij een trail by jury nooit gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veroordeling op basis van vermoedens dus.
Gelukkig dat de NFL alleen binnen de sport iets te zeggen heeft.
Brady is blank. Vrijspraak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat zal je bij een trail by jury nooit gebeuren natuurlijk
Brady is 4x geiterviewed. Maar omdat hij daarna zijn telefoon niet opnam zien ze het als niet meewerken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat 11 van de 12 ballen te zacht waren is bewezen. Het is alleen de vraag of Brady en de rest van de spelers/coaches hier iets van wist. Maar doordat Brady niet mee wil werken aan het onderzoek lijkt wel te betekenen dat hij iets te verbergen heeft. En daarbij kan ik me niet voorstellen dat die twee materiaalmannen dit op eigen initiatief hebben gedaan.
3 van de 4 ballen getest van de colts waren ook te zacht. Ja, minder deflated dan van de pats, maar als ze stellig zijn met regels dan is ondergrens toch gewoon ondergrens? Daarnaast , blijven het vermoedens. Ook zijn er zoveel franchises die hebben gecheat met balls en dergelijke , waar het bewijs wel duidelijk was, en die zijn er vanaf gekomen met een geldboete.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant inderdaad maar wat mij nog meer verbaasd is dat ze ondanks dat ze geloven dat ze niks verkeerds hebben gedaan toch de straf zullen accepteren. Tegenstelling?
En de scheidsrechters hebben toch bevestigd dat de ballen te zacht waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |