quote:Op maandag 11 mei 2015 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Labyad mogen ze ook terughalen voor de Memph. Bij mij geen oud zeer meer.
Denk dat hij pijn genoeg heeft gehad, hij was destijds een groter talent dan Memphis en kijk nu. Memphis maakt PSV kanpioen en gaat nu 6 mil per jaar verdienen bij man utd. Labyad heeft dat niet eens zijn hele leven bij elkaar kunnen verdienen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Labyad mogen ze ook terughalen voor de Memph. Bij mij geen oud zeer meer.
Ik twijfel. Volgens mij haal je dan Maher 2 binnen. Het is wat flegmatiek.quote:
Wie moet PSV van Feyenoord halenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat we flink gaan shoppen bij Vitesse en Feyenoord..
Ik hoop dat we flink gaan shoppen in het buitenland.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, ik ben allergisch voor domme voetbalsupporters.
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Godsamme man, het sarcasme druipt er vanaf.
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach man, heel dat PSV is niks. Zijn kampioen geworden omdat ajax het af heeft laten weten.
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar niet zo handig met statistieken?
2013-2014: 71 69 28
2012-2013: 76 83 31
2011-2012: 76 93 36
2010-2011: 73 72 30
PSV, met nog 1 wedstrijd tegen de nummer 13 tegoed en de afgelopen 5 wedstrijden gewonnen: 85 89 29
Mocht je nog niet opgevallen, Ajax kan nu nog op 74 punten uitkomen en heeft wellicht ook nog eens vorige week onnodig wat puntjes laten liggen doordat ze de kopjes lieten hangen na het verliezen van de strijd om het kampioenschap. Twee van de vier laatste keren zouden ze met dit aantal punten kampioen zijn geworden. Het is dus PSV wat beter is gaan presteren, niet Ajax wat slechter is gaan presteren, althans niet qua prestaties.
Je kan nu over de lengte van de reeks van Ajax beginnen (het aantal opeenvolgende jaren dat ze kampioen zijn geworden) maar ook op dat vlak wint PSV het.
Als je nu zou stellen dat Ajax het mooiste voetbal heeft gespeeld van de twee clubs (al had Ajax geen Romario en Ronaldo) en dat Ajax internationaal het meeste heeft gepresteerd in een verder verleden, prima, maar dat deed jij niet.
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bram.. bendegij unne autist ofwa?
Que? Feyenoord laat maar zitten. De enige spelers die ik van Feyenoord wel wil zien bij PSV zijn van Beek en Clasie. Boetius mogen ze wel houden, dan liever wat meer betalen en meteen Corona of Larsson halen.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef Doublepain het volgende:
luuk de jong ook...en kijk....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:40 schreef rubbereend het volgende:
Ik zou het echt heel apart vinden als Corona komt, die gaat echt niet de helft van zijn salaris inleveren. Voor dat geld kan hij ook lekker ergens anders gaan ballen gok ik.
Maar die zat op een dood spoor, nogal onvergelijkbare situatiequote:
Met PSV heeft hij wel een platform waar hij zich op CL niveau kan presenteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar die zat op een dood spoor, nogal onvergelijkbare situatie
Hij vindt Kazim een pussy. Dat vind ik dan wel weer okay.quote:
Het oud zeer is inderdaad wel redelijk verdwenen. Maar dat neemt niet weg dat je het boek Labyad PSV maar gewoon dicht moet houden.quote:
Die hele reactie van hem gaf wel weer aan wat voor irritant kutventje het nog steeds is. Niet nodig, weg laten blijven die gast.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij vindt Kazim een pussy. Dat vind ik dan wel weer okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |