Japanse developers/publishers lijken meer te kiezen voor de systemen met een grotere install-basis, oftewel de PS3 en 3DS, helemaal omdat de Japanse gamers niet meteen allemaal losgaan op next-gen, zoals wij in het westen wél doen. Dus als iederen in Japan nog een PS3 heeft staan, en nog bijna niemand een PS4 (laat staan een XBO), dan maken ze die JRPG of fighter liever nog even voor last-gen systemen.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:34 schreef Henrys het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zo weinig games van Japanse afkomst? Zijn toch vaak wel de beste
Wat weet jij nou van gamesquote:Op zondag 10 mei 2015 21:49 schreef Pheno het volgende:
Qua devkits: ze krijgen dezelfde als alle andere ontwikkelaars, daarna rollen de upgrades vanzelf naar iedereen uit
Kom maar terug als je zelf wat devkits hebt staanquote:Op zondag 10 mei 2015 21:49 schreef Pheno het volgende:
Qua devkits: ze krijgen dezelfde als alle andere ontwikkelaars, daarna rollen de upgrades vanzelf naar iedereen uit
Er zijn er 4 aanstaande:quote:Op zondag 10 mei 2015 21:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik mis echt de hoeveelheid JRPGs die de ps1/2 en 3 had. De japanse games die goed zijn blijven nu ook in Japan zoals Yakuza.
Wat er op de ps4 uit komt kan ik voor 90% ook op mijn pc spelen met betere graphics
Naminé had niet eens grote rol in de gamequote:Op zondag 10 mei 2015 21:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Naminé
Kairi is kut.met haar ' o ik mis hem maar hij komt vast wel terug ' mentaliteit
Wel waar, ze beheerde de herinneringen van Sora en alle eromheen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naminé had niet eens grote rol in de game
ik ben er alquote:Op zondag 10 mei 2015 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom maar terug als je zelf wat devkits hebt staan
ni no kuni 2 is nog steeds een geruchtquote:Op zondag 10 mei 2015 22:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Er zijn er 4 aanstaande:
Persona 5. Disgea 5. Ni No Kuni 2. Project Phoenix lijkt er ook te komen.
Dat zijn aardig wat uren maaaaaaaar de jrpgs hebben nog niks aan de PS4, de PS3 is nog krachtig genoeg en er zullen nog aardig wat jrpgs uitkomen voor de 3 simpelweg omdat men daar nu aan bezig is. Tales of Zestiria bijvoorbeeld: men was er al een tijd mee bezig voor de 4 uitkwam.
De jrpgs uniek voor de 4 zullen pas later komen. 2016, 2017.
FF15 en Hellblade zijn japans geen jrpg dus die laat ik er buiten.
In Azië spelen ze liever die jrpgs op hun telefoon.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Japanse developers/publishers lijken meer te kiezen voor de systemen met een grotere install-basis, oftewel de PS3 en 3DS, helemaal omdat de Japanse gamers niet meteen allemaal losgaan op next-gen, zoals wij in het westen wél doen. Dus als iederen in Japan nog een PS3 heeft staan, en nog bijna niemand een PS4 (laat staan een XBO), dan maken ze die JRPG of fighter liever nog even voor last-gen systemen.
Daarnaast loopt Japan technisch ook vaak wat achter wat betreft development-kits, de nieuwste game-engines, etc etc. Als je nu ook kijkt naar Japanse PS4 games dan is dat grafisch nog niet echt indrukwekkend, met mogelijke uitzondering Bloodborne en straks MGS5.
Oh, en lokalisatie naar het westen duurt vaak ook even.
Heb alleen 1 en 2 gespeeld, maar zag Naminé alleen maar in een heel klein gedeelte van 2 toen je Roxas was zeg maar.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wel waar, ze beheerde de herinneringen van Sora en alle eromheen.
Niet tegenspreken schatje, ik heb alle 7 delen minstens 5 keer uitgespeeld :3
Dit is ook wel interessant ter aanvulling:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
erg snel idd
Heeft iemand btw dat plaatje van The Witcher 3 nog met al die info erop. Was handig als je deel 1 en 2 niet gespeeld had, ben de link kwijt
De rest van de spellen is ze behoorlijk belangrijk. Ook het einde van 2 komt ze trouwens.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb alleen 1 en 2 gespeeld, maar zag Naminé alleen maar in een heel klein gedeelte van 2 toen je Roxas was zeg maar.
Daarna ben je weer Sora en heb ik haar nooit meer gezien
Gunstig, heb namelijk al een keer de goty/complete edition gekocht op Steam maar daar zat dus niet alle bij.quote:
Elke shooter op de consoles op een enkele game na. Je kan anders onmogelijk competitief spelen online. Zou er hilarisch uitzien iedereen zonder enige vorm van aim-assist :pquote:Op zondag 10 mei 2015 16:29 schreef maniack28 het volgende:
Werkt aim assist ook in mp met battlefield hardline. Kan het me niet voorstellen.
What? Ziek veel goeie indies, eindelijk weer wat goeie horror games, Dragon Age:Inquisition, Bloodborne enzo vind je allemaal niks? Damn...quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef RickoKun het volgende:
Sorry hoor. Maar naast DLC en al die duizenden remasters vind ik de hedendaagse game industrie echt dikke aids.
cool thx later ff bekijkenquote:Op maandag 11 mei 2015 08:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit is ook wel interessant ter aanvulling:
not badquote:
Ik heb ook niet het idee dat het vroegah allemaal zoveel beter was tbh. Zolang ik te weinig tijd heb om alle games te kunnen spelen die ik ook daadwerkelijk zou willen spelen dan heb ik persoonlijk niet veel te klagen.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:22 schreef Maharajah het volgende:
[..]
What? Ziek veel goeie indies, eindelijk weer wat goeie horror games, Dragon Age:Inquisition, Bloodborne enzo vind je allemaal niks? Damn...
Ik vind alleen dat men zich in e aaa industrie teveel op sequels en enorme budgetten aan het focussen is. Daardoor zijn er amper 'nieuwe' aaa titels want dat Is te riskant financieel gezien... Daar ben ik het wel mee eens. Gelukkig zitten er af en toe wel echte parels tussen.
Er komen wekelijks wel meer games uit waar ik geen enkele interesse in heb.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:00 schreef Pheno het volgende:
Ik game ook, maar dan vind ik het nog wel vervelend dat er na een tease etc etc weer een remaster wordt aangekondigd (zie bv God of War en dan alleen deel 3). Alle drie de delen kun je al op PS3 spelen, en om nu te zeggen dat het wereldschokkend mooier of anders gaat worden op PS4: meh.
Alleen voor skins.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:24 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ojee, micro transactions...daar ga ik niet aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |