Eens. Stop die tijd in het maken van een nieuwe Skyrim. Nieuwe content >>>>>>>>> remaster.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Skyrim moeten ze ook niet remasteren... Ze moeten een nieuwe maken die niet online is
Ben wel fokking blij met DAS2 remasterquote:
Grafisch vind ik het tegen vallen; alhoewel de sfeer beelden wel magisch zijn vind ik de monsters niet echt goed uitzien. Dat had de kwaliteit van BB moeten zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ben wel fokking blij met DAS2 remaster
Ik wil best weer een 200 uur in een nieuwe skyrim stoppenquote:
De serie heet The Elder Scrolls. Het deel van de serie heet Skyrim.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik wil best weer een 200 uur in een nieuwe skyrim stoppen
Ok okquote:Op zondag 10 mei 2015 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De serie heet The Elder Scrolls. Het deel van de serie heet Skyrim.
Had ze niet eens kunnen spelen omdat ik toen de 4 had, dus deze remaster zou ik wel echt willenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik denk dat kingdom hearts een hd remaster krijgt voor xbox one en ps4.
Waarom? Omdat ze 1.5 en 2.5 op ps3 hebben uitgebracht en er een kh3 is aangekondigd voor ps4. Net zoals bij ffx/2 hd.
Ik koop ze toch wel, wil die graag op mijn ps4 spelen. Hoop alleen dat ze nu wel als 1 disc uitbrengen en niet in 2 delen verspreid over 1 jaar :-(
ik snap de wens voor remasters van de vele mensen dan ook niet, koop dan een ps3, ipv een ps4quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef RickoKun het volgende:
Sorry hoor. Maar naast DLC en al die duizenden remasters vind ik de hedendaagse game industrie echt dikke aids.
Oh? Kan het er niet mee eens zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef RickoKun het volgende:
Sorry hoor. Maar naast DLC en al die duizenden remasters vind ik de hedendaagse game industrie echt dikke aids.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik snap de wens voor remasters van de vele mensen dan ook niet, koop dan een ps3, ipv een ps4
Ik heb liever dat ze 1 remaster doen om zooi te leren voor de ps4(zoals naughty dog) en dan een top game maken daarnaquote:Op zondag 10 mei 2015 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik snap de wens voor remasters van de vele mensen dan ook niet, koop dan een ps3, ipv een ps4
alsof ze geen dikke hulp krijgen van Sony en de techteams zoals guerilla en Santa Monica als het gaat om een architectuur lerenquote:Op zondag 10 mei 2015 21:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze 1 remaster doen om zooi te leren voor de ps4(zoals naughty dog) en dan een top game maken daarna
Gebrek aan beter. Speel liever een opgepoetste, goede game uit het verleden dan veel van de bagger die nu uitgebracht word. Games en TV, er zijn een paar innovatieve geesten in die industrie bezig en de rest kopieert het goede in een ander jasje.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naminéquote:Op zondag 10 mei 2015 21:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had ze niet eens kunnen spelen omdat ik toen de 4 had, dus deze remaster zou ik wel echt willen
Kairi
tien jaar geleden wel. Nu is Japan al een tijdje haar identiteit erg kwijt:Pquote:Op zondag 10 mei 2015 21:34 schreef Henrys het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zo weinig games van Japanse afkomst? Zijn toch vaak wel de beste
Ik mis echt de hoeveelheid JRPGs die de ps1/2 en 3 had. De japanse games die goed zijn blijven nu ook in Japan zoals Yakuza.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
tien jaar geleden wel. Nu is Japan al een tijdje haar identiteit erg kwijt:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |