Mooi.quote:
Goeie producers en marketing.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:05 schreef Tokus het volgende:
deze natuurlijk ook. Staat vast in Tong z'n top 3
U2 harde muziek vindenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
1984 - U2 - Pride
Ik hou niet van harde muziek maar dit is toch wel zo vreselijk mooi...
Beste band uit de jaren 80, hoewel dit zeker niet mijn favoriete nummer is.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beste band uit de jaren 80, hoewel dit zeker niet mijn favoriete nummer is.
ah.... gelukkig eentje die ik wél mooi vindquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... gelukkig eentje die ik wél mooi vind
oh... eh... doe maar een gokjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
Welk genre houd jij van ? Zoek ik een mooie op.
quote:
Daarom post ik ook die andere. Anders wordt het arbeidsvitaminen.quote:
niks mis met arbeidsvitaminenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom post ik ook die andere. Anders wordt het arbeidsvitaminen.
Dan moet je zelf maar je muziek zoeken.quote:
\\pfffffffffffquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef tong80 het volgende:
Kwam deze net tegen. Eén van de mooiste debuutalbums die ik ken. Ga helemaal terug naar die tijd.
Begrijp ik. Ieder zijn meug. Ik kan niet tegen het gekwijl van het meeste uit de hitparadequote:
dit vind ik mooi, maar dat is geen muziek uit de jaren 80quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ieder zijn meug. Ik kan niet tegen het gekwijl van het meeste uit de hitparade
Dat vind ik dan weer vreselijk. Dat is gospel met een house beat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dit vind ik mooi, maar dat is geen muziek uit de jaren 80![]()
Lullo. Valt best wel nee. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vreselijk. Dat is gospel met een house beat.
Hanna nagina Hanna
Doe dan deze maar.......
Dan ging of ga ik op Lowlands uit m'n dak.
Ik dacht 89.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef Poolhond39 het volgende:
Niet sjoemelen met Copper Blue van Sugar hoor, Tong... dat is een album uit de jaren negentig...
Die ga ik ff luisteren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:57 schreef tsjuster het volgende:
[ afbeelding ] En nu nog steeds fijn, al prefereer ik hun begin jaren 90 spul het meest.
Zekersquote:Op maandag 6 juli 2015 01:53 schreef SpaceOddity het volgende:
Nog een prachtexemplaar, zo vlak voor het slapen gaan.
U trollin'?quote:Op maandag 6 juli 2015 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers![]()
Nooit meer iets van gehoord eigenlijk,
I knowquote:Op maandag 6 juli 2015 02:08 schreef SpaceOddity het volgende:
Split Enz (1972 - 1984) was vooral het bandje van Tim en Neil Finn. Nadat Split Enz stopte werd door hun Crowded House gevormd.
Thanks ... Goed vertaaldquote:Op maandag 6 juli 2015 02:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ah. Ok.
Dan dus trollin' dus.![]()
Ontopic;
Met spaanse subs.
Een absolute quitly pleasure.quote:
Jij weetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een absolute quitly pleasure.
Maar eigenlijk niet. Gewoonweg een fantastisch nummer.
Net zoals deze:
Een simpel dansje. Playbacken zonden microfoon. Toch huist dit nummer een aandoenlijke hook in het refrein en een simpele maar prachtige instrumentale melodie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |