Samequote:Op donderdag 7 mei 2015 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Cutten is gewoon kut![]()
Ik heb altijd al altijd honger, laat staan met cutten.
Vandaag trainingsdag macro's dus dan blije ik!
Ik wil ook asperges!quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:08 schreef Qwea het volgende:
500g asperges, 3 euro. Sounds gooood!
[..]
SameMaar als het goed is krijgen we er iets moois voor terug
Ik vrees voor morgen trouwensMijn handen zijn onwijs dik en vet pijnlijk
Mijn vader heeft altijd gerookt en rookt nog steeds en beweegt niet enzovoorts. Heeft al een hersenbloeding gehad en hernia's en noem maar op. Dokter heeft al meerdere malen gezegd dat het misschien beter is als hij stopt met roken, maar nee hoor, gewoon lekker door roken.quote:
Ja lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil ook asperges!![]()
vandaag rustig aan met je handen dus!
Inderdaad. Sowieso geen bier-fan trouwens, geef mij maar wat sterkers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:10 schreef -Peach het volgende:
En van veel bier moet ik heul veel plassen en dat is stom.
Oh ik ben wel fan van bier, vooral speciaalbier. Maar daar drink ik er dan niet veel van.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso geen bier-fan trouwens, geef mij maar wat sterkers.
De brillen die ik mooi vind, vind ik stom staan, dus heb lenzen. Zou ook wel goede ogen willen hebben, zonder lenzen zie ik niks!quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vind brillen mooihaha
Ik wilde er ook altijd een maar heb goede ogen
Nooo mijn XXL pakje is niet verstuurd omdat de BCAA niet op voorraad wasquote:
Ik heb er een schijt schijt schijthekel aan. Heb ze tot nu toe enkel voor het autorijden gehad. Maar oma ziet steedz slechterquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vind brillen mooihaha
Ik wilde er ook altijd een maar heb goede ogen
Watermeloen bcaa? Klinkt nicequote:Op donderdag 7 mei 2015 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nooo mijn XXL pakje is niet verstuurd omdat de BCAA niet op voorraad was![]()
Nu krijg ik watermeloen,.. hopelijk niet te ranzig
Ik heb die smaak een keer van een ander merk gehad en dat was echt nasty. Mja ik wil niet 2 weken gaan wachten op appel..quote:
2???quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb die smaak een keer van een ander merk gehad en dat was echt nasty. Mja ik wil niet 2 weken gaan wachten op appel..
Neem lenzen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er een schijt schijt schijthekel aan. Heb ze tot nu toe enkel voor het autorijden gehad. Maar oma ziet steedz slechterdus even kijken hoelang en wanneer ik hem draag.
Ja hij wist het niet zeker.quote:
ik faal met lenzen. Het duurt me gemiddeld 30 minuten om ze in en uit te doen en dan ben ik er weer één kwijt en zo. Mijn bril heb ik niet vaak genoeg op, dat is wel slecht. Maar mijn zicht is niet superslecht, -0.75 of zo dus de noodzaak is niet zo groot.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Neem lenzen?
Draad je ze al iets van tien jaar. Nooit problemen. Scherp zicht is zo nice
Ik kan ze indoen zonder spiegel, easyquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ik faal met lenzen. Het duurt me gemiddeld 30 minuten om ze in en uit te doen en dan ben ik er weer één kwijt en zo. Mijn bril heb ik niet vaak genoeg op, dat is wel slecht. Maar mijn zicht is niet superslecht, -0.75 of zo dus de noodzaak is niet zo groot.
Al eens geprobeerd. Doen zeer, krijg ze niet in ook.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Neem lenzen?
Draad je ze al iets van tien jaar. Nooit problemen. Scherp zicht is zo nice
Wie had je aan de telefoon? Guus? Extra samplesquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hij wist het niet zeker.
Dat is het nadeel van XXL die zijn een stuk minder groot en daar duren die dingen soms wat langer.
net als dat ik gister om 12 uur al heb besteld en ze nu pas bellen, had het gister gedaan dan had ik hem vandaag alsnog kunnen hebben.
Mja krijg extra samples voor het ongemak
Mijn zicht is ook niet superslecht, -1.25 -1 ofzo Maar toch zie ik vrij kutquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ik faal met lenzen. Het duurt me gemiddeld 30 minuten om ze in en uit te doen en dan ben ik er weer één kwijt en zo. Mijn bril heb ik niet vaak genoeg op, dat is wel slecht. Maar mijn zicht is niet superslecht, -0.75 of zo dus de noodzaak is niet zo groot.
Haha geen idee eigenlijk. Een zenuwachtigequote:Op donderdag 7 mei 2015 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie had je aan de telefoon? Guus? Extra samples
Appel? In je ogen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:55 schreef -Peach het volgende:
Ik heb ook appel trouwens, die is best oké. Vergeet het alleen te gebruiken
Ja, is relaxed man, zie er echt goed door! Moet je eens proberenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja, is relaxed man, zie er echt goed door! Moet je eens proberen
Ja is ook best wat, vooral als je gaat racefietsen of autorijden of zo..quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn zicht is ook niet superslecht, -1.25 -1 ofzo Maar toch zie ik vrij kut
Als er 1 ding vervelend is lenzen die pijnlijk doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd. Doen zeer, krijg ze niet in ook.
Welcome to the darksidequote:Op donderdag 7 mei 2015 12:04 schreef Artoo het volgende:
Hoi ik kom net terug van de sportschool en ik vond het supertof.
Merk wel dat ik nu wat harder moet aanpoten om met dezelfde hoeveelheid gewichten te trainen. Ik ga sowieso niet sterker worden de komende tijd denk ik zoquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Men het zuigt wel. Good to know dat ik niet de enige ben. Hoe gaat het in de gym?
Bij mij zit er wel vooruitgang in vooralsnog! Vandaag op sommige dingen 2 kilo extra.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Merk wel dat ik nu wat harder moet aanpoten om met dezelfde hoeveelheid gewichten te trainen. Ik ga sowieso niet sterker worden de komende tijd denk ik zo
En jij?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb het pas gisteren op de post gedaan...
quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:42 schreef Qwea het volgende:
Ik moet zo, zo, zo ontzettend lachen.
1 of ander vaag wijf zie ik regelmatig voorbij komen op FB omdat iemand van mijn vrienden erop reageert.. dat wijf is dus veelste dik. Ze gaat 4x per jaar naar de sportschool, om vervolgens na 1 of 2x weer af te haken. Ze gaat elke maand op dieet, om bij de eerste de beste verleiding weer te zwichtenNu ook weer, ik zie pannenkoeken met spek, appeltaart, chocolade en ijs langskomen.
Dan denk ik: Mijn god, wat ben je ook triestJe bent echt VEELSTE dik. Hoe de fuck ben je nou elke keer zo zwak dan
En dan blijven janken en miepen ook nog he. Want ja, ze valt niet af. Nee, gek hea?
Dit wijf is al 3/4 jaar bezig ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er zijn bij mij ook eerst tig kansloze pogingen geweest die allemaal resulteerde in meer gewicht. Dus dat vind ik niet zo raar, de knop moet echt om om. Zolang dat niet het geval is kun je beter doorvreten, gedoemd te falen anders.
3/4 jaar nog maar? Volgensmij zijn veel mensen al veel langer bezig terwijl het niet lukt.quote:
Ik vind het oprecht kansloos. Prima hoor als je doorvreet. Maar ga dan niet lopen janken dat het niet lukt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3/4 jaar nog maar? Volgensmij zijn veel mensen al veel langer bezig terwijl het niet lukt.
Die is hipquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:50 schreef Qwea het volgende:
http://www.tennis-point.n(...)list&ldtype=infogrid
Ik wil die kleur zo graagMaar zweetreet
Ik ken ook zo iemand.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:42 schreef Qwea het volgende:
Ik moet zo, zo, zo ontzettend lachen.
1 of ander vaag wijf zie ik regelmatig voorbij komen op FB omdat iemand van mijn vrienden erop reageert.. dat wijf is dus veelste dik. Ze gaat 4x per jaar naar de sportschool, om vervolgens na 1 of 2x weer af te haken. Ze gaat elke maand op dieet, om bij de eerste de beste verleiding weer te zwichtenNu ook weer, ik zie pannenkoeken met spek, appeltaart, chocolade en ijs langskomen.
Dan denk ik: Mijn god, wat ben je ook triestJe bent echt VEELSTE dik. Hoe de fuck ben je nou elke keer zo zwak dan
En dan blijven janken en miepen ook nog he. Want ja, ze valt niet af. Nee, gek hea?
zo een wil ik ook!quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:48 schreef Qwea het volgende:
https://www.zalando.nl/ni(...)n-n1241e03x-k11.html
Wat vinden we van deze?
Genoeg vocht gehad van te voren?quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Mijn PT-uurtje ging zo-zo. Kramp in m'n lies, kramp in m'n kuit, daardoor voornamelijk core, schouders en armen getraind en die zijn nu leeg.
Hij is er ook in het zwart!quote:
Nightcore – GO GO GO Nightcore – Ravers fantasy Nightcore – My Girl Nightcore – Flute Nightcore – Day after Day Nightcore – Dam dadi do Nightcore – Moonlight Shadow Nightcore – When you leave Nightcore – Anima Libera Nightcore – Stamp on the ground Nightcore – Tetris Nightcore – Ravers in the UKquote:
Heb je vaker kramp? Zo ja -> magnesiumquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Mijn PT-uurtje ging zo-zo. Kramp in m'n lies, kramp in m'n kuit, daardoor voornamelijk core, schouders en armen getraind en die zijn nu leeg.
Soms. Magnesium als in van die tabletten? En dan voor het sporten? Of wat?quote:
What the fuck is dit voor bagger?quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nightcore – GO GO GO Nightcore – Ravers fantasy Nightcore – My Girl Nightcore – Flute Nightcore – Day after Day Nightcore – Dam dadi do Nightcore – Moonlight Shadow Nightcore – When you leave Nightcore – Anima Libera Nightcore – Stamp on the ground Nightcore – Tetris Nightcore – Ravers in the UK
Dit is prima muziek om op te werken/sporten (mijn werk is vaak soort van sport, je kan hier prima een bardienst mee draaien.quote:
Elke dag. Van de kruidvat en/of trekpleister. Ik heb magnesium, zink en calciumquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Soms. Magnesium als in van die tabletten? En dan voor het sporten? Of wat?
Hmmz. Ok. *op lijstje schrijftquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Elke dag. Van de kruidvat en/of trekpleister. Ik heb magnesium, zink en calcium
Ik vind het triest. Diep triest. Met name dat ze zo blijft janken maar wel 2 sec daarna taart gaat vretenquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet of ik het echt triest kan vinden. Ze realiseren zich pas wat ze fout doen zodra ze op de goede weg zitten. Helaas duurt dat bij sommigen wat langer
Ja, precies.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Diep triest. Met name dat ze zo blijft janken maar wel 2 sec daarna taart gaat vreten
Emo-eter.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Diep triest. Met name dat ze zo blijft janken maar wel 2 sec daarna taart gaat vreten
Uhm, een aantal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb jij ook een lijstje voor mij met zulks?
Sportmuziek:quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is prima muziek om op te werken/sporten (mijn werk is vaak soort van sport, je kan hier prima een bardienst mee draaien.)
Nee, gewoon kansloze kutkneus.quote:
Precies! Dat.quote:Ik vind het ook triest, doe er wat aan óf niet, maar zeik dan ook niet.
Jaquote:Van die mensen van het kaliber, heb me vandaag zo goed aan m'n eetschema gehouden dat ik mezelf nu trakteer op een zak chips en een stuk taart. Oh noes, aangekomen. Kut dieet.
Ik heb hier wel wat bardiensten op gedraaid ja, dit soort muziek. Zelfs bij Angerfist zelf.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Eem raven in de woonkamer op die muziek van Crunch.
Luister mijn gay-ass dragonmusic.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Sowieso is het apart. Want op dat deuntje van nyan cat of amazing horse kan ik ook super goed werken
Blaast je de gym doorquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb hier wel wat bardiensten op gedraaid ja, dit soort muziek. Zelfs bij Angerfist zelf.
Mja, ik hoef het niet vrijwillig zelf op te zetten. Voor een nachtje als ik aan het werk ben, prima. Net als HARDE STAMP TECHNO, dat vind ik misschien nog wel fijner.quote:
Kan niet wachten tot het seizoen begint! Heb de eerste al wel gehad maar nog even geduld hebben tot de andere volgen!quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Bedenk me net: Ik moet nodig weer even naar z'n festival. Stampen
Ja, eem zoeken hoe die lullo ook al weer heet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe es delen? Ik krijg hier bakken met muziek weg nu
Hier, speedcorequote:Op donderdag 7 mei 2015 13:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Thx beiden!
Al is die muziek van jouw wel trager in tempo Q
Ik moet nog ff dingen gaan plannen, agenda gaan schrijven voor kaartjes enzulks. Al dingen op het oog?quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:11 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het seizoen begint! Heb de eerste al wel gehad maar nog even geduld hebben tot de andere volgen!
Ja maar het zit in je genen! Kun je niks aan doen. Heb je al 2 km gelopen? Dan verdien je die snickers ijs wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:08 schreef Lastpost het volgende:
Misschien ook maar even op FB zetten dat het allemaal zo oneerlijk is dat ik de laatste week ben aangekomen. Lang leve de festivals, terrasjes, uit eten en verjaardagen.![]()
En dan liggen er hier ook nog van die Bounty, Mars en Snickers-ijsjes in de vriezer. Kras-modes geactiveerd.
quote:
Niet de kerel die ik zocht, maar Bas Amro is SUPERTOF. En hij komt hier uit de buurtquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet nog ff dingen gaan plannen, agenda gaan schrijven voor kaartjes enzulks. Al dingen op het oog?
3 big mac, 1 grote friet en 12 kipnuggets. Wel graag even cola light, moet er toch wat op letten he.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het zit in je genen! Kun je niks aan doen. Heb je al 2 km gelopen? Dan verdien je die snickers ijs wel.
Gaat luisteren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet de kerel die ik zocht, maar Bas Amro is SUPERTOF. En hij komt hier uit de buurt
Al 8km zelfs. Hoppa, 4 ijsjes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het zit in je genen! Kun je niks aan doen. Heb je al 2 km gelopen? Dan verdien je die snickers ijs wel.
6 juni World of Pleasure hier in Utrechtquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet nog ff dingen gaan plannen, agenda gaan schrijven voor kaartjes enzulks. Al dingen op het oog?
Joah, niet raarquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:15 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
6 juni World of Pleasure hier in Utrecht
20 juni Defqon
11 juli Dedicated Outdoor hier in Utrecht
18 juli Dominator is nog geen zekerheidje
25 juli Ultrasonic hier in Utrecht
15 aug Decibel
Daarna 2.5 week op vakantie
12 sep Q-Base
Aardige planning toch?
Decibel!!!quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
Q-Base ben ik nog nooit geweest, vorig jaar een bruiloft en het jaar daarvoor op vakantie. Dit jaar gaan we dus echt, maken er dan gelijk een mooi weekendje weg van!
quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
Q-Base ben ik nog nooit geweest, vorig jaar een bruiloft en het jaar daarvoor op vakantie. Dit jaar gaan we dus echt, maken er dan gelijk een mooi weekendje weg van!
Is altijd een drama, tegenwoordig ga ik/gaan we gewoon iets eerder weg. Jammer van het vuurwerk enzovoorts maar ik heb het er niet meer voor over om 2 uur vast te staan op een parkeerterrein.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ook niet, lijkt altijd wel vet
Decibel was wel echt gaaf vorig jaar vond ik. Alleen van dat tering parkeerplek komen
Ik vond die Fransen daar veel slimmer. Die trokken een tent uit de auto en gingen pittenquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is altijd een drama, tegenwoordig ga ik/gaan we gewoon iets eerder weg. Jammer van het vuurwerk enzovoorts maar ik heb het er niet meer voor over om 2 uur vast te staan op een parkeerterrein.
Natuurlijk is het vet en leuk en kippenvel als je er op dat moment tussen staat maar heb het nu al zo vaak mee gemaakt. Dan ben ik liever om 12 uur lekker thuis en kijk ik een week later de filmpjes wel terug op youtube.
Been there done that
Leren jackjesquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:28 schreef Qwea het volgende:
il heb net een vet gaaf leren jackje gekocht voor de zomer/nu
Jaaaaa, hij zit zooo awesome. Maak als im thuis ben wel ff pic. Nu die kutbril halenquote:
hah ik zal aan je denken als ik in spanje zit in juliquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:40 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook geen plannen zelfs geen vakanties
quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:41 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hah ik zal aan je denken als ik in spanje zit in juli
Hier ook geen vakantie.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:40 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook geen plannen zelfs geen vakanties
quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:41 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hah ik zal aan je denken als ik in spanje zit in juli
Nja het is voor ons wel een keus hoor niet gedwongen.quote:
Nee snap ik, vakantiequote:Op donderdag 7 mei 2015 13:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja het is voor ons wel een keus hoor niet gedwongen.
Begin van het jaar een huis gekocht en in juni wordt een deel van het elektra vervangen, dat is duur.
En de rest van het vakantiegeld gaat naar afmaken van onze tattoos. Tevens willen we hopelijk volgend jaar de badkamer nog aanpakken (moet nu gehurkt haren wassen) dus daarvoor ook weer doorsparen.
maar toch is het niet leuk
Ja ik ben bezig met een 'backpiece' dus dan is het wel leuk als hij eens af komtquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee snap ik, vakantieMaar ook wel fijn om die dingen in je huis een keer te doen.
Wij gaan nog wel op vakantie, dat verbouwen was eigenlijk niet eens echt gepland. Vriend van ons doet het, dus die kwam kijken, 'oh 'even' kijken wat er hier achter de planken zit'. Alle planken er afNou dan begin maar meteen!
Tattoo wil ik eigenlijk ook nog steeds, maar komt er niet van (weet nog niet echt wat ik wil, dus dan maar niet)
Pics? Van de tattoos btw de badkamer en je huis hoeft niet :pquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja het is voor ons wel een keus hoor niet gedwongen.
Begin van het jaar een huis gekocht en in juni wordt een deel van het elektra vervangen, dat is duur.
En de rest van het vakantiegeld gaat naar afmaken van onze tattoos. Tevens willen we hopelijk volgend jaar de badkamer nog aanpakken (moet nu gehurkt haren wassen) dus daarvoor ook weer doorsparen.
maar toch is het niet leuk
Omdat anders mijn enkel fakking zeer doet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk jasje! Maar ik zou meer zeggen herfst/begin voorjaar? Volgende week wordt het 25 graden, dan heb je geen jasje meer nodig
En waarom sta je eigenlijk altijd zo met je benen wijd uit elkaar?
Haha die badkamer is ook niet bepaald boeiend.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:11 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Pics? Van de tattoos btw de badkamer en je huis hoeft niet :p
Ik wil er ook een bij laten zetten maar zo duur :,(
Oh, wat naarquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat anders mijn enkel fakking zeer doet.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, wat naarDan kan ik me wel voorstellen waarom hardlopen niet zo lekker gaat?
Wow nice man!! Ik vind die stijl echt tof. Alleen ik ben zelf een pussy met naaldenquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha die badkamer is ook niet bepaald boeiend.
Dit is mijn rug na de laatste keer:
[ afbeelding ]
Wegens huis kopen dus sinds december niks aan gedaan, eerste weekend van juni ben ik weer aan de beurt. Jeeywegens dan is hij misschien eindelijk af en
want het doet zo'n pijn na een aantal uren
Thanks!quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:22 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Wow nice man!! Ik vind die stijl echt tof. Alleen ik ben zelf een pussy met naalden
Ik heb alleen 2 kleine. Maar ik wil mijn schouder vol zetten met een samoaanse tattoo. dat wordt alleen dik dokken dus moet nog even sparen
hahaha ik heb tot nu toe max anderhalfuur gezeten dus jaquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks!
Acht het naalden idee enzo heb ik niet echt maar het is echt zo niet leuk om uren achter elkaar geprikt te worden![]()
Ik zeg nu ook, volgende keer neem ik een muzieknootje op mijn pols ofzo want dat is snel klaar![]()
Ik ga soms ook bijna out aan het einde van de dag omdat je dan zo lang hebt gelegen en helemaal stijf van de pijn enzo.. haha leuke hobby
Oh ja en dan de dagen erna kan je niet slapen en je moet ingesmeerd worden![]()
![]()
Ik heb er dus eigenlijk geen zin in om verder te gaan
Oi. Even op de bank relaxen?quote:
Mja, denk het. Of nog ff doorbuffelen en dan klaar. Heb het de laatste tijd (weer) vaker, die instortmomenten zo halverwege de middag.quote:
De vlinder die er staat heb ik eerder al laten zetten en dat was een uurtje en klaar. Totaal geen pijn hartstikke leuk joh!quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:30 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hahaha ik heb tot nu toe max anderhalfuur gezeten dus ja![]()
waar heb je hem laten zetten?
btw misschien weet jij het wel. zoals ik al zei wil ik een schouder tattoo laten zetten maar ik vroeg me af of dat wel handig is omdat ik nu aan het "groeien" ben?
Wat een project! Supertof!quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
*foto*
ow dan moet ik nog even wachtenquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De vlinder die er staat heb ik eerder al laten zetten en dat was een uurtje en klaar. Totaal geen pijn hartstikke leuk joh!
Later voet laten doen, daar zit je na 1 uur sowieso al aan je grens, dat doe ik dus nooit meer!!
Mijn vriend heeft toen wel gevraagd hoe dat zit want die is ook aan het groeien en laat een sleeve zetten. Zij geven ook aan dat je met gemak nog 10-20 kilo kan aankomen zonder rare vervormingen ofzo.
Succes, dat kost je nog wel paar jaartjesquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ow dan moet ik nog even wachten
ik wil er nog 15 kilo bij![]()
Ik wil ook nog wel meer, maar heb nooit ideeen.quote:
ik zit nu op 1,6 kg per maandquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Succes, dat kost je nog wel paar jaartjes
Ik heb al een tijdje een concreet idee. Ik heb nu al een tijdje het oog laten vallen op iemand in Utrecht, omdat de artist die ik eerst voor ogen had is geëmigreerdquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel meer, maar heb nooit ideeen.
wil wel eerst zeker weten dat ik iets echt wil voordat ik het laat zetten
ik hou mezelf wel in die waanquote:
Ja en je schouders is sowieso niet een plek die enorm aankomt lijkt me, dus moet geen probleem worden dan!quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik hou mezelf wel in die waanmaar ik wil de 15 kg ook aankomen + vet en daarna mijn cut in dus dan ben ik er sowieso veel sneller op die 15 kg.
het is nu voor mijn nieuwe basketbal seizoen in september sowieso mijn doel om zo groot mogelijk te worden (zonder rommel) dan zou ik ook mijn tattoo kunnen rond die tijd
Ik geen probleem. Mits je geen achterlijk debiel grote armen gaat kwekenquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:30 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hahaha ik heb tot nu toe max anderhalfuur gezeten dus ja![]()
waar heb je hem laten zetten?
btw misschien weet jij het wel. zoals ik al zei wil ik een schouder tattoo laten zetten maar ik vroeg me af of dat wel handig is omdat ik nu aan het "groeien" ben?
Bulk je clean?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik hou mezelf wel in die waanmaar ik wil de 15 kg ook aankomen + vet en daarna mijn cut in dus dan ben ik er sowieso veel sneller op die 15 kg.
het is nu voor mijn nieuwe basketbal seizoen in september sowieso mijn doel om zo groot mogelijk te worden (zonder rommel) dan zou ik ook mijn tattoo kunnen rond die tijd
Ja thanks!quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:05 schreef Qwea het volgende:
En vette piece, GCjoel, maar dat had ik al eens eerder greroepen geloof ik
Dat probeer ik wel maar aangezien ik amper aan kwam had ik mijn calorie inname flink verhoogt.quote:
nee dat kan ik sowieso niet doen want ik moet ook mijn snelheid intact houden. Ik probeer kracht te trainen maar moet bijvoorbeeld ook enigzins wat lenigheid en snelheid behouden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geen probleem. Mits je geen achterlijk debiel grote armen gaat kweken
plyoquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:10 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel maar aangezien ik amper aan kwam had ik mijn calorie inname flink verhoogt.
[..]
nee dat kan ik sowieso niet doen want ik moet ook mijn snelheid intact houden. Ik probeer kracht te trainen maar moet bijvoorbeeld ook enigzins wat lenigheid en snelheid behouden.
Ik doe voor mijn benen bijvoorbeeld ook plyo oefeningen
Ik vind het wel leuk. Ik heb er al buns of steel van gekregenquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
plyozoooo naar! maar wel goed voor je!
Hoeveel kcal eet je nu? En plyoquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:10 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel maar aangezien ik amper aan kwam had ik mijn calorie inname flink verhoogt.
[..]
nee dat kan ik sowieso niet doen want ik moet ook mijn snelheid intact houden. Ik probeer kracht te trainen maar moet bijvoorbeeld ook enigzins wat lenigheid en snelheid behouden.
Ik doe voor mijn benen bijvoorbeeld ook plyo oefeningen
op een trainings dag 5500 op een niet trainingsdag 4900 maar ik ben wel 2.03 m lang met 6 dagen sportquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel kcal eet je nu? En plyoIk kan ze niet. Ging x op x op mijn smoel
Netjes! En nu kom je dus wel aan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:27 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
op een trainings dag 5500 op een niet trainingsdag 4900 maar ik ben wel 2.03 m lang met 6 dagen sport
Dat! Il wil dit najaar ook goed bulkenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uiteraard maar zonder is niet mogelijk
Nog goede bulkmaaltijd tips? Mijn vriend wil ook gaan bulken maar hij is te lam om uit te zoeken wat hij dan zou kunnen eten (hij mag geen noten/pinda's en liever ook geen zuivel, dus dat is mooi kak).quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:27 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
op een trainings dag 5500 op een niet trainingsdag 4900 maar ik ben wel 2.03 m lang met 6 dagen sport
Ik zeg nu dat ik nooit meer wil bulken. kan altijd veranderen bij mij, maar nu denk ik nee teveel gedoe met aankomen en weer afvallen buuhhquote:
Dan is het vooral veel eten. Mijn vriend geef ik voor bulken vaak chocomel tussendoor en noten erbij ofzo, lekker makkelijk veel calorieën. Mja zuivel en notenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nog goede bulkmaaltijd tips? Mijn vriend wil ook gaan bulken maar hij is te lam om uit te zoeken wat hij dan zou kunnen eten (hij mag geen noten/pinda's en liever ook geen zuivel, dus dat is mooi kak).
quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha die badkamer is ook niet bepaald boeiend.
[ afbeelding ]
Wegens huis kopen dus sinds december niks aan gedaan, eerste weekend van juni ben ik weer aan de beurt. Jeeywegens dan is hij misschien eindelijk af en
want het doet zo'n pijn na een aantal uren
Ja best wel balen van die zuivel en noten. Heb al gehaktballen voor 'm gemaakt als T en hij doet nu wat meer mayo bij zijn eten (at ook maar weinig vet), dus er zit al een beetje verbetering in!quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is het vooral veel eten. Mijn vriend geef ik voor bulken vaak chocomel tussendoor en noten erbij ofzo, lekker makkelijk veel calorieën. Mja zuivel en noten
Vet is wel belangrijk inderdaad. Flinke omelet met kaas ofzo misschien nog wat..quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja best wel balen van die zuivel en noten. Heb al gehaktballen voor 'm gemaakt als T en hij doet nu wat meer mayo bij zijn eten (at ook maar weinig vet), dus er zit al een beetje verbetering in!
Plantmelk gebruiken? (ongezoete) Sojamelk?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vet is wel belangrijk inderdaad. Flinke omelet met kaas ofzo misschien nog wat..
Ontbijt een shake met havermout erdoor ofzo (mja wat voor shake zonder zuivel.. shit lastig zeg)
Ja goeie! Dus met van die nepmelk, een banaantje en havermout (eventueel nog whey) dat drink je zo weg en toch wat calorieën als je het goed doet. Eventueel lepel olie erdoor voor de vettenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Plantmelk gebruiken? (ongezoete) Sojamelk?
Kijk eens naar joylent? Kwam ik tegen..quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja best wel balen van die zuivel en noten. Heb al gehaktballen voor 'm gemaakt als T en hij doet nu wat meer mayo bij zijn eten (at ook maar weinig vet), dus er zit al een beetje verbetering in!
Ja dat is wel true story thoughquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zeg nu dat ik nooit meer wil bulken. kan altijd veranderen bij mij, maar nu denk ik nee teveel gedoe met aankomen en weer afvallen buuhh
zeker omdat nu cutten zo kut is. haha!quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:01 schreef Qwea het volgende:
WAAAROM DUURT 18UUR ZOLANG???
[..]
Ja dat is wel true story though
heel veel eten. Vooral de eerste week is kut want je eet tegen je zin en hebt totaal geen honger.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nog goede bulkmaaltijd tips? Mijn vriend wil ook gaan bulken maar hij is te lam om uit te zoeken wat hij dan zou kunnen eten (hij mag geen noten/pinda's en liever ook geen zuivel, dus dat is mooi kak).
Ik mag zometeen eindelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:17 schreef Artoo het volgende:
Ik ga morgen maar weer naar de sportschool denk ik
Woohoo!quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik mag zometeen eindelijk!![]()
Eerst ff koken en eten thuis en dan gaaan
Maar ja, dan zit je lekker in je bulk.. lekker veel vreten.. in ene "kut. ik moet afvallen"quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zeker omdat nu cutten zo kut is. haha!
Mja bulken is leuk want meer eten, dus zou me niks verbazen als ik straks toch wel weer wil![]()
Ook omdat ik qua spieren nog wel groter wil..
Wie groot wil zijn moet (veel) etenquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:04 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
heel veel eten. Vooral de eerste week is kut want je eet tegen je zin en hebt totaal geen honger.
Ik eet nu iedere dag als lunch 100 gram pastaal 200 gram kip en 200 gram groente. En s avonds vervang ik de pasta Door rijst voor mijn diner.
2 Kipwraps als tussendoortjes...
if you want to be big you have to eat big - Arnold schwarznegger
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:17 schreef Artoo het volgende:
Ik ga morgen maar weer naar de sportschool denk ik
Vuile pikkedief!quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:26 schreef Artoo het volgende:
Ik ga denk ik jouw UB/LB schema aanhouden Q. Dan heb ik een beetje een richtlijn voor de komende tijd![]()
Hij heeft ook een flinke shake 's morgens (100gr brinta, whey, water). Soja kan hij ook al niet tegen. Moeilijke vent!quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vet is wel belangrijk inderdaad. Flinke omelet met kaas ofzo misschien nog wat..
Ontbijt een shake met havermout erdoor ofzo (mja wat voor shake zonder zuivel.. shit lastig zeg)
Ja is ook zo, hij heeft zich vroeger een beetje een trauma gegeten volgens mij (van 64kg @ 1.90m naar 90 kg gegaan door heel veel te eten (tot kotsen aan toe))quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:04 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
heel veel eten. Vooral de eerste week is kut want je eet tegen je zin en hebt totaal geen honger.
Ik eet nu iedere dag als lunch 100 gram pastaal 200 gram kip en 200 gram groente. En s avonds vervang ik de pasta Door rijst voor mijn diner.
2 Kipwraps als tussendoortjes...
if you want to be big you have to eat big - Arnold schwarznegger
Stom! Wat ging er kut?quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:33 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb gedeadlift. En dat ging kuuuuut
Hehehhehe. Vandaag eigenlijk alle oefeningen wel gedaan voor de benen. Echter op advies van de begeleidmeneer 4x10 reps, dan ga ik de volgende keer wel wat zwaarder en een setje minder doen. Was nu ook vooral even kijken en niet gelijk morgen krom willen lopen van de spierpijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vuile pikkedief!
Ik heb trouwens ipv elke dag tot failure vandaag 3 sets van 10 reps gedaan. En dat doe ik 2x per week en die andere 2x per week tot failure. En dan over 3 of 4 weekjes ga ik wisselen van schema
Je moet door je knietjes een beetje. En dus netzoals met het squatten indirect ook door je enkels. Links is NP.. rechts kom ik niet door. Soort blokkade (dat is ook de slechte enkel), dus ik moet hem heel breed pakken (squatten ook), en dat ging kut. Plus, ik doe hem teveel door mijn knietjes pakken, ik moet meer vanuit de heupen ofzo.quote:
Slimquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hehehhehe. Vandaag eigenlijk alle oefeningen wel gedaan voor de benen. Echter op advies van de begeleidmeneer 4x10 reps, dan ga ik de volgende keer wel wat zwaarder en een setje minder doen. Was nu ook vooral even kijken en niet gelijk morgen krom willen lopen van de spierpijn
Pannenkoeken tussendoor? Desnoods havermout pancakes?quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hij heeft ook een flinke shake 's morgens (100gr brinta, whey, water). Soja kan hij ook al niet tegen. Moeilijke vent!
[..]
Ja is ook zo, hij heeft zich vroeger een beetje een trauma gegeten volgens mij (van 64kg @ 1.90m naar 90 kg gegaan door heel veel te eten (tot kotsen aan toe))en heeft nu nog steeds moeite met (veel) meer eten. Die kipwraps is wel een goede trouwens!
Ik denk dat er maar 1 ding op zit...force feeding!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pannenkoeken tussendoor? Desnoods havermout pancakes?
het is maar voor een week. Ik kreeg ineens ontzettende honger vlak voor mijn lunch. In het begin voelen je tussendoortjes als avondmaaltijdenquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hij heeft ook een flinke shake 's morgens (100gr brinta, whey, water). Soja kan hij ook al niet tegen. Moeilijke vent!
[..]
Ja is ook zo, hij heeft zich vroeger een beetje een trauma gegeten volgens mij (van 64kg @ 1.90m naar 90 kg gegaan door heel veel te eten (tot kotsen aan toe))en heeft nu nog steeds moeite met (veel) meer eten. Die kipwraps is wel een goede trouwens!
Ik denk dat er maar 1 ding op zit...force feeding!
[ afbeelding ]
Ik kreeg de tip om pilates of yoga te gaan doen.. vanwege mijn 'lenigheid'quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef Ryuuzen het volgende:
Btw q Moet je ook met een schijfje onder je voeten squaten? Dat moet ik vanwege mn "lenigheid"
Dat werd ook al tegen mij gezegd in de sportschool...quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip om pilates of yoga te gaan doen.. vanwege mijn 'lenigheid'
Blauwe bessen zijn lekker!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:38 schreef Qwea het volgende:
jongens, ik zit te bedenken wat ik met mijn O aan moet. Havermout met melk vult als een tiet... maar ik gooi er nu whey in.. daar wil ik vanaf. 1 whey shake wil ik p/d doen, na de training. Maar, wat eet ik dan 's morgens in mijn havermout?
Als ik wat simpels maak, gooi ik italiaanse roerbakgroente, knoflook, blikje tomatenblokjes en wat passata di pomodori bij elkaar als saus voor pasta. Goed kruiden met italiaanse kruidenmix o.i.d. en je hebt een prima saus!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik dacht even simpel pasta te maken maar nu ik eens goed heb bekeken is het zo gezond nog nietMager rundergehakt 250 gram doet al 27 gram vet
Met saus (jumbo kant en klare bolognese saus) en penne (100 gram) maakt alles bij elkaar dik 700kcal![]()
Moet maar eens een recept gaan zoeken voor pasta/spaghetti i.p.v. die kant en klare rommel. Net als die wereldgerechten waar we het gisteren over handen
Maar 250g gehakt is in de pastasaus echt genoeg voor 4 porties of zo hequote:Op donderdag 7 mei 2015 18:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik dacht even simpel pasta te maken maar nu ik eens goed heb bekeken is het zo gezond nog nietMager rundergehakt 250 gram doet al 27 gram vet
Met saus (jumbo kant en klare bolognese saus) en penne (100 gram) maakt alles bij elkaar dik 700kcal![]()
Moet maar eens een recept gaan zoeken voor pasta/spaghetti i.p.v. die kant en klare rommel. Net als die wereldgerechten waar we het gisteren over handen
Paar meppen verkocht en toen waren ze het met je eens?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:46 schreef sanger het volgende:
Eindelijk nderweg naar huis, na veel discussie met Maraca haar collega's.....
Fruit en/of kwark? Of ga voor oven baked oats! Ik had vanochtend bijvoorbeeld een appeltaartje:quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:38 schreef Qwea het volgende:
jongens, ik zit te bedenken wat ik met mijn O aan moet. Havermout met melk vult als een tiet... maar ik gooi er nu whey in.. daar wil ik vanaf. 1 whey shake wil ik p/d doen, na de training. Maar, wat eet ik dan 's morgens in mijn havermout?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga zo voor een paar porties D maken: bulgur/quinoa mix, met saus van: (let op)
ansjovis, rode peper, knoflook en kappertjes (even in wat olie bakken voor de smaak)
tomatenpasta
1 winterpeen
1 prei
2 paprika
tauge
1 ui
tomaten + tomatenblokjes
tonijn
en peterselie
en verder nog awesome kruiden, vissaus, peper etc. Lekker koken!
Nope. Maar het heeft bij mij helaas ook niks met lenigheid te maken. Ik kom op de 1 of andere manier, en ik weet echt niet waarom, fysio ook niet, die denkt dat het door de operaties komt.. niet door die enkel. Merk ik ook heel erg met seated calfs. Links komt veeeeeel dieper. Rechts blokkeert echt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef Ryuuzen het volgende:
Btw q Moet je ook met een schijfje onder je voeten squaten? Dat moet ik vanwege mn "lenigheid"
Vet makkelijk zelf te maken joh! En anders pak je tomatenpuree van herman den blijker en flikker je er groente en wat kruiden doorquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:31 schreef sandertjuh het volgende:
Maar, ik moet dus iets hebben wat de smaak van de melk maskeert.. vandaar ook de whey nu. Anders ga ik serieus over mijn nek /melk traumaquote:
Ooh die wil ik wel proberen dan jaquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Fruit en/of kwark? Of ga voor oven baked oats! Ik had vanochtend bijvoorbeeld een appeltaartje:
30g havermout, meel van gemaakt in hakselaar met flinke snuf kaneel en bakpoeder
1 eiwit
1 appel in stukjes
2 flinke eetlepels kwark
70-ish ml (soja)melk of in ieder geval genoeg om het beslagje iets minder 'stug' te maken
Hoeveelheden kun je uiteraard naar wens omhoog schroeven. Dit van mij was ook maar een experiment dat prima uit pakte
Half uurtje in de oven; FEEST.
asicsquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:56 schreef Artoo het volgende:
Wat voor schoenen dragen jullie in de sportschool? Het is niet echt de bedoeling om mijn buiten-hardloopschoenen daar te dragen en ik heb nu een fantastische reden gevonden om spiffy nieuwe schoenen te kopen
Bakpoeder heb ik niet meegerekend.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef Qwea het volgende:
Ooh die wil ik wel proberen dan jaHoeveel kcal was dit?
Ja! Met melk! Nesquick! Ey! Slim!quote:
Ik ga dat eens even proberen ook.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Bakpoeder heb ik niet meegerekend.
257 kcal, 37/4/16
Whut hooguit 2 toch!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar 250g gehakt is in de pastasaus echt genoeg voor 4 porties of zo he
Voor mijn vriend maak ik vaak: kwark, banaan, noten, havermout, en maar klein beetje melk om het vloeibaar te maken. Smaakt lekker naar een smoothiequote:Op donderdag 7 mei 2015 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Met melk! Nesquick! Ey! Slim!
[..]
Ik ga dat eens even proberen ook.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor mijn vriend maak ik vaak: kwark, banaan, noten, havermout, en maar klein beetje melk om het vloeibaar te maken. Smaakt lekker naar een smoothie
Mijn saus bestaat altijd voornamelijk uit groente. Nu zit er 200g tonijn doorheen, daar gaan ook zeker 4 a 5 porties uit. Ik vind zoveel vlees/vis eten ook gewoon niet nodig. Misschien als ik een los stuk vlees eet bij aardappels of zo dat ik 200-300 gram eet, maar door de saus meestal maximaal 80 pp.quote:
Hoe maak je lasagne zonder bladen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb al de hele week zin in lasagne, maar mijn eten afgelopen week was nogal ruk. Dus nu de overweging om 'm morgen wél te doen, maar dan met zonder bladen en minder kaas (sowieso rode saus en veel groente, dus da's niet zo'n punt), of om 'm niet te doen, want even genoeg zooi gehad of om er schijt aan te hebben en 'm in vol ornaat doen en zaterdag weer een braaf avondeten.
Eerste neiging is optie 1 in combinatie met de rest van de dag er op inrichten.
Een courgette fileren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe maak je lasagne zonder bladen?
Oja zo. Maar lasagne bevat qua hoeveelheid pasta niet zoveel toch? Meestal is zo'n pakje bladen volgens mij 100 gram en daar eet je wel met meer personen van? Dus als je dan zelf de tomatensaus maakt en er niet teveel kaas overheen doet hoeft het niet eens zo'n slechte maaltijd te zijn.quote:
Ik vind het sowieso nodig vanwege de eiwitten en dus vulling van de maaltijd. Met alleen groente en pasta vult het me niet echt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn saus bestaat altijd voornamelijk uit groente. Nu zit er 200g tonijn doorheen, daar gaan ook zeker 4 a 5 porties uit. Ik vind zoveel vlees/vis eten ook gewoon niet nodig. Misschien als ik een los stuk vlees eet bij aardappels of zo dat ik 200-300 gram eet, maar door de saus meestal maximaal 80 pp.
Ik doe 250 zelf etenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo'n pakje van 300 voor ons 2. Prima, maar minder wil ik niet hoor!
haha dat wordt me te duur hoor. vanavond gewoon 1 blikje tonijn pp door de pasta.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe 250 zelf eten
Laatst had ik 200g kipfilet, 1 blikje tonijn en 150g gehakt door mijn wokgroente
Mja, ik let niet zo op de eiwitten en ik eet dan misschien ook iets meer koolhydraten dan de meesten hier. En ik ben niet zo'n mega vleesliefhebber, nooit geweest. Vis wel, maar dat is meestal te duur om echt veel van te eten. En als ik een saus bouw met 6 soorten groenten, dan vult dat echt enorm hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nodig vanwege de eiwitten en dus vulling van de maaltijd. Met alleen groente en pasta vult het me niet echt.
En het vlees is gewoon het lekkerste
Ik heb meestal na het eten echt een soort honger gevoel. Al helemaal als ik dus weinig eiwit erin heb. Mja ik hou ook niet heel erg van vlees dus dat is soms wel lastig.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, ik let niet zo op de eiwitten en ik eet dan misschien ook iets meer koolhydraten dan de meesten hier. En ik ben niet zo'n mega vleesliefhebber, nooit geweest. Vis wel, maar dat is meestal te duur om echt veel van te eten. En als ik een saus bouw met 6 soorten groenten, dan vult dat echt enorm hoor
Nee, da's ook weer zo. Zal eerst wel eens wegen hoeveel dat gaat worden. De kaas is toch de grootste boosdoener.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja zo. Maar lasagne bevat qua hoeveelheid pasta niet zoveel toch? Meestal is zo'n pakje bladen volgens mij 100 gram en daar eet je wel met meer personen van? Dus als je dan zelf de tomatensaus maakt en er niet teveel kaas overheen doet hoeft het niet eens zo'n slechte maaltijd te zijn.
Ik maak soms een hele lekkere courgette pasta:quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's ook weer zo. Zal eerst wel eens wegen hoeveel dat gaat worden. De kaas is toch de grootste boosdoener.
Kaas.
En dan ben ik nog niet eens de grootste kaasvreter.
omg!!!!!! Dat gevoel heb ik dus ook!!!!!!' Zo bizarquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb meestal na het eten echt een soort honger gevoel. Al helemaal als ik dus weinig eiwit erin heb. Mja ik hou ook niet heel erg van vlees dus dat is soms wel lastig.
Ik vind vegetarische balletjes eigenlijk het lekkerst denk ik
Hmm, ik heb 'm in mijn notities gegooid.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik maak soms een hele lekkere courgette pasta:
Dus courgette als pasta bladen en dan ertussen een saus van tomatenblokjes met ui en kipgehakt.
Bovenop ricotta (met een beetje water maak je dat smeerbaar) en nog een beetje geraspte kaas.
Vind ik echt heel lekkermaar wel heel anders dan gewone lasagne
Ik haat het, gewoon bord vol eten en je denkt bohh ik zit vol...quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg!!!!!! Dat gevoel heb ik dus ook!!!!!!' Zo bizar
Voor dik wordenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon altijd honger.
Geen rem, het is vast ergens handig voor.
Ja! Zoooo absurd! Al eens met de dietiste ook over gehad. Geen verklaring. Maar ook echt dat je denkt "tyfus, ik heb echt honger"quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik haat het, gewoon bord vol eten en je denkt bohh ik zit vol...
30 sec later... hongerrr
quote:
Ja zeg dat! Koningsdag hier de laatste keerquote:
22/4 hierquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zeg dat! Koningsdag hier de laatste keer![]()
Ik heb vette spierpijn van leg day. 3x raden wat het morgen is
Misschienquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:17 schreef Ballet9 het volgende:
Is 22 jaar oud om aan een nieuwe studie te beginnen?
SESquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:17 schreef Ballet9 het volgende:
Is 22 jaar oud om aan een nieuwe studie te beginnen?
*nieuwe onderbroek aan gaat doenquote:
Al mijn geld gaat op aan whey. Want dat is magisch.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Werd wel eens tijd naar maanden he?
It's a kind of magicquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al mijn geld gaat op aan whey. Want dat is magisch.
Ijs niet. Wel dropjes en van die winegumdingen. Kan aanraden er niet meer dan 5 te eten. Ik had er 10+ : buikpijn jonge! Vooral veel eeehh luchtquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:56 schreef summer2bird het volgende:
Hebben jullie wel eens suikervrij ijs gehad? Schijnt enorm laxerent te werkennet als suikervrije gummy bears.
50/50quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:56 schreef summer2bird het volgende:
Hebben jullie wel eens suikervrij ijs gehad? Schijnt enorm laxerent te werkennet als suikervrije gummy bears.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |