abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:32:18 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341396

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Extra informatiebronnen
De volgende websites/artikelen geven goede informatie.
Hoe stel je zelf een voedingsschema op?

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_152341403
Werkt wel :Y @ TT
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:33:16 #3
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152341428
Komkommer met kaas is serieus lekker! Vooral op een broodje. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_152341447
Maar het klinkt altijd zo apart. Iets gezonds met zoiets.

Net zoals mayonaise over je sla
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152341458
Heb nu wel zin in kaassoufle met pindasaus :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:34:29 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341468
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:31 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:P Soms had ik van die momenten
:D

Pfff, weet nog wel dat ik vroeger op school met L wegmikte en naar de c1000 ging voor een blikje cola, een pak gevulde koeken, 2 worsten broodjes en wat chocolade. Elke fucking pauze bijna. Of in de kantine soep met vette troep kocht.

En later ging ik O en L bij de macdonalds doen :X :') Nu ik eraan terug denk was het ook fucking 3x in de week bij ons thuis patatdag :X :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:34:47 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Komkommer met kaas is serieus lekker! Vooral op een broodje. :9
Ja, dat wel ja. Dan heb je soort van broodje gezond.
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:35:33 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341509
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef CrunchySelf het volgende:

:r !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sowieso, dressing over je sla :r Ja, zelfgemaakte magere yoghurt dressing O+ Maar die calvé zooi? :r Of mayo op je broodje gezond :') Dafuq.
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:36:17 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341530
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Heb nu wel zin in kaassoufle met pindasaus :(
Neen.

En stfu want ik heb nog steeds fucking honger. Over 45 min mijn 500g kwark pakken en dan hopen dat de honger weg is en blijft :')
pi_152341542
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Pfff, weet nog wel dat ik vroeger op school met L wegmikte en naar de c1000 ging voor een blikje cola, een pak gevulde koeken, 2 worsten broodjes en wat chocolade. Elke fucking pauze bijna. Of in de kantine soep met vette troep kocht.

En later ging ik O en L bij de macdonalds doen :X :') Nu ik eraan terug denk was het ook fucking 3x in de week bij ons thuis patatdag :X :')
Herkenbaar :')

Alleen ik at gewoon m'n L om 9 uur, had ik om 12 uur wel weer honger :P En na de tijd ook nog ff wat scoren, dan D en in de avond lekkere koek.

Hoe werden we ook al weer dik? O ja, dik zijn zit in de familie :Y

Eigenlijk triest als je terugkijkt _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:37:04 #11
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152341553
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef CrunchySelf het volgende:

Niks mis met kaas jonge.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_152341560
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

:r !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sowieso, dressing over je sla :r Ja, zelfgemaakte magere yoghurt dressing O+ Maar die calvé zooi? :r Of mayo op je broodje gezond :') Dafuq.
Nog niet gehad. Maar eet het ook zonder dressing, gewoon lekker veel andere dingen doorheen gooien. :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152341578
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Neen.

En stfu want ik heb nog steeds fucking honger. Over 45 min mijn 500g kwark pakken en dan hopen dat de honger weg is en blijft :')
Ik moet er voor naar buiten, dus dat ga ik niet doen :P

45 min :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:38:13 #14
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_152341590
Die TT :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_152341599
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niks mis met kaas jonge.
Vol verzadigde vetjes :N
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152341617
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:38 schreef Artoo het volgende:
Die TT :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:40:46 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341688
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:36 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Herkenbaar :')

Alleen ik at gewoon m'n L om 9 uur, had ik om 12 uur wel weer honger :P En na de tijd ook nog ff wat scoren, dan D en in de avond lekkere koek.

Hoe werden we ook al weer dik? O ja, dik zijn zit in de familie :Y

Eigenlijk triest als je terugkijkt _O-
Mijn dag zag er serieus zo uit destijds :

O: 4 broodjes pasta
T: Snickers, twix, sultana
L: Pak gevulde koeken, 2 blikjes cola, snickers/mars, worstenbroodjes oid
T: Snickers/twix/mars/iets
T: Koekjes bij thuiskomst. Gewoon een pak
D: Eten. Met 2 stukken vlees. Soms 3 :') En veel eten
T: Koekjes, chips, chocolade, whatever

En later was het helemaal erg.

O: 4 broodjes pasta
T: Mchicken en 3 hamburgers
T: Snickers/mars/liga/oid
L: mcchicken menu met grote friet. 2 hamburgers, andere euroknaller, ijs
T: Liga/sultana/cola
D: Eten. Met 2 stukken vlees. Soms 3 :') En veel eten
T: T: Koekjes, chips, chocolade, whatever

:')
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:41:16 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341699
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:37 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nog niet gehad. Maar eet het ook zonder dressing, gewoon lekker veel andere dingen doorheen gooien. :9
Ik ben niet gek op sla. :N
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:42:01 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341717
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:38 schreef CrunchySelf het volgende:
verzadigde ve
Eet jij 1 kilo kaas p/d?
pi_152341761
Als ik zie hoe 'slecht' collega's eten.. allemaal te dik ook natuurlijk. Er zit er één tussen die begint met een blikje redbull (deed ik 'vroeger' ook hoor toen ik geen koffie lustte :@).. met de lunch 2 blikjes cola zero en natuurlijk 2 stuks van de frituursnack die gemaakt word die dag... en smiddags weer een blikje redbull..

En zo zijn er nog veeeeel meer :X

Ondertussen wel commentaar hebben op mij dat ik dan zoveel eet. Ik eet niet veel sukkels ik verspreid het over de dag :W
pi_152341820
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja ongelooflijk als je terugkijkt _O- Wij kunnen praten :')

Eerlijk lijstje toen ik echt ontspoord was:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ff tellen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152341827
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben niet gek op sla. :N
Af en toe wel, af en toe niet. Net hoe de wind waait :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152341839
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eet jij 1 kilo kaas p/d?
Ja. Ken je het niet, is dat nieuwe hippe kaasdieet :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:46:01 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341845
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:43 schreef sandertjuh het volgende:
Als ik zie hoe 'slecht' collega's eten.. allemaal te dik ook natuurlijk. Er zit er één tussen die begint met een blikje redbull (deed ik 'vroeger' ook hoor toen ik geen koffie lustte :@).
Wtf? :') Nou doe ik dat soms ook wel eens, voor het sporten of fietsen. Maar das light :P

quote:
Met de lunch 2 blikjes cola zero en natuurlijk 2 stuks van de frituursnack die gemaakt word die dag... en smiddags weer een blikje redbull..
Ja, want die zero helpt dan idd _O-

quote:
En zo zijn er nog veeeeel meer :X

Ondertussen wel commentaar hebben op mij dat ik dan zoveel eet. Ik eet niet veel sukkels ik verspreid het over de dag :W
Plus de kcal van een blikje redbull is praktisch een T, geloof ik _O- Laat staan van die frituur snacks :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:46:25 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341863
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja. Ken je het niet, is dat nieuwe hippe kaasdieet :Y
Val je daar van af? :o Ga ik het gelijk proberen!
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:47:46 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341908
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ff tellen
Zo herkenbaar _O- Fruit heb ik niet eens opgeschreven. Maar ik ben echt gek, gek, gek op fruit. Als ik mijn zin krijg eet ik ook elke dag 8 stuks fruit ofzo. Fruit O+

Maar serieus, wat een debiele lijstjes hadden wij :o Maar gelukkig zit het in de genen, dat dik zijn :P
pi_152341911
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Val je daar van af? :o Ga ik het gelijk proberen!
Ik heb me daar toch resultaten mee gehaald, ongelooflijk!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152341974
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zo herkenbaar _O- Fruit heb ik niet eens opgeschreven. Maar ik ben echt gek, gek, gek op fruit. Als ik mijn zin krijg eet ik ook elke dag 8 stuks fruit ofzo. Fruit O+

Maar serieus, wat een debiele lijstjes hadden wij :o Maar gelukkig zit het in de genen, dat dik zijn :P
Nu eet ik wel graag fruit, toen niet. Het hele erg is nog dat ik het verborgen hield voor anderen, niemand wist het dus dacht dat ik keurig ontbijt, plus lunch en avondeten had :')

Nooit meer :{w
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:49:51 #29
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152341987
quote:

[..]

SPOILER
Zal ff tellen
Whehe.. herkenbaar _O- en dan voor de spiegel staan van "huh?" :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:50:08 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152341996
Ooh en als ik nu een eetbui heb, dan ziet die er ongeveer zo uit:

O,T,L,T normaal. En dan D meestal pizza ofzo, daar begint het mee. Dat is een trigger. Geen gezonde groente D. En dan is het hek v/d dam. Pak koeken, reep chocolade, nog een reep, bak kwark met fruit, sultana, snickers, 4 broodjes pasta of hagelslag, ijsje, gebakje, alles wat maar voor handen is :X :')

Zuslief had zondag bonbons meegenomen voor me. Zakje was leeg hoor eind v/d avond. Na tig bier, uiteten + ijs. En dat was een hele beschaafde "eetbui" _O- Dat was niet eens een eetbui te noemen :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:51:09 #31
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_152342037
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Vol verzadigde vetjes :N
Met mate kan alles. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_152342047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Whehe.. herkenbaar _O- en dan voor de spiegel staan van "huh?" :D
Ja _O- Maar diep, ergens ver weg in een hoekje, van binnen wist je dat het niet goed was :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:51:47 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342063
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nu eet ik wel graag fruit, toen niet. Het hele erg is nog dat ik het verborgen hield voor anderen, niemand wist het dus dacht dat ik keurig ontbijt, plus lunch en avondeten had :')

Nooit meer :{w
Nee, ik ben altijd gek op fruit geweest. Je maakt me ook altijd erg gelukkig met een fruitsalade. Liefst zelfgemaakt en een heule grote bak. Banaan, aardbei, kiwi, sinaasappel, mandarijn, kersen, appel, meloen, ect erdoor. Mag je me wakker voor maken.

Ja, gewoon je eten in de vuilnisbak pleuren, mijn ouders wisten van niks. Mijn klasgenoten wel, want die vraten net zo hard mee. Alleen aten die als L 1 gevulde koek. En ik het hele fucking pak _O-
pi_152342074
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh en als ik nu een eetbui heb, dan ziet die er ongeveer zo uit:

O,T,L,T normaal. En dan D meestal pizza ofzo, daar begint het mee. Dat is een trigger. Geen gezonde groente D. En dan is het hek v/d dam. Pak koeken, reep chocolade, nog een reep, bak kwark met fruit, sultana, snickers, 4 broodjes pasta of hagelslag, ijsje, gebakje, alles wat maar voor handen is :X :')

Zuslief had zondag bonbons meegenomen voor me. Zakje was leeg hoor eind v/d avond. Na tig bier, uiteten + ijs. En dat was een hele beschaafde "eetbui" _O- Dat was niet eens een eetbui te noemen :')
Dus toch :o Meende dat die bonbons een cadeau waren :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:52:23 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342086
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja _O- Maar diep, ergens ver weg in een hoekje, van binnen wist je dat het niet goed was :P
Ik at dat dus ook toen ik nog voetbalde. Toen kwam ik geen gram aan :') Dat waren tijden.
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:52:54 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342103
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dus toch :o Meende dat die bonbons een cadeau waren :D
Ja nee, dat waren andere :P Ik had ze voor mijn zus gekocht voor dr verjaardag van Leonidas, maar zij kwam ook met bonbons voor mij aanzetten _O-
pi_152342111
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, ik ben altijd gek op fruit geweest. Je maakt me ook altijd erg gelukkig met een fruitsalade. Liefst zelfgemaakt en een heule grote bak. Banaan, aardbei, kiwi, sinaasappel, mandarijn, kersen, appel, meloen, ect erdoor. Mag je me wakker voor maken.

Ja, gewoon je eten in de vuilnisbak pleuren, mijn ouders wisten van niks. Mijn klasgenoten wel, want die vraten net zo hard mee. Alleen aten die als L 1 gevulde koek. En ik het hele fucking pak _O-
Ja mij nu ook wel :9

Dat laatste ja, of alsnog eten en dan vol stampen :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:53:55 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342145
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja mij nu ook wel :9

Dat laatste ja, of alsnog eten en dan vol stampen :')
Mijn ouders deden altijd op donderdag boodschappen. En een uur nadat ze hadden ingeruimd had ik het eerste pak koeken al op _O-
pi_152342152
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik at dat dus ook toen ik nog voetbalde. Toen kwam ik geen gram aan :') Dat waren tijden.
Sport heb ik nooit gekend tot paar jaar terug :')

Heb toen ik in de eerste klas wel aan de weight care troep gezeten, onder begeleiding van dietiste omdat het moest :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152342163
quote:

[..]

Ja nee, dat waren andere :P Ik had ze voor mijn zus gekocht voor dr verjaardag van Leonidas, maar zij kwam ook met bonbons voor mij aanzetten _O-
Wahaha _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152342187
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn ouders deden altijd op donderdag boodschappen. En een uur nadat ze hadden ingeruimd had ik het eerste pak koeken al op _O-

Ik at vlokken en troep uit die pakken beleg, anders kwamen ze erachter :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152342241
Terugkijkend, spoorden we echt niet _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:58:04 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342309
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:54 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Sport heb ik nooit gekend tot paar jaar terug :')

Heb toen ik in de eerste klas wel aan de weight care troep gezeten, onder begeleiding van dietiste omdat het moest :'(
Ooh ja nee, ik deed altijd aan sport :Y Heb echt jaaaaren gevoetbalt. Was zelfs gescout voor het betaalde voetbal in een dames team. Maar ja, toen kreeg ik een relatie (niet mijn huidige) en toen kapte ik er mee. Domste fout ever. :')

Weight care zooi heb ik nooit aan gedaan. Ik werd ook pas IMHO echt vet op mijn 18de ofzo :') Mo's voedingspatroon deed er ook geen goeds aan. Die vreet nog steeds alles wat los en vast zit weg en vraagt bij elke hap "wil je ook?" :')

quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:54 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik at vlokken en troep uit die pakken beleg, anders kwamen ze erachter :')
oh echt? :o Nee mijn ouders wisten wel dat ik veel vrat. Ik snap ook oprecht niet waarom ze me niet hebben geslagen toen. On the other side... mijn ma heeft best flink overgewicht en mijn ene zus ook :') Ik denk dat ze beide wel richting obesitas gaan.
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:58:46 #44
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152342340
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja :@
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:59:00 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342351
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Terugkijkend, spoorden we echt niet _O-
Nee, echt niet :')

Weet nog wel dat ik in het begin alleen in de weekenden bij Mo was. En later ook de vakanties. En dat het echt of pizza, lasagne kant en klaar, friet, bbq, en whatever was. Echt zo mongolisch.
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:59:18 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342364
Ik heb nog steeds bagger honger :') Nog 15 min :(
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:00:12 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342401
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:01:11 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152342433
quote:

[..]

Elke dag naar school fietsen, verplichte gymlessen waar ik bloedfanatiek was, danslessen, voetballen op het grasveld, basketballen voor het huis _O_ Je zag niks!
pi_152342437
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh ja nee, ik deed altijd aan sport :Y Heb echt jaaaaren gevoetbalt. Was zelfs gescout voor het betaalde voetbal in een dames team. Maar ja, toen kreeg ik een relatie (niet mijn huidige) en toen kapte ik er mee. Domste fout ever. :')

Ik was een lui stuk vreten.

Maar das wel balen, achteraf ben je natuurlijk benieuwd hoe dat afgelopen zou zijn :o

quote:
Weight care zooi heb ik nooit aan gedaan. Ik werd ook pas IMHO echt vet op mijn 18de ofzo :') Mo's voedingspatroon deed er ook geen goeds aan. Die vreet nog steeds alles wat los en vast zit weg en vraagt bij elke hap "wil je ook?" :')

Moest van dokter en andere shit, ik wou iets. Het mocht, maar pas bij een bepaald gewicht. Was ook niet gezond, 2-3 kg de week.

quote:
oh echt? :o Nee mijn ouders wisten wel dat ik veel vrat. Ik snap ook oprecht niet waarom ze me niet hebben geslagen toen. On the other side... mijn ma heeft best flink overgewicht en mijn ene zus ook :') Ik denk dat ze beide wel richting obesitas gaan.
Nope. Nada nul. Maar ze hadden het kunnen weten, ach.

Dat genen verhaal klopt wel in zekere zin, maar denk ik niet zozeer genetisch. Maar je omgeving waar je in opgegroeid bent bepaald je gedrag wel ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152342461
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, echt niet :')

Weet nog wel dat ik in het begin alleen in de weekenden bij Mo was. En later ook de vakanties. En dat het echt of pizza, lasagne kant en klaar, friet, bbq, en whatever was. Echt zo mongolisch.
MOngolisch :D

Wel lekker :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152342490
Krijg mail van Jelmer:

quote:
Ha die lelijke <naam>,
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:03:01 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342492

IK KAN NIET MEER WACHTEN

Mo heeft pringels :') wedden dat die hele bus op gaat?
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:03:30 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152342506
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:02 schreef CrunchySelf het volgende:
Krijg mail van Jelmer:

[..]

_O-
Waarom krijg jij mail? Nieuwsbrief?
pi_152342509
GVD Pringles. Die zijn lekker
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152342517
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom krijg jij mail? Nieuwsbrief?
Uhu
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:04:36 #56
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152342547
Jelmer mail *O*
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:10:49 #57
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_152342767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:04 schreef Maraca het volgende:
Jelmer mail *O*
Geniaal weer _O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:11:28 #58
65960 sanger
pi_152342789
Dat recept ook, echt.... :D
pi_152342827
Tegenvallertje :{
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:13:33 #60
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152342869
Ik moet bekennen dat toen ik met een vriendinnetje uit eten was en ze aan de chef vroeg of iets glutenvrij was ik ook wel even moest zuchten :@ Bleek ze getest te zijn en serieus een glutenallergie te hebben.. wist ze zelf ook pas sinds kort :o Oeps :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:20:08 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152343112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:11 schreef sanger het volgende:
Dat recept ook, echt.... :D
Stuur es door?
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:25:07 #62
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152343299
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Stuur es door?
_O-
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:29:03 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152343464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-
;(
pi_152343556
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

;(
Done :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:37:58 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152343885
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Done :)
heb niks :o ja, honger :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:39:12 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152343947
Wow wat gingen jullie ineens snel!
Ik was nog best normaal dan! haha
Ik was op school altijd slank en kocht bijna nooit iets soms een zakje M&M's (zo'n gewone kleine uit de automaat) en daar deed ik de hele middag mee (echt hoe??)
Pas later dan ik ging samenwonen ging het echt fout. Overdag at ik gewoon prima maar voor de tv savonds altijd chips of nootjes of koeken of weet ik van alles.
Mja mijn vriend at overdag totaal 4 broodjes (dus ontbijt lunch snacks) en hij vrat 's avonds vrolijk mee maar kwam natuurlijk niet aan. (oh wat voelde dat oneerlijk :p)

Mja echt schandalig eten heb ik dus nooit echt gedaan. Heb nooit een hele zak chips alleen opgekund bijvoorbeeld. Soms wel een heel pak koek maar dat was heel soms.

sporten heb ik nooit eerder gedaan
pi_152344091
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

heb niks :o ja, honger :P
Nu wel? Naar je planeet email
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:42:12 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152344097
En mo heeft de pringels bus leeg. 711kcal :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:43:05 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152344148
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nu wel? Naar je planeet email
oh lol. Die duurt eeuwen op mijn foon. Wacht ik app je gmail
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:45:04 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152344269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
En mo heeft de pringels bus leeg. 711kcal :')
Pringles zijn nog vies ook :r
pi_152344282
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

oh lol. Die duurt eeuwen op mijn foon. Wacht ik app je gmail
Duurt loang :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:54:07 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152344753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Pringles zijn nog vies ook :r
Ik zou op dit moment alles eten. Dit is niet fun niet :')
pi_152345338
Wow, sommige 'vroeger' lijstjes van hier zijn wel heel extreem :o zo is het bij mij nooit geweest. Wel toen ik 14 was een paar keer per week een pak koekjes halen in de pauze, maar toen was ik alsnog graatmager. En later toen ik studeerde ook nog wel een paar keer per week koekjes of toastjes, en natuurlijk 1x per week uitgaan.. daar kwam ik wel wat van aan ja :P En natuurlijk eetlepels vol cruesli door de yoghurt.. nu ik daar de voedingswaarden van weet zou ik dat ook niet meer zo gauw doen :P En toen ik écht veel ging sporten dacht ik dat daar ook 200g pasta per dag bijhoorde. Ik werd wel sterker maar ook dikker.

Ik heb net trouwens géén koek genomen bij de bloedbank! Ik keek op de verpakking van verschillende koeken en ze waren allemaal 2x zo calorierijk als ik bedacht had, en toen realiseerde me dat ik er niet eens zoveel zin in had en dat ik ook nog een appeltje in mijn tas had voor de snelle suikers. Gek eigenlijk dat de bloedbank geen fruit neerlegt maar alleen maar voorverpakte koeken.

En over vriendjes/partners die geen idee hebben wat ze in hun hoofd stoppen: herkenbaar :P Mijn vriend en ik hadden vandaag door omstandigheden allebei zelfstandig wat snels en makkelijks bij de AH gehaald. Ik een stoommaaltijd en een mini chocomousse, hij 750g poffertjes en een literfles 'innocent smoothie'.
Anekdote:

*ik pik een poffertje van mijn vriend*
vriend: hee dikzakje, niet doen! (zijn standaard plagen)
ik: wat nou dikzakje, in jouw smoothie zitten al meer calorieen dan in mijn avondeten.
Geloofde hij niet.. ging hij kijken: 45 kcal per 100 ml. Mijn stoommaaltijd was 445 kcal :P
Maar het maakt bij hem niet zoveel uit want hij eet ook wel eens veel te weinig of vergeet te eten, gemiddeld gezien blijft hij toch heel dun.

Ik zit vandaag wel heel erg laag in de kcal geloof ik, maar niet heel veel honger dus wel prima voor een keertje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:06:30 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152345490
quote:
6s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, sommige 'vroeger' lijstjes van hier zijn wel heel extreem :o zo is het bij mij nooit geweest. Wel toen ik 14 was een paar keer per week een pak koekjes halen in de pauze, maar toen was ik alsnog graatmager. En later toen ik studeerde ook nog wel een paar keer per week koekjes of toastjes, en natuurlijk 1x per week uitgaan.. daar kwam ik wel wat van aan ja :P En natuurlijk eetlepels vol cruesli door de yoghurt.. nu ik daar de voedingswaarden van weet zou ik dat ook niet meer zo gauw doen :P En toen ik écht veel ging sporten dacht ik dat daar ook 200g pasta per dag bijhoorde. Ik werd wel sterker maar ook dikker.

Ik heb net trouwens géén koek genomen bij de bloedbank! Ik keek op de verpakking van verschillende koeken en ze waren allemaal 2x zo calorierijk als ik bedacht had, en toen realiseerde me dat ik er niet eens zoveel zin in had en dat ik ook nog een appeltje in mijn tas had voor de snelle suikers. Gek eigenlijk dat de bloedbank geen fruit neerlegt maar alleen maar voorverpakte koeken.

En over vriendjes/partners die geen idee hebben wat ze in hun hoofd stoppen: herkenbaar :P Mijn vriend en ik hadden vandaag door omstandigheden allebei zelfstandig wat snels en makkelijks bij de AH gehaald. Ik een stoommaaltijd en een mini chocomousse, hij 750g poffertjes en een literfles 'innocent smoothie'.
Anekdote:

*ik pik een poffertje van mijn vriend*
vriend: hee dikzakje, niet doen! (zijn standaard plagen)
ik: wat nou dikzakje, in jouw smoothie zitten al meer calorieen dan in mijn avondeten.
Geloofde hij niet.. ging hij kijken: 45 kcal per 100 ml. Mijn stoommaaltijd was 445 kcal :P
Maar het maakt bij hem niet zoveel uit want hij eet ook wel eens veel te weinig of vergeet te eten, gemiddeld gezien blijft hij toch heel dun.

Ik zit vandaag wel heel erg laag in de kcal geloof ik, maar niet heel veel honger dus wel prima voor een keertje.
denk dat de bloedbank alleen koeken heeft omdat die lekker houdbaar zijn en waarschijnlijk 9 van de 10 mensen wel een koek kiezen.
zo van dat heb ik nu wel verdient!
Net als mensen die na het sporten chips eten ofzo ' want ik heb toch gesport ' (zo dacht ik ook altijd vroeg, ff uurtje zumba en dan mag je chips )
pi_152345548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

denk dat de bloedbank alleen koeken heeft omdat die lekker houdbaar zijn en waarschijnlijk 9 van de 10 mensen wel een koek kiezen.
zo van dat heb ik nu wel verdient!
Net als mensen die na het sporten chips eten ofzo ' want ik heb toch gesport ' (zo dacht ik ook altijd vroeg, ff uurtje zumba en dan mag je chips )
Ja, ik snap het ook wel, maar ik denk dat mensen die daar komen toch bovengemiddeld met gezondheid bezig zijn en ze zouden als zorg-instantie daar ook wel mee bezig mogen zijn. Gezonde donors is beter bloed lijkt mij :P En je kan dagelijks vers fruit laten bezorgen, genoeg bedrijven die dat doen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:08:32 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152345599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, ik snap het ook wel, maar ik denk dat mensen die daar komen toch bovengemiddeld met gezondheid bezig zijn en ze zouden als zorg-instantie daar ook wel mee bezig mogen zijn. Gezonde donors is beter bloed lijkt mij :P En je kan dagelijks vers fruit laten bezorgen, genoeg bedrijven die dat doen.
En het kost natuurlijk meer, en aangezien de bloedbank een winstgevende organisatie is kiezen ze daar vast voor
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:09:02 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152345631
Ik lig in bed *O*

En van die mensen die net als ik na het sporten (meestal voor de L) naar de AH GAAN, maar dan ipv een halfje brood, 4 croissants, 2 frikandelbroodjes en een pak chocomelk halen _O-
pi_152345886
Of bieren in de sportschool. Ook altijd een top idee :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:15:16 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152345968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
Ik lig in bed *O*

En van die mensen die net als ik na het sporten (meestal voor de L) naar de AH GAAN, maar dan ipv een halfje brood, 4 croissants, 2 frikandelbroodjes en een pak chocomelk halen _O-
Haha!
Maar je hebt net gesport, dan moet je de spieren toch voeden, je lichaam heeft eten nodig :o
pi_152346015
https://www.facebook.com/TaviCastroM/videos/637280096373875/

Oh my goodness, oh my dayum. Zo op zn nek :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:22:08 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152346301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Haha!
Maar je hebt net gesport, dan moet je de spieren toch voeden, je lichaam heeft eten nodig :o
Ja, nou :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:23:06 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152346338
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:16 schreef CrunchySelf het volgende:
https://www.facebook.com/TaviCastroM/videos/637280096373875/

Oh my goodness, oh my dayum. Zo op zn nek :o
En daarom : spotters
pi_152346557
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

En daarom : spotters
Nou ja :X

Ik voel z'n pijn ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:37:29 #84
65960 sanger
pi_152347087
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Stuur es door?
Not sure if serious....
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:38:24 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152347153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Not sure if serious....
Ik heb al. Hij heeft op FB zijnexcuus aangeboden_O-
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:42:30 #86
65960 sanger
pi_152347374
quote:
6s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, sommige 'vroeger' lijstjes van hier zijn wel heel extreem :o zo is het bij mij nooit geweest.
Ik durf die van mij niet eens te posten :') En dan met name om 1 dingetje, voor de rest is het niet eens zo extreem :')

Of toch wel....

O: 4-5 broodjes chocopasta met hagelslag of pindakaas hagelslag.
T: sultana, evergreen ofzo
L: 5-6 broodjes chocopasta met hagelslag of pindakaas hagelslag.
T: in de tussenuren naar de snackbar, McD, Febo, supermarkt, visboer etc.... En naar de slijter :')
D: 2 borden warm eten met minimaal 2 stukken vlees.
T: Chips, koek, chocolade, bier en sterke drank :')

Sporten deed ik toen wel veel. Ik voetbalde 3x per week (hoogste landelijke jeugdniveau) en deed daarnaast hardlopen. Totdat ik mijn kruisband voor de tweede keer scheurde, toen ben ik met sporten gestopt en sindsdien ben ik aangekomen :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:43:32 #87
65960 sanger
pi_152347429
Heeft iemand dat recept van die Slopie Joe nog uit 1 van de vorige topics? Kan hem niet meer vinden?
pi_152347463
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik durf die van mij niet eens te posten :') En dan met name om 1 dingetje, voor de rest is het niet eens zo extreem :')

Of toch wel....

O: 4-5 broodjes chocopasta met hagelslag of pindakaas hagelslag.
T: sultana, evergreen ofzo
L: 5-6 broodjes chocopasta met hagelslag of pindakaas hagelslag.
T: in de tussenuren naar de snackbar, McD, Febo, supermarkt, visboer etc.... En naar de slijter :')
D: 2 borden warm eten met minimaal 2 stukken vlees.
T: Chips, koek, chocolade, bier en sterke drank :')

Sporten deed ik toen wel veel. Ik voetbalde 3x per week (hoogste landelijke jeugdniveau) en deed daarnaast hardlopen. Totdat ik mijn kruisband voor de tweede keer scheurde, toen ben ik met sporten gestopt en sindsdien ben ik aangekomen :')
Maar je dronk dus gewoon overdag/dagelijks toen je op de middelbare school zat? :o Best wel heftig.. heb je daar hulp voor gehad of zo of uit jezelf weer gestopt?

Wel knap dat het sporten dan ondanks dat nog o goed ging :o
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:46:01 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152347565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar je dronk dus gewoon overdag/dagelijks toen je op de middelbare school zat? :o Best wel heftig.. heb je daar hulp voor gehad of zo of uit jezelf weer gestopt?

Dat. Als ik zie hoeveel je nou soms nog wegtikt :o
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:47:23 #90
65960 sanger
pi_152347640
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat. Als ik zie hoeveel je nou soms nog wegtikt :o
Genoeg immuniteit opgebouwd denk ik :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:48:26 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152347687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Genoeg immuniteit opgebouwd denk ik :')
Ik zou er van serieus in coma raken :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:50:21 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152347809
Ik heb nu mijn yoghurt met pindakaas O+
pi_152347844
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:51:16 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152347857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb nu mijn yoghurt met pindakaas O+
:(
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:51:36 #95
65960 sanger
pi_152347875
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja :@

En heftig? Zo heb ik het nooit beleefd. Heb wel meer gekke dingen gebruikt in die tijd :') Of beter gezegd, wat heb ik in die tijd niet gebruikt :')

Geen hulp gehad, want ben er nooit aan verslaafd geweest. Ben daar sowieso niet echt vatbaar voor lijkt het wel.

En nu ook niet, ondanks dat ik wel stevig kan innemen en dat ook doe als ik naar de kroeg ga. Maar net zo makkelijk drink ik water terwijl de rest wel aan het bier gaat. Somige die ik ken kunnen dat serieus niet en betalen bv liever voor iedereen de trein/taxi. Ik rij dan zelf wel gewoon :)
Zo zijn er ook weken dat ik niets drink, soms zelfs wel maanden. Wat dat betreft ben ik ook echt een gezelligheidsdrinker :)
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:52:01 #96
65960 sanger
pi_152347896
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

En de volgende dag gewoon op tijd wakker worden zonder wekker, om kids naar school te brengen :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:53:31 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152347992
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

hapje? :D
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:54:25 #98
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152348043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:52 schreef sanger het volgende:

[..]

En de volgende dag gewoon op tijd wakker worden zonder wekker, om kids naar school te brengen :')
ik ben in mijn leven maar 1x echt dronken geweest.
het mag duidelijk zijn: ik houdt niet van alcohol :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:54:57 #99
65960 sanger
pi_152348078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Kloon van MM?
pi_152348105
quote:

[..]

_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152348132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ik ben in mijn leven maar 1x echt dronken geweest.
het mag duidelijk zijn: ik houdt niet van alcohol :')
Die t :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:56:21 #102
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152348164
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Kloon van MM?
dan zou ik iets heel anders aanbieden (warme worst, iemand?) O~)
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:56:54 #103
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152348199
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Die t :'(
shit ik doe het steeds weer :'(
pi_152348373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

shit ik doe het steeds weer :'(
Ik ben ook geen spellingswonder O-)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:01:59 #105
65960 sanger
pi_152348492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

dan zou ik iets heel anders aanbieden (warme worst, iemand?) O~)
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:31:06 #106
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152353073
Wow die lijstjes, dat heb ik nooit gehad. Bij mij ging t fout toen ik ging studeren :P

*O* vandaag PR met chin-up, 2x bw zonder hulp! Nu slapen.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_152355803
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Voetbal is leuk! Heb zelf ook jaren gevoetbald :)

Over obesitas. Mijn moeder heeft heel erg veel overgewicht gehad. Ook obesitas. Maar ik heb haar nooit als dik gezien, dat is heel raar denk ik, terwijl ik vroeger wel eens opmerkingen kreeg op de basisschool 'jouw moeder is dik' of bij het zwembad dat mensen ons aankeken weet ik ook nog wel. Maar voor mij is ze gewoon mijn moeder en ik heb haar altijd gezien als mijn hele wereld ofzo. Dus ik zag het niet, vond het altijd raar als mensen dat zeiden en ik zag ook niet in dat het eigenlijk best ernstig was dat ze zoveel overgewicht had. Ik heb haar nooit veel zien eten, maar dat deed ze blijkbaar stiekem. Dat moet wel. Ik weet achteraf wel dat het voor haar altijd een hele strijd is, maar daar heeft ze ons nooit mee 'lastiggevallen'. Afvallen, aankomen, crashen en altijd veel te zwaar blijven. Naar een diëtist, dan weer naar een soort van groep met mensen met overgewicht. Ik heb wel altijd geleerd van mijn ouders om gezond te eten, dus ons kon ze dat altijd wel goed laten zien. Maar zelf kon ze het niet voor zichzelf. Ik denk dat mijn moeder niet blij met zichzelf was. Ik denk wel eens omdat mijn moeder toch mijn voorbeeld is, ik misschien ook niet helemaal goed heb geleerd om blij met mezelf te zijn ofzo. Want ik ben eigenlijk niet te dik, maar ik streef toch naar een perfecter lichaam. Terwijl ik gewoon moet leren blij te zijn met mezelf. Misschien staat het helemaal met elkaar in verbinding. Ook de (een beetje) ongezonde relatie met eten.
  donderdag 7 mei 2015 @ 06:56:27 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152357526
quote:

[..]

Ik ging met honger slapen... En nu heb ik aso veel trek :o heb 2 broodjes ei staan naar volgens mij vult havermout befer
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:02:05 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152357553
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:31 schreef -Peach het volgende:
Wow die lijstjes, dat heb ik nooit gehad. Bij mij ging t fout toen ik ging studeren :P

:o !! Trots!

Ik ben het gewicht aan het afbouwen met de assist.
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:33:32 #110
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152357670
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

:o !! Trots!

Ik ben het gewicht aan het afbouwen met de assist.
Ja was helemaal blij! Had een goede dag denk ik, 1x lukt steeds vaker, 2x was voor het eerst dus heel constant is het (nog) niet.

Balen van de honger zeg, dat lijkt me heel vervelend! Denk ook wel dat havermout beter vult btw.
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:40:15 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152357708
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:33 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ja was helemaal blij! Had een goede dag denk ik, 1x lukt steeds vaker, 2x was voor het eerst dus heel constant is het (nog) niet.

Balen van de honger zeg, dat lijkt me heel vervelend! Denk ook wel dat havermout beter vult btw.
Ik vind het vet fucking knap :Y Straks kun je gewoon 5 reps maken :D

Ja, heb nu 80g havermout, 40g whey en 300ml melk. En +- 150 water :9
pi_152357727
Ik had ook iets meer moeten eten, ook niet lekker geslapen door een knorrende maag. Ik droomde ook steeds dat mijn huis in brand stond dus ik was een soort van superalert of zo. Maarja, om 3 uur een afspraak bij de schoonheidsspecialist dus tot die tijd ga ik thuiswerken, ook wel eens fijn.
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:54:41 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152357786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had ook iets meer moeten eten, ook niet lekker geslapen door een knorrende maag. Ik droomde ook steeds dat mijn huis in brand stond dus ik was een soort van superalert of zo. Maarja, om 3 uur een afspraak bij de schoonheidsspecialist dus tot die tijd ga ik thuiswerken, ook wel eens fijn.
Lekker, schoonheidsspecialist O+

Lijstje:

donderdag 7 mei 2015 @ 07:58:20 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152357811
http://jelmerdeboer.nl/dit-is-geen-recept/

quote:
Mensen die recepten schrijven die neerkomen op ingrediënten bij elkaar gooien en dan opeten (zonder verdere handelingen) adviseer ik om sterilisatie te overwegen.
_O-
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:01:37 #115
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357834
10 mg valium + 12 uur slapen = hopelijk herstart.

Ik schrik niet heel erg van die lijstjes (ook niet van de drank in de middag) want ik heb natuurlijk al zo'n 14 jaar een eetstoornis. Ik heb periodes gehad die gezond waren, zoals nu, periodes met drank, wiet, anorexia, compensatie en boulimia. ( *O* voor gestoord meisje)

Er is een periode geweest dat mijn lijstjes er zo uitzagen:
O: Appel
L: croissantje met kaas (voor het vet, hield de stoelgang draaiende)
B: 8 uur postbode zijn.
D: paar happen eten van wat de pot schaft
T: Appel, dikke joint.

Das nu een jaar of 6 geleden. Ik verloor toen zo'n 30 kg in 3 maand.

Op de middelbare school zagen mijn lijstjes er ongeveer zo uit:
O: 2 brood
L: 4 brood
T: dikke joint
T: drank
T: zak chips
D: avondeten.

De laatste jaren gaat het afwisselend wel oke en slecht.
Een slecht lijstje:
O: 1 boterham
L: Niks
D: afbakstokbrood
T: 15 bier

Een wel oke lijstje bestaat gewoon uit een O, L en D, soms een T en dan redelijk gezonde keuzes.

Oh ja, gisteren had ik een eetbui, een kleintje. 1 zak chips en afbakstokbrood ipv gewoon avondeten. :')

Zoals ik al zei, herstart, nu. Ik voel dat ik weer een beetje de verkeerde kant op ga (te veel drank en dan compenseren met weinig eten daarvoor, eetbuien, veel bewegen weinig eten) en dat wil ik niet.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:01:52 #116
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357839
Dat was een openhartige post. :@
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:02:08 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152357842
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:31 schreef -Peach het volgende:

Wat goed! Ik kon er ooit 1x een soort van 1 maar dat was op pre work out en daarna is het nooit meer gelukt. Nu sinds een paar weken weer flink op aan het oefenen, dus soooooon!
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:02:54 #118
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357854
Oh, en sporten heb ik altijd wel geprobeerd, sportschoolabbo, 5 x gaan, 1 jaar betalen. :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:04:16 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152357863
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:01 schreef Lonaa het volgende:

Ik schrik niet heel erg van die lijstjes (ook niet van de drank in de middag) want ik heb natuurlijk al zo'n 14 jaar een eetstoornis. Ik heb periodes gehad die gezond waren, zoals nu, periodes met drank, wiet, anorexia, compensatie en boulimia. ( *O* voor gestoord meisje)

Een slecht lijstje:

Een wel oke lijstje bestaat gewoon uit een O, L en D, soms een T en dan redelijk gezonde keuzes.

Oh ja, gisteren had ik een eetbui, een kleintje. 1 zak chips en afbakstokbrood ipv gewoon avondeten. :')

Zoals ik al zei, herstart, nu. Ik voel dat ik weer een beetje de verkeerde kant op ga (te veel drank en dan compenseren met weinig eten daarvoor, eetbuien, veel bewegen weinig eten) en dat wil ik niet.
Je gaat de laatste tijd vet goed, pak het weer op en je zit zo onder de 100!
Nu moet je weer ff in die flow komen na wat rare dagen, ff lekker sporten enzo dan voel je het vast weer :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:04:47 #120
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357866
Om het dan af te maken, lijstje van vandaag:
O: boterham met rauwe ham
S: uurtje PT
T: Shake met wat sinaasappelsap, passievrucht, kwark en whey
L: 200 gram rosbief, de groentes zijn op. ;(
D: Moussaka
T: Dunno, iets. Boterham ofzo.
pi_152357867
quote:

Een slecht lijstje:

Bedankt voor de eerlijkheid! Dat idee van dat compenseren kreeg ik af en toe ook al een beetje van je lijstjes. Uiteindelijk is het lange termijn doel belangrijk he! Dus liever een dag met een eetbui als verloren dag, jammer dan, beschouwen, dan het op de dag ervoor/na extreem proberen te compenseren want dat is volgens mij uiteindelijk niet vol te houden.

Maar volgens mij ben je je nu veel beter bewust van het gedrag dus het gaat zeker goedkomen ;)
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:05:54 #122
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Je gaat de laatste tijd vet goed, pak het weer op en je zit zo onder de 100!
Nu moet je weer ff in die flow komen na wat rare dagen, ff lekker sporten enzo dan voel je het vast weer :D
Sporten gaat inderdaad vet goed. :Y Eten gaat de laatste tijd echt wel wat minder, maar nog niet superslecht, want ik kom niet aan en val heul langzaam wel wat af.
Maar goed, dat eten is dan ook mijn struikelblok. Ik ga weer op zoek naar de flow. :P
pi_152357884
Lonaa *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:08:15 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bedankt voor de eerlijkheid! Dat idee van dat compenseren kreeg ik af en toe ook al een beetje van je lijstjes. Uiteindelijk is het lange termijn doel belangrijk he! Dus liever een dag met een eetbui als verloren dag, jammer dan, beschouwen, dan het op de dag ervoor/na extreem proberen te compenseren want dat is volgens mij uiteindelijk niet vol te houden.

Maar volgens mij ben je je nu veel beter bewust van het gedrag dus het gaat zeker goedkomen ;)
De grootste valkuil is het compenseren van drank. Zo heb ik met regelmaat mijn D overgeslagen, want dan kan ik meer drinken binnen m'n dagtotaal EN ben ik sneller katjelam.
Met drank kan ik net als Sander niet 'een beetje' drinken. Nu kan ik eigenlijk met niks 'een beetje' dus het past wel. :') Of ik drink niet, of ik drink 2 flessen rode wijn (zonder avondeten) en ga slingerend naar huis. Ik hou van het gevoel mezelf te verliezen (in drank, seks, voedsel, you name it) en dat is een enge valkuil.

Het compenseren in eten de volgende dag is vaak een paniekgevoel. OH SHIT IK HEB VEEL TE VEEL GEGETEN GISTEREN NU BLIJF IK DIK VOOR ALTIJD. En dan ga ik niks eten. En dat werkt niet want dan krijg ik een eetbui. En dat is een hele nare cirkel.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:08:49 #125
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357899
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Lonaa *O*
:*
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:10:40 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152357916
quote:
Dat was een openhartige post. :@
Fijn toch? Ik herken me erg in je compensatie drang. Ik vind dat je het heel goed doet. En die subjectieve eetbui van gisteren, als dat het was? *aait*
pi_152357917
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De grootste valkuil is het compenseren van drank. Zo heb ik met regelmaat mijn D overgeslagen, want dan kan ik meer drinken binnen m'n dagtotaal EN ben ik sneller katjelam.
Met drank kan ik net als Sander niet 'een beetje' drinken. Nu kan ik eigenlijk met niks 'een beetje' dus het past wel. :') Of ik drink niet, of ik drink 2 flessen rode wijn (zonder avondeten) en ga slingerend naar huis. Ik hou van het gevoel mezelf te verliezen (in drank, seks, voedsel, you name it) en dat is een enge valkuil.

Het compenseren in eten de volgende dag is vaak een paniekgevoel. OH SHIT IK HEB VEEL TE VEEL GEGETEN GISTEREN NU BLIJF IK DIK VOOR ALTIJD. En dan ga ik niks eten. En dat werkt niet want dan krijg ik een eetbui. En dat is een hele nare cirkel.
Misschien kan sporten hier ook bij helpen. Één van de voornaamste redenen dat ik bijna nooit drink, is omdat ik 5x per week sport en dan met een potje flink drinken het trainingseffect van de vorige paar dagen zo weer door de plee spoel. Wil niet zeggen dat ik nooit meer teveel drink, maar dat is op één hand te tellen over een jaar.
Dus ik zou zeggen; probeer wat nieuwe, positieve verslavingen te introduceren om uit die cirkel te komen :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:12:48 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152357935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien kan sporten hier ook bij helpen. Één van de voornaamste redenen dat ik bijna nooit drink, is omdat ik 5x per week sport en dan met een potje flink drinken het trainingseffect van de vorige paar dagen zo weer door de plee spoel. Wil niet zeggen dat ik nooit meer teveel drink, maar dat is op één hand te tellen over een jaar.
Dus ik zou zeggen; probeer wat nieuwe, positieve verslavingen te introduceren om uit die cirkel te komen :P
Trust me, een sportverslaving wil je ook niet :P :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:13:08 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152357938
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Sporten gaat inderdaad vet goed. :Y Eten gaat de laatste tijd echt wel wat minder, maar nog niet superslecht, want ik kom niet aan en val heul langzaam wel wat af.
Maar goed, dat eten is dan ook mijn struikelblok. Ik ga weer op zoek naar de flow. :P
*geeft wat flow*
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:13:34 #130
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357943
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fijn toch? Ik herken me erg in je compensatie drang. Ik vind dat je het heel goed doet. En die subjectieve eetbui van gisteren, als dat het was? *aait*
ik herken me ook in jouw verhalen. En de openhartigheid is fijn, ja. :) de eetbui van gisteren ga ik ook niet compenseren vandaag :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:15:22 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja en nee. Daar is de 'verslaving' te heftig voor. Dan raak ik sportverslaafd, of hoe heet dat, dat je alleen nog maar gezond kan eten?

En het trainingseffect door de plee, tja, dat doe ik nu ook, maar dat vergeet ik volledig op dat moment. Ik ben sterk, drink niet, ik drink niet, oke 1 glaasje dan, katjelam naar huis.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:16:06 #132
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357974
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

*geeft wat flow*
Thanks. :7
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:16:16 #133
217702 Lonaa
Honger!
pi_152357980
4 op een rij
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:16:40 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152357988
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja en nee. Daar is de 'verslaving' te heftig voor. Dan raak ik sportverslaafd, of hoe heet dat, dat je alleen nog maar gezond kan eten?

En het trainingseffect door de plee, tja, dat doe ik nu ook, maar dat vergeet ik volledig op dat moment. Ik ben sterk, drink niet, ik drink niet, oke 1 glaasje dan, katjelam naar huis.
Het feestjes en drinken hoort ook bij jou, moet gewoon af en toe kunnen.
daarbij is het voor jou denk ik belangrijker om op te letten dat je op die dagen wel normaal eet en niet per se de hoeveelheden drank.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:17:06 #135
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152357993
Tevens vandaag niet gewogen! :o *O*
pi_152358002
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:13 schreef Lonaa het volgende:
En de openhartigheid is fijn, ja. de eetbui van gisteren ga ik ook niet compenseren vandaag
Als je terugkijkt hoe je gekomen bent op het punt waar je nu bent (bijna onder die focking 100!), dan is dat alleen maar een applausje waard. 95% goede lijstjes. Gezonde keuzes, genoeg kcal, veel beweging. _O_

Dus als je het even kwijt was, dan pak jij dat nu heus weer op. Dat komt goed :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:18:11 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358008
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het feestjes en drinken hoort ook bij jou, moet gewoon af en toe kunnen.
daarbij is het voor jou denk ik belangrijker om op te letten dat je op die dagen wel normaal eet en niet per se de hoeveelheden drank.
Ja, true. Feestjes en drank ga ik nooit opgeven, want dat ik wil ik niet. Maar de balans in hoevaak/hoeveel/wat ik eet is wel inderdaad iets om aan te werken :Y
pi_152358011
En nu is verdomme voor een tweede dag op een rij die klote koffiefilter gescheurd. Zo mijn koffie door de afvoer gieten ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:18:38 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358017
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:17 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Als je terugkijkt hoe je gekomen bent op het punt waar je nu bent (bijna onder die focking 100!), dan is dat alleen maar een applausje waard. 95% goede lijstjes. Gezonde keuzes, genoeg kcal, veel beweging. _O_

Dus als je het even kwijt was, dan pak jij dat nu heus weer op. Dat komt goed :Y
:* Thanks.

Dat denk ik ook wel hoor, ben er ook bewust mee bezig (en niet te bewust, want dat is ook niet goed :P )
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:18:55 #140
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358023
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
En nu is verdomme voor een tweede dag op een rij die klote koffiefilter gescheurd. Zo mijn koffie door de afvoer gieten ;(
Oh dat is zo naar. Of dat ie dubbel klapt en je een soort thee hebt. ;(
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:20:13 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152358035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:17 schreef gcjoel het volgende:
Braaf. Ik zondag voor het laatst :o
pi_152358054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:17 schreef gcjoel het volgende:
Ik wel net. En van 55.8 naar 56.4

Ik stop officieel met wegen. :P ik ga naar m'n lichaam kijken en verder niet.
pi_152358064
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel hoor, ben er ook bewust mee bezig (en niet te bewust, want dat is ook niet goed :P )
:*

Dat niet te bewust is ook weer een uitdaging, dat ken ik :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:23:16 #144
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358076
KOFFIE KOFFIE KOFFIE

En dan Prodigy op de speakers. :')
pi_152358077
quote:

[..]

Oh dat is zo naar. Of dat ie dubbel klapt en je een soort thee hebt. ;(
Ja :( Zijn die van AH Basic en ze scheuren precies in de bodem op de rand. Meh.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:23:48 #146
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358084
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:23 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Koop andere dan. :')
pi_152358086
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:23 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Voorzichtiher mee zijn! :p
pi_152358098
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Koop andere dan. :')
Heb ze net hier, van de vier keer = twee keer stuk :')

Volgende keer ff fixen ja :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152358103
quote:

[..]

wat is te bewust? De hele dag door? Want ik maak altijd bij alles van wat ik eet een afweging. In mijn hoofd bedoel ik dan. Of dat normaal is weet ik niet :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:24:59 #150
65960 sanger
pi_152358104
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:25:01 #151
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358105
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Heb ze net hier, van de vier keer = twee keer stuk :')

Volgende keer ff fixen ja :P
Die shit kost niks, koop gewoon nieuwe, scheelt echt duizend ergernis. :')
pi_152358114
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die shit kost niks, koop gewoon nieuwe, scheelt echt duizend ergernis. :')
Uhu. Nog niet bij winkel geweest ;( Straks ff doen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:25:33 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358117
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:24 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

wat is te bewust? De hele dag door? Want ik maak altijd bij alles van wat ik eet een afweging. In mijn hoofd bedoel ik dan. Of dat normaal is weet ik niet :P
Dat ligt eraan hoeveel energie het je kost en ten koste van wat dat allemaal gaat. En hoe je je daar bij voelt, die vraag kan ik niet voor jou beantwoorden.
pi_152358126
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:23 schreef Lonaa het volgende:
KOFFIE KOFFIE KOFFIE

En dan Prodigy op de speakers. :')
Zo ruig is dat nou ook weer niet toch? Ken wel hardere stuiter muziek :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152358133
quote:

[..]

Dat ligt eraan hoeveel energie het je kost en ten koste van wat dat allemaal gaat. En hoe je je daar bij voelt, die vraag kan ik niet voor jou beantwoorden.
tja dat is zo. Ik wil graag eten zonder erbij na te denken, maar daar moet je ook in groeien denk ik
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:26:37 #156
65960 sanger
pi_152358136
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Op dat compenseren na herken ik me hier compleet in. Al verlies ik met alcohol nooit helemaal de controle, hoeveel ik ook drink. Er is altijd iets wat me waarschuwt voor al te gekke dingen :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:26:40 #157
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358137
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:26 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zo ruig is dat nou ook weer niet toch? Ken wel hardere stuiter muziek :P
Het is ruig genoeg. En ik word er wel een beetje boos van. :P

GEEF ME JE STUITERMUZIEK VOOR IN M"N SPORTLIJSTJE
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:27:38 #158
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358155
quote:
17s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Op dat compenseren na herken ik me hier compleet in. Al verlies ik met alcohol nooit helemaal de controle, hoeveel ik ook drink. Er is altijd iets wat me waarschuwt voor al te gekke dingen :P
Nee, dat heb ik ook hoor. Echte gevaarlijke, verboden dingen heb ik nooit gedaan met drank op. Maar ik verlies me in mezelf, vergeet m'n issues, voel me goed over mezelf en al dat.
pi_152358161
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is ruig genoeg. En ik word er wel een beetje boos van. :P

GEEF ME JE STUITERMUZIEK VOOR IN M"N SPORTLIJSTJE
_O-

Komt goed zal vandaag wel ff kijken wat ik heb staan.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:28:20 #160
65960 sanger
pi_152358162
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik ook hoor. Echte gevaarlijke, verboden dingen heb ik nooit gedaan met drank op. Maar ik verlies me in mezelf, vergeet m'n issues, voel me goed over mezelf en al dat.
Er is ook niets mis mee hoor imo. Zolang het maar gene verslaving wordt :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:28:40 #161
65960 sanger
pi_152358166
Ik had vanmorgen trouwens dat nieuwe recept van Jelmer, maar smaakte me totaal niet -O-
pi_152358177
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:28 schreef sanger het volgende:

[..]

vind er juist wel weer iets mis mee als je het gaat drinken om je problemen te vergeten.

Of ik begrijp het verkeerd (net wakker en kort geslapen)
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:29:30 #163
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358178
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar waar ligt de grens van verslaving? Dat je het nooit helemaal op kunt geven? Dat je het x keer in de week doet? Dat je meer dan x drinkt?
pi_152358181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:28 schreef sanger het volgende:
Ik had vanmorgen trouwens dat nieuwe recept van Jelmer, maar smaakte me totaal niet -O-
Welk nieuwe recept?
pi_152358193
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar waar ligt de grens van verslaving? Dat je het nooit helemaal op kunt geven? Dat je het x keer in de week doet? Dat je meer dan x drinkt?
dat het je leven beperkt
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:30:19 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152358195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Braaf. Ik zondag voor het laatst :o
wat goed, ik twijfel of ik zaterdag al ga of pas volgende week zaterdag :D
pi_152358199
quote:
17s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar ben je je daar wel genoeg bewust van? Als je flink wat gedronken hebt is je beoordelingsvermogen natuurlijk ook minder, dus misschien denk je alleen dat je nog controle hebt?
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:30:37 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358203
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:30 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

dat het je leven beperkt
Ja, maar wanneer is dat? Ik kan prima werken met een kater, bijv.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:30:54 #169
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152358207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Welk nieuwe recept?
deze? http://jelmerdeboer.nl/recept-boterham-met-pindakaas/
;)
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:31:26 #170
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358212
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar ben je je daar wel genoeg bewust van? Als je flink wat gedronken hebt is je beoordelingsvermogen natuurlijk ook minder, dus misschien denk je alleen dat je nog controle hebt?
Als ik flink wat gedronken heb verschuiven m'n grenzen wel wat, maar niet genoeg om echt bizarre dingen te doen, hoewel ik ze wel denk. :')

Ik ben nog nooit staande gehouden door de politie, nog nooit in een gevecht terecht gekomen en dat soort dingen.
pi_152358220
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

dat weet je voor jezelf denk ik, wanneer het een probleem wordt
pi_152358223
Verschilt ook erg per persoon hoe iemand reageert op alcohol. De ene wordt vrolijk enzo, de andere irritant en de ander weer agressief.

Maar meestal als ik gezopen heb kan ik me de volgende dag nog wel herinneren wat ik heb gedaan. Dat is nooit raar.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152358226
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:32 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Het probleem van vele verslaafden is dat ze het niet als een probleem zien :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:33:06 #174
65960 sanger
pi_152358228
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:29 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

vind er juist wel weer iets mis mee als je het gaat drinken om je problemen te vergeten.

Of ik begrijp het verkeerd (net wakker en kort geslapen)
Ja dnek dat je het verkeerd begrijpt. Je goed willen voelen en issues vergeten voor de avond is wat anders dan drinken met het idee ze voor altijd te vergeten.
pi_152358229
quote:

[..]

Dat denk ik nou juist niet, de meeste echte alcoholisten vinden niet dat ze een probleem hebben :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:34:15 #177
65960 sanger
pi_152358245
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Even op drank betrekken; officieel bij twee alcoholische drankjes per dag. Gemiddeld.

Imo als je er niet mee kunt stoppen zonder problemen. Dus niet naar de kroeg kunnen gaan zonder alcohol. Of een week lang niet zonder kunnen.
pi_152358246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:33 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja dnek dat je het verkeerd begrijpt. Je goed willen voelen en issues vergeten voor de avond is wat anders dan drinken met het idee ze voor altijd te vergeten.
Dit. Alcohol is gewoon garantie op een avond vol plezier ongeacht hoe saai de omgeving is :P

Al doe ik het niet vaak, heb het ook goed naar me zin in een leuke omgeving zonder drank.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:34:29 #179
65960 sanger
pi_152358248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Welk nieuwe recept?
Die uit de nieuwsbrief van van de week :)
pi_152358254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:34 schreef sanger het volgende:
Even op drank betrekken; officieel bij twee alcoholische drankjes per dag. Gemiddeld.
Dan is half nederland alcoholist. vrijdag en zaterdag 7 biertjes drinken is 2 gemiddeld :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152358259
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:33 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Het probleem van vele verslaafden is dat ze het niet als een probleem zien :P
o ik dacht juist dat de meeste verslaafden heus wel weten dat er een probleem is, maar het niet kunnen/willen inzien.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:35:24 #182
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358260
quote:

[..]

Imo als je er niet mee kunt stoppen zonder problemen. Dus niet naar de kroeg kunnen gaan zonder alcohol. Of een week lang niet zonder kunnen.
Ik zit boven die 2 glazen gemiddeld. Maar ik drink dan bijv. 6 dagen niet, en dan 2 flessen wijn. Of 15 bier. :')

Ik kan niet naar de kroeg zonder alcohol, dus ik ga gewoon NIET naar de kroeg als ik niet ga drinken. Kan wel op een terrasje zitten, trouwens, zonder drank. Maar liever niet. :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:35:44 #183
65960 sanger
pi_152358264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat al mijn spieren nog precies zo functioneren als daar voor :+

Maar ben wel altijd bewust van wat ik doe. Denk na over acties en overweeg de gevolgen. En tuurlijk wordt he makkelijker naarmate je meer gedronken hebt. Maar neemt niet weg dat echt hele gekke dingen dan niet meer gebeuren omdat ik er toch over nadenk.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:35:56 #184
65960 sanger
pi_152358266
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb nooit een kater :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:36:16 #185
65960 sanger
pi_152358271
pi_152358274
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:33 schreef sanger het volgende:

[..]

vind het net zo verkeerd/gevaarlijk maar dat is dan een meningsverschilletje :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:36:30 #187
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358275
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb nooit een kater :')
Soms. Meestal niet. :')

Laatst hadden we een feestje, vriendje drinkt 2 gintonic en 7 biertjes, heeft 2 dagen hoofdpijn.
Ik drink 3/4 fles gin, nergens last van. :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:37:22 #188
65960 sanger
pi_152358282
quote:

[..]

Nee, dat juist niet.

Mijn zwager (soon to be ex zwager) ontkent dus het hele probleem. Maar dat is zo erg dat hij de spaarpot van de kinderen leegrooft om bier te kunnen halen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:37:58 #189
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358290
Hey sanger, drink jij thuis?

Ik bijv. niet. Nooit. Soms schenk ik wel eens een glaasje in, maar dat smaakt me dan eignelijk nooit en ik drink m nooit helemaal op.
pi_152358291
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat denk ik nou juist niet, de meeste echte alcoholisten vinden niet dat ze een probleem hebben :P
volgens mij kunnen de meeate alcoholisten gewoon geen uitweg zien/vinden maar weten ze heus wel dát er een probleem is

Iig kan me echt niet voorstellen dat als je leven een puinhoop is en je leven door alcoholgebruik beperkt wordt, je dat niet doorhebt
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:38:55 #191
65960 sanger
pi_152358300
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zit boven die 2 glazen gemiddeld. Maar ik drink dan bijv. 6 dagen niet, en dan 2 flessen wijn. Of 15 bier. :')

Ik kan niet naar de kroeg zonder alcohol, dus ik ga gewoon NIET naar de kroeg als ik niet ga drinken. Kan wel op een terrasje zitten, trouwens, zonder drank. Maar liever niet. :')
Ik lees weleens verhalen van mensen die naar de kroeg gaan en dan wel 6 biertjes drinken op de hele avond... En dat veel vinden....

Dan vraag ik me altijd af waarom ze na een uurtje al naar huis zijn gegaan :')
pi_152358303
quote:

[..]

Een week? Probeer het maar eens 2 of 3 maanden. Als je dat kan zonder problemen ben ik overtuigd ;)
pi_152358311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Nee, dat juist niet.

Mijn zwager (soon to be ex zwager) ontkent dus het hele probleem. Maar dat is zo erg dat hij de spaarpot van de kinderen leegrooft om bier te kunnen halen.
o dan begrijp ik dus niks van verslavingen. Heb het ook in mijn omgeving meegemaakt en die persoon wist het wel gewoon goed te benoemen en te erkennen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:40:33 #194
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358321
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:38 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik lees weleens verhalen van mensen die naar de kroeg gaan en dan wel 6 biertjes drinken op de hele avond... En dat veel vinden....

Dan vraag ik me altijd af waarom ze na een uurtje al naar huis zijn gegaan :')
Ha, ja, herkenbaar. :')

Of dat je bij een dokter zit, die vraagt 'drink je?'
'Ja, soms'
'Hoe vaak?'
'1 x in de week ofzo, misschien in de zomermaanden 2'
'Oke, en hoeveel drink je dan?'
'Ja weet ik veel.'
'5 bier?'
'Nee, meer'
'10 bier?'
'Nee, meer. Ik denk 15. Of 20. Ligt eraan hoe lang de avond duurt.'
*geschokt gezicht van arts*
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:40:48 #195
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een week? Probeer het maar eens 2 of 3 maanden. Als je dat kan zonder problemen ben ik overtuigd ;)
Ik WIL dat niet proberen, maakt dat me dan verslaafd?
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:41:17 #196
65960 sanger
pi_152358327
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:37 schreef Lonaa het volgende:
Hey sanger, drink jij thuis?

Ik bijv. niet. Nooit. Soms schenk ik wel eens een glaasje in, maar dat smaakt me dan eignelijk nooit en ik drink m nooit helemaal op.
Niet meer nee.

Vroeger toen ik alleen woonde wel. tenminste, niet thuis maar bij een vriend thuis. Zaten altijd bij hem thuis. Kratje bier de man per avond, 7 dagen in de week. Op weg naar huis daarna ging ik nog even langs de kroeg :')

Maar sinds ik samenwoon drink ik thuis sporadisch. We hebben wel altijd bier en sterke drank ik huis, maar meestal wordt het bier weggespoeld als het over datum is. Ik drink alleen als er visite is die ook bier drinkt. Of in de zomer op warme dagen iets van Radler ofzo.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:41:44 #197
65960 sanger
pi_152358333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Voel ik hier een weddenschap aankomen?
pi_152358337
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

waarom niet? Ik denk dus dat je verslaafd bent als het je leven beperkt.
En dat je dat dus zelf wel in kan vullen.
pi_152358339
quote:

[..]

Ik zou zeggen van wel. Of iig vind je het dan blijkbaar geen slechte gewoonte, waarom zou je het anders niet willen proberen? Wat zijn 2 maanden op een heel leven?
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:42:25 #200
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:41 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

waarom niet? Ik denk dus dat je verslaafd bent als het je leven beperkt.
En dat je dat dus zelf wel in kan vullen.
Waarom ik dat niet wil proberen?

Omdat ik de komende maanden dingen gepland heb waar ik graag wat bij wil drinken.
pi_152358347
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Omdat ik de komende maanden dingen gepland heb waar ik graag wat bij wil drinken.
Maar waarom wil je daar per se bij drinken? Denk je dat het zoveel minder leuk is zonder?
pi_152358349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zou zeggen van wel. Of iig vind je het dan blijkbaar geen slechte gewoonte, waarom zou je het anders niet willen proberen? Wat zijn 2 maanden op een heel leven?
Maar voor wie moet ze dat doen dan? Voor anderen om te laten zien van he, ik kan het?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:43:08 #203
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358350
quote:

[..]

Ik vind dat ik die slechte gewoonte goed genoeg ingeperkt heb en wanneer ik het wel doe, geeft het me plezier. Plezier wil ik niet opgeven.
pi_152358352
quote:

[..]

Ja, waarom je het niet wil proberen.

Feestjes enzo? Is ook tof zonder drank vind ik. Soms nog wel leuker zonder dan met :D
pi_152358359
Ik wil niet stoppen met drinken van cola light voor 2 maanden.

Ben ik nu verslaafd?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:44:01 #206
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358363
quote:

[..]

Maar waarom wil je daar per se bij drinken? Denk je dat het zoveel minder leuk is zonder?
Omdat ik het fijn vind mezelf te verliezen.
pi_152358368
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:43 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar voor wie moet ze dat doen dan? Voor anderen om te laten zien van he, ik kan het?
Nee natuurlijk niet, voor jezelf, om te kijken wat het effect is. Misschien vind je het leven wel net zo leuk/leuker zonder alcohol ;) En kun je na die periode gewoon beslissen om een paar keer per maand één drankje te nemen, omdat je het lekker vindt en verder niet.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:44:21 #208
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358371
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:43 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Ja, waarom je het niet wil proberen.

Feestjes enzo? Is ook tof zonder drank vind ik. Soms nog wel leuker zonder dan met :D
Ja, en ik vind van niet. ;)
pi_152358374
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik wil niet stoppen met drinken van cola light voor 2 maanden.

Ben ik nu verslaafd?
nee, wel dom dat je zulke troep blijft drinken :P

geintje 😇
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:44:41 #210
65960 sanger
pi_152358377
quote:

[..]

Ha, ja, herkenbaar. :')

Of dat je bij een dokter zit, die vraagt 'drink je?'
'Ja, soms'
'Hoe vaak?'
'1 x in de week ofzo, misschien in de zomermaanden 2'
'Oke, en hoeveel drink je dan?'
'Ja weet ik veel.'
'5 bier?'
'Nee, meer'
'10 bier?'
'Nee, meer. Ik denk 15. Of 20. Ligt eraan hoe lang de avond duurt.'
*geschokt gezicht van arts*
Zo kwam mijn nier en lever onderzoek ter sprake :')

Ging voor rugklachten heen...

Arts: drinkt u?
Ik: ja
Arts: hoeveel per dag?
Ik: Per dag, doe es effe normaal idioot
Arts: per week dan?
Ik: 1x per week, soms weekje(s) niet
Arts: hoeveel dan op zo een avond?
Ik: Ik tel het niet, maar afgaande op de rekeningen zo ongeveer 20-25 op een avond. Misschien wel meer omdat lang niet alles op de bon komt.
Arts: :o puur vergif blablabla

En toen moest ik bloed laten prikken :')
pi_152358382
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, en ik vind van niet. ;)
mooi, ik van wel.

Maar je weet zelf wel of je verslaafd bent of niet :P
pi_152358384
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:45:32 #213
65960 sanger
pi_152358386
quote:

[..]

Waarom niet gewoon blijven genioeten van het leven, en je laten beperken door wat je wel en niet mag drinken ;)

Zolang het verder geen complicaties geeft that is :)
pi_152358387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik: Ik tel het niet, maar afgaande op de rekeningen zo ongeveer 20-25 op een avond. Misschien wel meer omdat lang niet alles op de bon komt.

Maar is het beeld vd arts dan verstoord of dat van jou? Dat veel mensen het doen maakt het nog niet een normaal iets imho.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:45:54 #215
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Artsen. :')

Ik had laatst een arts die verbaasd was dat ik geen hoge bloeddruk had omdat ik dik ben. :')
pi_152358398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon blijven genioeten van het leven, en je laten beperken door wat je wel en niet mag drinken ;)

Zolang het verder geen complicaties geeft that is :)
Ik vraag me dus af of het drinken om te genieten is bij jullie. Want daar heb je geen 20 bier voor nodig. Maar goed in deze discussie gaan we het niet eens worden denk ik ;)
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:46:20 #217
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar is het beeld vd arts dan verstoord of dat van jou? Dat veel mensen het doen maakt het nog niet een normaal iets imho.
Dat van mij waarschijnlijk. En daar vaar ik prima op.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:46:38 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vraag me dus af of het drinken om te genieten is bij jullie. Want daar heb je geen 20 bier voor nodig. Maar goed in deze discussie gaan we het niet eens worden denk ik ;)
Genieten waarvan? Van de drank of van het effect?
pi_152358414
Ik ben gelukkig helemaal niet verslavingsgevoelig.. ik kan alcohol laten staan, ik kan een heerlijk sigaretje in het zonnetje roken met een biertje maar zo ook 3 maanden niet roken. Meerdere soorten drugs gebruikt (niet om stoer te doen :+) maar heb nou nooit de gedachte of gevoelens gehad om er verslaafd aan te raken.
pi_152358418
quote:

[..]

het is ook niet echt normaal zóveel drinken. Is leuk als je 18 bent en wat grenzen opzoekt enzo vind ik. Maar anders vnd ik t extreem. Grappig hoe mensen daarin verschillen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:48:06 #221
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358426
quote:

[..]

Maar was je doel van het gesprek dan om 'ons' te overtuigen? Want dat was mijn insteek niet, ik wil alleen maar vertellen hoe ik erin sta, en wat iedereen daar van vind moet ie lekker zelf weten.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:48:27 #222
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358431
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:47 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

het is ook niet echt normaal zóveel drinken. Is leuk als je 18 bent en wat grenzen opzoekt enzo vind ik. Maar anders vnd ik t extreem. Grappig hoe mensen daarin verschillen.
Waarom is het dan wel leuk als je 18 bent, en daarna niet meer?
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:49:31 #223
65960 sanger
pi_152358453
quote:

[..]

Een beetje van beiden denk ik.

Artsen zijn de hele andere kant natuurlijk, zeker die van mij is een health freak. Die is tegen iets anders drinken dan water en koffie, en zo weinig suiker mogelijk etc.

Aan de andere kant ben ik, op de momenten dat ik drink, een zeer stevige drinker. En daar ben ik me van bewust ook. Zolang ik er verder geen last van heb vind ik dat geen probleem ook. Ik betwijfel ook of ik het zou doen als ik wel gewoon een kater zou krijgen, of ik dat er wel voor over zou hebben. Of als mijn relatie er onder zou lijden, of de spaarpot van de kinderen you name it.

Maar vooralsnog zijn lever en nier functie perfect in orde, dus geen reden om te stoppen/minderen
pi_152358456
Q je pakketje is trouwens binnen, heb nog geen tijd om open te maken. Morgen is wat spulletjes proberen! :P
pi_152358477
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waarom is het dan wel leuk als je 18 bent, en daarna niet meer?
Ik vind dus dat je in het leven bepaalde dingen experimenteert. Niet allemaal doen we dat maar dat is in mijn leven en omgeving zo geweest, dus alcohol drinken, dronken worden enz. Als je jongere bent. Maar op een bepaalde leeftijd, dus als je verantwoordelijkheden hebt en volwassen bent, vind ik het apart worden om superveel te gaan drinken en helemaal lam te worden. Drinken is zeker leuk... Maar zoveel zuipen is in mijn ogen weer raar.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:52:10 #226
65960 sanger
pi_152358483
quote:

[..]

Het is de combi van het bier, wat gewoon lekker is, en de setting er omheen.

Ik drink in de kroeg met vrienden erbij. Gezelligheid kent geen tijd etc. En dan drink ik vanaf een uur of 19:00 (zo laat ben ik dan aanwezig ivm wedstrijd) tot ik naar huis ga rond sluitingstijd gewoon de hele avond ik hetzelfde tempo door aan bier. Dus ik drink die 20-25 misschien wel 30 in een tijdsbestek van 8-9 uurtjes. In het meest ongunstige geval is dat dan 3,75 per uur. Dat is niet bizar snel imo.
pi_152358494
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar was je doel van het gesprek dan om 'ons' te overtuigen? Want dat was mijn insteek niet, ik wil alleen maar vertellen hoe ik erin sta, en wat iedereen daar van vind moet ie lekker zelf weten.
Nee zeker niet, ik vind alleen dat sanger (meer dan jij) nogal sterk ervan overtuigd is dat het bij hem geen verslaving is, terwijl ik me afvraag of een beetje kritische zelfreflectie niet tot een andere conclusie zou leiden.
pi_152358496
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Een beetje van beiden denk ik.

Artsen zijn de hele andere kant natuurlijk, zeker die van mij is een health freak. Die is tegen iets anders drinken dan water en koffie, en zo weinig suiker mogelijk etc.

Aan de andere kant ben ik, op de momenten dat ik drink, een zeer stevige drinker. En daar ben ik me van bewust ook. Zolang ik er verder geen last van heb vind ik dat geen probleem ook. Ik betwijfel ook of ik het zou doen als ik wel gewoon een kater zou krijgen, of ik dat er wel voor over zou hebben. Of als mijn relatie er onder zou lijden, of de spaarpot van de kinderen you name it.

Maar vooralsnog zijn lever en nier functie perfect in orde, dus geen reden om te stoppen/minderen
'ik heb vooralsnog geen problemen dus ik ga gewoon door met stevig drinken, maar als ik nierproblemen ofzo krijg dán stop ik wel' :P :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:53:46 #229
65960 sanger
pi_152358501
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:47 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben gelukkig helemaal niet verslavingsgevoelig.. ik kan alcohol laten staan, ik kan een heerlijk sigaretje in het zonnetje roken met een biertje maar zo ook 3 maanden niet roken. Meerdere soorten drugs gebruikt (niet om stoer te doen :+) maar heb nou nooit de gedachte of gevoelens gehad om er verslaafd aan te raken.
Ik ook totaal niet :)

Heb bijna een jaar gerookt, beviel niet dus toch maar gestopt. Zomaar van ene op andere dag.
Heb veel soorten drugs geprobeerd, van XTC tot coke en heroine. Maar deed me weinig (op de trip na dan).
pi_152358509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is de combi van het bier, wat gewoon lekker is, en de setting er omheen.

Ik drink in de kroeg met vrienden erbij. Gezelligheid kent geen tijd etc. En dan drink ik vanaf een uur of 19:00 (zo laat ben ik dan aanwezig ivm wedstrijd) tot ik naar huis ga rond sluitingstijd gewoon de hele avond ik hetzelfde tempo door aan bier. Dus ik drink die 20-25 misschien wel 30 in een tijdsbestek van 8-9 uurtjes. In het meest ongunstige geval is dat dan 3,75 per uur. Dat is niet bizar snel imo.
Reken maar eens om, ruim een liter bier per uur dus. Dat vind ik persoonlijk wel snel, en daarnaast, het is de totale hoeveelheid die je lichaam moet verwerken en niet de hoeveelheid per uur.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:55:20 #231
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358522
Daarom drink ik sterke drank of wijn, meer alcohol. *O*
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:56:03 #232
65960 sanger
pi_152358538
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee zeker niet, ik vind alleen dat sanger (meer dan jij) nogal sterk ervan overtuigd is dat het bij hem geen verslaving is, terwijl ik me afvraag of een beetje kritische zelfreflectie niet tot een andere conclusie zou leiden.
Ik weet dat het geen verslaving is :) Als dat wel zo zou zijn zou ik thuis wel drinken bv. Of veel meer moeite gehad hebben om niet te drinken ivm bloedprikken (toen "mocht" ik 4 weken niet drinken). Sterker nog, ik durf te beweren dat als ik niet naar de kroeg zou gaan met vrienden ik op een jaar nog geen krat bier zou drinken.
pi_152358539
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Daarom drink ik sterke drank of wijn, meer alcohol. *O*
Te sterke drank vind ik zo naar.

Doe mij maar lekkere Mixjes ❤️
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:56:36 #234
65960 sanger
pi_152358544
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:53 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

'ik heb vooralsnog geen problemen dus ik ga gewoon door met stevig drinken, maar als ik nierproblemen ofzo krijg dán stop ik wel' :P :D
Ja, want dan heb je een reden het aan te passen. Vooralsnog niet, dus ga ik gewoon door met genieten :)
pi_152358555
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja, want dan heb je een reden het aan te passen. Vooralsnog niet, dus ga ik gewoon door met genieten :)
Nierproblemen zijn vaak onomkeerbaar he, dus dan ben je al echt te laat :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:57:26 #236
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik weet dat het geen verslaving is :) Als dat wel zo zou zijn zou ik thuis wel drinken bv. Of veel meer moeite gehad hebben om niet te drinken ivm bloedprikken (toen "mocht" ik 4 weken niet drinken). Sterker nog, ik durf te beweren dat als ik niet naar de kroeg zou gaan met vrienden ik op een jaar nog geen krat bier zou drinken.
qft
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:57:41 #237
65960 sanger
pi_152358560
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Reken maar eens om, ruim een liter bier per uur dus. Dat vind ik persoonlijk wel snel, en daarnaast, het is de totale hoeveelheid die je lichaam moet verwerken en niet de hoeveelheid per uur.
Ik bedoelde alleen maar dat iemand anders net zoveel cola drinkt, dus dat het drinkgedrag an sich niet bizar is.

En over verwerken gesproken, ik loop heel wat af en aan naar de WC :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:58:26 #238
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358568
Ik heb al een nierafwijking (omg mijn autocorrect wilde daar bier afspraak van maken :') )
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:58:27 #239
65960 sanger
pi_152358569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nierproblemen zijn vaak onomkeerbaar he, dus dan ben je al echt te laat :P
Ach, met mijn genen is het toch al een wonder als ik oud wordt :')
pi_152358571
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja ik vind dat een rare redenering.

Doet me denken aan de moeder van een vriendin van mij: 'ik stop wel met roken als ik iets krijg en de dokter zegt dat ik moet stoppen' wij dachten allemaal: ja okeeee :')

Het is natuurlijk een keuze maar het klinkt zo raar dat je wacht tot het fout gaat en het dan pas aanpast.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:58:59 #241
65960 sanger
pi_152358575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al een nierafwijking (omg mijn autocorrect wilde daar bier afspraak van maken :') )
The habit of a true alcoholic.
pi_152358595
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik bedoelde alleen maar dat iemand anders net zoveel cola drinkt, dus dat het drinkgedrag an sich niet bizar is.

En over verwerken gesproken, ik loop heel wat af en aan naar de WC :')
Ik ken weinig mensen die 25 cola drinken, dan slaap je de rest van de nacht niet meer :P Als ik in de kroeg met vrienden ben, sla ik meestal 1 of 2 rondjes over omdat zij vaak in een veel hoger tempo bier drinken dan ik cola idd. Of ik vraag om een water. Financieel soms wel een beetje onhandig maar ja.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:00:17 #243
65960 sanger
pi_152358602
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:58 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Ja ik vind dat een rare redenering.

Doet me denken aan de moeder van een vriendin van mij: 'ik stop wel met roken als ik iets krijg en de dokter zegt dat ik moet stoppen' wij dachten allemaal: ja okeeee :')

Het is natuurlijk een keuze maar het klinkt zo raar dat je wacht tot het fout gaat en het dan pas aanpast.
Maar er is een verschil tussen het dan willen en dan kunnen.

Ik kan ieder moment stoppen. Punt. Die moeder wsl niet, en gebruikt dat als excuus om niet te hoeven stoppen.

Ik heb zoiets, waarom stoppen met iets wat leuk, gezellig en lekker is. Zolang er geen noodzaak is. Maar ik kan het prima :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:00:53 #244
65960 sanger
pi_152358610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ken weinig mensen die 25 cola drinken, dan slaap je de rest van de nacht niet meer :P Als ik in de kroeg met vrienden ben, sla ik meestal 1 of 2 rondjes over omdat zij vaak in een veel hoger tempo bier drinken dan ik cola idd. Of ik vraag om een water. Financieel soms wel een beetje onhandig maar ja.
Dat maakt bij ons niets uit dat financiele. Degene die rijdt drinkt gratis :Y
pi_152358616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar er is een verschil tussen het dan willen en dan kunnen.

Ik kan ieder moment stoppen. Punt. Die moeder wsl niet, en gebruikt dat als excuus om niet te hoeven stoppen.

Ik heb zoiets, waarom stoppen met iets wat leuk, gezellig en lekker is. Zolang er geen noodzaak is. Maar ik kan het prima :)
Tjaaaa prima toch zolang je er blij mee bent
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:02:41 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:58 schreef sanger het volgende:

[..]

The habit of a true alcoholic.
Ik moest er ook wel een beetje om grinniken. :')
pi_152358653
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:58 schreef Ballet9 het volgende:
Doet me denken aan de moeder van een vriendin van mij: 'ik stop wel met roken als ik iets krijg en de dokter zegt dat ik moet stoppen' wij dachten allemaal: ja okeeee
Ik kende iemand die zwanger was en mij heel triomfantelijk vertelde dat de dokter niet had gezegd dat ze moest stoppen met roken. En ze stak er nog één op.

Laatste keer dat ik haar zag op kraamvisite geweest en toen kringelde haar sigarettenrook heel fijn in het gezichtje van haar baby op schoot. :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152358663
Ik denk trouwens dat ze mij kinnen afvoeren na 25 bier. 😋 Ik ga het maar niet uitproberen
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:05:07 #249
217702 Lonaa
Honger!
pi_152358666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende iemand die zwanger was en mij heel triomfantelijk vertelde dat de dokter niet had gezegd dat ze moest stoppen met roken. En ze stak er nog één op.

Laatste keer dat ik haar zag op kraamvisite geweest en toen kringelde haar sigarettenrook heel fijn in het gezichtje van haar baby op schoot. :W
Ik wil deze mensen graag tussen hun ogen stompen. Laatst zag ik ook een meiske met een dikke toeter buiten het poppodium staan dampen. ;(
pi_152358706
quote:

[..]

Aan de ene kant is het lachwekkend omdat het zo dom en asociaal is, aan de andere kant is het vooral heel ernstig omdat het om een baby gaat. Arm kind.

Ik keek trouwens een serie The Midwife, nagespeeld uit de jaren 60 en daar roken veel zwangere vrouwen wel omdat het toen niet als ongezond werd gezien.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:08:29 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152358712
Ik heb 3 jaar geleden gehad dat we met een hele groep in de zomer 5 dagen pw 2 maanden lang in het park begonnen met zuipen om 10u :') tot uur of 16:00. :')

Daarna ben ik gestopt met drinken. Alleen met uitzonderingen nog. Zoals het bowlen afgelopen zondag (8 of 9 gehad) nu pas 21 juni weer.
pi_152358742
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wil deze mensen graag tussen hun ogen stompen. Laatst zag ik ook een meiske met een dikke toeter buiten het poppodium staan dampen. ;(
Ik vraag me af wat zulke vrouwen mankeert.
pi_152358749
quote:

[..]

Was laatst een documentaire op tv, 16 jarig meisje (hoog) zwanger. Rookte een pakje per dag.. en moeders zat er maar schaapachtig om te lachen op tv... Lieten ze haar voelen hoe de baby ademt in de buik door haar door een rietje te laten ademen..

Janken natuurlijk en één groot drama maar stug door blijven roken tot de bevalling... Echt te walgelijk voor woorden dat zulke mensen kinderen (mogen) kunnen krijgen en dat er andere stelletjes zijn die nooit kindjes kunnen krijgen en dat soort dingen niet doen.
pi_152358783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:10 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Was laatst een documentaire op tv, 16 jarig meisje (hoog) zwanger. Rookte een pakje per dag.. en moeders vond het goed. Lieten ze haar voelen hoe de baby ademt in de buik door haar door een rietje te laten ademen..

Janken natuurlijk maar stug door blijven roken tot de bevalling... Echt te walgelijk voor woorden dat zulke mensen kinderen (mogen) kunnen krijgen en dat er andere stelletjes zijn die nooit kindjes kunnen krijgen en dat soort dingen niet doen.
4 handen op 1 buik! Maar dat zijn altijd Tokkies die daaraan meedoen dus de helft rookt en drinkt tijdens de zwangerschap.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:27:22 #255
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152359029
trainingsdag lijstje: *O*
O: 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
T: 150gr kwark, 30gr cruesli
L: 2x boterham, 50gr kip, 1 gekookt ei, 1 appel, 1 cracker pindakaas
T: 3x rijstwafel, 50gr kip, 1x pindakaas
D: 50gr macaroni, tonijn, champignons, ui, slankiesaus
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, chocolate chip cookie

En ik wil ook BCAA's nemen voor het sporten, maar postnl zeg dat mijn pakket niet is ontvangen dus vandaag niet komt :( :(
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:50:50 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152359416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
Q je pakketje is trouwens binnen, heb nog geen tijd om open te maken. Morgen is wat spulletjes proberen! :P
Aight!!!!
pi_152359456
Pff ik heb sinds 7 uur al zoveel gegeten :P Daarom moet ik toch misschien niet 1600 kcal eten op een dag, dan heb ik de dag erna echt zoveel honger. Maar goed ik zit nu wel stikvol dus hopelijk met een lichte lunch en normale D komt het nog een beetje normaal uit.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:55:35 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152359527
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Aight!!!!
Had je mijne gister nog gestuurd? :D
Hoop het want dan heb ik tenminste iets vandaag :') ;)
pi_152359688
Kennis van mij doet aan modifast intensive. Benieuwd of dat ook echt werkt. Is nu al 6 kilo afgevallen in anderhalve week. Damn raar.
pi_152359747
500 calorieen per dag en er wordt gezegd dat diëtisten en artsen erachter staan, wtf
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:07:14 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152359812
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:04 schreef Ballet9 het volgende:
500 calorieen per dag en er wordt gezegd dat diëtisten en artsen erachter staan, wtf
Daarom 'werkt het' dus, mja als je dan op gewicht bent, wat doe je dan?
Want met hoe je nu eet/at kom je dus gewoon weer aan.
Dat is het probleem bij zulke diëten. Je kunt het gewoon het beste zelf doen met gezonde voeding en beweging, dan weet je ook wat er voor nodig is om het te behouden.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:08:36 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152359848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Had je mijne gister nog gestuurd? :D
Hoop het want dan heb ik tenminste iets vandaag :') ;)
yes! 16u gepost swa!
pi_152359853
Ja wauw ik zag het op Facebook staan. Ze heeft wel veel overgewicht dus ik snap haar wel. Ik vraag me af of ik haar kan zeggen hoe ik het heb aangepakt en dat op 500 calorieen leven best ongezond is.
pi_152359861
Of dat ik dan overkom als een extreme betweter of bemoeial. :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:09:51 #265
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152359878
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:02 schreef Ballet9 het volgende:
Kennis van mij doet aan modifast intensive. Benieuwd of dat ook echt werkt. Is nu al 6 kilo afgevallen in anderhalve week. Damn raar.
In een dag of 10, 54.000 kcal minder innemen dan je behoefte lijkt me niet gezond hehe. :')
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:12:08 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152359931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:09 schreef Ballet9 het volgende:
Of dat ik dan overkom als een extreme betweter of bemoeial. :P
Ik zou het niet doen, in het begin deed ik dat ook vaak, maar mensen willen het niet op een andere manier.
Als ze advies willen vragen ze het je zelf wel heb ik gemerkt, ze zien dat jij bent afgevallen en willen weten hoe jij het hebt gedaan. Zo lang ze nog bezig zijn met dit soort snelle oplossingen zijn ze er toch niet van af te brengen.
Ik probeer nu mensen altijd maar wat aan te moedigen dat ze er in ieder geval wat aan doen, want er is niet maar 1 goede manier.
Als het haar nu lukt en daarna blijft ze toch redelijk op gewicht is het haar toch gelukt, wie ben jij dan om haar te ontmoedigen?
Mensen zitten vaak gewoon niet te wachten op commentaar.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:12:10 #267
217702 Lonaa
Honger!
pi_152359933
Geen eetinspiratie. ;(
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:13:55 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152359968
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:12 schreef Lonaa het volgende:
Geen eetinspiratie. ;(
Ik ook niet! ;(
Morgen boodschappen doen en ben alvast bezig met een planning.. het gaat gewoon niet
pi_152359983
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:09 schreef Lastpost het volgende:

[..]

In een dag of 10, 54.000 kcal minder innemen dan je behoefte lijkt me niet gezond hehe. :')
Dat wist ik nog niet toen ik dat plaatste. Daarna zag ik 500 calorieen staan en wist ik genoeg uiteraard :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:14:42 #270
217702 Lonaa
Honger!
pi_152359987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ook niet! ;(
Morgen boodschappen doen en ben alvast bezig met een planning.. het gaat gewoon niet
Nee. Ik doe zaterdag boodschappen, maar weet ook al niet wat ik morgen ga eten. Behalve avondeten, dat wordt moussaka, want dat zou ik eigenlijk vanavond eten, maar ik heb m'n avondeten van gisteren nog liggen.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:17:50 #271
217702 Lonaa
Honger!
pi_152360062
Nou ja, zaterdag wordt iig gebakken vis met venkel en aardappels, en maandag is soepdag en ik heb nog alles voor een kippensoep met noedels. En zondag komen m'n schoonouders eten. Dus dat heb ik al vast.

En nu ga ik eerst sporten. :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:22:01 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152360168

Ik heb er nog 1 besteld :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:30:52 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152360397
quote:

[..]

Ik ben serieus elke waking minute bezig met sport en voeding :') Zo vermoeiend :')

quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als het het echt op een zuipen zet, dan kan ik me de volgende dag vrij weinig herinneren :') Needless to say dat er foto's, filmpjes en verhalen langskomen waarbij ik denk "WTF??? :') Daar weet ik echt niks meer van _O- " Daarom zuip ik ook maar niet zo vaak meer :P En al helemaal niet dusdanig veel dat ik geen idee heb van hoe en wat _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

wat goed, ik twijfel of ik zaterdag al ga of pas volgende week zaterdag :D
Ik ook _O- / struggles

quote:

[..]

Ik ook, meer dan me lief is. :') Maar ik heb bedacht dat ik max bij 2 wat ga drinken. Ws sla ik het zuipen op een festival over en knal ik er water in en ga ik de week erna bij een vaartocht een paar biertjes pakken. Maar dat weet ik nog niet :')

quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind dat ik die slechte gewoonte goed genoeg ingeperkt heb en wanneer ik het wel doe, geeft het me plezier. Plezier wil ik niet opgeven.
Als het je echt plezier geeft, moet je het IMHO idd niet opgeven. Mits je niet elke dag zuipt. Het geeft mij niet echt plezier. Ja op dat moment, maar achteraf een hoop koppijn :')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:47 schreef sandertjuh het volgende:
Same. Heb de meest zware medicatie in de kast liggen (oxycodon, fentanyl, ect) kan het prima 1x nemen en dan weken niet. Of een week lang en dan weer niet.

Sanger, Lonaa, beter gaan we meeten en katslam kijken wie er meer zuipt _O-
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:31:23 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152360411
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:22 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb er nog 1 besteld :D
Dezelfde?
Snap niet dat je het niet eerder hebt gedaan, staat je goed!
Nu nog shirt zonder mouw erbij om de arm gainzzz beter te bekijken :D
pi_152360472
Elke minuut is wel heel kut, maar wellicht ebt het op den duur vanzelf weg
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:33:53 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152360479
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:09 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Waarom niet? Vreet ze dd week erna wel weer bij aan ;)

Sander! Hoe gaat het met cutten? Gisteren cut ( :') ) dag, hele tijd honger. Echt honger honger honger. Niks extra's genomen. Vandaag tot nu toe prima. Mijn O is nog steeds verzadigend :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:34:45 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152360500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dezelfde?
Snap niet dat je het niet eerder hebt gedaan, staat je goed!
Nu nog shirt zonder mouw erbij om de arm gainzzz beter te bekijken :D
Ja, zwart :@ ik snap het ook niet. Zal morgen mijn hempje aan doen :D moet ff 1 extra scoren.
pi_152360512
quote:
12s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sander! Hoe gaat het met cutten? Gisteren cut ( :') ) dag, hele tijd honger. Echt honger honger honger. Niks extra's genomen. Vandaag tot nu toe prima. Mijn O is nog steeds verzadigend :D
Het werkt blijkbaar
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:36:45 #279
65960 sanger
pi_152360547
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:08 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Aan de ene kant is het lachwekkend omdat het zo dom en asociaal is, aan de andere kant is het vooral heel ernstig omdat het om een baby gaat. Arm kind.

Ik keek trouwens een serie The Midwife, nagespeeld uit de jaren 60 en daar roken veel zwangere vrouwen wel omdat het toen niet als ongezond werd gezien.
En zijn onze ouders nu echt zo ongezond daardoor geworden :P
pi_152360586
Ik moet ook nog wat verzinnen voor de lunch. Had gisteren geen zin om nog kipfilet en rijst te maken. Ik denk dat het hier gewoon simpel 2 bruine boterhammen met kipfilet word en kwark ofzo... Ze hebben hier niet heel veel keuze in de kantine :+
pi_152360616
quote:
12s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Veel honger ook, merk echt dat m'n lichaam zich moet aanpassen op minder eten. Hopelijk is m'n lichaam ergens volgende week wel een beetje gewend geraakt aan de nieuwe hoeveelheid :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:41:35 #282
65960 sanger
pi_152360661
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:30 schreef Qwea het volgende:

Sanger, Lonaa, beter gaan we meeten en katslam kijken wie er meer zuipt _O-
Deze keer echt dan?
pi_152360747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:38 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moet ook nog wat verzinnen voor de lunch. Had gisteren geen zin om nog kipfilet en rijst te maken. Ik denk dat het hier gewoon simpel 2 bruine boterhammen met kipfilet word en kwark ofzo... Ze hebben hier niet heel veel keuze in de kantine :+
Ik ga havermout pannenkoeken eten, ben toch vrij dus ik neem de tijd!
pi_152360764
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:30 schreef Qwea het volgende:
Sanger, Lonaa, beter gaan we meeten en katslam kijken wie er meer zuipt
Dan hebben ze het makkelijk, jij was aangeschoten na twee laatst _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152360771
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Deze keer echt dan?
Jij haakte ook af meende ik me te herinneren :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:45:24 #286
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152360778
Hier staan ook pannekoeken op het menu. Straks duurloop op de planning. :D
pi_152360792
Spreken jullie af met elkaar in het echt? If kenden jullie elkaar al?
  Redactie Sport donderdag 7 mei 2015 @ 10:46:37 #288
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_152360816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:36 schreef sanger het volgende:

[..]

En zijn onze ouders nu echt zo ongezond daardoor geworden :P
Als ik naar mijn ouders kijk wel. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_152360837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:46 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Als ik naar mijn ouders kijk wel. :')
Vertel.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:58:25 #290
65960 sanger
pi_152361128
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Jij haakte ook af meende ik me te herinneren :P
Ssssttt :P
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:58:57 #291
65960 sanger
pi_152361139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:45 schreef Ballet9 het volgende:
Spreken jullie af met elkaar in het echt? If kenden jullie elkaar al?
Afspreken doen we, echt gaan is er nog niet van gekomen :')
pi_152361145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Ssssttt :P
terrasweer komt er wel weer aan :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:01:46 #293
65960 sanger
pi_152361224
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Oeh, heerlijk!
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:02:26 #294
159909 -Peach
Prunus persica
pi_152361239
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het vet fucking knap :Y Straks kun je gewoon 5 reps maken :D

Ja, heb nu 80g havermout, 40g whey en 300ml melk. En +- 150 water :9
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wat goed! Ik kon er ooit 1x een soort van 1 maar dat was op pre work out en daarna is het nooit meer gelukt. Nu sinds een paar weken weer flink op aan het oefenen, dus soooooon!
Tnx dames!

Mèn wat gaat het hard vandaag, al weer 3 pagina's verder :o

Lijstje dan maar:
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, komkommer, tomaat, sla, mayo, kipfilet
T: banaan, gerookte kip, eierkoek
D: aardappelschijfjes, zalm, sperziebonen
S: benen
T: shake
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:03:01 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152361254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:39 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Veel honger ook, merk echt dat m'n lichaam zich moet aanpassen op minder eten. Hopelijk is m'n lichaam ergens volgende week wel een beetje gewend geraakt aan de nieuwe hoeveelheid :P
Same here. Men het zuigt wel. Good to know dat ik niet de enige ben. Hoe gaat het in de gym?
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:03:36 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152361276
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dan hebben ze het makkelijk, jij was aangeschoten na twee laatst _O-
Ja maar niet katslam! Jij mag ook mee hoor, maar jij bent ook vrij snel aangeschoten _O-
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:04:04 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152361295
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

*doet app-groep aanmaken
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:05:50 #298
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_152361351
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Same here. Men het zuigt wel. Good to know dat ik niet de enige ben. Hoe gaat het in de gym?
Cutten is gewoon kut :'(
Ik heb altijd al altijd honger, laat staan met cutten.
Vandaag trainingsdag macro's dus dan blije ik!
pi_152361376
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar niet katslam! Jij mag ook mee hoor, maar jij bent ook vrij snel aangeschoten _O-
Nee das waar. _O-

Aangeschoten. Tokkie lam weet ik niet. Tijdje terug :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152361380
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

*doet app-groep aanmaken
^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_152361381
Mijn lijstje:

O/T: magere kwark, bosbessen, banaantje, havermout, muesli en rozijnen er doorheen. Daarnaast handje cruesli los, mueslireep en een koekje (jaja honger)
L: 2 gekookte eieren, beschuit met oude kaas
T: appel
D: weet nog niet, misschien andijviestamppot of pasta rode saus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')