To killquote:
Bring it onquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
YOLOK.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Da's gofferdomme enne grote banaanPast dat wel in je mondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Da's gofferdomme enne grote banaanDie heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even oefenen met deepthroaten he![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:18 schreef xFriendx het volgende:
Hoi gespuis.
Even een goedemorgen gewenst.
Ik zie ineens Jos Brink voor mequote:
Dat was snelquote:
Slimquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Even oefenen met deepthroaten he
Serieus, het zou mensen sieren als ze eens wat vaker offline gingen. En dan ook je telefoon thuislaten.quote:
Je hebt vast wifiquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan bestaat de kans dat ik nog eens daadwerkelijk tot actie overga.
Niet toch.. je kan niet handelen niequote:Op donderdag 7 mei 2015 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slim
On an unrelated note, wanneer gingen wij ook al weer meeten?
Doe eens even normaalquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, het zou mensen sieren als ze eens wat vaker offline gingen. En dan ook je telefoon thuislaten.
Wacht wat?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:23 schreef xFriendx het volgende:
Weet toch zeker dat zo'n chick hier zwanger is geweest maar ze kijkt wel opvallend vaak![]()
Weird.
Whut?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:23 schreef xFriendx het volgende:
Weet toch zeker dat zo'n chick hier zwanger is geweest maar ze kijkt wel opvallend vaak![]()
Weird.
Working on thatquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, het zou mensen sieren als ze eens wat vaker offline gingen. En dan ook je telefoon thuislaten.
Da's gofferdomme enne grote banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar niet dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan bestaat de kans dat ik nog eens daadwerkelijk tot actie overga.
Dat is niet slim aangezien telefoon handig is voor in nood.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:23 schreef xFriendx het volgende:
Weird.
Vol hormonen nog johquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op de werkvloer hier. Niet in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |