Nee bedankt, ondanks mijn geringe ervaring val ik toch op vrouwen.quote:
Ik blijf dat niet snappen. Waarom?quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft zo zijn voordelen natuurlijk.
Overdosis.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:19 schreef Hoplahopla het volgende:
Hoe pleeg je het meest pijnloos zelfmoord?
Met een nagelschaartje. Bij je tenen beginnen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:19 schreef Hoplahopla het volgende:
Denk overdosis pillen en veel alcohol. Op een strand in Australië als de zon opkomtquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:19 schreef Hoplahopla het volgende:
Jezelf in leven houden is in ieder geval de meest pijnlijke zelfmoord.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:19 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zal je niet meer bellenquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
ote][ afbeelding ] Op donderdag 7 mei 2015 02:14 schreef DjeDje het volgende: [..] Haha, nee dat doe ik niet zo snel. Nare ervaringen mee gehad met andere fokkers.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jezelf in leven houden is in ieder geval de meest pijnlijke zelfmoord.
Wow, deze is diep...quote:
Ik moet ook nog leren voor volgende weekquote:
Ja wat heeft het leven nog te bieden als je zelfmoord overweegt?quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, nee, ik was serieus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het is fok, tuurlijk dacht ik van niet!
Zit jij nog op middelbare?quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook nog leren voor volgende week
Haal je leuter uit die bankschroef dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vavo.quote:
GOM?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:23 schreef DjeDje het volgende:
Maar sowieso een beetje gek als iemand(die je nauwlijks kent) out of the blue "daten?" zegt.
niet op fokquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:23 schreef DjeDje het volgende:
Maar sowieso een beetje gek als iemand(die je nauwlijks kent) out of the blue "daten?" zegt.
Aha, grappig, maar nee.quote:
Dan sla je wel een paar stappen over.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de PUB SC zei ik altijd uit of het blauw [ afbeelding ]
Wij hadden een ICI-toets in groep 8. Geen CITO.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:23 schreef DrNick het volgende:
Da's als je op je CITO lager dan 515 hebt.
Wat is dat dan weer?quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hadden een ICI-toets in groep 8. Geen CITO.
Maar serieus: dat is normaal voor Nickjen.quote:
Jwzquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick is gewoon een beetje een rare kwast.
Ongeveer hetzelfde, geen idee waarom.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar serieus: dat is normaal voor Nickjen.
Ah kquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, geen idee waarom.
Sorry, maar dan nog steeds nee.quote:
Niet met Nickjen willen daten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sorry, maar dan nog steeds nee.
Ik ben zelf niet echt zo'n iemand die snel impulsieve dingen doet.
Je neemt het toch niet persoonlijk?
Nee,quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:26 schreef Fylax het volgende:
Zou alles doen om te daten met hem.gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkte zeker niet..quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de PUB SC zei ik altijd uit of het blauw [ afbeelding ]
zal drnick jammer vindenquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:24 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jaren op gezeten.Ben helaas geen heumaux.
ZIj lijkt toch bijzonder veel op Ariana.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat moest gewoon even.
Maar jij > zusje.
Oh hm okeequote:Op donderdag 7 mei 2015 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar serieus: dat is normaal voor Nickjen.
Ik ga niet weer happen zoals eerst.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
ZIj lijkt toch bijzonder veel op Ariana.
Ze mochten me daar nooit, ik was toen 15, eigenlijk een soort Fylax.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga niet weer happen zoals eerst.
Ik vind jou leuker.
Ken er helaas al teveel..quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick is gewoon een beetje een rare kwast.
Ben je nog steeds welquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze mochten me daar nooit, ik was toen 15, eigenlijk een soort Fylax.
Ahh, dat verklaart veel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze mochten me daar nooit, ik was toen 15, eigenlijk een soort Fylax.
Je kan wel merken dat je me toen niet op FOK! hebt meegemaakt, anders had je wel verbetering gezien.quote:
Als je het lekker vindt en vaker doet wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:29 schreef Hoplahopla het volgende:
Als je je beste vriend pijpt, ben je dan homo?
Nee hoor, niet meteen. Bi-curious wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:29 schreef Hoplahopla het volgende:
Hehequote:Op donderdag 7 mei 2015 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat je me toen niet op FOK! hebt meegemaakt, anders had je wel verbetering gezien.
Ja maar je kunt de ander toch gewoon een plezier willen doen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je het lekker vindt en vaker doet wel.
nee dan ben je nickquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:29 schreef Hoplahopla het volgende:
Ga maar oude PUB SC topics doorlezen, of überhaupt topics waarin ik heb gereageerd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:30 schreef DrNick het volgende:
Dan kan ik me niet voorstellen hoe het vroeger was
Alleen als je vergeten bent "no homo" te zeggen van te voren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:29 schreef Hoplahopla het volgende:
Vriend is unisex.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het ging over iemands beste vriend pijpen, niet beste vriendin
spreek je op whatsappquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:34 schreef DjeDje het volgende:
Mensjes, leuk jullie even gesproken te hebben, maar ik ga slapen! Veel plezier nog vannacht
Dit valt wel op.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:34 schreef DjeDje het volgende:
Mensjes, leuk jullie even gesproken te hebben, maar ik ga slapen! Veel plezier nog vannacht
Sopzequote:Op donderdag 7 mei 2015 02:34 schreef DjeDje het volgende:
Dus?quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:36 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben veel te mannelijk voor jou.
Fylax valt op rijpe mannen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:36 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben veel te mannelijk voor jou.
Droom zachtquote:Op donderdag 7 mei 2015 02:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Hey drnickjen
Ik ga overigens wel direct slapen
Flikker op. Keihard roepen in een topic dat je foto's wil en dan dit gelul gaan lopen verkondigen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 02:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
stalkt ze je?quote:
Ik speel hard to getquote:Op donderdag 7 mei 2015 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stalkt ze je?
naar meisje is het toch ook
ah, jij bent de vrouw in de relatiequote:
Zegt de maagd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:14 schreef jodelahity het volgende:
Nooit hard to get spelen, dan duurt het langer voor je ze in bed hebt
Lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Hoiquote:
Wat ga je nou haten op moeder.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flikker op. Keihard roepen in een topic dat je foto's wil en dan dit gelul gaan lopen verkondigen.
Troll.
Juahh 20 minuutjes met de trein.quote:
Geen idee, ik plaats ze in hetzelfde hokje dus ik denk van wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:44 schreef DrNick het volgende:
Komt Hollister qua maat overeen met Abercrombie?
quote:
quote:
Ah, k. Internet zegt ook wel zoiets.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geen idee, ik plaats ze in hetzelfde hokje dus ik denk van wel.
Half 8.quote:
Kakkerquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:44 schreef DrNick het volgende:
Komt Hollister qua maat overeen met Abercrombie?
Mehquote:
Middagquote:
Jaja 'tegenkomen' noemt ie dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik jou net tegen op efbee
Okéquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik jou net tegen op efbee
Gelukkig valt er niet heel veel te zienquote:
Jawel, Foo Fightersquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig valt er niet heel veel te zien
Ik zette wel 'n fapje hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig valt er niet heel veel te zien
quote:
Dat gebeurd wel eens hé!quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:31 schreef DrNick het volgende:
Ik ging nog wat doen, maar weet niet meer wat.
Guinnessquote:
6/10quote:
Niet te douwen dat spul man.quote:
Pics.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond afgelopen week nog een mooi guinnessshirt. is wel wat voor Nick
Foto van de was voldoet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja das een goede, hij zit nu in de was, en kan verder geen foto vinden.
Ik ken één nummer van Blur. Eigenlijk twee. Nummer twee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:58 schreef DrNick het volgende:
Dat nieuwe album van Blur is best wel nice.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken één nummer van Blur. Eigenlijk twee. Nummer twee.
hahaha
quote:
Dat bier is nogsteeds viezer dan Heineken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kiek, Guinness heeft een Obama seal of approval.
Guinness >>> Heineken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat bier is nogsteeds viezer dan Heineken.
Naah, gewoon speciaalbier >>> alles.quote:
Ik heb last.fm scrobbler voor youtube uitgezet voor de tijd zijndequote:Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee er staat geen https://youtube.com/devicesupport bij
Neequote:Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat bier is nogsteeds viezer dan Heineken.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou nick nog wel gynaecoloog zien worden
vies ventje dat het is
Wel slim opzich.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou daar wel echt alvast in gaan kijken.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou nick nog wel gynaecoloog zien worden
vies ventje dat het is
ik zie er altijd fresh uitquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn make up. ben weer bezig zonde reden zie er fresh uit
Aiquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ik beter aan jou vragen
[..]
gaat wel
Ja gaat wel lekker. Nu weekend tot dinsdag. Vanaf 29 mei vakantie 4 weken.quote:
nee moest nog samen met mn broertje kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
Wp heb je al de documentaire van Steen gekeken?
Heb ook nog niet gezienquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee moest nog samen met mn broertje kijken
gewoon smokenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb zo abnormaal veel zin in een joint dat ik twijfel of ik nu naar de wiet of de nicotine verlang
nicotine denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb zo abnormaal veel zin in een joint dat ik twijfel of ik nu naar de wiet of de nicotine verlang
ik heb ook een pijpje moet maar weer keer wiet halenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nicotine denk ik
misschien is het dan beter dat je een pijp of bong gebruikt om te roken zodat je geen tabak hoeft te gebruiken
pijpje in je broek zeker smeerlapquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik heb ook een pijpje moet maar weer keer wiet halen
Nee dat is een grote bongquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pijpje in je broek zeker smeerlap
hoef geen hipstermeidenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is sick m8
alle hipstermeiden willen je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |