dankje jy ookquote:
w0w luckie ;Dquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:37 schreef Census het volgende:
Vanmiddag allemaal huilende mensen in dit topic. (incl ikzelf wss)
Ik schrijf alles op.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:44 schreef richolio het volgende:
Je kan vanmiddag al de antwoorden bekijken. Schrijven jullie ze ook op of denken jullie 'ik zie het allemaal wel'?
Vorig jaar niks opgeschreven en ook niet naar de antwoorden gekekenquote:Op maandag 11 mei 2015 11:44 schreef richolio het volgende:
Je kan vanmiddag al de antwoorden bekijken. Schrijven jullie ze ook op of denken jullie 'ik zie het allemaal wel'?
Zodra ik de toets heb ingeleverd heb ik niets aan die antwoorden.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:44 schreef richolio het volgende:
Vorig jaar bijna elk examen ook op het opgavenblad kort beantwoord, en die dan mee naar huis genomenquote:Op maandag 11 mei 2015 11:44 schreef richolio het volgende:
Prinsenlandquote:Op maandag 11 mei 2015 10:26 schreef meneerstroopwafel het volgende:
[..]
Op welke Thorbecke zit jij? Als ik vragen mag...
Doe je het jaar opnieuw?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar niks opgeschreven en ook niet naar de antwoorden gekeken. Dit jaar waarschijnlijk ook niet. Maken, wegwezen en niet achterom kijken
Ja.quote:
Veel beter.quote:
Ach joh je verslindt doe toetsen gewoon, wordt makkelijk man.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mooi zo. Alleen die 5,5 regeling blijf ik kut vinden, dat is het enige wat me kan nakken
Valt mee, examens zijn altijd kut.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh je verslindt doe toetsen gewoon, wordt makkelijk man.
Te lang en te moeilijk?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Valt mee, examens zijn altijd kut.
Oja, sws ff bij elk vak klagen
Dat klagen vind ik zo'n onzin. Als het te moeilijk voor je is had je maar slimmer moeten zijn/beter moeten leren, vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Valt mee, examens zijn altijd kut.
Oja, sws ff bij elk vak klagen
Eerste examen wist ik niet zeker of ik het op mocht schrijven volgens mijquote:Op maandag 11 mei 2015 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar bijna elk examen ook op het opgavenblad kort beantwoord, en die dan mee naar huis genomen
Tsja LAKS helpt welquote:Op maandag 11 mei 2015 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat klagen vind ik zo'n onzin. Als het te moeilijk voor je is had je maar slimmer moeten zijn/beter moeten leren, vind ik.
Alleen bij echt inhoudelijk terechte klachten denk ik.quote:
Ja klopt, ik ga ook inhoudelijk klagen. 'Het was moeilijk' helpt natuurlijk geen fuckquote:Op maandag 11 mei 2015 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen bij echt inhoudelijk terechte klachten denk ik.
quote:Op maandag 11 mei 2015 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik diende ooit een klacht in kreeg ik een mailtje terug:
"onterechte klacht, gr gr"
vast een fokkerquote:Op maandag 11 mei 2015 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik diende ooit een klacht in kreeg ik een mailtje terug:
"onterechte klacht, gr gr"
In 2010 was ie 0,0quote:Op maandag 11 mei 2015 12:05 schreef Rickertman96 het volgende:
N-term bij Nederlands is sowieso altijd relatief hoog
Mhm, ze kunnen er nooit voor zorgen dat het niveau van twee toetsen exact hetzelfde is. Bij een hoge N-term worden mensen die 'gemiddelde-lage' scores halen bevoordeeld, terwijl bij een 0,0 term juist de mensen die (sowieso al) hoog (zouden) halen.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Laatste 2 jaar was ie wel hoog, maja liever een makkelijk examen met een lage n-term dan andersom ofc
Juist wel, 3 maanden fissaquote:Op maandag 11 mei 2015 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
De examens zijn dan ook geen vrolijke aangelegenheden.
Dat is pas ernaquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 12:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Orly
Examens vind ik sowieso niet erg, wel leuk die gezonde spanning
truequote:Op maandag 11 mei 2015 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zit regelmatig wel rond te kijken met een glimlach hoe m'n examengenoten zwoegen.
Adrenalinequote:Op maandag 11 mei 2015 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
M'n lichaam is zenuwachtig, mijn hoofd niet. Ook wel raar altijd. Maar dat zijn de mysteries van het menselijke lichaam.
Oh mysterie opgelost!quote:Op maandag 11 mei 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Adrenaline
Had ik ooit toen ik aangereden was, zelf helemaal rustig maar mijn lichaam werd helemaal gek
Klopt. Maar wel relaxed dus.quote:
Nou ik kon soms niet meer helder denken door die hitte in de gymzaal. Was ook bijna 2 klokuren met tekst 1 bezig.quote:
Je had wel genoeg drinken bij je neem ik aan?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef Chaes het volgende:
[..]
Nou ik kon soms niet meer helder denken door die hitte in de gymzaal. Was ook bijna 2 klokuren met tekst 1 bezig.
Ja maar had amper tijd om iets te eten of te drinkenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je had wel genoeg drinken bij je neem ik aan?
Doe ik ook nauwelijks. Drinken wel dit keer (vorig jaar nooit en ook geen eten) en ook geen eten. Heb totaal geen zin in eten als ik dat zit te maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:50 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ja maar had amper tijd om iets te eten of te drinken
komt wel goedquote:
Waarom dat?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:56 schreef Gilan het volgende:
maar ondanks dat ik een kwartiertje oid lekker koffie heb zitten drinken
Kon ook in het voorbeeldexamen, dus ik denk het haast niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:02 schreef darthsideaus1 het volgende:
Ok geen idee hoe t ging, ik ga straks ook niet kijken. Misschien kun je een klacht insturen met dat je punten aftrek kon krijgen terwijl dit niet in het structuuurmodel stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |