hahaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Een daarvan had natuurlijk van Sneijder moeten zijn.
Dat breken de voetbalharten wel van jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus gaat de wereld stil krijgen op woensdag 13 mei 22:33. Dan fluit de scheidsrechter van dienst af en is Juventus - FC Barcelona de finale.
Het stond 1-0quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je voorspelde hier wel 1-0 terwijl het vrij logisch was dat dit 3-0 zou worden.
Leuk dat je geld hebt gewonnen, alleen jammer dat je nu niet meer serieus genomen wordt.
Dat had je kunnen verwachten zonder Robben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, barca heeft terecht gewonnen. Bayern was Bayern niet.
Zeker, Barca zonder Messi en Neymar zou het nu ook lastig hebben gehad.quote:
ja en Real zonder Ronaldo en blablablaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, Barca zonder Messi en Neymar zou het nu ook lastig hebben gehad.
Ik vroeg wel naar de eindstand en jij gaf daarop antwoord.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het stond 1-0
ik zei nooit dat het de eindstand was.
Dat is absoluut een feit, maar goed als Barcelona het afdwingt dan dwingen ze het af enneh, ja toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Lewy had geprikt sws andere match geweest dan.
de bal is rond
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het stond 1-0
ik zei nooit dat het de eindstand was.
Nu jij weer
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Zouden jullie niet willen schelden met 'kanker'? Mijn oma is laatst van de trap gekankerd.
Denk je nu echt dat ze die competiite stil gaan leggenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca kan ook nu lekker weekje op vakantie voorafgaand return in Munchen. Dit weekend vrij van competitie
Zouden jullie niet willen schelden met 'kanker'? Mijn oma is laatst van de trap gekankerd.
Hahahahquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit, maar goed als Barcelona het afdwingt dan dwingen ze het af enneh, ja toch?
Sorry man. Alles goed met je oma?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Voor de neutrale kijker een kutaffiche jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat breken de voetbalharten wel van jaBeetje een anti climax zo'n finale.
Volgens timmmmm mag het wel en ik zou niet willen dat hij een TR zet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Misschien kunnen we Kroos, Isco en James overhevelen naar Juventus ten tijde van de finale.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat breken de voetbalharten wel van jaBeetje een anti climax zo'n finale.
Huilen in een hoekje nu.quote:
Het gaat om de vorm van de dag. De vorm van de dag!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit, maar goed als Barcelona het afdwingt dan dwingen ze het af enneh, ja toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |