Bayernquote:• Barcelona have won 36 of their last 40 games in all competitions, and 15 of their past 16.
• The Liga leaders scored five or more goals in a match for the 13th time this season when they defeated Córdoba CF 8-0 on 2 May, a result which relegated their hosts.
• Messi (2), Neymar (1) and Luis Suárez (3) were all on target in that win, with Suárez scoring his first hat-trick for the club and Messi taking his Liga tally for the season to 40.
• Between them, Messi, Neymar and Suárez have scored a record 108 goals this term, bettering the century of strikes Samuel Eto'o, Thierry Henry and Messi collectively managed in 2008/09.
• Pedro made his 200th Liga appearance in the 6-0 victory over Getafe CF on 28 April; Xavi had reached the 500 mark three days earlier during the 2-0 success at RCD Espanyol.
• Long-term absentee Thomas Vermaelen is available for selection.
Deze dag zou ooit gaan komen. Pep Guardiola keert met Bayern München terug bij zijn grote liefde. De Duitse grootmacht komt op bezoek bij de Catalanen die onder leiding staan van Luis Enrique. Er werd vanaf het moment van de loting naar uitgekeken. Twee ploegen op oorlogssterkte én het magische duo Robbery zou weer klaar zijn om te schitteren in het shirt van Bayern München.quote:• The 6-1 second-leg win against Porto was Guardiola's 100th competitive game in charge of Bayern and his 79th win.
• Bastian Schweinsteiger's second goal of 2015 earned Bayern a 1-0 win against Hertha BSC Berlin on 25 April. VfL Wolfsburg's 1-0 reverse at VfL Borussia Mönchengladbach the following day meant the Reds were crowned German champions with four games to spare.
• Forward Sinan Kurt, 18, made his senior debut as a half-time substitute against Hertha.
• Bayern were denied a fourth successive German Cup final appearance when, following a 1-1 draw, they lost 2-0 on penalties to Borussia Dortmund on 28 April. Lahm, Alonso and Neuer all missed from the spot, with Götze having his attempt saved by Mitchell Langerak.
• Robben – sidelined since 22 March with an abdominal muscle problem – made his return in the semi-final visit of Dortmund but was replaced 16 minutes after his second-half introduction having sustained a left calf tear. He has been ruled out for the rest of the season.
• Robert Lewandowski, who opened the scoring against Dortmund, completed the 120 minutes despite suffering concussion and breaking his nose and jaw. He was not in the squad for Saturday's league game at Bayer 04 Leverkusen.
• Thiago bruised a foot in the Dortmund game and was replaced midway through the second half. He was on the bench for the Leverkusen game, and came on as a substitute.
• Josep Guardiola rested several more players as Bayern lost 2-0 at Leverkusen on Saturday; Thomas Müller and Jérôme Boateng did not travel, while Juan Bernat and Alonso were unused substitutes. Rico Strieder and substitute Lukas Görtler made their Bayern debuts.
• Medhi Benatia (out since 8 April, thigh) started against Dortmund. Martínez (13 August, knee) started against Leverkusen.
• Franck Ribéry (11 March, ankle), David Alaba (31 March, knee) and Tom Starke (5 April, ankle) are sidelined.
Mad?quote:
Ik krijg echt behoorlijke oogkanker van jouw UI, no offensequote:Op woensdag 6 mei 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De 1-0 werd pas in de 77e minuut gescoord .
#besef
Vergeet de KNVB beker nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:40 schreef Pascalus het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het mij geen reet uit wie de CL wint.
De Eredivisie is veel belangrijker joh.
Zoveel waarheid.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:40 schreef Pascalus het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het mij geen reet uit wie de CL wint.
De Eredivisie is veel belangrijker joh.
Juventus gaat de wereld stil krijgen op woensdag 13 mei 22:33. Dan fluit de scheidsrechter van dienst af en is Juventus - FC Barcelona de finale.quote:
bayern heeft niet zulke spitsen als barcelonaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Guardiola presteert niet bijzonder met het materiaal van Bayern
Ik krijg ook oogkanker van jouw UI dus dat heft elkaar mooi op.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik krijg echt behoorlijke oogkanker van jouw UI, no offense
Ook veel pech met blessures.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
#LetNedquote:
Een daarvan had natuurlijk van Sneijder moeten zijn.quote:
Dat ook. Badjassen en dennenappels met Groningen en PEC > de Sjempiejuns liek.quote:
Doe maar niet, wordt een wok over voor barcaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus gaat de wereld stil krijgen op woensdag 13 mei 22:33. Dan fluit de scheidsrechter van dienst af en is Juventus - FC Barcelona de finale.
Zo wat een comebackquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg ook oogkanker van jouw UI dus dat heft elkaar mooi op.
Je voorspelde hier wel 1-0 terwijl het vrij logisch was dat dit 3-0 zou worden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens both to score : No
ik heb mijn geld binnen.
Zijn voorganger won wél alles ...quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
hahaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Een daarvan had natuurlijk van Sneijder moeten zijn.
Dat breken de voetbalharten wel van jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juventus gaat de wereld stil krijgen op woensdag 13 mei 22:33. Dan fluit de scheidsrechter van dienst af en is Juventus - FC Barcelona de finale.
Het stond 1-0quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je voorspelde hier wel 1-0 terwijl het vrij logisch was dat dit 3-0 zou worden.
Leuk dat je geld hebt gewonnen, alleen jammer dat je nu niet meer serieus genomen wordt.
Dat had je kunnen verwachten zonder Robben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, barca heeft terecht gewonnen. Bayern was Bayern niet.
Zeker, Barca zonder Messi en Neymar zou het nu ook lastig hebben gehad.quote:
ja en Real zonder Ronaldo en blablablaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, Barca zonder Messi en Neymar zou het nu ook lastig hebben gehad.
Ik vroeg wel naar de eindstand en jij gaf daarop antwoord.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het stond 1-0
ik zei nooit dat het de eindstand was.
Dat is absoluut een feit, maar goed als Barcelona het afdwingt dan dwingen ze het af enneh, ja toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Lewy had geprikt sws andere match geweest dan.
de bal is rond
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het stond 1-0
ik zei nooit dat het de eindstand was.
Nu jij weer
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Zouden jullie niet willen schelden met 'kanker'? Mijn oma is laatst van de trap gekankerd.
Denk je nu echt dat ze die competiite stil gaan leggenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca kan ook nu lekker weekje op vakantie voorafgaand return in Munchen. Dit weekend vrij van competitie
Zouden jullie niet willen schelden met 'kanker'? Mijn oma is laatst van de trap gekankerd.
Hahahahquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit, maar goed als Barcelona het afdwingt dan dwingen ze het af enneh, ja toch?
Sorry man. Alles goed met je oma?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Voor de neutrale kijker een kutaffiche jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat breken de voetbalharten wel van jaBeetje een anti climax zo'n finale.
Volgens timmmmm mag het wel en ik zou niet willen dat hij een TR zet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Misschien kunnen we Kroos, Isco en James overhevelen naar Juventus ten tijde van de finale.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat breken de voetbalharten wel van jaBeetje een anti climax zo'n finale.
Huilen in een hoekje nu.quote:
Het gaat om de vorm van de dag. De vorm van de dag!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit, maar goed als Barcelona het afdwingt dan dwingen ze het af enneh, ja toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |