Ik roep steeds: "ik doe niks meer buiten werktijd!"quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, moet de database schonen en dat moet buiten werktijd
Ben nog wel een uur of twee bezig
Houvast in het levenquote:
Heb het niet kunnen vindenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zei werken, Juup is nu de van Dale aan het raadplegen wat dat betekend
Ow ik roep dat niet, men weet adt ik best wel wat wil doen. En dit is iets maandelijks, dus valt wel mee. Eerste keer dat ik het doe, juist om anderen eens te ontlastenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik roep steeds: "ik doe niks meer buiten werktijd!"
Meestal houd ik het maar een week vol
Nerdsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik roep steeds: "ik doe niks meer buiten werktijd!"
Meestal houd ik het maar een week vol
script schrijven, inplannenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik roep dat niet, men weet adt ik best wel wat wil doen. En dit is iets maandelijks, dus valt wel mee. Eerste keer dat ik het doe, juist om anderen eens te ontlasten
potquote:
Valt wel mee zegt zijquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik roep dat niet, men weet adt ik best wel wat wil doen. En dit is iets maandelijks, dus valt wel mee. Eerste keer dat ik het doe, juist om anderen eens te ontlasten
Is het idee idd.quote:
Bij m'n vorige werkgever vonden ze het normaal dat je 2x in de week iets deed voor het bedrijf savonds in je eigen tijd (netwerken/borrelen/cursussen)quote:
O bedoel jij datquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever vonden ze het normaal dat je 2x in de week iets deed voor het bedrijf savonds in je eigen tijd (netwerken/borrelen/cursussen)
Nee dankje, doe mij dit maar.
Misschien wel als je m'n naam goed leert spellenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:28 schreef Juup© het volgende:
Zeg Ceu_, al uitzicht op een nieuwe en (spat)waterdichte telefoon?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wel als je m'n naam goed leert spellen
Maar nee, ben gewend aan m'n werktelefoon ondertussen, dus heb geen haast
Nee gelijk na de post al, ik zat de typefout en herstelde het gelijk. Dat jij zo snel ben kan ik niets aan doenquote:
Ik ben nu eenmaal snelquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee gelijk na de post al, ik zat de typefout en herstelde het gelijk. Dat jij zo snel ben kan ik niets aan doen
Doe dat gewoon tussendoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef ArTiC het volgende:
Als jullie even aardig tegen elkaar doen dan ga ik ff een klusje klaren.
Veel plezier op de wc.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef ArTiC het volgende:
Als jullie even aardig tegen elkaar doen dan ga ik ff een klusje klaren.
Denk het niet, awnt ik praat niet over seksquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste wat mij betreft, mits het over hetzelfde gaat
Nee dat is aan MissMSX besteedquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet, awnt ik praat niet over seks
Hahahaha, ik snap sowieso niet dat mensen aan zoiets meedoenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, maar was t eerste wat ik zag
"Genante lijven"
Och, zolang het enkel in het buitenland wordt uitgezondenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaha, ik snap sowieso niet dat mensen aan zoiets meedoen
Sex hoort ook bij het dagelijkse leven normaal gezien denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oa ja![]()
Ik heb gewoon over het dagelijks leven
"normaal gezien"quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sex hoort ook bij het dagelijkse leven normaal gezien denk ik.
Dat snap ik, maar ik doelde meer op de NL uitvoering zulke pulpprogramma'squote:Op woensdag 6 mei 2015 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och, zolang het enkel in het buitenland wordt uitgezonden
En de kans dat je goed geholpen wordt is groter, aangezien ze er een succes verhaal van willen maken
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"normaal gezien"
Bij mij niet, dus zo denk ik neit
Ja die zijn wat minder idd. Maar ook hier proberen ze er een succes van te maken. Tis alleen wat irritanter, want nl binnen nl uitgezondenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik doelde meer op de NL uitvoering zulke pulpprogramma's
Ik hou sowieso niet van de nep realityshows. Als die realityshows zijn doorgestoken kaart.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die zijn wat minder idd. Maar ook hier proberen ze er een succes van te maken. Tis alleen wat irritanter, want nl binnen nl uitgezonden
Even een ziekte bij iemand kwekenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van de nep realityshows. Als die realityshows zijn doorgestoken kaart.
SAP en meewerken?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht net even snel mijn verlof aan te passen aangezien ik morgen toch moet werken... SAP werkt niet helemaal mee. Op een gegeven moment dubbel verlof erin staan ipv minder. Secretaresse maar gemaildof zij dat kan verwerken voor mij
SAP, zo'n mooi pakketquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht net even snel mijn verlof aan te passen aangezien ik morgen toch moet werken... SAP werkt niet helemaal mee. Op een gegeven moment dubbel verlof erin staan ipv minder. Secretaresse maar gemaildof zij dat kan verwerken voor mij
Gadverdammequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
GadverdammeLekker tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag je er gewoon de hele dag aanzitten.quote:
Nee dank je, dan maar geen schurft. De gehele dag aan dat bifi-worstje zitten schurken en krabben lijkt mij ook niets.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag je er gewoon de hele dag aanzitten.
Of nouja, mag, je akn het doen, maar dan komt het wss ook op de rest van je lichaam
Dat is maar, dan liever schurken aan een harde met schurftquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dank je, dan maar geen schurft. De gehele dag aan dat bifi-worstje zitten schurken en krabben lijkt mij ook niets.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is maar, dan liever schurken aan een harde met schurft
Tjaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef Cue_ het volgende:
borstoperatie, 30% in engeland moet binnen twee jaar nog een keer onder het mes
En je moet ze sowieso elke 10 jaar vervangen. Maar kans op complicaties ook al 30% binnen 2 jaar, vind ik ook best wel grootquote:
Laat het lekker natuurlijk wat mij betreft, maar goed ik ben geen vrouw.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je moet ze sowieso elke 10 jaar vervangen. Maar kans op complicaties ook al 30% binnen 2 jaar, vind ik ook best wel groot
Lijkt mij ook, al is het soms wel fijn voor jezelf denk ik zo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat het lekker natuurlijk wat mij betreft, maar goed ik ben geen vrouw.
Gewoon terugduwen met een komkommerquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zag er grappig uit, toen ze dat ding uit de vagina haalde
Van mij nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ik daar m'n komkommers voor gebruiken?
Komkommer op zich smaakt naar gras vind ik, maar in combinatie met sommige andere groenten e.d. heel lekker. Broodje gezond b.v.quote:
Ik vind t geschild sowieso lekker in z'n uppie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komkommer op zich smaakt naar gras vind ik, maar in combinatie met sommige andere groenten e.d. heel lekker. Broodje gezond b.v.
17 cm doro je plasbuisquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij ook i.d.d.![]()
Een niersteen van 1.1. kg
Hij ziet er in ieder geval op afstandje nog wel oke uit, dat scheeltquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
Dronken een tattoo laten zetten, wat een kneus
Die van mij?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval op afstandje nog wel oke uit, dat scheelt
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:06 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie ook een grote niersteen, hij heet Suarez
Doe je bestquote:
Het enige wat ik mezelf kan bedenken is dat het iets met voetbal te maken zou hebben, en dat boeit mij nu net geen ene reetquote:
ik zag je wel vooraan staan op het stadhuispleinquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het enige wat ik mezelf kan bedenken is dat het iets met voetbal te maken zou hebben, en dat boeit mij nu net geen ene reet
Verder gaat alles goed met jou?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zag je wel vooraan staan op het stadhuisplein
Ik heb even gepauzeerd (piano gespeeld), dus ik loop wat achterquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:15 schreef Juup© het volgende:
Nou, schiet op met die komkommerdozen en schurft bifi-worstjes
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb even gepauzeerd (piano gespeeld), dus ik loop wat achter
ja, moequote:
Ja dat kind was gekquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:22 schreef Juup© het volgende:
Tering, een koffieoplossing via een klisma naar binnen werken
--->VBLquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:23 schreef DrMarten het volgende:
Potverdimme wat is die Messi ook een briljante voetballer
eerst ff foebal afkijkenquote:
Juup© ---> 40+quote:
Frank Snoeks heeft een droge broek nodigquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:23 schreef DrMarten het volgende:
Potverdimme wat is die Messi ook een briljante voetballer
Zo natuurlijk vind ik dat niet, ik heb alleen buren aan 1 kantquote:
Luxepaarden hequote:Op woensdag 6 mei 2015 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo natuurlijk vind ik dat niet, ik heb alleen buren aan 1 kant
Buren klagen niet over jouw piano gedoe?
DIe is wel redelijk aan het klaarkomen ja. Voor hem zit er nu een met een halve liter zaad in de nek...quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Frank Snoeks heeft een droge broek nodig
60+ danquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Luxepaarden he
Ik heb een digitale pianoIncl goede koptelefoon
Anders zou ik zelfs overdag niet gaan spelen
Twee tepels erop en het klopt wel weer hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat waren geen tieten, dat was iets wat er nog niet op leek.
Haha ja idd. Die neppert is weer een ander programmaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:36 schreef DrMarten het volgende:
Ah, dat was voor deze blonde doos met die enorme neptieten...
Suc6quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Ribben laten verwijderen voor een goede waist.. goed idee
Klopt, ik als man had toch wel medelijden met die vrouwquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee tepels erop en het klopt wel weer hoor.
Ze zagen er uiteindelijk goed uit (na de laatset operatie dan)
Ja was gewoon een mooie meid.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:38 schreef Cue_ het volgende:
Zij is het grietje van de foto? Die is veel leuker![]()
Nu heeft ze ook zo'n "blond" lachje erbij![]()
Ontstoken met allerlei complicaties enzo. Grote gaten in de borsten...quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:38 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet ze haar borsten opofferen? heb dat even niet meegekregen
Zeker hoe ze eerst warenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt, ik als man had toch wel medelijden met die vrouw
Om de tettengod gunstig te stemmen natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:38 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet ze haar borsten opofferen? heb dat even niet meegekregen
Aah ja, dan moet je wel iddquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ontstoken met allerlei complicaties enzo. Grote gaten in de borsten...
Als vrouw zijnde lijkt mij dat vreselijk denk ik (ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:40 schreef Cue_ het volgende:
Ohh dat lijkt me echt wel wennen, dat je wakker wordt met kleinere borstenof misschien zelfs geen borst zowat
Yep. Ik heb enige tijd geleden een documentaire over zoiets bekeken, je moet het er maar voor over willen hebben (maar dat geldt natuurlijk voor alle "cosmetische" operaties).quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh die operaties zijn pas erg. Langere benen krijgen. Even voro het uiterlijk je benen door midden laten zagen
Klopt, maar iets expres laten brekenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Ik heb enige tijd geleden een documentaire over zoiets bekeken, je moet het er maar voor over willen hebben (maar dat geldt natuurlijk voor alle "cosmetische" operaties).
Ik ga maar even serietje kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh die operaties zijn pas erg. Langere benen krijgen. Even voro het uiterlijk je benen door midden laten zagen
En toch kan ik het een beetje begrijpen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar iets expres laten breken![]()
Dat vind ik wat anders dan er iets in stoppen dat er ook weer uit kan (complicaties daar gelaten)
Opzich ik ook wel, maar komop voor wat zal het zijn max 10 cm (met heel veel geluk)quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
En toch kan ik het een beetje begrijpen.
Dat wilden ze bij mij ook doenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Tja, elk mens zijn/haar eigen voorkeuren en eventuele stappen die men daar voor moet ondernemen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich ik ook wel, maar komop voor wat zal het zijn max 10 cm (met heel veel geluk)
Vraag me af in hoeverre dat echt verschil maakt in je leven.
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, elk mens zijn/haar eigen voorkeuren en eventuele stappen die men daar voor moet ondernemen.
Als ik een korte (bermudashort) aan doe dan zie jij niets van mijn littekens (op die paar op mijn knie na)quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:49 schreef Cue_ het volgende:
En dat je dus nog steeds korte broeken / rokken aan kan zonder allerlei littekens die je wilt bedekken
Nouja dat is verschil tussen 2,5 en 5 cm hakken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan voor een klein mens een groot verschil zijn,
Heb ik in het echt meegemaakt na een ongeluk, toen heb ik maar even om een slaapmiddel gevraagdquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef Cue_ het volgende:
Dit soort dingen vind ik dus lastig om te zien![]()
Dat hameren
Dat lijkt me toch ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik in het echt meegemaakt na een ongeluk, toen heb ik maar even om een slaapmiddel gevraagd
Nee, doet ze ook neit. Ze doet het om mooier te wordenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Ah dit doe je toch niet voor de lol. Rot even op.
Soort zelfverminking.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, doet ze ook neit. Ze doet het om mooier te worden
Ik dacht stoer te zijn en te zeggen dat alleen een ruggenprik voldoende was, totdat ik de karretjes met instrumenten binnen zag komen en de arts daarna begon te "hakken" in mijn beenquote:
Toch maar een roesje?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht stoer te zijn en te zeggen dat alleen een ruggenprik voldoende was, totdat ik de karretjes met instrumenten binnen zag komen en de arts daarna begon te "hakken" in mijn been
Ik snap hetquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Dit is echt een van m'n nachtmerries he, zo in de stijgers liggen met allerlei breuken
Ik ken het verschil niet, dus voor mij 1 pot nat. Weg is wegquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen roesje, complete knock-out gelukkig. De operatie heeft 7,5uur geduurd
Wees blij dat jij het verschil niet kentquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken het verschil niet, dus voor mij 1 pot nat. Weg is weg
Ik heb nooit in tractie gelegen en ik heb ook geen pinnen in m'n lijf, maar heb wel meerdere keren wat gebroken en een collageenprobleem dus het kan nogquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap hetIk heb 10 weken in tractie gelegen na een ongeluk, en vrolijk werd ik er niet van.
Zeker weten. 1x een nacht in het ziekenhuis gelegen, met weinig aan de hand. Dus ik mag zeker niet klagenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wees blij dat jij het verschil niet kent
En dat is de enige maal in jouw leven?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker weten. 1x een nacht in het ziekenhuis gelegen, met weinig aan de hand. Dus ik mag zeker niet klagen
Nouja op m'n geboorte na.quote:
Tis wel gelukt, maar tis niet dat ik echt een groot verschil zie. Weet dan niet of dat door makeup ligt/belichting of dat het ook echt anders is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Ze is wel gelukt. Wat kost zo'n operatie?
Die make-up kan wel iets minder ja, maar hij had natuurlijk al een fijn gezichtje voor de operatie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis wel gelukt, maar tis niet dat ik echt een groot verschil zie. Weet dan niet of dat door makeup ligt/belichting of dat het ook echt anders is.
Daarom ja. Met makeup was hij wss een heel eind gekomen lijkt me zo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die make-up kan wel iets minder ja, maar hij had natuurlijk al een fijn gezichtje voor de operatie.
Op jouw geboorte na, ik wist het en twijfelde of ik het niet moest toevoegen in mijn postingquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja op m'n geboorte na.
En 1x kort geweest ivm voet in een fietswiel. Maar dat ben ik allang vergeten. Dus ja, opzich de enige keer en toen was ik 10 ofzo.
Al 19 jaar niet meer in een ziekenhuis geweest (op spiraaltje na dan 5 jaar geleden)
In wat?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef CherryLips het volgende:
O die vrouw die zo komt zat volgens mij in Pet Sematary.
Ik vind dat soort dingen altijd leuk bij een ander. Net zoals ingang oost enzo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef DrMarten het volgende:
Genoeg ziekenhuistijf en operatiegedoe gehad in mijn leven, maar dat gehamer enzo hoeft van mij ook niet zo
Vond dat zo vanzelf sprekend dat ik het niet het benoemen vond. Maargoed, bij deze dusquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op jouw geboorte na, ik wist het en twijfelde of ik het niet moest toevoegen in mijn posting
Ach het hameren op zich voel je niet, het is meer het geluid en de trilling door je lijfquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef DrMarten het volgende:
Genoeg ziekenhuistijf en operatiegedoe gehad in mijn leven, maar dat gehamer enzo hoeft van mij ook niet zo
Aah oke.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een film. Gebaseerd op een boek van stephen king. Voor de beeldvorming.
Moet je even googelenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah oke.
(ken weinig stephen king films, dus in die zin doet het niets voor mijn beeldvorming)
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:18 schreef Cue_ het volgende:
Toch erg dat dit mij aan mijn rocks cafe doet denken
Zoveel hoef/wil ik niet eens kwijtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:22 schreef Cue_ het volgende:
39 kilo en dan nog moeten afvallen van de modewereld![]()
Yup, ze valt net niet in de 27th groepquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is zij ondertussen al een tijdje overleden.
Boeit mij het, ik heb nu even nergens naar te kijken zolang ik morgenochtend om 10:00 uur maar klaar ben om aapje op te vangen. Maar aan de andere kant is alleen ook maar alleenquote:
Hoe laat ga je dan max naar bed?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef Juup© het volgende:
Boeit mij het, ik heb nu even nergens naar te kijken zolang ik morgenochtend om 10:00 uur maar klaar ben om aapje op te vangen. Maar aan de andere kant is alleen ook maar alleen, maar dat is een ander topic denk ik
Ik zet niet teveel op Fok!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan max naar bed?
Bij mij gaat om 7.15 gewoon weer de wekker
Hoelang nu alleen dan?
Owja sorryquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:33 schreef Juup© het volgende:
Ik zet niet teveel op Fok!Maar doorgaans lig ik om 23:30 uur en ben ik weer wakker rond 06:00 uur
![]()
Hoelang alleen, (dochter eventjes niet meegerekend) 4 jaar.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja sorry![]()
Tis later, word ik vaak wat serieuzer
Valt opzich nog wel mee. Ja wel vroeg wakker, maar wel voor 12 uur in bed (mits dan ook slapen)
Dat was al klaarquote:
Collega had al het een en ander klaargezetquote:
Slechte collega'squote:Op woensdag 6 mei 2015 23:40 schreef ArTiC het volgende:
Collega had al het een en ander klaargezet
Had ie me wel mogen zeggen
Je zou mij als collega moeten hebbenquote:
Of elkaarquote:
Geen dingen zeggen waar ik nerveus van kan worden hequote:
"kan' dus hoeft nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen dingen zeggen waar ik nerveus van kan worden he
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen dingen zeggen waar ik nerveus van kan worden he
quote:
Trusten meneerquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef ArTiC het volgende:
Waar ik kan zei bedoel ik zal, stop de tijd
Ik zet geen jokers in
Welterusten
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef ArTiC het volgende:
Waar ik kan zei bedoel ik zal, stop de tijd
Ik zet geen jokers in
Welterusten
Neequote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
Ik zal wel alleen achterblijvenMisschien moet ik dan ook maar naar bed gaan (nadat ik de was uit de droger gehaald heb), maar ik wil niet naar bed.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig, begon mezelf al eenzaam te voelen
Kunnen beter samen niet eenzaam wezenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]Doe maar niet
Laten we dan maar samen eenzaam wezen
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zie ik je over een uurtje wel verschijnen
Alvast trusten dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, nog ff strijken en dan snurken....
Truste dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Juup© het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, is niet verkeerd.
quote:
Wat deden die dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al bijna twee uur wakker
Buren
Die gingen om zes uur de krant halen ofzo, weet ik het. Maar dat is het nadeel van een galerijflatquote:
Nee geen medelijden met mezelf, en ik heb nog genoeg te doen dus een dutje zit er niet inquote:Op donderdag 7 mei 2015 07:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel medelijden met mezelf, jij ook met jou?![]()
Voordeel is dat jij tot 10 niets hoeft te doen en evt een dutje kan doen ofzo, in ieder geval lui kan zijn
Niet logisch ook eigenlijkquote:Op donderdag 7 mei 2015 08:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gingen om zes uur de krant halen ofzo, weet ik het. Maar dat is het nadeel van een galerijflatEr loopt van alles langs je slaapkamerraam.
Nee, dat zijn jouw burenquote:
Geen burenporno. Wat jammerquote:
Maar toen was je al wakker toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |