Ik ben nu eenmaal snelquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee gelijk na de post al, ik zat de typefout en herstelde het gelijk. Dat jij zo snel ben kan ik niets aan doen
Doe dat gewoon tussendoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef ArTiC het volgende:
Als jullie even aardig tegen elkaar doen dan ga ik ff een klusje klaren.
Veel plezier op de wc.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef ArTiC het volgende:
Als jullie even aardig tegen elkaar doen dan ga ik ff een klusje klaren.
Denk het niet, awnt ik praat niet over seksquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste wat mij betreft, mits het over hetzelfde gaat
Nee dat is aan MissMSX besteedquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet, awnt ik praat niet over seks
Hahahaha, ik snap sowieso niet dat mensen aan zoiets meedoenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, maar was t eerste wat ik zag
"Genante lijven"
Och, zolang het enkel in het buitenland wordt uitgezondenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaha, ik snap sowieso niet dat mensen aan zoiets meedoen
Sex hoort ook bij het dagelijkse leven normaal gezien denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oa ja![]()
Ik heb gewoon over het dagelijks leven
"normaal gezien"quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sex hoort ook bij het dagelijkse leven normaal gezien denk ik.
Dat snap ik, maar ik doelde meer op de NL uitvoering zulke pulpprogramma'squote:Op woensdag 6 mei 2015 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och, zolang het enkel in het buitenland wordt uitgezonden
En de kans dat je goed geholpen wordt is groter, aangezien ze er een succes verhaal van willen maken
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"normaal gezien"
Bij mij niet, dus zo denk ik neit
Ja die zijn wat minder idd. Maar ook hier proberen ze er een succes van te maken. Tis alleen wat irritanter, want nl binnen nl uitgezondenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik doelde meer op de NL uitvoering zulke pulpprogramma's
Ik hou sowieso niet van de nep realityshows. Als die realityshows zijn doorgestoken kaart.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die zijn wat minder idd. Maar ook hier proberen ze er een succes van te maken. Tis alleen wat irritanter, want nl binnen nl uitgezonden
Even een ziekte bij iemand kwekenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van de nep realityshows. Als die realityshows zijn doorgestoken kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |