Gewoon terugduwen met een komkommerquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zag er grappig uit, toen ze dat ding uit de vagina haalde
Van mij nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ik daar m'n komkommers voor gebruiken?
Komkommer op zich smaakt naar gras vind ik, maar in combinatie met sommige andere groenten e.d. heel lekker. Broodje gezond b.v.quote:
Ik vind t geschild sowieso lekker in z'n uppie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komkommer op zich smaakt naar gras vind ik, maar in combinatie met sommige andere groenten e.d. heel lekker. Broodje gezond b.v.
17 cm doro je plasbuisquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij ook i.d.d.![]()
Een niersteen van 1.1. kg
Hij ziet er in ieder geval op afstandje nog wel oke uit, dat scheeltquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
Dronken een tattoo laten zetten, wat een kneus
Die van mij?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval op afstandje nog wel oke uit, dat scheelt
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:06 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie ook een grote niersteen, hij heet Suarez
Doe je bestquote:
Het enige wat ik mezelf kan bedenken is dat het iets met voetbal te maken zou hebben, en dat boeit mij nu net geen ene reetquote:
ik zag je wel vooraan staan op het stadhuispleinquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het enige wat ik mezelf kan bedenken is dat het iets met voetbal te maken zou hebben, en dat boeit mij nu net geen ene reet
Verder gaat alles goed met jou?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zag je wel vooraan staan op het stadhuisplein
Ik heb even gepauzeerd (piano gespeeld), dus ik loop wat achterquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:15 schreef Juup© het volgende:
Nou, schiet op met die komkommerdozen en schurft bifi-worstjes
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb even gepauzeerd (piano gespeeld), dus ik loop wat achter
ja, moequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |