SAP en meewerken?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht net even snel mijn verlof aan te passen aangezien ik morgen toch moet werken... SAP werkt niet helemaal mee. Op een gegeven moment dubbel verlof erin staan ipv minder. Secretaresse maar gemaildof zij dat kan verwerken voor mij
SAP, zo'n mooi pakketquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht net even snel mijn verlof aan te passen aangezien ik morgen toch moet werken... SAP werkt niet helemaal mee. Op een gegeven moment dubbel verlof erin staan ipv minder. Secretaresse maar gemaildof zij dat kan verwerken voor mij
Gadverdammequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
GadverdammeLekker tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag je er gewoon de hele dag aanzitten.quote:
Nee dank je, dan maar geen schurft. De gehele dag aan dat bifi-worstje zitten schurken en krabben lijkt mij ook niets.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag je er gewoon de hele dag aanzitten.
Of nouja, mag, je akn het doen, maar dan komt het wss ook op de rest van je lichaam
Dat is maar, dan liever schurken aan een harde met schurftquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dank je, dan maar geen schurft. De gehele dag aan dat bifi-worstje zitten schurken en krabben lijkt mij ook niets.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is maar, dan liever schurken aan een harde met schurft
Tjaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef Cue_ het volgende:
borstoperatie, 30% in engeland moet binnen twee jaar nog een keer onder het mes
En je moet ze sowieso elke 10 jaar vervangen. Maar kans op complicaties ook al 30% binnen 2 jaar, vind ik ook best wel grootquote:
Laat het lekker natuurlijk wat mij betreft, maar goed ik ben geen vrouw.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je moet ze sowieso elke 10 jaar vervangen. Maar kans op complicaties ook al 30% binnen 2 jaar, vind ik ook best wel groot
Lijkt mij ook, al is het soms wel fijn voor jezelf denk ik zo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat het lekker natuurlijk wat mij betreft, maar goed ik ben geen vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |