Dat elektrisch is echt zo kut he, niet zozeer de smaak maar meer het feit dat je nooit 'klaar' bentquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee.
Ik ben vandaag begonnen met elektrisch roken.
Rode vruchtensmaakje.
Daarom heb ik hem even gepimped. dat behoort hem gewoon toe.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Adriaan is wel een volhouder, en hij doet dit gewoon niet in DM.
Dan ben je een baas.
heb ik ook geprobeerd, heb dat ding nog steeds al een jaar niet aangeraakt... rookte je eerst peuken?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee.
Rode vruchtensmaakje.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee.
Rode vruchtensmaakje.
Ben vandaag uitgebreid gaan babbelen in zo'n winkel, na 3 kwartier stond ik buiten geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
heb ik ook geprobeerd, heb dat ding nog steeds al een jaar niet aangeraakt... rookte je eerst peuken?
Hoe kom je zoiets dan te weten?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
Dat vraag je toch niet aan een dame Specularium.
Ik heb een Italiaans merk, jij?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik "rook" "pure tabaco" met 8mg nicotine.
Niet. Want het doet er niet toe.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet als ik jarig ben, ik word elk jaar 25.
Ik mag eigenlijk geen reclame maken en dat doe ik dus ook niet maar ik bestel alles bij zwoofs.nl, heb een E-Go "sigaret" en gebruik vloeistof van Suprem-e.quote:
Of een zombie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |