quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou denk ik hipster worden en een apple kopen. Mooie Macbook pro, 15 inchquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zou ik een Panasonic toughbook kopen denk ik.
Je bent toch niet homofiel Edgar?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een monstergorilla aangeraakt.
Wel dikke tetten dus ik zou het als win rekenenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een monstergorilla aangeraakt.
Al zou ik 100 miljoen miljard euro's hebben, dan nog komt er niets van Apple in huis.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou denk ik hipster worden en een apple kopen. Mooie Macbook pro, 15 inch
De haat zit wel diep he?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al zou ik 100 miljoen miljard euro's hebben, dan nog komt er niets van Apple in huis.
Wat voor andere laptop zou jij dan kopen die deze kekke specs hebben? http://store.apple.com/nl(...)GXC2N/A&step=config#quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al zou ik 100 miljoen miljard euro's hebben, dan nog komt er niets van Apple in huis.
Haat is een groot woord, maar ik moet dat spul gewoon niet.. overhyped en overpriced. Het enige goede aan Apple vind ik die Think Different reclamespot, die is gewoon werkelijk geniaal.quote:
http://tweakers.net/price(...)7234h/specificaties/quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, maar ik moet dat spul gewoon niet.. overhyped en overpriced. Het enige goede aan Apple vind ik die Think Different reclamespot, die is gewoon werkelijk geniaal.
Terecht, allemaal executeren die fanboys.quote:
Overhyped sowieso, overpriced deel ik die mening niet in. Wel qua aanschaf natuurlijk maar niet qua duurzaamheid (de laptops dan). Eigenlijk is ook alleen OS X maar goed, die reclamespot is ook gewoon kut en overhyped.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, maar ik moet dat spul gewoon niet.. overhyped en overpriced. Het enige goede aan Apple vind ik die Think Different reclamespot, die is gewoon werkelijk geniaal.
Ik heb pas geleden een Sony Xperia Z3 gekocht, daar kan je gewoon mee in bad want die is waterdicht.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
EEn IPhone hoef ik dan weer niet. Die S6 edge ziet er wel verdomd geil uit
Dat is wel een heel groot pluspunt jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden een Sony Xperia Z3 gekocht, daar kan je gewoon mee in bad want die is waterdicht.
Leuke specs maar lijkt me nou niet echt comfortabel om op schoot te hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)7234h/specificaties/
Neuh, heb ook even snel gezocht.. ik zou genoegen nemen met een 15.nogwat inch scherm, heb ik nu ook.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuke specs maar lijkt me nou niet echt comfortabel om op schoot te hebben.
Ik heb deze post 2x gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef arjan1112 het volgende:
een compac ( schrijf ik het zo goed ) met alles er op en eraan, is denk ik wel een goeie pc.
ik heb mijn pc bij een klein winkeltje gekocht; als er een software probleem of hardware is kan hij hem repareren, dat is erg handig.
Daarom heb ik hem daar gekocht.
Kankerlelijk, te groot, lagere kloksnelheid, lekker 5 kilo op schoot, alleen de videokaart kan ik zo een twee drie niet vergelijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)7234h/specificaties/
Dacht dat het een meisje was.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
Dat jongetje he, zou dat nou de beste dag van zijn hele leven geweest zijn of is ie over 20 jaar schatrijk met aan elke vinger een lekker wijf ?
Compaq. Beetje meh. Al begrijp ik natuurlijk wel dat je voor safe wilt gaan als je niet zelf kan bouwen of repareren. Maar dat kan nog altijd zoveel beter heh, daarom wil ik ook nog steeds een bedrijfje starten waarmee ik PC's op maat kan leveren aan de mensen. Als je dat een beetje goed aanpakt dan kan dat nog steeds best wel wat worden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef arjan1112 het volgende:
een compac ( schrijf ik het zo goed ) met alles er op en eraan, is denk ik wel een goeie pc.
ik heb mijn pc bij een klein winkeltje gekocht; als er een software probleem of hardware is kan hij hem repareren, dat is erg handig.
Daarom heb ik hem daar gekocht.
Ik heb heel lang met een simpele smartphone gedaan, die was niet zo smart. Oude Android.. traag, etc. En ik ging er steeds meer gebruik van maken en mij dus ook steeds meer ergeren. Nu ik de overstap naar een goede snelle telefoon met nieuwste Android heb gemaakt gaat er een hele wereld open. Ben er erg blij mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
Yoki ik heb een smartphone van Nokia .. de goedkoopste die er is, heel india belt ermee, maar geen android... maar het nokia systeem... weinig apps.. met een iphone heb je gewoon alle apps.... booking.com bv... en mobiel bankieren..
ja ik weet niet
wat slim is.. simlock vrij is wel goedkoop; maar als je vrijwel nooit belt, kan je misschien toch beter pre-paid bellen
Dat kan ik ook. Kan je ook een beest van een machine verkopen voor 8000,- .. wat je maar wilt. Ik schroef het wel in elkaar en installeer die zooi.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
dergelijke bedrijven verkopen simpele pc's met internet voor 135,-
De service die ik wil aanbieden bevat ook bezorgen en aansluiten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef arjan1112 het volgende:
Begin een internetshop dan en ga op zaterdag vanuit een schuur klanten ontvangen oid
Ja mooi toch? Heb ik ook meteen weer een autoquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef arjan1112 het volgende:
Dat kan je uitbesteden ! Als je dat zelf doet heb je een busje nodig.
Psst... computers zijn de afgelopen decennia een stukje kleiner geworden, die passen gewoon in een autoquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef arjan1112 het volgende:
Dat kan je uitbesteden ! Als je dat zelf doet heb je een busje nodig.
Mwah, ligt eraan. Ik heb een Coolermaster HAF-X kast, die is niet zo klein.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Psst... computers zijn de afgelopen decennia een stukje kleiner geworden, die passen gewoon in een auto.
http://tweakers.net/price(...)haf-x/specificaties/quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Ik heb een Coolermaster HAF-X kast, die is niet zo klein.
Ja. Maar het is toch een flinke doos. Beetje zoals de moeder vanquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)haf-x/specificaties/
Hoogte 599mm
Breedte 230mm
Diepte 550mm
Valt wel mee toch?
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe groot het is in verhouden met een normale pc-kastquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. Maar het is toch een flinke doos. Beetje zoals de moeder van
Ik maak morgen wel even een foto.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe groot het is in verhouden met een normale pc-kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |