quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou denk ik hipster worden en een apple kopen. Mooie Macbook pro, 15 inchquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zou ik een Panasonic toughbook kopen denk ik.
Je bent toch niet homofiel Edgar?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een monstergorilla aangeraakt.
Wel dikke tetten dus ik zou het als win rekenenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een monstergorilla aangeraakt.
Al zou ik 100 miljoen miljard euro's hebben, dan nog komt er niets van Apple in huis.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou denk ik hipster worden en een apple kopen. Mooie Macbook pro, 15 inch
De haat zit wel diep he?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al zou ik 100 miljoen miljard euro's hebben, dan nog komt er niets van Apple in huis.
Wat voor andere laptop zou jij dan kopen die deze kekke specs hebben? http://store.apple.com/nl(...)GXC2N/A&step=config#quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al zou ik 100 miljoen miljard euro's hebben, dan nog komt er niets van Apple in huis.
Haat is een groot woord, maar ik moet dat spul gewoon niet.. overhyped en overpriced. Het enige goede aan Apple vind ik die Think Different reclamespot, die is gewoon werkelijk geniaal.quote:
http://tweakers.net/price(...)7234h/specificaties/quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, maar ik moet dat spul gewoon niet.. overhyped en overpriced. Het enige goede aan Apple vind ik die Think Different reclamespot, die is gewoon werkelijk geniaal.
Terecht, allemaal executeren die fanboys.quote:
Overhyped sowieso, overpriced deel ik die mening niet in. Wel qua aanschaf natuurlijk maar niet qua duurzaamheid (de laptops dan). Eigenlijk is ook alleen OS X maar goed, die reclamespot is ook gewoon kut en overhyped.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, maar ik moet dat spul gewoon niet.. overhyped en overpriced. Het enige goede aan Apple vind ik die Think Different reclamespot, die is gewoon werkelijk geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |