Palastijnen zijn de grootste ratten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:13 schreef reza1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik net zo goed opkomen voor de soennis in Palestina.![]()
Een proxy tegen de zionisten is altijd goed, kunnen ze Hezbollah en Iran minder lastig vallen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:31 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Palastijnen zijn de grootste ratten.
Alleen dan herhaaldelijk...quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:28 schreef Montana_ir het volgende:
Iedereen maakt wel eens een fout, dus ook Shia Milities![]()
Hetzelfde als wat jij van Yasser al-Habib denkt.quote:Wat vind je van Ibn Taymiyyah?
Hij gaat veel om met Salafisten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:32 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Hij leest te veel boeken van Ibn Taymiyyah en Abdel Wahab.
Dit is exact waarom het argument dat "Iran Hamas steunt en dus Palestijnen oftewel soennieten" niet perse opgaat. Dat is gewoon slim om hun aartsvijand Israel dwars te bomen en wat het Iraanse regime leverage geeft.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:33 schreef reza1 het volgende:
Een proxy tegen de zionisten is altijd goed,
Al-Habib is een klootzak. Ibn Taymiyyah ook ?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:35 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Alleen dan herhaaldelijk...
[..]
Hetzelfde als wat jij van Yasser al-Habib denkt.
Eens.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:33 schreef reza1 het volgende:
[..]
Een proxy tegen de zionisten is altijd goed, kunnen ze Hezbollah en Iran minder lastig vallen.
Denken dat ik salafist ben oftewel Ibn Taymiyyah of Abdulwahhab als "Shaykh al-Islam" beschouwquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:36 schreef Montana_ir het volgende:
Al-Habib is een klootzak. Ibn Taymiyyah ook ?
Dan heb je nog het argument dat Iran soennis in Bosnië steunde. Servie was geen aartsvijand.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:36 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dit is exact waarom het argument dat "Iran Hamas steunt en dus Palestijnen oftewel soennieten" niet perse opgaat. Dat is gewoon slim om hun aartsvijand Israel dwars te bomen en wat het Iraanse regime leverage geeft.
Nou, ik ben benieuwd naar dat bewijs.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef reza1 het volgende:
[..]
In Syrië is het alleen maar oorlog geworden vanwege een complot van de VS, Israel, Turkije, Qatar en Saudi-Arabië. Er is al vaak genoeg bewijs verschenen dat de destabilisatie van Syrië gepland was.
Ik zeg nergens dat Iran alleen maar slecht is of alleen sjieten steunt. Maar die hele "we helpen Palestijnen" farce is deels ook gewoon politiek. Daar moet je eerlijk in zijn en niet dom meelopen met die heldhaftige taal. Iraanse regime = vijand van Israel en steunt partijen die Israel een pain in the ass zijn als ze kunnen. Zoals Israel dat ook met partijen doet die Iran een pain in the ass zijn. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:39 schreef reza1 het volgende:
Dan heb je nog het argument dat Iran soennis in Bosnië steunde. Servie was geen aartsvijand.
Je bent het eens met Dr Bashar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:37 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Denken dat ik salafist ben oftewel Ibn Taymiyyah of Abdulwahhab als "Shaykh al-Islam" beschouwIdeologisch is salafisme pure kanker. Zodra je er teveel van hebt in een land en meer dan 15% heb je grote stront een de knikker. Als het 3% gekkies zijn kan je ze echter wel in toom houden.
Ook uit gelekte Wikileaks cables blijkt dat ze Syrië aan het destabiliseren waren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd naar dat bewijs.
Uit mijn conversaties met Edward Dark heb ik begrepen dat de Sunni onderklasse van Syrië niet Salafistisch is over het algemeen. Wel willen zij graag een Soennitische theocratische staat.quote:
Dat ontken ik ook nergens hoor. Niet voor niks helpt niemand behalve Algerije die arme soennis in de westelijke sahara tegen de Marokkaanse bezetter.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:40 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Iran alleen maar slecht is of alleen sjieten steunt. Maar die hele "we helpen Palestijnen" farce is deels ook gewoon politiek. Daar moet je eerlijk in zijn en niet dom meelopen met die heldhaftige taal. Iraanse regime = vijand van Israel en steunt partijen die Israel een pain in the ass zijn als ze kunnen. Zoals Israel dat ook met partijen doet die Iran een pain in the ass zijn. Zo simpel is het.
Klopt, voor 2011 had je bijna geen Salafisten in Syrie، meeste Soenni's in Syrie waren Hanafi. Maar je ziet hoe snel het gaat binnen 3 jaar en nu zijn bijna alle rebellen Salafi.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Uit mijn conversaties met Edward Dark heb ik begrepen dat de Sunni onderklasse van Syrië niet Salafistisch is over het algemeen. Wel willen zij graag een Soennitische theocratische staat.
Ik denk dat Syriers in rap tempo gesalafiseerd zijn. Dat waren ze zeer zeker niet. Salafisme is nieuw. Ik denk wel dat als ze straks onder groepen leven als ISIS en Nusrah (de echte wahabietjes) een deel wakker gaat worden dat het a) toch wel een andere Islam is dan ze van kleins af aan is meegebracht en b) zo'n "sharia-staat" in de praktijk vele nadelen heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:45 schreef IPA35 het volgende:
Uit mijn conversaties met Edward Dark heb ik begrepen dat de Sunni onderklasse van Syrië niet Salafistisch is over het algemeen. Wel willen zij graag een Soennitische theocratische staat.
Moslims zijn dan ook een hypocriet volkje. Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:46 schreef reza1 het volgende:
Dat ontken ik ook nergens hoor. Niet voor niks helpt niemand behalve Algerije die arme soennis in de westelijke sahara tegen de Marokkaanse bezetter.
Geldt ook voor Egypte,Tunisie,Libië en Yemen.Je weet Saudie floos.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:51 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik denk dat Syriers in rap tempo gesalafiseerd zijn.
twitter:TheBlahDalia twitterde op woensdag 06-05-2015 om 17:38:36The show had a poll. 96% of viewers voted in favor of retaliation against Alawites.http://t.co/Fc3wPyguKt reageer retweet
Zeker. Maar salafisme komt vanuit het niets ook he, dan is het altijd een toename. Maar in die landen zijn Islamisten politiek gezien al niet eens een meerderheid blijkt uit verkiezingen. Laat staan salafisten dus. Dat is gewoon een minderheid. In Syrie is het door de continuerende oorlog veel sneller gegaan en blijft het doorgaan omdat de salafi-groepen de macht hebben in gebieden. Ze hebben de staat vervangen en gaan gelijk Mohammed ibn Abdulwahhab's drie "heilige boekjes" onderwijzen enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:59 schreef Montana_ir het volgende:
Geldt ook voor Egypte,Tunisie,Libië en Yemen.Je weet Saudie floos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |