SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen beter weten in, toch ff naar boven gelopen want ik moest wel ff zien hoe die Rose spacertjes eruir zagen. Hing nog een complete fiets aan een unster. 4100 gram compleet met peNdalen en stuurlint etc. Rijklaar dus. Kost maar bijna 10 ruggen. Maar je hebt gelijk. Ik vind al die modellen drie keer niks en de wielen die er hangen zijn allemaal standaard. Dat was vroeger vóór Biketown wel anders daar in het centrum. 5 verdiepingen dacht ik. Je liep je het schompes maar kwam een hoop exclusief spul tegen. Voordeel van dat Biketown is wel dat alles aanraakbaar en beweegbaar is en niet in een vitrine kast ligt te lonken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:30 schreef Gripper het volgende:
Rose is idd een fijne winkel buzz! Als ik er in de buurt ben ga ik ook altijd ff langs. Prima koopjes. Snel langs die lelijke fietsen lopen, eigenlijk hoef je niet eens boven te komen.
Geniet van de omgeving, tis daar wel mooi.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:05 schreef Carb het volgende:
Zaterdag koers, in Fryslân.
Lekker weer hoor. http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Drachten/4056923
De lokale FM hier die niet in de gaten had dat ik er nu uit principe ook nooit meer ene euro zal besteden. Zelfs niet voor iets wat een redelijke vaste standaard prijs heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:40 schreef Tommeke het volgende:
Welke afzetter vraagt nou 3,50 voor die rubbertjes
stinkstad manquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:55 schreef Oksel het volgende:
Hier in Milan hebben ze ook bikemessengers.
Ik zou 't wel weten Kaas. Ipv. dat lelijke R'dam..
Patroon nu aan het bellen met Robert Rozenberg, #stoomuitznorenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.marmottecyclo.(...)wt_m=3kCLZmwnjSus1Hv
Jammer dat er niet wordt verwezen naar de onderzoeken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.marmottecyclo.(...)wt_m=3kCLZmwnjSus1Hv
Ha, thanks. Zal proberen er wat van mee te krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Geniet van de omgeving, tis daar wel mooi.
Het ging gisteren tijdens een criterium zelfs een beetje op de kant.
lekker toch, beetje wind, het mooie weer komt erachter aan. Let maar op.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Carb het volgende:
[..]
Ha, thanks. Zal proberen er wat van mee te krijgen.
Het waait ook wel erg hard laatste dagen.
Het eten is er beter, ze hebben ook tramrails en kasseien en rond het Stazione Centrale lopen meer hoeren rond dan dat er in Rotterdam (ech wel) thuiswerksters zijn.quote:
ben jij wel eens bij de ballentent geweest danquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het eten is er beter, ze hebben ook tramrails en kasseien en rond het Stazione Centrale lopen meet hoeren rond dan dat er in Rotterdam (ech wel) thuiswerksters zijn.
Wah bedoelie? 's Gravendijkwal op de Keileweg? Neuh, vaag zegt het me wel iets maar ik heb er even geen beeld bij. Al te lang weg uit de Rotterdamse regio.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben jij wel eens bij de ballentent geweest dan
nou????
oh.
De sterke renners willen juist wind, de zwakke niet. Normaal vind ik het wel mooi. Beetje actie tenminste.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lekker toch, beetje wind, het mooie weer komt erachter aan. Let maar op.
Normale prijs ligt meestal tussen de euro en 1,50. Ik zou daar idd uit principe ook niet meer komen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De lokale FM hier die niet in de gaten had dat ik er nu uit principe ook nooit meer ene euro zal besteden. Zelfs niet voor iets wat een redelijke vaste standaard prijs heeft.
Ik wel. Wat een ballenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben jij wel eens bij de ballentent geweest dan
nou????
oh.
Milaan is wel de allerlelijkste stad van Italië. Heeft helemaal niks imoquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het eten is er beter, ze hebben ook tramrails en kasseien en rond het Stazione Centrale lopen meer hoeren rond dan dat er in Rotterdam (ech wel) thuiswerksters zijn.
Cyclewear? Anders meteen terug in de doos en terugsturen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:43 schreef Ericr het volgende:
Na 12 jaar mijn Adidas fietsschoenen maar eens vervangen. Fizik R3's moet ik nog even aan wennen maar eerste indruk is goed.
[ afbeelding ]
Ja, koop ik meestal mijn spullen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:43 schreef ratatat het volgende:
[..]
Cyclewear? Anders meteen terug in de doos en terugsturen.
Ben ook wel een beetje verleid om ze daar te kopen. Maar lees toch veel verschillende ervaringen van anderen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, koop ik meestal mijn spullen eigenlijk.
Nou beste stad.... het is natuurlijk altijd beter dan 020.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rotterdam beste stad ter wereld
-cnn
Rotterdam must see nr 1
- lonely planet
Als ik hiermee klaar ben ga ik lekker fietsen voor kaas in roffa
- Barack Obama
Was zeker strakke wind maar op sommige stukken net te schuin en teveel vlagen. Heb in ieder geval met minder wind al harder gereden op hetzelfde stuk, kreeg nu paar keer een windvlaag onder me op pad 's Gravenzande- Ter Heide waar ik me niet prettig bij voelde.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef nogeenmaarten het volgende:
Beste wind tot dusver, door de duinen HvH-Kijkduin. Helaas geen strava, batterij was leeg, maar we reden met gemak 50. Zullen wel wat kom's sneuvelen vandaag. Genieten!
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
My worst day on the bike is better then your best day at the office.
A. Duncan
Nee hoor, niet iedereen moet goed trainen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Patroon nu aan het bellen met Robert Rozenberg, #stoomuitznoren _OV
Valt wel mee. Mijn basisconditie was bij een test in 2012 nog steeds meer dan prima voor mijn leeftijd terwijl ik toen echt lange tijd geen klote gedaan had aan conditietraining. Mijn basis heb ik vooral gelegd met HIIT-achtige training en korte intensieve trainingen waarbij ik gedurende het seizoen opbouw naar langere ritten en dus meer duur.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen moet goed trainen.
Heb het wel eens eerder gezegd, maar bij zulke onderzoeken wordt kort gekeken naar resultaat, bijv na 6 weken. Dan is het logisch dat iemand met HIIT training sneller resultaat heeft dan D1. Maar hoe is dat na 20 weken of 6 maanden. Die onderzoeken kijken nooit naar langere termijn en er wordt ook niet gekeken of je met piramide training na 6 maanden misschien meer progressie hebt dan met HIIT. Zonder goede basis stort het kaartenhuis snel in. Vooral bij ziekte of blessure val je hard terug.
Heeft strava niet een functie waar je kan zien welke koms er allemaal zijn gesneuveld op een bepaalde dag?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:03 schreef ddx het volgende:
Zag op strava wel wat KOM's langskomen uit de duinen :
https://www.strava.com/activities/299344036
https://www.strava.com/activities/299377394
En mislukte poging op kopje :
https://www.strava.com/activities/299316379
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |