SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
hahahaquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
Laten we dit topic beginnen met een filmpje waarom mijn rommelige huishouden goed te zien is. Speelgoed op de grond, potje op een kast, afgebladderde nagellak, tv aan tijdens het eten en een kind dat, ondanks voeren, erg vies is. Maar dat kind op de voorgrond hè
Ze is zo leuk! Ohja, credits voor de backing vocals zijn voor mijn altijd kletsende peuter (die uiteraard ook heel leuk is)
[ link | afbeelding ]
Joaaaahhhh, heb je 68 (of ruimvallende 62/68) rompers met lange mouwen die niet roze zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb geloof ik ook de hele voorraad van m'n schoonzus erbij gekregen ofzo, het slaat helemaal nergens op... Dus als iemand nog rompers zoekt die niet per sé hema stretch hoeven te zijn...let me know
ja maar t is ook nog eens een jonkje he? en een papa van 1.97 lang... blij dat ie niet op zn dwergenmoeder lijkt qua lengte tot nu toe.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Kwak wow hij is echt lang hè ? Suzuki is 65 cm denk ik?
heb je ook effen witte? iig niet roze / met kant?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb geloof ik ook de hele voorraad van m'n schoonzus erbij gekregen ofzo, het slaat helemaal nergens op... Dus als iemand nog rompers zoekt die niet per sé hema stretch hoeven te zijn...let me know
Ik dacht ook meer aan het najaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:54 schreef BlueEyes het volgende:
Het is een ruime 74 idd! H&M he, valt over het algemeen erg ruim vind ik.
Maar ik vrees dat ik hem er nog even in fruts voor als we gaan fietsen
maat 80 lijkt me niet heel onrealistischquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik dacht ook meer aan het najaarmaar ik weet niet hoe W zich ontwikkelt en of hij tegen die tijd al maat 80 draagt oid
Hierzoquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie zei dat nou gisteren van die stretchrompers die goed zitten qua lengte maar een beetje slobberen bij de schouders en nek? Suus heeft dat ook maar ik vind dat zoooo liefdan vind ik haar echt mn kleine poppetje
ALS (als als als) ik écht besluit niet voor een 2e kindje te gaan sta jij nummero uno!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik dacht ook meer aan het najaarmaar ik weet niet hoe W zich ontwikkelt en of hij tegen die tijd al maat 80 draagt oid
rrrrrammelsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
ALS (als als als) ik écht besluit niet voor een 2e kindje te gaan sta jij nummero uno!
Suusje is best een smalle qua bouw, maar rolspekjes, shehazthemquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hierzomaar Lou volgt Suus sowieso qua gewicht en lengte heb ik het idee
![]()
Ahw Soesamet d'r rillingen
![]()
Wat fijn Pessie, goed groeiende zoon heb je!
Nohhquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Suusje is best een smalle qua bouw, maar rolspekjes, shehazthem
[ afbeelding ]
Lievelings!
Zit jij ook in zo'n soort schemergebied? Ik ook, geloof ik,quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
ALS (als als als) ik écht besluit niet voor een 2e kindje te gaan sta jij nummero uno!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |